terry308 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, kostasathv είπε Παντως περα απο το 5 ευρο στα 100 χλμ οικονομια του cng υπαρχουν και αλλες γνωμες που μακροπροθεσμα θα εξαφανισουν η ελαχιστοποιησουν το οποιο ωφελος απο το cng Δε καταλαβαίνω τι θες να πεις , αλλά θα σου δείξω τα δικά μου στοιχεία κατανάλωσης ... seat ibiza 1000κ.εκ. σε 3 μήνες κλείνω 3ετία κατοχής 3.41€/100km με φ.α. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2021 από terry308
terry308 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, telis είπε Υπάρχει cng αυτοκίνητο 4Χ4; Από Ελλάδα όχι Επεξ/σία 1 Μαρτίου 2021 από terry308
kostasathv Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 11 ώρες πριν, terry308 είπε Δε καταλαβαίνω τι θες να πεις , αλλά θα σου δείξω τα δικά μου στοιχεία κατανάλωσης ... seat ibiza 1000κ.εκ. σε 3 μήνες κλείνω 3ετία κατοχής εγραψα ..συμβατικο πηρα! οχι μπαλαντεζες!😁 στα οποια ειμαι αντιθετος και εκει ,απλα προπληρωνεις το οποιο ωφελος με ενα συμβατικο με τη διαφορα τιμης και στο τελος περνας ταμειο για μπαταρια,βλαβες για επιβραβευση. Υπηρχε ενα αστειο που ελεγε σε σερβις μερσεντες ο παππους μιλα σε απεσταλμενο απο τη Γερμανια και τον ρωτα γιατι δεν φτιαχνουν πλεον αξιοπιστα αυτοκινητα. Του απαντα ο Γερμανος εκανες περιουσια με αυτο το αυτοκινητο? Αμε! πιανω 1 εκ χλμ χωρις προβλημα του λεει ο παππους. Και του απαντα ο Γερμανος..τωρα ειναι η σειρα μας να κανουμε περιουσια. Χαρακτηριστικα ρωτησα εναν με mercedes cng τοτε που ειχε βγαλει και μου ειπε τουρμπινα μεσα στην εγγυηση (ευτυχως) Δεν ειμαι εναντιον του cng , ειναι πολυ δελεαστικο το αρχικο κοστος μετακινησης απλα οπως με βοηθησαν οι πληροφοριες στα φορουμ να καταληξω σε νεο αυτοκινητο ειπα να γραψω μια αλλη τοποθετηση για οικονομια σε νεο αυτοκινητο. Αυτη φαινεται πχ στο σαιτ της σκοντα για το οκταβια η διαφορα τιμης ειναι ιση με το κερδος στα 150κ, μετα αρχιζει το κερδος στο cng. Δειτε και τα εκτος μοδας ,ειδικα γιαπωνεζικα και κορεατικα που ανοιγουν καπακια στα 300-400κ και τα ξανακλεινουν απορρημενοι οι μηχανικοι. Χωρις τουρμπο και συμπιεση 12+. Πολλες φορες αναλογα γρηγορα και οικονομικα μακροπροθεσμα. Σαφεστατα επικρατει η αποψη οτι οδηγω πισω απο ποδηλατο για να πετυχω τρικιλα και οταν ληξει η εγγυηση η κανει κιχ το πασαρω στον επομενο και ξανα νεο αυτοκινητο οποτε παω πασο. 1
paylidis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, kostasathv είπε εγραψα ..συμβατικο πηρα! οχι μπαλαντεζες!😁 στα οποια ειμαι αντιθετος και εκει ,απλα προπληρωνεις το οποιο ωφελος με ενα συμβατικο με τη διαφορα τιμης και στο τελος περνας ταμειο για μπαταρια,βλαβες για επιβραβευση. Υπηρχε ενα αστειο που ελεγε σε σερβις μερσεντες ο παππους μιλα σε απεσταλμενο απο τη Γερμανια και τον ρωτα γιατι δεν φτιαχνουν πλεον αξιοπιστα αυτοκινητα. Του απαντα ο Γερμανος εκανες περιουσια με αυτο το αυτοκινητο? Αμε! πιανω 1 εκ χλμ χωρις προβλημα του λεει ο παππους. Και του απαντα ο Γερμανος..τωρα ειναι η σειρα μας να κανουμε περιουσια. Χαρακτηριστικα ρωτησα εναν με mercedes cng τοτε που ειχε βγαλει και μου ειπε τουρμπινα μεσα στην εγγυηση (ευτυχως) Δεν ειμαι εναντιον του cng , ειναι πολυ δελεαστικο το αρχικο κοστος μετακινησης απλα οπως με βοηθησαν οι πληροφοριες στα φορουμ να καταληξω σε νεο αυτοκινητο ειπα να γραψω μια αλλη τοποθετηση για οικονομια σε νεο αυτοκινητο. Αυτη φαινεται πχ στο σαιτ της σκοντα για το οκταβια η διαφορα τιμης ειναι ιση με το κερδος στα 150κ, μετα αρχιζει το κερδος στο cng. Δειτε και τα εκτος μοδας ,ειδικα γιαπωνεζικα και κορεατικα που ανοιγουν καπακια στα 300-400κ και τα ξανακλεινουν απορρημενοι οι μηχανικοι. Χωρις τουρμπο και συμπιεση 12+. Πολλες φορες αναλογα γρηγορα και οικονομικα μακροπροθεσμα. Σαφεστατα επικρατει η αποψη οτι οδηγω πισω απο ποδηλατο για να πετυχω τρικιλα και οταν ληξει η εγγυηση η κανει κιχ το πασαρω στον επομενο και ξανα νεο αυτοκινητο οποτε παω πασο. με τα σημερινα δεδομένα πάντως η διαφορά π.χ. στο kamiq μεταξύ βενζίνης και CNG στην ίδια ακριβώς έκδοση ειναι 1600€, καπου 2Κ αν θυμαμαι καλα ήταν στην οκταβια (πλεον δεν εχει ετοιμαπαραδοτες CNG καθως εγιναν αναρπαστες τα χριστουγεννα). Εαν συγκρινουμε την κατανάλωση βενζίνας του εν λόγω μοτερ (~6,5 Λ) με του ΦΑ (5 κιλά) για ενα νορμαλ προς έντονο προφιλ οδήγησης (πχ η γυναικα μου που δε ξερει να οδηγαει καθολου οικονομικά*) έχουμε για 10000 χλμ το χρόνο (που τα θεωρω ελαχιστα): Βενζίνη: 6,5*1,5*10000/100 = 975€ καύσιμα ΦΑ: 5*0,84*10000/100 = 420€ καυσιμα με άλλα λόγια αποσβεση του επιπλέον κόστους σε μολις 30000 χλμ ή 3 χρόνια. Επιπλέον η τιμή του ΦΑ δεν αγεται απο τη τιμή του πετρελαίου (εξω απο το σπιτι μου βλεπω τωρα την απλή αμολυβδη σε shell 1.564/l με τη χαμηλότερη τιμή που θυμαμαι τον τελευταιο χρονο να ειναι 1.34/l στις αρχές του covid που το βαρελι ειχε πιασει αρνητικη τιμή για καμια 10 ημέρες). Θετικά του εν λόγω gtec: ελαφρως καλυτερος εξοπλισμος στην ίδια έκδοση απο το αντιστοιχο βενζινοκίνητο (ψιλοπραγματα αλλα οκ). Αρνητικα του εν λόγω Gtec (και γενικότερα όλων): χαμηλότερη ιπποδύναμη, λιγότερος χώρος αποσκευων, ελλειψη πρατηρίων Εν κατακλειδι, η γυναικα μου που κανει μινιμουμ 45-50 χλμ την ημερα για τη δουλεια της (χωρια τα υπολοιπα πηγαινε ελα σουπερ μαρκετ κλπ), θα εχει κανει αποσβεση της διαφοράς προτου καν το ξοφλησει στην τριετία... *η μεγαλυτερη εως τωρα κατανάλωση που εχω δει ειναι 6.2 κιλα μια μερα με αδιανόητη κινηση στο κεντρο της αθηνας, με σταματα ξεκινα και μεση ταχυτητα 13 χλμ/ωρα σε διαδρομή 3 και κατι ώρων... δε θα ηθελα να ξερω ποσο θα ειχε παει η κατανάλωση της αντιστοιχης βενζινης (στο δικο μου που ειναι συμβατικο βενζινη 1.5 θα ήταν ανετα 9+), παντα όλα με κλειστο το start stop
kostasathv Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 θετικα τοποθετουμε για το cng αλλα οπως με το lpg πηρε χρονια να δουμε τα αποτελεσματα αναμενουμε να δειξει την αξιοπιστια του. Ελπιζω να ηταν αστοχια υλικου η εξαιρετικης ποιοτητας τουρμπινα της E class που εγραψα . Επισης σαν τον πινακα του φιλου παραπανω που κανει καλα ,καταναλωστε και βενζινη υπαρχει και το προβλημα της αντλιας, ειδα στο spritmonitor.de καποιον που εβαλε 5 λιτρα στα 5κ και ξαναεβαλε στα 10κ. Αποδειξη οτι θα την φαει ο επομενος, ανα εξαμηνο λιγη βενζινη. Σαφεστατα το χρηματηστηριο της βενζινης ειναι προβλημα σε σχεση με τη σταθεροτητα του cng. Και τα συμβατικα βενζινης μπορουν να οδηγηθουν οικονομικα, ρολαριστε εκτες χωρις γκαζι και αυξομειωστε με τσιμπημα γκαζιου, δειτε τι γινεται μπροστα σας! Ειδα 3,5 λιτρα σε αποσταση 10 χλμ, εχω 5.8 μεση και το μαθαινω και ειναι αστρωτο. Αν καταφερω 5 μεση καταναλωση σημαινει 7,5 ευρω ενα οκταβια που ειναι στον ογκο του δικου μου corolla 1.6 valvematic ( ο 1.5 ακομα πιο οικονομικο) πιθανο να χρειαστει 5 ευρω. Με τα 2.5 ευρω και την διαφορα 25Κ με 16 Κ δλδ 9000 ευρω να δουμε ποτε θα γινει αποσβεση και κερδος. Αυτα χωρις ενημερωση μηχανικου οτι παει το τουρμπο να τα παιξει γιατι σφυριζει και περνει καποιος την αποφαση για αντικατασταση αυτοκινητου. Τα 20 Κ του 1.4 κινητηρα οκταβια δεν δινει ευκολα καποιος πανω απο 10Κ στα 6-7 χρονια και αντιμετωπιζεις και την δυσπιστια του αεριου στο αυτοκινητο. η mitsubishi που φτιαχνει μεχρι μαχητικα ανεστειλε τις πωλησεις νεων αυτοκινητων στην Ευρωπη. Εταιριες που περηφανευονται με τη χαρα του πελατη. Αλλες τους λες πως το επαθε αυτο καινουργιο αυτοκινητο και σου λενε ολα ετσι ειναι! Και σε αλλη κουβεντα με μηχανικο ευτυχως που τα παιρνουν γιατι θα βαραγαμε μυγες. Χοντρικα καπως ετσι εχουν τα νουμερα, επειδη ειναι δυσκολοι οι καιροι,οικονομια δεν κανεις μονο με πινακακια και κομπιουτερακια για καταναλωση και καποιος μπορει να μην αντεξει μια πιθανη βλαβη η το συμπερασμα αντικαταστασης αυτοκινητου μεσα στη δεκαετια ετσι εγραψα μια διαφορετικη αποψη.
CaMp3on Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Παιδιά το αμέσως μεγαλύτερο από το Panda που βγαίνει σε cng είναι το polo?
korakios Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, CaMp3on είπε Παιδιά το αμέσως μεγαλύτερο από το Panda που βγαίνει σε cng είναι το polo? Ibiza σαν ενδιάμεση λύση ΥΓ. Το scala είναι vmf αν θες χώρους
terry308 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 14 λεπτά πριν, CaMp3on είπε Παιδιά το αμέσως μεγαλύτερο από το Panda που βγαίνει σε cng είναι το polo? Ibiza, polo, Scala (με μεγαλύτερους χώρους) Υπάρχει και punto, αλλά μεταχειρισμένο
korakios Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Το διάβασες ? Πλέον τέλος και η κάρτα καυσαερίων στα CNG Μακάρι να καταργήσουν και τα τέλη κυκλοφορίας στα παλαιότερα CNG (νομίζω απο φέτος όλα μηδενικά τέλη έχουν) 1
paylidis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 20 λεπτά πριν, korakios είπε Το διάβασες ? Πλέον τέλος και η κάρτα καυσαερίων στα CNG Μακάρι να καταργήσουν και τα τέλη κυκλοφορίας στα παλαιότερα CNG (νομίζω απο φέτος όλα μηδενικά τέλη έχουν) Ναι το είδα πριν λίγο... Μακαρι να γινει, γιατι εγω τουλαχιστον επεσα στην περιπτωση που το πηρα 24/12 και για 7 μερες πληρωνω 82-83 ευρω τέλη (δε γινοταν να παρει πινακιδες το '21 γιατι θα εχανα την εκπτωση -1500€)...
korakios Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, paylidis είπε Μακαρι να γινει, γιατι εγω τουλαχιστον επεσα στην περιπτωση που το πηρα 24/12 και για 7 μερες πληρωνω 82-83 ευρω τέλη (δε γινοταν να παρει πινακιδες το '21 γιατι θα εχανα την εκπτωση -1500€)... εγώ τι να πω με το Panda? Πριν το 19 δεν πλήρωνε , 19-20 πληρώνει τέλη (το 20 το πήρα), τα φετινά δεν πληρώνουν !!!! 1
paylidis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, korakios είπε εγώ τι να πω με το Panda? Πριν το 19 δεν πλήρωνε , 19-20 πληρώνει τέλη (το 20 το πήρα), τα φετινά δεν πληρώνουν !!!! Εσυ είσαι πιο γκαντέμης από εμένα!!!
terry308 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Μ αυτά που διαβάζω εγώ είμαι τυχερός και δε το βλέπω... που θέλω να πάω στο leon....! Βρε ibizaki 40λτρ βενζίνης και όσο αντέξει... κι ας πληρώνω ΚΕΚ... αφού δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας 😎 Γιώργο έβλεπα βίντεο του kamiq, για 5.4 έλεγε ένας, για 3.8 έλεγε άλλος... μεικτή πάντα... ας του έβαζαν (kamiq) τον 1.5 ή σε ένα άλλο του Group... κρίμα... 1
korakios Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, terry308 είπε Μ αυτά που διαβάζω εγώ είμαι τυχερός και δε το βλέπω... που θέλω να πάω στο leon....! Βρε ibizaki 40λτρ βενζίνης και όσο αντέξει... κι ας πληρώνω ΚΕΚ... αφού δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας 😎 γιατί το νέο leon με τον 1.5 πληρώνει τέλη ? άσχετα με το που είναι πανάκριβο πλέον όσο για τα χιλιάρια που επιμένουν να βάζουν πιστεύω είναι θέμα συνολικών ρύπων και ορίων του κάθε κατασκευαστή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα