Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, panoskatos είπε

1) Και 10 φορές να έχει αλλάξει αναλώσιμα σε δέκα χρόνια όπως λες (κάθε έτος είναι μόνο τα λάδια και τα φίλτρα) δεν θα φτάσει με τίποτα την διαφορά απόκτησης ενος ηλεκτρικού αυτοκινητου + την αλλαγή στις μπαταρίες.

2) Σε ποιες χώρες ?

Ποιοι είναι αυτοι οι κατασκευαστες και ποια η προέλευση τους ? Εγγύηση ?

Ποιος θα τις αλλάξει τις μπαταρίες  ?

Πως θα έρθουν στον χώρο σου ?

3) Φορολόγηση υπάρχει σε όλες τις χώρες. Δεν εχω την πεποίθηση ή την φαντασίωση οτι μπορεί να μετακινούμαι τσάμπα με ενα αυτοκίνητο !!! 

Κάποιοι νομίζουν οτι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μετακίνηση του Τζάμπα !!! Κουνια που τους κούναγε, αυτοκίνητο με ημερομηνία λήξης συγνώμη αλλά δεν αγοράζω.

Οσοι δεν έχετε σκεφτεί ολες τις παραμέτρους καλές μπρίζες και αέρα στα πανιά σας.

Θέλεις να βάλουμε και το κόστος καυσίμου για 10000 χλμ το χρόνο, να δούμε τι θα βγει;

http://www.thebatteryclinic.co.nz/nissan-leaf-ev-battery-reconditioning/

Για το περί τζάμπα, φορολόγησης κλπ. πες τα στους νεαρούς που έχουν πέσει με τα μούτρα σε ηλεκτρικά πατίνια/ποδήλατα/σκούτερ και βλέπουμε.

Δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης, ούτε πουλάμε σε κανέναν Tesla με το ζόρι.

By the way, στο Αμέρικα, εδώ και κάτι χρόνια, οι κάτοχοι Tesla μπορούν να ταξιδέψουν από Ανατολική σε Δυτική ακτή και αντίστροφα με ανεφοδιασμό ΔΩΡΕΑΝ (λάθος, δεν ισχύει πλέον). Δεν το είπαν στις ειδήσεις αυτό ε;

 

Επεξ/σία από Doubt
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ασχετα αν συμφωνω η όχι με τα υπολοιπα που γράφονται εδώ, γνωρίζεις καποιο αυτοκινητο ΧΩΡΙΣ ημερομηνια ληξης?

Αλήθεια το εχεις πραγματική απορία αυτο ?

9 λεπτά πριν, Doubt είπε

Θέλεις να βάλουμε και το κόστος καυσίμου για 10000 χλμ το χρόνο, να δούμε τι θα βγει;

http://www.thebatteryclinic.co.nz/nissan-leaf-ev-battery-reconditioning/

Για το περί τζάμπα, φορολόγησης κλπ. πες τα στους νεαρούς που έχουν πέσει με τα μούτρα σε ηλεκτρικά πατίνια/ποδήλατα/σκούτερ και βλέπουμε.

Δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης, ούτε πουλάμε σε κανέναν Tesla με το ζόρι.

By the way, στο Αμέρικα, εδώ και κάτι χρόνια, οι κάτοχοι Tesla μπορούν να ταξιδέψουν από Ανατολική σε Δυτική ακτή και αντίστροφα με ανεφοδιασμό Δ Ω Ρ Ε Α Ν. Δεν το είπαν στις ειδήσεις αυτό ε;

Αδερφέ βάλε οτι θέλεις.

Αν εχεις σκοπό να αγοράσεις Tesla και να πηγαινοέρχεσαι απο την ανατολική ως την δυτική ακτή με δωρεάν ανεφοδιασμό ( φόρτιση ) καλοτάξιδο και να το χαρείς.Εγω δεν ζω στην Αμερική και δεν με κόφτει και πολύ τι κάνουν εκει.

Δεν θέλω να πείσω κανέναν να μην αγοράσει ηλεκτρικό . Εσεις που είστε υπερ του ηλεκτρικού γιατι μπαίνετε σε θέμα με CNG να πείσετε για το ηλεκτρικό που φυσικά ακόμα δεν υπάρχει ?

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Εσεις που είστε υπερ του ηλεκτρικού γιατι μπαίνετε σε θέμα με CNG να πείσετε για το ηλεκτρικό που φυσικά ακόμα δεν υπάρχει ?

Εσύ γιατί απάντησες με παράθεση σε μήνυμα του Σεπτεμβρίου 2018 για τα ηλεκτροκίνητα;

:P

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Doubt είπε

Εσύ γιατί απάντησες με παράθεση σε μήνυμα του Σεπτεμβρίου 2018 για τα ηλεκτροκίνητα;

:P

Προφανώς γιατί δεν τα γουστάρω! 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Doubt είπε

...

By the way, στο Αμέρικα, εδώ και κάτι χρόνια, οι κάτοχοι Tesla μπορούν να ταξιδέψουν από Ανατολική σε Δυτική ακτή και αντίστροφα με ανεφοδιασμό Δ Ω Ρ Ε Α Ν. Δεν το είπαν στις ειδήσεις αυτό ε;

BTW, μπορείς να μου δείξεις που λέει για το ΔΩΡΕΑΝ;

https://www.tesla.com/support/supercharging

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Uberalles_gr είπε

Ευχαριστώ @NT1G που μας ενημέρωσες για το ότι δεν υπάρχει πλέον δωρεάν ανεφοδιασμός και πρόλαβα και έκανα ακύρωση του Tesla.

Παρακαλώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θελει καποιος οικονομια χωρις περιορισμους στην πραξη βαζει LPG. To LNG δεν εχει και πολυ νοημα εκτος και αν κινεισαι αποκλειστικα στον αξονα Αθηνα Θεσσαλονικη η μεσα στην πολη. Επισης και η μικρη γκαμα επιλογων αυτοκινητων δεν βοηθαει. Επισης αν δεν κανω λαθος δεν υπαρχει αυτοματο με φυσικο αεριο. Απο μονο του αυτο ειναι τεραστιο μειονεκτημα. Το μεγαλο λαθος εγινε που επιτρεψανε το πετρελαιο σε Αθηνα Θεσσαλονικη αντι οχι μονο να το διατηρησουν αλλα να υποχρεωσουν καινουργια ταξι να ειναι μονο φυσικο αεριο . Ετσι θα ειχε αναπτυχθει περισσοτερο το δικτυο και τοτε θα αξιζε πραγματικα το LNG. Τα ηλεκτρικα μπορει να μην ειναι πρακτικα στην Ελλαδα τωρα, αλλα αυτα ειναι το μελλον τα επομενα 10 χρονια.

Στις 3/3/2019 στις 10:26 ΜΜ, C@dfael είπε

Τελικά το seat arona με cng εισάγεται και κυκλοφορεί στην Ελλάδα;

Βλεπεις κατι το ενδιαφερον σε αυτο το αυτοκινητο?

Επεξ/σία από gbras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτόματο cng υπάρχει,το νεο leon και leon st, ίσως να έρθει και το golf που θα φοράνε το νέο κινητήρα 1500αρη με 130 άλογα και στο octavia που είναι για τους ταξιτζήδες κυρίως. 

Cng μου είχαν προτείνει από την Fiat το 2008 που ήθελα να πάρω το 1ο μου αμάξι.. και τότε ήταν η μόνη εταιρεία που είχε αυτοκίνητα με cng. 

Σαν πρώην κάτοχος lpg με μετατροπή και νυν cng μανισιο, μπορώ να πω ότι σε θέμα οικονομίας δεν συγκρίνονται...! Φυσικά κερδίζει το cng με μέσο κόστος δικό μου (ibiza) 3.7€/100χλμ 

Το μόνο μειονέκτημα του cng είναι το δίκτυο πρατηρίων. 

Το Arona cng συνδιαζει πολλές απαιτήσεις πελατών! 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
12 ώρες πριν, gbras είπε

Αν θελει καποιος οικονομια χωρις περιορισμους στην πραξη βαζει LPG. To LNG δεν εχει και πολυ νοημα εκτος και αν κινεισαι αποκλειστικα στον αξονα Αθηνα Θεσσαλονικη η μεσα στην πολη. Επισης και η μικρη γκαμα επιλογων αυτοκινητων δεν βοηθαει. Επισης αν δεν κανω λαθος δεν υπαρχει αυτοματο με φυσικο αεριο. Απο μονο του αυτο ειναι τεραστιο μειονεκτημα. 

Για ποιόν λόγο είναι είναι τεράστιο μειονέκτημα στο ότι δεν υπάρχουν αυτόματα CNG? 

Μπορείς λίγο αυτό να το εξηγήσεις? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο και ο καθένας λέει ότι του έρθει στο κεφάλι.

Εγώ θα γράψω μόνο το παρακάτω και ίσως να βοηθήσω και κάποιον

  • φυσικό αέριο θες 3.25 ευρώ / 100 km => 32.5 ευρώ / 1.000 km => 325 ευρώ / 10.000 km => 3.250 ευρώ / 100.000 km (μέση κατανάλωση 3.6kg/100km, κόστος καυσίμου 0.9 ευρώ)
  • πετρέλαιο θες 6.85 ευρώ / 100 km => 68.5 ευρώ / 1.000 km  => 685 ευρώ / 10.000 km => 6.850 ευρώ / 100.000 km (μέση κατανάλωση 5lt/100km, κόστος καυσίμου 1.37 ευρώ)
  • βενζίνη θες 9.30 ευρώ / 100 km => 93 ευρώ / 1.000 km => 930 ευρώ / 10.000 km => 9.300 ευρώ / 100.000 km (μέση κατανάλωση 6lt/100km, κόστος καυσίμου 1.55 ευρώ)
  • LPG θες 6.3 ευρώ / 100 km => 63 ευρώ / 1.000 km => 630 ευρώ / 10.000 km => 6.300 ευρώ / 100.000 km (μέση κατανάλωση 7lt LPG/100km + 0.5lt βενζίνη/100km, κόστος καυσίμου 0.79 ευρώ)

ΥΓ Οι καταναλώσεις που έχω βάλει είναι χαμηλές και για πετρέλαιο αλλά και για βενζίνη αλλά δεν θα τα χαλάσουμε για 0.5 λίτρο (βέβαια αυτό το μισό λίτρο αλλάζει αρκετά τα νούμερα)
ΥΓ2 Μπορώ να σας ανεβάσω αύριο φωτογραφία από το δικό μου Octavia CNG την κατανάλωση που έχω 3.6kg για 2.500 χιλιόμετρα (είναι το CNG από όσα κυκλοφορούν με την μεγαλύτερη κατανάλωση) όπου το 90% έχουν γίνει μέσα στην Αθήνα για τους δύσπιστους. Δεν με λες και τον πιο γρήγορο της πόλης
ΥΓ3 Τις τιμές από τα καύσιμα τις πήρα από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων - Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων

Επεξ/σία από Uberalles_gr
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Νομίζω ότι για τις καταναλώσεις που λες σε ίδιο σκαφος, η κατάβαση βενζίνης και υγραερίου θα πρέπει να είναι πιο πανω.

Πχ Corsa συμφωνούμε στο CNG(πάνω κατω), κατανάλωση diesel έχει γύρω στο 4,5. Βενζίνη όμως εχει 7-8 και υγραεριο +1-1,5 από βενζίνη.

 

Νομίζω ότι το υγραέριο δεν είναι πιο οικονομικό από το diesel. Προφανώς και αξίζει για μετατροπή, αλλά δεν αξίζει για αγορά νέου.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, panoskatos είπε

Για ποιόν λόγο είναι είναι τεράστιο μειονέκτημα στο ότι δεν υπάρχουν αυτόματα CNG? 

Μπορείς λίγο αυτό να το εξηγήσεις? 

Οδήγησε αυτόματο ειδικά στην πόλη και θα καταλάβεις. Όπως και να έχει εν έτει 2019 εγώ δεν θα έπαιρνα με τίποτα χειροκίνητο κιβώτιο. 

4 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε

Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο και ο καθένας λέει ότι του έρθει στο κεφάλι.

Εγώ θα γράψω μόνο το παρακάτω και ίσως να βοηθήσω και κάποιον

  • φυσικό αέριο θες 3.25 ευρώ / 100 km => 32.5 ευρώ / 1.000 km => 325 ευρώ / 10.000 km => 3.250 ευρώ / 100.000 km (μέση κατανάλωση 3.6kg/100km, κόστος καυσίμου 0.9 ευρώ)
  • πετρέλαιο θες 6.85 ευρώ / 100 km => 68.5 ευρώ / 1.000 km  => 685 ευρώ / 10.000 km => 6.850 ευρώ / 100.000 km (μέση κατανάλωση 5lt/100km, κόστος καυσίμου 1.37 ευρώ)
  • βενζίνη θες 9.30 ευρώ / 100 km => 93 ευρώ / 1.000 km => 930 ευρώ / 10.000 km => 9.300 ευρώ / 100.000 km (μέση κατανάλωση 6lt/100km, κόστος καυσίμου 1.55 ευρώ)
  • LPG θες 6.3 ευρώ / 100 km => 63 ευρώ / 1.000 km => 630 ευρώ / 10.000 km => 6.300 ευρώ / 100.000 km (μέση κατανάλωση 7lt LPG/100km + 0.5lt βενζίνη/100km, κόστος καυσίμου 0.79 ευρώ)

ΥΓ Οι καταναλώσεις που έχω βάλει είναι χαμηλές και για πετρέλαιο αλλά και για βενζίνη αλλά δεν θα τα χαλάσουμε για 0.5 λίτρο (βέβαια αυτό το μισό λίτρο αλλάζει αρκετά τα νούμερα)
ΥΓ2 Μπορώ να σας ανεβάσω αύριο φωτογραφία από το δικό μου Octavia CNG την κατανάλωση που έχω 3.6kg για 2.500 χιλιόμετρα (είναι το CNG από όσα κυκλοφορούν με την μεγαλύτερη κατανάλωση) όπου το 90% έχουν γίνει μέσα στην Αθήνα για τους δύσπιστους. Δεν με λες και τον πιο γρήγορο της πόλης
ΥΓ3 Τις τιμές από τα καύσιμα τις πήρα από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων - Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων

Τα νούμερα που παραθετεις τουλάχιστον για το lpg είναι πάνω κάτω σωστά . Πες μου όμως το εξής ας πούμε ότι πας Ηγουμενίτσα από Αθήνα . Πόσο θα σου κοστίσει στην πράξη με LNG και πόσο με LPG . Στην πρώτη περιπτωση θα χρησιμοποιήσεις μόνο ότι έχεις στην εκκίνηση και μετά βενζίνη μέχρι να γυρισεις με το επιπλέον μειονεκτημα ότι θα πρέπει να σταματάς κάθε 150 χιλιόμετρα να γεμίσεις. Στη δεύτερη περίπτωση θα πας όλη τη διαδρομή με LPG.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...