Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

https://www.independent.co.uk/news/world/paris-copenhagen-oxford-ban-petrol-diesel-cars-emissions-pollution-nitrogen-dioxide-a8000596.html

Δεν είναι ότι το λενε αυτοι μονο αλλα τεσπα...

Ότι εκει παει το πραγμα κανει μπαμ από μακρυα...Ότι θα παρει καμια 15αρια χρονια όμως είναι σιγουρο.

Αγαπητέ το άρθρο το διάβασες;;;;

Άλλο «ΘΑ» καταργήσω όλες τις ΜΕΚ σε 22 χρόνια από σήμερα στην Γαλλία, εννοώντας ότι ακόμα και αν ισχύσει η εξαγγελία, για 22 χρόνια θα πωλούν κανονικά κινητήρες ΜΕΚ και μετά θα πάψει η πώληση τους, με ότι αυτό συνεπάγετε για τα εκατομμύρια αυτοκίνητα που θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν και άλλο καταργούνται Σίγουρα και άμεσα….

Άλλο καταργείται το Πετρέλαιο γενικά και άλλο υπάρχει η πρόθεση να «καταργηθούν» οι ρυπογόνοι κινητήρες από ΤΟ Κέντρο των πόλεων πχ Κοπεγχάγη … ή να θεσμοθετηθεί «πράσινος φόρος» μέσα στους Δακτυλίους…

Καλές οι γενικόλογες προθέσεις αλλά κανένας δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο πλάνο ή σχέδιο…

Δηλαδή ποιος θα τολμήσει να ακουμπήσει τα ρυπογόνα πλοία… τα ρυπογόνα φορτηγά κλπ κλπ…

Οπότε το να παπαγαλίζουμε ανεύθυνα ότι καταργείται το πετρέλαιο ή οι ΜΕΚ είναι το λιγότερο ανεύθυνο ή γελοίο… και ιδικά αν μιλάμε για την Ελλάδα η οποία δεν έχει βαριά βιομηχανία αυτοκινήτων για να την στηρίξει, σπρώχνοντας τον κόσμο της να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Τώρα αν λες ότι η Ελλάδα κάποτε, ίσως θα επιβάλει φόρο στο πετρέλαιο, πιστεύεις ότι ιδικά για την Ελλάδα με τις κυβερνήσεις που γνωρίζουμε τα τελευταία 40 χρόνια τους είναι δύσκολο να φορολογήσουν οτιδήποτε μόνο και μόνο για να εισπράξουν είτε είναι βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο και φυσικό αέριο;;;;;

  • Like 5
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στα πλοια δεν εχεις πολλες επιλογες...

Στα αμαξια όμως, κατι ΦΑ κατι ΥΑ κατι υβριδικα κατι ηλεκ/τα γινεται δουλιτσα...

Ξαναλεω κανεις δεν λεει ότι θα καταργηθουν οι ΜΕΚ κτλπ κτλπ. Και σου εστειλα το πρωτο τυχαιο αρθρο που βρηκα από μια καλη ιστοσελιδα. Ουτε εψαξα ουτε τιποτα.

Ωστόσο αυτό δειχνει μια ταση...και αυτή είναι να κοπουν όλα τα παραπανω και να μειωθουν τα πετρελαιοκίνητα!

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Στα πλοια δεν εχεις πολλες επιλογες...

Στα αμαξια όμως, κατι ΦΑ κατι ΥΑ κατι υβριδικα κατι ηλεκ/τα γινεται δουλιτσα...

Ξαναλεω κανεις δεν λεει ότι θα καταργηθουν οι ΜΕΚ κτλπ κτλπ. Και σου εστειλα το πρωτο τυχαιο αρθρο που βρηκα από μια καλη ιστοσελιδα. Ουτε εψαξα ουτε τιποτα.

Ωστόσο αυτό δειχνει μια ταση...και αυτή είναι να κοπουν όλα τα παραπανω και να μειωθουν τα πετρελαιοκίνητα!

