NT1G Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Πόσα από αυτά μπορείς να τα αγοράσεις καινούργια αύριο; Ούτε τα μισά; Εκτός και αν εννοείς για μεταχειρισμένα, αλλά δεν νομίζω να ψάχνει τέτοια.
kostasgr78 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτή τη στιγμή το VW group αδυνατεί πλήρως ακόμα και να δώσει προσφορά ή να περιγράψει τις προδιαγραφές των μετα-WLTP οχημάτων της. Παγωμένη αγορά πλήρως.
kalmik Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 23 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Εγώ πάντως που το διερευνώ το θέμα εδώ και 1 μήνα, χωρίς να βιάζομαι, για αντικατάσταση 2ου οικογενειακού οχήματος, έχω καταλήξει ότι έχουμε σοβαρό πρόβλημα έλλειψης μοντέλων, πέρα από τα λίγα πρατήρια. Αν αφαιρέσει κανείς από τις λίγες επιλογές τη ζημιάρα Fiat και την ακριβή Audi, πρακτικά μένουν οι επιλογές: SEAT Mii / Skoda CitiGo / VW UP για πολύ μικρά πόλης. SEAT Ibiza / VW Polo για all-around πόλης και έξω. Skoda Octavia / VW Golf για οικογενειακό. Προσωπικά έχω καταλήξει στο VW Polo, σαν 2ο, αλλά η εν λόγω εταιρεία έχει παγώσει τα εργοστάσια (λόγω WLTP) και είναι μεγάλη η πιθανότητα να μη μπορεί να παραδώσει οχήματα πριν από το ερχόμενο καλοκαίρι. Από τις άλλες 2 εταιρείες Skoda και Seat, δεν έχω εικόνα αξιοπιστίας ... και σίγουρα δεν μού αρέσουν αισθητικά. Θα ενδιαφερόμουν όμως να ακούσω εμπειρίες από κατόχους (όχι απαραίτητα CNG, αλλά συνολικά κατασκευαστή). Δε καταλαβαίνω γιατί είναι ζημιάρα η Fiat όταν αναφέρεται μάλιστα στο ίδιο post δίπλα δίπλα με οχήματα Group VAG
kostasgr78 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Νέο SEAT Arona TGI με φυσικό αέριο https://www.drive.gr/news/neo-seat-arona-tgi-me-physiko-aerio
Doubt Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2018 Στο άλλο θέμα με το υγραέριο διαβάσαμε τα τέρατα εμείς που ασχολούμεθα...να μη δούμε και λίγο CNG?
nikthegreek Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Επιδότηση Αγοράς Νέου Αυτοκινήτου Ι.Χ. Διπλού Καυσίμου Φυσικού Αερίου -Βενζίνης από την fisikon 1
TypemaR Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Έχω κάνει μετάβαση από peugeot 207 σε seat ibiza tgi.Καθημερινη διαδρομή Δροσιά - Πειραιάς γύρω στα 70 km. Σημεία ανεφοδιασμού 2 πάνω στην διαδρομή μου (εθνική ύψος Φιλαδέλφειας, Ρέντης village park) και ένα σχετικά κοντά στο σπίτι μου (Κηφισιά). Από τις ωραιότερες αγορές που έχω κάνει στη ζωή μου. Αντικατεστησα όχημα 11ετίας με καινούριο (τεχνολογία του σήμερα ,ασφάλεια, ανέσεις,0 km) και έριξα το μηνιαίο προϋπολογισμό μου κατά 120-150 ευρώ μόνο για τα καύσιμα. Αν έμενα με το peugeot τα χρήματα της διαφοράς (αγορά νέου, πώληση παλιού) θα τα έδινα σε 7-8 χρόνια σε καύσιμα και τέλη κυκλοφορίας. Αν βάλουμε στο παιχνίδι και φυσιολογικές φθορές που θα είχε το παλιό (κινητήρας με 160k km) ο χρόνος απόσβεσης πέφτει κι άλλο. Αν προσθέσουμε ότι με τους χώρους του νέου ibiza πας άνετα τη βόλτα σου - τις διακοπές σου και δεν κινήσεις το "οικογενειακό" μου vw golf, η οικονομία είναι ασφαλώς μεγαλύτερη. Η προσωπική μου εντύπωση και γνώμη λοιπόν είναι: Αν κάποιος έχει την άνεση να αγοράσει νέο όχημα και έχει σημείο ανεφοδιασμού κοντά του ή στη διαδρομή του τα οχήματα cng είναι μονόδρομος. 4
terry308 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, TypemaR είπε Έχω κάνει μετάβαση από peugeot 207 σε seat ibiza tgi.Καθημερινη διαδρομή Δροσιά - Πειραιάς γύρω στα 70 km. Σημεία ανεφοδιασμού 2 πάνω στην διαδρομή μου (εθνική ύψος Φιλαδέλφειας, Ρέντης village park) και ένα σχετικά κοντά στο σπίτι μου (Κηφισιά). Από τις ωραιότερες αγορές που έχω κάνει στη ζωή μου. Αντικατεστησα όχημα 11ετίας με καινούριο (τεχνολογία του σήμερα ,ασφάλεια, ανέσεις,0 km) και έριξα το μηνιαίο προϋπολογισμό μου κατά 120-150 ευρώ μόνο για τα καύσιμα. Αν έμενα με το peugeot τα χρήματα της διαφοράς (αγορά νέου, πώληση παλιού) θα τα έδινα σε 7-8 χρόνια σε καύσιμα και τέλη κυκλοφορίας. Αν βάλουμε στο παιχνίδι και φυσιολογικές φθορές που θα είχε το παλιό (κινητήρας με 160k km) ο χρόνος απόσβεσης πέφτει κι άλλο. Αν προσθέσουμε ότι με τους χώρους του νέου ibiza πας άνετα τη βόλτα σου - τις διακοπές σου και δεν κινήσεις το "οικογενειακό" μου vw golf, η οικονομία είναι ασφαλώς μεγαλύτερη. Η προσωπική μου εντύπωση και γνώμη λοιπόν είναι: Αν κάποιος έχει την άνεση να αγοράσει νέο όχημα και έχει σημείο ανεφοδιασμού κοντά του ή στη διαδρομή του τα οχήματα cng είναι μονόδρομος. Πέσ τα Χρυσόστομε αδερφέ (πλέον), να μην γίνομαι κουραστικός , να το χαρείς και να κάνεις πολλλλλα χιλιόμετρα , ειδικά τώρα με την επιδότηση έχει τιμή λουκούμι μαζί με το arona ... και ετήσια μεικτή ασφάλεια μόνο με 400€ ;; 😎 Το μόνο που θα πονάει θα είναι το service (102€ το πρώτο για λάδι - φίλτρο) 😛 Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από terry308
AristidisZ Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 16 ώρες πριν, terry308 είπε Το μόνο που θα πονάει θα είναι το service (102€ το πρώτο για λάδι - φίλτρο) 😛 Το γεγονός ότι δεν υπάρχει εμπειρία από συνεργεία πάνω στα συγκεκριμένα μοτέρ είναι επίσης μια σκέψη που προβληματίζει...
georgekz750 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Ξερει κανεις γιατι εξαφανιστηκαν σχεδον ολα τα cng απο τους καταλογους του vw group? Στη seat πχ εμφανιζει μονο ibiza και leon,στη skoda μονο citigo και την επαγγελματικη (ταξι) octavia κοκ Ειναι καποια μεταβατικη περιοδος σε κινητηρες και θελουν να ξεστοκαρουν ή συμβαινει κατι αλλο?
De@th L0rd Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Mάλλον τα αποσύρουν λόγω κιβωτίου ταχυτήτων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα