Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, panosena είπε

Ή σε αυτόν θα πάω ή σε αυτόν, όποιος έχει πιο κοντινό ραντεβού.

Πόσο κατανάλωση περιμένεις να έχει ..έχεις μιλήσει με άλλους ίδιο μοντέλο πόσο έχουν κατανάλωση?

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

panosena το τι συμφέρει εξαρτάται απο τα χιλιόμετρα που κάνεις ετησίως. Αυτό που προσπαθούν να σου πουν είναι ότι αν δεν κάνεις μπολικα χιλιόμετρα (πάνω απο 15.000 /χρόνο) δεν έχει νόημα να δώσεις κοντά δύο χιλιάρικα για μετατροπή σε CNG γιατί η αποσβεση θα αργήσει να γίνει, και εν τω μεταξύ θα έχεις υποστεί τα μειονέκτηματα του CNG, δηλαδή περιορισμένο δίκτυο ανεφοδιασμού, αναμονή σε ουρες για να γεμίσεις, πιθανές βλάβες στον κινητήρα απο την μετατροπή. Εγω θα έβαζα LPG. Μόνο σε καινουργιο αυτοκίνητο με εργοστασιακή εγκατάσταση θα προτιμούσα το φυσικό αέριο.

Επεξ/σία από fragma
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, fragma είπε

πιθανές βλάβες στον κινητήρα απο την μετατροπή. Εγω θα έβαζα LPG. 

ίδια πιθανότητα με κακή ρύθμιση , δεν είναι πιο φιλικό το lpg απο το cng

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

ίδια πιθανότητα με κακή ρύθμιση , δεν είναι πιο φιλικό το lpg απο το cng

Θεωρητικά ναι, αλλά υπάρχει γενικώς μεγαλύτερη εμπειρία στις μετατροπές lpg, αρα μικρότερη πιθανότητα κακής υλοποίησης. Και οταν μιλάμε για αστοχία που μπορεί να καταστρέψει ολοκληρωτικα τον κινητήρα, καλύτερα να παμε με την πιο δοκιμασμένη, και πιο οικονομική στην εγκατάσταση λύση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, fragma είπε

Θεωρητικά ναι, αλλά υπάρχει γενικώς μεγαλύτερη εμπειρία στις μετατροπές lpg, αρα μικρότερη πιθανότητα κακής υλοποίησης. Και οταν μιλάμε για αστοχία που μπορεί να καταστρέψει ολοκληρωτικα τον κινητήρα, καλύτερα να παμε με την πιο δοκιμασμένη, και πιο οικονομική στην εγκατάσταση λύση.

διαφωνώ , αλλά πάσο :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα μετατροπή lpg και έχω 2 Ibiza cng 

Σα τ εργοστασιακό δεν υπάρχει...! 

Τα 800€ διαφοράς εγκατάστασης lpg - cng είναι ένα σεβαστό ποσό. 

Εάν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ανα έτος ή σκοπεύεις να τα αυξήσεις οκ. 

Δεν αλλάζει κάτι στα σέρβις του αυτοκινήτου, πέρα από την αλλαγή τύπου μπουζί σε ιριδίου και κάποιο/α φιλτρακια πιθανόν, οι δεξαμενές αλλάζουν ανά 10 έτη στο lpg και 20 στο cng. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως τα εργοστασιακα cng έχουν διαφορετικές βαλβίδες που αντέχουν στις πιο υψηλές θερμοκρασίες καύσης που έχει το φυσικό αέριο. 

Μηχανικός δεν είμαι, αλλά θα το σκεφτόμουν πολύ να κάνω μετατροπή σε cng. 

 

Από άποψη κατανάλωσης πάντως είναι σίγουρα το πιο φθηνό καύσιμο, εγώ έδωσα ένα golf που είχε 13λ/100 κατανάλωση εντός πόλης και με citigo cng νιώθω πως κυκλοφορώ δωρεάν πλέον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, terry308 είπε

Είχα μετατροπή lpg και έχω 2 Ibiza cng 

Σα τ εργοστασιακό δεν υπάρχει...! 

Τα 800€ διαφοράς εγκατάστασης lpg - cng είναι ένα σεβαστό ποσό. 

Εάν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ανα έτος ή σκοπεύεις να τα αυξήσεις οκ. 

Δεν αλλάζει κάτι στα σέρβις του αυτοκινήτου, πέρα από την αλλαγή τύπου μπουζί σε ιριδίου και κάποιο/α φιλτρακια πιθανόν, οι δεξαμενές αλλάζουν ανά 10 έτη στο lpg και 20 στο cng. 

Θα ηθελα να ρωτήσω δυο πραγματάκια. Καταρχήν, πιστεύεις οτι το φυσικό αέριο είναι οικονομικό ακόμα και μετά τις αυξήσεις στην τιμή του; Ο ανεφοδιασμός σε δυσκολεύει; Περιμένεις σε ουρές συχνά ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, liopyr είπε

Νομίζω πως τα εργοστασιακα cng έχουν διαφορετικές βαλβίδες που αντέχουν στις πιο υψηλές θερμοκρασίες καύσης που έχει το φυσικό αέριο. 

Μηχανικός δεν είμαι, αλλά θα το σκεφτόμουν πολύ να κάνω μετατροπή σε cng. 

 

Από άποψη κατανάλωσης πάντως είναι σίγουρα το πιο φθηνό καύσιμο, εγώ έδωσα ένα golf που είχε 13λ/100 κατανάλωση εντός πόλης και με citigo cng νιώθω πως κυκλοφορώ δωρεάν πλέον.

και βαλβιδες διαφορετικες εχουν και ελατηρια, πιστόνια εως και κεφαλαρι.... 

οι συνθηκες και οι θερμοκρασίες με το ΦΑ διαφερουν αισθητα σε σχεση με τη βενζινη για αυτο πρεπει να ειναι ενισχυμενο το μοτερ

Προσωπικα δε θεωρω καλη ιδεα τη μετατροπη σε CNG, παρόλο που συμφερει οικονομικα σαν καυσιμο - Καλυτερα υγραεριο λιγοτερος μπελας

Επεξ/σία από paylidis
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liopyr είπε

με citigo cng νιώθω πως κυκλοφορώ δωρεάν πλέον.

έβαλες στο citigo ,cng ? πως πάει ?

edit , ναι εργοστασιακό είναι , λάθος μου....

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το φυσικό αέριο κίνησης είναι για μικρά φορτηγά και μεγάλα οχήματα, και οδηγούς που κινούνται στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους. Αν σκεφτείς ότι 1) η Αθήνα έχει δύο πρατήρια CNG ουσιαστικά, αν δεν  μένεις κοντά τους την πάτησες, άσε που έχουν και μεγάλη ουρά συνήθως, και 2) η πιο μικρή ας πούμε δεξαμενή CNG είναι γύρω στα 80 κιλά, δηλαδή έχεις ένα επιπλέον άτομο μαζί σου στο αυτοκίνητο, τότε το υγραέριο είναι μονόδρομος.

Εγώ έβαλα υγραέριο, στην αρχή αισθανόμουν λίγο περίεργα οδηγώντας με μια μπουκάλα υγραερίου πίσω, αλλά πήγα Χαλκιδική, Καρπενήσι και Εύβοια με ελάχιστο κόστος και πάντοτε βρήκα πρατήριο να γεμίσω, κάτι που θα ήταν πολύ δύσκολο με το φυσικό αέριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, korakios είπε

έβαλες στο citigo ,cng ? πως πάει ?

 

Εργοστασιακό είναι. 

Εντός πόλης βγάζει περίπου 220χλμ εκτός το έχω καταφέρει να γράψει 380 με ένα γέμισμα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, froyd είπε

Αν σκεφτείς ότι 1) η Αθήνα έχει δύο πρατήρια CNG ουσιαστικά

γιατί 2 ? οκ , petrogaz,shell πιο ακριβά

Spoiler


image.png.fc2a998b2b1c910b0ce9cdc12d89115e.png

 

5 λεπτά πριν, liopyr είπε

Εργοστασιακό είναι. 

Εντός πόλης βγάζει περίπου 220χλμ εκτός το έχω καταφέρει να γράψει 380 με ένα γέμισμα.

πωωω, σόρυ , το μπέρδεψα με celerio και νόμιζα έκανες μετατροπή 😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, froyd είπε

 η Αθήνα έχει δύο πρατήρια CNG ουσιαστικά, αν δεν  μένεις κοντά τους την πάτησες, άσε που έχουν και μεγάλη ουρά συνήθως, 

Εγώ πάντως που μένω Πετρούπολη και δουλεύω Γαλάτσι, με εξυπηρετούν 3 πρατήρια, της Φιλαδέλφειας που όντως έχει κάνα 10λεπτο ουρά συνήθως, και των Λιοσίων και του Χαϊδαρίου που δεν έχουν ποτέ ουρά.

Συνηθως προτιμώ το Χαϊδάρι γιατί είναι σχετικά νέο και έχει καλή πίεση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, liopyr είπε

Εγώ πάντως που μένω Πετρούπολη και δουλεύω Γαλάτσι, με εξυπηρετούν 3 πρατήρια, της Φιλαδέλφειας που όντως έχει κάνα 10λεπτο ουρά συνήθως, και των Λιοσίων και του Χαϊδαρίου που δεν έχουν ποτέ ουρά.

Συνηθως προτιμώ το Χαϊδάρι γιατί είναι σχετικά νέο και έχει καλή πίεση.

Αυτό λέω, ξεχνάς την άνεση του να γεμίζεις δίπλα στο σπίτι σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...