korakios Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, NT1G είπε Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. οτι συμφέρει τους κατόχους να είναι μειοψηφία το cng λόγω ορέξεων του κράτους στη φορολογία
terry308 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, NT1G είπε Ίσως γιατί το 2021 σε σύνολο ~9,7 εκατομμυρίων νέων πωλήσεων αμαξιών, πουλήθηκαν μόλις 43000 με φυσικό αέριο και τα 31000 από αυτά ήταν στην Ιταλία. Νούμερα ACEA. Λογικό είναι να μην υπάρχει μεγάλη μερίδα πωλήσεων υπέρ του cng, γιατί δεν ασχολούνται όλα τα Group της αγοράς. Στην Ελλάδα ερχόταν μόνο 2 : vag τα τελευταία 4 χρόνια & πρώην Fiat τα τελευταία 15 , στο εξωτερικό υπήρχαν περισσότερες επιλογές, οπότε το αγοραστικό κοινό είναι μικρό . Αλλά ο Κώστας πέταξε μια πρόταση και έμεινε εκεί, τι εννοεί; Για την τιμή; Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2022 από terry308
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 14 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Πάει άκλαυτη κι αυτή η λύση, παρά την όποια προοπτική της για λίγο. Στην παλιότερη ανάλυση, έχει αναφερθεί ότι παρόλο που θα αποτελούσε σοβαρή λύση στην εποχή των ορυκτών καυσίμων, και θα ήταν πολύ σοβαρότερη λύση απέναντι σε βενζίνη, πετρέλαιο και το μετέπειτα υγραέριο ... άργησε να έρθει. Αν δεν κατάφερε να προωθηθεί σε σοβαρό ποσοστό οχημάτων σε ευρωπαϊκές χώρες, όπου υπήρχε δίκτυο, φανταζόμαστε τί θα γίνει εδώ, που με το ζόρι πλέον επεκτείνεται το δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού CNG, παρά το hype του 2018, και λίγο το 2019. Είχαμε που είχαμε αυτά στην εξίσωση, τώρα αρχίζει να διαφαίνεται και η σαφής αλλαγή στρατηγικής στην ΕΕ για ταχύτερη απεξάρτηση από το φυσικό αέριο, σε γεωπολιτικό επίπεδο. Αυτό θέτει ερώτημα για το αν θα φτάσει αγωγός φυσικού αερίου στις περιοχές που δεν έχει φτάσει, π.χ. Ήπειρος και Δυτική Ελλάδα, και μαζί με τη λύση θέρμανσης οικιών, παίρνει η μπάλα και την όποια προοπτική (έστω και μικρή) μπορεί να είχε η αυτοκίνηση με CNG.
korakios Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Αυτό θέτει ερώτημα για το αν θα φτάσει αγωγός φυσικού αερίου στις περιοχές που δεν έχει φτάσει, π.χ. Ήπειρος και Δυτική Ελλάδα, το δίκτυο θα προχωρήσει μιας και υπάρχει χρονοδιάγραμμα , στα νέα έργα για να γίνουν "πράσινα" μπήκε ευτυχώς και βιομεθάνιο και να χρησιμοποιηθούν οι αγωγοί για υδρογόνο αργότερα . Βαπτίζοντας "δίκτυα" σε άλλες περιοχές που δε θα γίνει αγωγός αλλά με μεταφορά , έτσι θα φάνε τα τελευταία λεφτά του ΕΣΠΑ Ήταν και αγκάθι που η συμφωνία με τη Ρωσία στην προμήθεια είχε και υποσημείωση να αναλάβουν τα μεγάλα έργα που σε συνδυασμό με την Ε.Ε που δεν ήθελε ,συν την απραξία της ΔΕΔΑ (η υπεύθυνη για την όλη κατάσταση μαζί με τους γνωστούς άγνωστους ) έμεινε η μισή Ελλάδα να καίει πετρέλαιο και ξύλα 11 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Είχαμε που είχαμε αυτά στην εξίσωση, τώρα αρχίζει να διαφαίνεται και η σαφής αλλαγή στρατηγικής στην ΕΕ για ταχύτερη απεξάρτηση από το φυσικό αέριο, σε γεωπολιτικό επίπεδο. Η απεξάρτηση θέλει καμια 20ετία ακόμη , βέβαια καταλάβαμε οτι στην Ε.Ε. δεν έχουν πρόβλημα με την ενεργειακή φτώχεια , άγνωστο το μέλλον Πάντως το cng , θα παραμείνει στο παρασκήνιο και δεν περίμενα ποτέ ένα τζάμπα καύσιμο με φθηνή φορολογία που συμφέρει τους πολίτες να γίνει προώθηση
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Ναι σωστά, η απεξάρτηση δεν έρχεται από τη μία στιγμή στην άλλη. Απλά από τη στιγμή που αποφασίζεται, δημιουργείται η ψυχολογική ανασφάλεια για περαιτέρω και βαθύτερες επενδύσεις από αυτούς που το σκέφτονταν. Για παράδειγμα, στο θέμα συζήτησης. Έστω ότι κάποιος ιδιώτης σκεφτόνταν να επενδύσει και να ανοίξει ένα σταθμό ανεφοδιασμού CNG για οχήματα, που είναι μια υψηλού κόστους επένδυση. Αν πριν το σκεφτόταν 10 φορές σαν ρίσκο, τώρα μετά τις εξελίξεις, δεν θα το σκέφτεται να μην τον κάνει 1000 φορές σαν ρίσκο;
korakios Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Αν πριν το σκεφτόταν 10 φορές σαν ρίσκο, τώρα μετά τις εξελίξεις, δεν θα το σκέφτεται να μην τον κάνει 1000 φορές σαν ρίσκο; αν σκεφτείς οτι τα μηχανήματα τα βάζει η fisikon απο ΕΣΠΑ , καταλαβαίνεις το τι έχει γίνει Περισσότερο το πρόβλημα είναι το καρτέλ παρά το αν θα παίρνουμε αέριο απο Ρωσία (που παίρνουμε κανονικά ένα ποσοστό , όσο είχαμε κλείσει). Αν αλλάξει κάτι , βλέπουμε 1
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Εντωμεταξύ βλέπω και το άλλο σε κάποιες διαδικτυακές αναζητήσεις. Ιστότοποι που ανέλυαν την αγορά της αυτοκίνησης CNG στην Ευρώπη, οι περισσότεροι σταμάτησαν κάπου στο 2019 να γράφουν νέα άρθρα, αναλύσεις και στατιστικά. Ίσως τελικά να έβαλε την ταφόπλακα εκείνη η απόφαση του VW Group, που ανακοίνωσε τότε ότι δεν θα αναπτύξει νέους κινητήρες CNG μελλοντικά και θα πάει τους υπάρχοντες όσο πάει. Όπως και να έχει, είναι μια σταδιακή κατηφόρα αυτή, ασχέτως των διαφωνιών στις συζητήσεις, για το πόση κλίση έχει αυτή η κατηφόρα.
bill999r Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δυστυχώς τουλάχιστον στην Ελλάδα αυτό που πονάει είναι το ανύπαρκτο δίκτυο ανεφοδιασμού. Επιπλέον με τις σημερινές εξελίξεις το κόστος μετακίνησης με φυσικό αέριο σε πρατήρια εκτός Αττικής έχει φτάσει αυτό της βενζίνης. Δυστυχώς για την ώρα το μόνο καύσιμο που συμφέρει είναι το ντίζελ....αλλά και πάλι όπως πάει το πράγμα η αβεβαιότητα θα πάει μέρα με τη μέρα.... Για εμένα δεν αξίζει καμία επένδυση σε αυτοκίνητο προς το παρόν. Οι μόνοι τυχεροί είναι όσοι διαθέτουν παλαιότερα οικονομικά αυτοκίνητα που αγοράστηκαν σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τις σημερινές και με άλλη οικονομική άνεση προηγουμένως εποχών. Οι υπερτυχεροι της εποχής είναι όσοι έχουν την εργασία τους σε κοντινή απόσταση από το σπίτι κ μπορούν να παρκάρουν το αυτοκίνητο.
korakios Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, kostasgr78 είπε Ίσως τελικά να έβαλε την ταφόπλακα εκείνη η απόφαση του VW Group, που ανακοίνωσε τότε ότι δεν θα αναπτύξει νέους κινητήρες CNG μελλοντικά και θα πάει τους υπάρχοντες όσο πάει. ήταν δήλωση για να πουλήσουν ένα στοκ , μετά https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Oi-kinhthres-kayshs-exoyn-akoma-zwh_200932.asp για βιοκαύσιμα μιλά (η πιο ρεαλιστική λύση είναι το βιομεθάνιο βασικά , άσχετα με τα συμφέροντα και αν θα το προχωρήσουν) ο ceo της skoda πάλι έκανε αντίστοιχη δήλωση (δεν την έχω πρόχειρη) 6 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Όπως και να έχει, είναι μια σταδιακή κατηφόρα αυτή, ασχέτως των διαφωνιών στις συζητήσεις, για το πόση κλίση έχει αυτή η κατηφόρα. κοίτα , δε διαφωνώ , προς το παρών τα λεφτά πάνε στην ηλεκτροκίνηση και φυσικά στην ενεργειακή (και γενικότερη) φτώχεια . Προς το παρών απολαμβάνω ένα φθηνό και οικολογικό καύσιμο (αρκεί να μην πετύχω καμια Βουλγάρικη νταλίκα στο πρατήριο 😁 ) Μόλις τώρα, bill999r είπε Επιπλέον με τις σημερινές εξελίξεις το κόστος μετακίνησης με φυσικό αέριο σε πρατήρια εκτός Αττικής έχει φτάσει αυτό της βενζίνης. ένα είναι στα Τρίκαλα που έχει τώρα 1,65 το κιλό και φυσικά δεν αντιστοιχεί σε βενζίνη (ίδια τιμή με βενζίνη να είχε ,πάλι συμφέρει ) 1
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Σίγουρα, όποιος το έχει επιλέξει από καιρό να έχει ένα όχημα με CNG, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να φτάσει αυτό το όχημα μέχρι το τέλος ζωής του, όσο μπορεί.
korakios Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, bill999r είπε Για εμένα δεν αξίζει καμία επένδυση σε αυτοκίνητο προς το παρόν. η πιο οικονομική λύση είναι να κρατήσει κάποιο το παλιό και να βάλει υγραέριο
terry308 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 5 λεπτά πριν, bill999r είπε Επιπλέον με τις σημερινές εξελίξεις το κόστος μετακίνησης με φυσικό αέριο σε πρατήρια εκτός Αττικής έχει φτάσει αυτό της βενζίνης. Το γράφεις ως κάτοχος cng οχήματος ή ως παρατηρητής τιμών καυσίμων ;
korakios Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 4 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Σίγουρα, όποιος το έχει επιλέξει από καιρό να έχει ένα όχημα με CNG, το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να φτάσει αυτό το όχημα μέχρι το τέλος ζωής του, όσο μπορεί. για 20 χρόνια το πήρα , αλλά φοβάμαι οτι θα χρειαστεί παραπάνω 😂
bill999r Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 2 λεπτά πριν, korakios είπε η πιο οικονομική λύση είναι να κρατήσει κάποιο το παλιό και να βάλει υγραέριο Με τα προβλήματα που προκύπτουν από την εγκατάσταση δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει. Όπως κ να έχει η ζητούμενη οικονομία προϋποθέτει επένδυση χρημάτων (κοστος Κιτ υγραερίου, αγορά ντιζελ οχήματος, αγορά cng) από κόσμο που ήδη την παλεύει οριακά με κάποιο σαπακι. 1 λεπτό πριν, terry308 είπε Το γράφεις ως κάτοχος cng οχήματος ή ως παρατηρητής τιμών καυσίμων ; Καθαρά σαν παρατηρητής
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα