Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θυμαμαι την Αθηνα με το νεφος  και τωρα με τον γαλανο ουρανο μονο ευχαριστη ειναι η αλλαγη. Συντελεσε σε αυτο  η κριση, ο ιος και τα νεας τεχνολογιας αυτοκινητα, τουλαχιστον την τελευταια δεκαετια. Μπορουν ακομα και αυτα να εξαφανιστουν και να μεινει μονο το cng για το λογο αυτο και με χαμηλοτερη τιμη κιλου ? Θα αποδειχθουν αξιοπιστοι οι vag? Ειδικα επειδη εχουν το μονοπωλιο. Ειμαι θετικος

Για το dsg κιβωτιο πχ που ηταν η μονη εκδοση ,την ταλαιπωρια επισκεψεων στα συνεργεια  και την αντικατασταση με χειροκινητο τελικα ? Ταξι ηταν  και το e class  οποτε μεσα στην διετη εγγυηση, ισως ειχε 120Κ-140Κ με τα 6-7κ το μηνα που κανουν ισως και λιγοτερα γιατι ηταν των ξενοδοχειων 

Τα 5κ ευρω διαφορα δεν ειναι μονο για το οκταβια. Ηταν και στα πιο οικονομικα πχ scala-tipo, ηταν 4,5k, i20 -ibiza 3.5k  με προσθετη τυχον δυνατοτητα καλυτερης προσφορας στα βενζινης αν επιδιωξει καποιος.Πηρα τηλ την Scoda για το Scala cng χωρις τελη, 500 ευρω για πινακιδες και ουτε ηλιοπροστασια για δωρο για τιμη μετρητοις!Για τρικυλινδρο 60hp που με turbo φτανει 90 kai 1235 κιλα!18κ! Με συστημα cng αξιας 3-4K βεβαια.

Ετσι αναλογα τα χλμ που κανει καποιος αν ειδικα ειναι μεχρι 15κ , ληγει μεχρι και εγγυηση με την διαφορα τιμης για να αρχισει το κερδος του cng, κοιμαται πιο ησυχος με τα 3 ευρω/100 στη συνεχεια και εχει περισσοτερους λογους,δυνατοτητα να κρατησει στην δεκαετια το αυτοκινητο του. Εχω γνωστο με mazda 3 1,6 του 2005 σε αριστη κατασταση με λιγα χλμ, δεν εχει πολλους λογους να ζηλεψει τα συγχρονα και απο τα 18Κ δεν πιανει πανω απο 3κ. Ας εξετασει καποιος αν εχει πχ 2011 euro 5 μοντελο αν μπορει να μπει στην διαδικασια αντικαταστασης το 2021 η  αν τον συμφερει και ας λαβει υπ οψη του ολα τα παραπανω για μια καλη επιλογη.

 Δεν αποτρεπω καποιον απο το cng, ειμαι υποστηρικτης ανεξαρτητα απο την ενδιαφερουσα τιμη του συμβατικου που κατεληξα. Απλα επειδη παρουσιαστηκε το cng σαν μονοδρομος , εγραψα ενα εναλλακτικο τροπο οικονομιας.

Για ενα μηνυμα γραφτηκα και γραφτηκαν σεντονια τελικα! Καλη συνεχεια σε ολους

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πριν να αγορασετε ενα τετοιο αμαξι να ρωτησετε ποσο κοστιζουν τα σερβις του... εγω ηθελα να παρω το παντα και μου ειπαν κατι ποσα για σερβις.... αστα αν πανε🤪

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Telis123 είπε

Πριν να αγορασετε ενα τετοιο αμαξι να ρωτησετε ποσο κοστιζουν τα σερβις του... εγω ηθελα να παρω το παντα και μου ειπαν κατι ποσα για σερβις.... αστα αν πανε🤪

Τα panda έχουν ακριβό service... τo ibiza έχει 90-120€ το λιπαντικό ανάλογα την αντιπροσωπεία και 240€ με μπουζί κτλ στις 60.000χλμ. 

Σε σχέση με την οικονομία δε τα λαμβάνεις υπόψιν. 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
2 ώρες πριν, terry308 είπε

Τα panda έχουν ακριβό service...

που το είδες το ακριβό? 80 ευρώ πχ λάδια/φίλτρο

2 ώρες πριν, Telis123 είπε

 εγω ηθελα να παρω το παντα και μου ειπαν κατι ποσα για σερβις.... αστα αν πανε🤪

έχει απο τα πιο φθηνά ανταλλακτικά στην Ελλάδα. Το μόνο ακριβό είναι τα μπουζί ιριδιου

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

που το είδες το ακριβό? 80 ευρώ πχ λάδια/φίλτρο

έχει απο τα πιο φθηνά ανταλλακτικά στην Ελλάδα. Το μόνο ακριβό είναι τα μπουζί ιριδιου

Βάσει αυτών που διαβάζω στην ομάδα 😉

Εντάξει δε με ενδιαφέρει, οπότε δεν το έψαξα περισσότερο 😆😜😄

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, terry308 είπε

Βάσει αυτών που διαβάζω στην ομάδα 😉

Εντάξει δε με ενδιαφέρει, οπότε δεν το έψαξα περισσότερο 😆😜😄

Δίκαιο έχεις, τα διαβάζω και εγώ αλλά αν είναι σκαλωμένοι και δεν το πάνε σε κανα συνεργείο της προκοπής όταν η αντιπροσωπία σφάζει , δε σημαίνει οτι έχει ακριβά ανταλλακτικά . Λάδια/φίλτρο αν τα πάρεις ο ίδιος έχουν 50Ε και περισσεύει λάδι

  • Like 1
Δημοσ.

Παρατηρώ τώρα ότι στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν 3 πρατήρια που εξυπηρετούν με CNG, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν γνωρίζω αν θα ανοίξουν κι άλλα...
Σε όλα ωστόσο λίγο πολύ, αναφέρουν πολλοί, προβλήματα σχετικά με την πίεση καθώς και με την αντλία. Γνωρίζει κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρόβλημα δημιουργεί η πίεση και αν τα θέματα με την αντλία έχουν να κάνουν με το πρατήριο ή τον πάροχο?
Πολλά θέματα πάντως διαβάζω στα σχόλια σχετικά με τα πρατήρια και σε βάζει σε σκέψεις ακόμα και αυτό για μια ενδεχόμενη αγορά...

Δημοσ.
On 21/01/2021 at 00:17, dexterakos75 said:

κάτι που με ανησυχεί σε Leon & Golf είναι ο εσωτερικός χώρος (μεγαλόσωμος, γαρ). από την άλλη παιδιά/σκυλιά δεν έχω, οπότε τι να την κάνω την κούρσα (octavia) (εμμέσως επιβεβαιώνω αυτό που έγραψες, περί παρεξήγησης, χεχε)? άσε που μου την έχει σπάσει η skoda που στον configurator χρεώνουν έξτρα τα πάντα? το αγοράζεις στην budget έκδοση και είναι ξεβράκωτο!!! Ναι, εννοείται ότι θα περιμένω προσφορές της Seat, δεν υπάρχει βιασύνη... τέλος, θέλω να μάθω από ποιά χώρα (εργοστάσιο) θα έρθει το εκάστοτε μοντέλο. άμα είναι από καμμιά τουρκία...γειά χαραντάν (ανεξαρτήτως πακέτου κλπ..)

Τουρκία δε φτιάχνεται κανένα επιβατηγό vag

Τώρα περί παρεξήγησης, όντως το Octavia είναι παρεξηγημένο αλλά με την αντίστροφη έννοια:
στο πορτ-μπαγκάζ είναι ευρύχωρο
αλλά στην καμπίνα δεν έχει ακριβώς το πιο ευρύχωρο εσωτερικό κι ας μοιάζει «κούρσα».

skoda-octavia-m91-dimensions-01.ada664fc

specdimension.resizedViewPort.noscale.as
specdimension.resizedViewPort.noscale.asspecdimension.resizedViewPort.noscale.as
specdimension.resizedViewPort.noscale.as

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Πολλά θέματα πάντως διαβάζω στα σχόλια σχετικά με τα πρατήρια και σε βάζει σε σκέψεις ακόμα και αυτό για μια ενδεχόμενη αγορά...

έστω μια βδομάδα το μήνα και κάθε μήνα να κινείσαι με βενζίνη πάλι συμφέρει με διαφορά, (φυσικά δε συμβαίνει αυτό το σενάριο)

4 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Σε όλα ωστόσο λίγο πολύ, αναφέρουν πολλοί, προβλήματα σχετικά με την πίεση καθώς και με την αντλία.

όχι στη protheman ,έχει καλή πίεση (Σίνδος) , δυστυχώς δεν εξυπηρετεί Κυριακές ,και βράδια νομίζω

4 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

προς το παρόν τουλάχιστον, δεν γνωρίζω αν θα ανοίξουν κι άλλα...

σε αναμονή της Σταυρούπολης

4 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Γνωρίζει κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρόβλημα δημιουργεί η πίεση

μικρή πίεση , μικρό γέμισμα , μικρή αυτονομία άρα και συχνότερη επίσκεψη σε πρατήριο

4 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

και αν τα θέματα με την αντλία έχουν να κάνουν με το πρατήριο ή τον πάροχο?

το πρόβλημα είναι απο παλιά μηχανήματα της άχρηστης fisikon (ανέλαβε απο την άλλη άχρηστη ΔΕΠΑ ) και ως κάθε τι δημόσιο στην Ελλάδα δεν λειτουργεί φυσιολογικά

Τώρα τελευταία το πήραν γραμμή οτι ξεκινάνε εξώδικα και συμμορφώθηκαν

Φέραν και καινούριους συμπιεστές :)

Η protheman , shell κτλ έχει τα δικά της ευτυχώς

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, terry308 είπε

Βάσει αυτών που διαβάζω στην ομάδα 😉

Εντάξει δε με ενδιαφέρει, οπότε δεν το έψαξα περισσότερο 😆😜😄

Μια ερωτηση στην αντιπροσωπία  και θα σου λυθει η απορια... οπως εκανα και εγω και πηρα μαυρο δρομο... κανεις 2 σερβις, ενα για το αεριο και ενα μηχανολογικο. Αν το κανεις εκτος αντιπροσωπίας εχασες την 5ετη εγγυηση.... Μιλαμε για 500-600Ε και βαλε....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Telis123 είπε

Μια ερωτηση στην αντιπροσωπία  και θα σου λυθει η απορια... οπως εκανα και εγω και πηρα μαυρο δρομο... κανεις 2 σερβις, ενα για το αεριο και ενα μηχανολογικο. Αν το κανεις εκτος αντιπροσωπίας εχασες την 5ετη εγγυηση.... Μιλαμε για 500-600Ε και βαλε....

Σε ευχαριστώ πολύ, έχω το ibiza κι έχω κάνει ήδη 5 services μιας και έχω 88.500χλμ και πάω για το 6ο, επίσης δεν έχω κι ούτε είχα σκοπό να πάρω Panda γι αυτό και δε το έψαξα όπως κι έγραψα στο κομμάτι που παρέθεσες. 

Επίσης είχαν 4 χρόνια ή 80.000χλμ, ότι παρέλθει πρώτο, οπότε είμαι και επίσημα εκτός εγγύησης. 

 Στο φ. α. δεν έχω κάνει τίποτα.., μόνο μπουζί, φίλτρα, λάδια... 

 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Telis123 είπε

Αν το κανεις εκτος αντιπροσωπίας εχασες την 5ετη εγγυηση...

Δεν ισχύει

1 ώρα πριν, Telis123 είπε

κανεις 2 σερβις, ενα για το αεριο και ενα μηχανολογικο.

ούτε αυτό ισχύει .

Σε ΚΤΕΟ επειδή η νομοθεσία είναι αόριστη ακόμα και το μεταχειρίζεται σαν μετατροπής πληρώνεις και 25Ε παραπάνω για έλεγχο αερίου . Αστείο κόστος μπροστά στα 3 ευρώ /100 χλμ εκτός και 4 εντός .

Βέβαια σκέφτομαι οτι με 25 ευρώ πάω Πήλιο και γυρνώ για ~850 χλμ ,αλλά ευελπιστώ να οργανωθούμε σα group και να βγει άκρη 

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά αν κάνουμε μια άτυπη σύγκριση μεταξύ των panda πρώτης γενιάς, panda δεύτερης γενιάς και Punto όλα έκδοση cng  ποιο λέτε ότι είναι πιο σβέλτο; 

Δημοσ.

Υπόψιν , πρόσφατα το έμαθα , υπάρχει και η τελευταία γενιά Panda με 70 άλογα (σε CNG) ,αντί 80 της δεύτερης ... το δικό μου δεν έχω καταλάβει ακόμα αν είναι με τα 80 ή όχι 🤭

βασικά άσχετα με τα άλογα , καλύτερα Punto για ταξίδια , το Panda είναι και ψηλό και έχει και σκληρές αναρτήσεις....

στην πόλη δεν έχουν σημασία τα αλογα

επειδή αναφέρεις panda πρώτης γενιάς με τον 1.2 κινητήρα , έχε υπόψιν οτι σε 20ετία θέλει αλλαγή η δεξαμενή

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, korakios είπε

Υπόψιν , πρόσφατα το έμαθα , υπάρχει και η τελευταία γενιά Panda με 70 άλογα (σε CNG) ,αντί 80 της δεύτερης ... το δικό μου δεν έχω καταλάβει ακόμα αν είναι με τα 80 ή όχι 🤭

βασικά άσχετα με τα άλογα , καλύτερα Punto για ταξίδια , το Panda είναι και ψηλό και έχει και σκληρές αναρτήσεις....

στην πόλη δεν έχουν σημασία τα αλογα

επειδή αναφέρεις panda πρώτης γενιάς με τον 1.2 κινητήρα , έχε υπόψιν οτι σε 20ετία θέλει αλλαγή η δεξαμενή

Κάθε 20 χρόνια είναι η αλλαγή δεξαμενής στο cng? Στο lpg έχω την εντύπωση ότι είναι κάθε 10. Τι κόστος έχει γνωρίζουμε;

Επίσης αυτό που λένε ότι έχει ακριβά service το panda ισχύει; Από πότε τα φιατ έχουν ακριβά service (?)

Ισχύει ότι είναι πιο άνετο το Punto για ταξίδια απλά φοβάμαι μην σέρνεται γιατί είναι 80 άλογα και παραπάνω κιλά από το panda. Το θέμα φυσικά στο cng είναι η οικονομία αλλά να μπορείς να κάνεις σαν άνθρωπος και μια προσπέραση. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...