Δεν αμφισβητώ ότι υπάρχει «μια τάση», αλλά άλλο είναι το να καταστροφολογούμε με το μην αγοράζεις σήμερα ΜΕΚ ή ντίζελ, γιατί σε 22 χρόνια, αν όλα πάνε καλά, θα σταματήσουν να πωλούνται (άσχετο αν σε 22 χρόνια το νέο σημερινό αυτοκίνητο θα είναι χρέπι)

Εξάλλου μην ξεχνάς ότι η βιομηχανία των αυτοκινήτων είναι πολύ μεγάλη και φέρνουν τεράστια κέρδη σε φόρους από τις πωλήσεις … οπότε τι καλύτερο από μια τεράστια νέα αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων…

Δισεκατομμύρια νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να πουληθούν… δισεκατομμύρια νέα ανταλλακτικά… απίστευτοι νέοι φόροι… και όλα στο όνομα τις «πράσινης» ανάπτυξης, οπότε πρέπει ο κόσμος να τρομάξει και να «αναγκαστεί» να στραφεί προς ένα πιο «φιλικό» αυτοκίνητο….

Άσχετο αν η μπαταρία του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μολύνει απίστευτα ή φορτίζει από μη «πράσινη ενέργεια»…

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν διαφωνω πουθενα...

Ουτε νομιζω εφερα την καταστροφή.

Απλως τονισα την ταση γιατι μεσα στην ειρωνια ειπες πριν ότι ποιοι το λενε? Και σου εφερα την πρωτη τυχαια πηγή που βρηκα ότι δεν το λενε ασχετοι,κουτσομποληδες. Αλλα υπαρχουν μερικες σοβαρες πηγες αρα αυτή η ταση είναι καπως σοβαρη. Χωρις να ξερουμε αν θα γινει ποτέ και πότε.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει τάση. Υπάρχουν πολιτικά μπλα μπλα από δημάρχους. Κανένας μέχρι τώρα δεν πέρασε νόμο για πλήρη απαγόρευση σε πόλεις γιατί απλά κανένα κόμμα δεν θέλει να κλειδώσει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι για τις αμπελοφιλοσοφίες των δημάρχων τους, χωρίς να έχει και ιδιαίτερο νόημα μάλιστα. Τους ρύπους ήδη θα τους έχουν ρίξει οι νέοι κανονισμοί μέχρι το 2025  οπότε είναι ανούσιο να κάνεις πλήρης απαγορεύσεις. Οι προδιαγραφές EURO7 που ξεκινούν από το 2020 είναι πάρα πολύ αυστηρές.

https://ww2.frost.com/frost-perspectives/european-emission-regulations-will-stringent-emission-regulations-choke-automotive-industry-or-will-oems-find-their-way-out/

 

Αναφορά σε κείμενο

OEMs that do not meet the targets by 2020/2021 will have to pay an excess emissions premium of €95 per every gram of CO2 exceedance. This has put all OEMs under tremendous pressure to achieve the target by 2020. The German OEMs are expected to pay over 1.5 to 2.0 billion euros as a fine due to existing technology roadmaps and the relative distance to their 2020 targets. The largest liability will be borne by VW group. This is going to add to vehicle costs and; hence, will be detrimental to sales.

get-data (1).jpg

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, terry308 είπε

Αγαπητέ μου παππού, σε θαυμάζω για την υπομονή σου στο θέμα του lidl 😉

Από κει και πέρα ας το πάρουμε από την αρχή, το φυσικό αέριο δεν έχει σχέση με το υγραέριο, το φ.α. έχει λιγότερα πρατήρια λόγω ακριβότερης επένδυσης - εγκατάστασης κτλ, δεν μετριέται σε λίτρα αλλά σε κιλά, αφού θέλετε κιλά/100χλμ είναι 3.86kg/100km, με τιμή κιλού 0.889€ σταθερή αυτή την εβδομάδα σε ΟΛΑ τα πρατήρια ΕΚΤΟΣ του πρατηρίου που βάζω εγώ όπου και έχει 0.929€/kg.(Ίδια τιμή ισχύει από 25/5.. )

Το αυτοκίνητο είναι εργοστασιακό με τοποθέτηση του συστήματος φα, ΔΕΝ είναι κάτι καινούργιο στην Ελλάδα, καθώς και το 2008 που ήθελα να πάρω το 1ο μου αμάξι κυκλοφορούσαν και κυκλοφορούν ακόμα οι παλιές καραβάνες Fiat punto & panda με φα, απλά ίσως ο κόσμος δεν ήξερε και δεν υπήρχαν τόσα πρατήρια. 

Με 11kg που γεμίζει ~10€, εχει αυτονομία ~230χλμ εντός πόλεως και ~280χλμ εκτός πόλεως, όπου πάντα είναι και θέμα οδηγού και πόσο πατάει το γκαζάκι... Στην Ιταλία έχει γραφτεί ότι κάτοχος του έχει βγάλει 380+χλμ, όταν ρωτήθηκε πως γκενεν αυτό;; απάντησε ότι πάει με μέση ωριαία ταχύτητα 80-90χλμ...😎 γιατί αυτό το όριο της διαδρομής που κάνει... 

Ο κινητήρας έχει άλλα μέταλλα, ήταν και η αιτία που για ένα διάστημα οι παραδόσεις των νέων μοντέλων ibiza & polo κυρίως, έκαναν 6 μήνες για παράδοση... Λόγω αργοπορίας παραδόσεων 1ων υλών από τους προμηθευτές. 

Όντως η δεξαμενή είναι βαριά, συνήθως είναι 2-3 μπουκάλες μαζί σε "μια", και αυτό παράλληλα με την ακόμα πιο ισχυρή καύση του φα(130 οκτανια) και τις μεγαλύτερες θερμοκρασίες που αναπτύσσει αποτρέπει το κόσμο να το εγκαταστήσει στο αυτοκίνητο του, υπάρχουν πιστοποιημενα συνεργεία για την τοποθέτηση του. 

Αν δε κάνω λάθος η τιμή της μετατροπής είναι σχεδόν η διπλάσια από αυτής για υγραέριο ( στην αρχή του lpg είχα πληρώσει 1400€ για την εγκατασταση, ενώ μετά από 1 χρόνο οι τιμές είχανε πέσει στα 800€ γιατί άνοιξαν πολλά συνεργεία και υπήρξε ανταγωνισμός κτλ ,τιμές πάντα για Ελλάδα...

Εξωτερικό επειδή πέτυχα σε πρατήριο κάποιον που το έβαλε(φα) Βουλγαρία μου είπε το κόστος είναι ίδιο με το υγραέριο ~600€)

http://www.fisikon.gr/synergeia.html

Αγαπητέ  terry όπως θα έχεις καταλάβει είμαι λάτρης των αποδεδειγμένα οικονομικών και καλών λύσεων.

Μέχρι αυτή τη στιγμή για το αυτοκίνητο δεν τίθεται θέμα όπως είπα πάνω από 5,5 χρόνια είμαι υγραεριοκίνητος οδηγώ σαν τον Ιταλό που ανέφερες παραπάνω 80-90 και στην Εθνική (δεν ξέρω για αυτόν αλλά εγώ στις κατηφόρες το βάζω νεκρό όχι μόνο για οικονομία αλλά και για ξεκούραση του κινητήρα):D μένω Γέρακα όπου υπάρχουν πρατήρια με τις φτηνότερες τιμές υγραερίου (70 λεπτά το λίτρο) και έχω καταφέρει με συνδυασμό των δύο να κινούμαι κοντά στα 7- 7,5 λίτρα στα 100  άρα κόστος γύρω 5,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.☺️ Κάποιοι δεν με πιστεύουν όπως με το lidl αλλά σκασίλα μου.:P Καθένας κάνει τις επιλογές του.

Επειδή όπως είπα μένω Γέρακα είμαι τυχερός και για το Φ.Α. διότι δίπλα μου υπάρχει ένα από τα λίγα πρατήρια που πουλάνε φ.α. οπότε θέλω να ξέρω τι παίζει γενικά.Από όσα άκουσα μετατροπή δεν συμφέρει μέχρι αυτή τη στιγμή,εργοστασιακό δεν ξαναπαίζει λόγω έλλειψης πακέτου οπότε μένω στο υγραέριο και φυσικά στο lidl .:)

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.

Κι εγώ δεν είχα το πακέτο, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς για 150 χλμ/ημέρα θέλεις κάτι πιο οικονομικό και ασφαλές, χωρίς να επισκέπτεσαι το μηχανικό συχνά...

Μια μπουζί, μια μπουζοκαλωδια, μια φλάντζα και δουλεύοντας τα 17 από τα 35 χρόνια σου θέλεις να έχεις τη χαρά να μπαίνεις σε ένα αμάξι που ακόμα μυρίζει (γιατί τους άλλους) καινούργιο,είναι πιο ασφαλές, εχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης, πέρα από την οικονομία που προσφέρει. 

Όχι νεκρα στη κατηφόρα, ήταν απ τις πρώτες κινήσεις που έκανα κατά τα πρώτα μαθήματα οδήγησης και ήταν 1 από τις 2-3 παρατηρήσεις που έλαβα από τον δάσκαλο οδήγησης. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

36 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Αγαπητέ  terry όπως θα έχεις καταλάβει είμαι λάτρης των αποδεδειγμένα οικονομικών και καλών λύσεων.

Μέχρι αυτή τη στιγμή για το αυτοκίνητο δεν τίθεται θέμα όπως είπα πάνω από 5,5 χρόνια είμαι υγραεριοκίνητος οδηγώ σαν τον Ιταλό που ανέφερες παραπάνω 80-90 και στην Εθνική (δεν ξέρω για αυτόν αλλά εγώ στις κατηφόρες το βάζω νεκρό όχι μόνο για οικονομία αλλά και για ξεκούραση του κινητήρα):D μένω Γέρακα όπου υπάρχουν πρατήρια με τις φτηνότερες τιμές υγραερίου (70 λεπτά το λίτρο) και έχω καταφέρει με συνδυασμό των δύο να κινούμαι κοντά στα 7- 7,5 λίτρα στα 100  άρα κόστος γύρω 5,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.☺️ Κάποιοι δεν με πιστεύουν όπως με το lidl αλλά σκασίλα μου.:P Καθένας κάνει τις επιλογές του.

Επειδή όπως είπα μένω Γέρακα είμαι τυχερός και για το Φ.Α. διότι δίπλα μου υπάρχει ένα από τα λίγα πρατήρια που πουλάνε φ.α. οπότε θέλω να ξέρω τι παίζει γενικά.Από όσα άκουσα μετατροπή δεν συμφέρει μέχρι αυτή τη στιγμή,εργοστασιακό δεν ξαναπαίζει λόγω έλλειψης πακέτου οπότε μένω στο υγραέριο και φυσικά στο lidl .:)

νεκρα σουμαχερ μου στην κατηφορα ισον καταναλωση τσαμπα και βερεσε και φρενο απο τα lidl.

Επεξ/σία από tsiro7
  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, papoys1 είπε

[..] (δεν ξέρω για αυτόν αλλά εγώ στις κατηφόρες το βάζω νεκρό όχι μόνο για οικονομία αλλά και για ξεκούραση του κινητήρα)[...]

Εεεε. παππού. Σταμάτα να το κάνεις αυτό.

Καταρχήν δεν γίνεται οικονομία αν το βάζεις νεκρό, αλλά το αντίθετο. Στις κατηφόρες σταματά ο ψεκασμός καυσίμου, ενώ αν έχεις νεκρά ψεκάζει να κρατήσει ρελαντί. Επίσης ο κινητήρας δεν χρειάζεται ξεκούραση. Δεν καταπονείτε όταν πας κατηφόρες γιατί δεν γίνεται καύση. Επίσης είναι επικίνδυνο, γιατί χάνεις το engine braking και καταπονείς τα φρένα. Σε περίπτωση που θα πρέπει να αντιδράσεις σε κάτι θα είσαι σε μεγάλο μειονέκτημα. Βάζε 3η-4η να κρατήσει σταθερή ταχύτητα με την οποία θες να κατεβαίνεις και άστο εκεί να κατεβαίνει μόνο του.

  • Like 5
Δημοσ.
4 ώρες πριν, terry308 είπε

 

Όχι νεκρα στη κατηφόρα, ήταν απ τις πρώτες κινήσεις που έκανα κατά τα πρώτα μαθήματα οδήγησης και ήταν 1 από τις 2-3 παρατηρήσεις που έλαβα από τον δάσκαλο οδήγησης. 

Φίλε δεν διαφωνώ με την άποψή σου,απλά ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι υπεύθυνος για αυτές.

Νεκρά σίγουρα δε θα βάλω στην Μεσογείων στην Κυψέλης στην Κηφησίας στην Κερκύρας ή στην Κατεχάκη. Μιλάμε για Εθνική - ευθεία π.χ. κατεβαίνοντας Μαλακάσα - Σείριο κ.λ.π. φρένο δεν χρειάζεται απλά κόβει μόνο του στην ευθεία.

Όσο για το αν ξεκουράζεται η μηχανή μπορείτε να το δοκιμάσετε και θα δείτε τη θερμοκρασία από τους 90 να πέφτει στους 75 - 85  βαθμούς.Και είπαμε δεν το κάνω για οικονομία.Απλά να ψύχονται λίγο οι βαλβίδες λόγωγ του υγραερίου οπότε να έχουν καλύτερες αντοχές και να μην δουλεύουν συνέχεια στα κόκκινα.

  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Φίλε δεν διαφωνώ με την άποψή σου,απλά ο καθένας κάνει τις επιλογές του και είναι υπεύθυνος για αυτές.

Νεκρά σίγουρα δε θα βάλω στην Μεσογείων στην Κυψέλης στην Κηφησίας στην Κερκύρας ή στην Κατεχάκη. Μιλάμε για Εθνική - ευθεία π.χ. κατεβαίνοντας Μαλακάσα - Σείριο κ.λ.π. φρένο δεν χρειάζεται απλά κόβει μόνο του στην ευθεία.

Όσο για το αν ξεκουράζεται η μηχανή μπορείτε να το δοκιμάσετε και θα δείτε τη θερμοκρασία από τους 90 να πέφτει στους 75 - 85  βαθμούς.Και είπαμε δεν το κάνω για οικονομία.Απλά να ψύχονται λίγο οι βαλβίδες λόγωγ του υγραερίου οπότε να έχουν καλύτερες αντοχές και να μην δουλεύουν συνέχεια στα κόκκινα.

Η σκέψη είναι λάθος , το κάνετε δηλαδή επειδή δέν έχει φορτίο ο κινητήρας με νεκρό;

Το κάνει και ο πατέρας μου καθώς του έχω εξηγήσει οτι είναι λάθος. Έτσι και αλλιώς ψεκάζει ξανά.

Οι διακυμάνσεις στην θερμοκρασία λειτουργίας ενός κινητήρα , συμβάλλουν και στην διακύμανση της κατανάλωσης.

Προσωπικά όποτε οδηγώ εγώ δεν χρησιμοποιώ νεκρό. Σε ευθείες / κατήφορο απλώς του αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα.

Απλώς εάν κάνω μεγάλες αποστάσεις 200-300 χλμ όταν σταματάω το αφήνω 2-3 λεπτά στο ρελαντί.

Βέβαια ο καθένας έχει το δικό του τρόπο οδήγησης

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 2
Δημοσ.

Τα έχουμε πει και άλλες φορες

Το αυτοκίνητο με νεκρά εχει κατανάλωση καυσίμου.

Το αυτοκίνητο με ταχύτητα και χωρίς Γκάζι έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ κατανάλωση καυσίμου

Εκτός αν μιλάμε για κανέναν σαπακι 20ετιας

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/9/2018 στις 12:31 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Καλησπέρα στην παρέα.

Ξεκινώ το παρόν θέμα για να συζητήσουμε για τα αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο στην Ελλάδα.

Έχουμε εμπειρίες κατόχων;

Φίλε θα σου δώσω μια γενική ιδέα γιατί έχει πολλά αρνητικά . Είμαι παθών .

Καταρχήν  αν δεν το έχει εργοστασιακό το κάθε ποτε πρέπει να το γυρνάς σε βενζίνη για να λυμαίνεται σωστά ο κινητήρας τ παίζεις στο τζόκερ . 

Δευτερον το αέριο δεν είναι για ταχύτητες πάνω από 110 . Δηλαδή αν πας ταξίδι το πας με βενζίνη 

Σε περίοδο που έχει ζέστη δηλαδή το καλοκαίρι στη Ελλάδα , παρουσιάζει έντονη δυσλειτουργία και ο κινητήρας δεν δουλεύει σωστά .

Η απόδοση του κινητήρα είναι υποδεέστερη σε σχέση με την βενζίνη 

Δυστηχως αυτά τα έμαθα αφού το είχα βάλει 

  • Like 2
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...