Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Doubt είπε

Για αυτό το λόγο δίνουν και τα κίνητρα.

(και μια υποσημείωση..οι κάτοχοι Τέσλα στην Αμερική έχουν δει αύξηση της αυτονομίας του ΙΧ τους μετά από αναβαθμίσεις λογισμικού, κάτι αδιανόητο για τα συμβατικά καύσιμα)

Καταλαβαίνεις πως διαφορετικές κουβέντες θα κάνουμε αν μιλάμε για έξω και ειδικά για Ηνωμένες Πολιτείες και άλλες για Ελλάδα (δυστυχώς ή ευτυχώς είναι μόνο μία!).

Και πιάνουμε και τα άκρα με Tesla...

Αφού από το Prius το Up! kai ta Scoda και Arona πήγαμε στα... Tesla, τι ποσοστό λες να είναι αυτό στις Η.Π.Α.?? και τι είδους πορτοφόλια είναι η συγκεκριμένη κατηγορία κατόχων Tesla??

Άντε και Ελλάδα, ο Αλαφούζος και κάποιοι hand-picked ακόμα. Λες να έχουν οικολογική συνείδηση ή να κατέστρωσαν business plan και χοροπηδούσαν για την απόσβεση που θα κάνουν...ποτέ????

Η κουβέντα στο thead αυτό έχει να κάνει με CNG και με αφορμή την οικονομία Vs αυτονομία.

Μη πετάμε την κουβέντα όπου να ναι...

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, draculias είπε

Αφού από το Prius το Up! kai ta Scoda και Arona πήγαμε στα... Tesla, τι ποσοστό λες να είναι αυτό στις Η.Π.Α.?? και τι είδους πορτοφόλια είναι η συγκεκριμένη κατηγορία κατόχων Tesla??

Γιατί κόλλησες στο Τέσλα;... Η τεχνολογία του Τέσλα λοιπόν και αύριο του GM Βolt και του Nissan Leaf etc επιτρέπει αυτό που έγραψα. Η παραδοσιακή τεχνολογία με ΜΕΚ τι έχει να αντιπαρατάξει;

(Μάλλον ρητορικό το ερώτημα και αρκετά εκτός θέματος.)

Δημοσ.

Έχει κάποιος vw passat b6 1.6 που να έχει cng;;;

Γιατί για lpg μου εχουν πει ότι δεν είναι για αυτόν τον κινητήρα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, filarhos είπε

Έχει κάποιος vw passat b6 1.6 που να έχει cng;;;

Γιατί για lpg μου εχουν πει ότι δεν είναι για αυτόν τον κινητήρα.

1,4 TSI είναι ο κινητήρας του CNG στο Passat.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, NT1G είπε

1,4 TSI είναι ο κινητήρας του CNG στο Passat.

Θέλει να κάνει μετατροπή και του είπαν καλύτερα να βάλει cng αντί για lpg 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Παιδιά παίζει να κάνουμε κανένα θέμα αυστηρά για μετατροπές, κινητήρες και τα συναφή. Γιατί 1ον είναι πολύ δύσκολο να βρει κανείς πληροφορίες για αυτά.

Και 2ον γιατί καταλήγουμε να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων.

Να γράφουν αυτοί που έχουν στο ΙΧ τους να μαθαίνουμε οι υπόλοιποι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 2600k είπε

Παιδιά παίζει να κάνουμε κανένα θέμα αυστηρά για μετατροπές, κινητήρες και τα συναφή. Γιατί 1ον είναι πολύ δύσκολο να βρει κανείς πληροφορίες για αυτά.

Και 2ον γιατί καταλήγουμε να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων.

Να γράφουν αυτοί που έχουν στο ΙΧ τους να μαθαίνουμε οι υπόλοιποι.

Δύσκολα θα βρεις κατόχους που έχουν κάνει μετατροπή σε φ. α., στα 2 group του Facebook, έχουν αναφερθεί 3-4 βαριά... οι υπόλοιποι είτε είναι υποψήφιοι αγοραστές μαμά αυτοκινήτου, είτε το έχουν ήδη παραγγείλει.... και στο forum των 4 τροχών που παρακολουθουσα όταν περίμενα το δικό μου αμάξι, δε θυμάμαι να είχαν γράψει πάνω από 2.

 

  • Sad 1
Δημοσ.

Πολύ ενδιαφέρων αυτό που λες Terry, τόσο καιρό και εγώ αυτό παρατηρώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Είναι τόση δύσκολη υπόθεση η μετατροπή?  Έχει τόσο μεγάλη διαφορά από την μετατροπή του lpg ?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 2600k είπε

Πολύ ενδιαφέρων αυτό που λες Terry, τόσο καιρό και εγώ αυτό παρατηρώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Είναι τόση δύσκολη υπόθεση η μετατροπή?  Έχει τόσο μεγάλη διαφορά από την μετατροπή του lpg ?

Χάνεις πάρα πολύ σε χώρους αποσκευών και περιορισμένο δίκτυο πρατηρίων ,συν το μεγαλύτερο κόστος .

Ακομα και τα εργοστασιακά ,έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, 2600k είπε

Πολύ ενδιαφέρων αυτό που λες Terry, τόσο καιρό και εγώ αυτό παρατηρώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Είναι τόση δύσκολη υπόθεση η μετατροπή?  Έχει τόσο μεγάλη διαφορά από την μετατροπή του lpg ?

Είναι πιο ακριβή, αν δεις σε άλλο θέμα εδώ, το υγραέριο βγαίνει ~1000€ ενώ το φ. α. ~1700€, από μέλος που σκέφτεται να κάνει μετατροπή και δε το επιχειρούν πολλοί, κυρίως λόγω των μειωμένων υπαρχοντων πρατηρίων και επειδή δεν το ξέρουν... 

Σήμερα πέρασα ετήσιο check up για την δουλειά μου, ειχα μια συζήτηση με έναν ειδικό ιατρό νεαρό στην ηλικία (27 - 28) ο οποίος δε το είχε ακούσει... και όταν αναπτύξαμε το θέμα, έμεινε ενθουσιασμενος από την οικονομία αλλά ξενέρωσε με τ δίκτυο πρατηρίων... 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετατροπή σε φυσικό αέριο έχουν κάνει αρκετοί άνθρωποι αλλά δεν γράφουν εδώ ούτε fb, φυσιολογικό μου φαίνεται. Δεν θα το σκεφτόμουν για lpg  και μετατροπή..μόνο cng αν θέλει κανείς.Δεν νοθεύεται και δεν επιρεαζεται σαν τιμή από την τιμη της βενζίνης.Αν θες οικονομια σε συμβατικό αυτοκίνητο χωρίς να θες να αλλάξεις είναι μονοδρομος. 

Σαν οικονομία..στο νέο μοτέρ το 1.5 tgi..580 χιλιόμετρα τα 450με αέριο, τα υπόλοιπα με βενζίνη το κόστος ήταν 18.50 ευρώ με τα 12.50 να είναι το αέριο..είναι ότι πιο οικονομικο μετά το αμιγώς ηλεκτρικό που απλά δεν μπορείς να κάνεις αυτή τη διαδρομή και γενικά 50% από το αμέσως επόμενο που θα ήταν κάποιο πετρέλαιο λογικα αφού το υβριδικό δεν τα πάει τόσο καλά σε ανοιχτό δρομο

Επεξ/σία από Nos20VT
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nos20VT είπε

Μετατροπή σε φυσικό αέριο έχουν κάνει αρκετοί άνθρωποι αλλά δεν γράφουν εδώ ούτε fb, φυσιολογικό μου φαίνεται. Δεν θα το σκεφτόμουν για lpg  και μετατροπή..μόνο cng αν θέλει κανείς.Δεν νοθεύεται και δεν επιρεαζεται σαν τιμή από την τιμη της βενζίνης.Αν θες οικονομια σε συμβατικό αυτοκίνητο χωρίς να θες να αλλάξεις είναι μονοδρομος

Και εγώ cng ήθελα αλλά δεν βγαίνει με τόσα λίγα πρατήρια και δεν πρόκειται να αυξηθούν δραματικά, επίσης όταν σχεδόν όλα τα καινούργια αμάξια βγαίνουν με 9 λίτρα βενζίνη αντί να αυξάνονται οι πωλήσεις θα μειώνονται, lpg γιατί όχι? Ούτε με εργοστασιακό?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Lpg ειναι προιον διυλισης πετρελαιου...CNG βγαινει απο τη γη

Για αυτο οι διφορες στη τιμη, για αυτο αλλαζουν οι τιμες του υγραεριου ενω το αεριο δεν επιρεαζεται..., για αυτο και η νοθεια..

Δεν ξερω ποσο καλη δουλεια κανουν στο μαμα LPG, θεωρω πως αν το καυσιμο ειναι σωστο το LPG δεν θα ειχε κακη φημη. Επειδη υπαρχουν απειρες μετατροπες κακες ως επι το πλειστον τα μοτερ χαλανε για ολους αυτους τους λογους. 

Δες ποσα χιλιομετρα κανεις το μηνα και αν υπαρχει καποιο πρατηριο αεριου κοντα σου. Οταν πας ενα ταξιδι ας πληρωσεις και κατι παραπανω..ολο τον υπολοιπο χρονο θα εισαι φουλ κερδισμενος.

Ισως να συμφαιρει περισσοτερο υβριδικο σαν κατι με μεγαλυτερη καταναλωση (50 ευρω τα 900 χιλιομετρα) αλλα χωρις τους περιορισμους του αεριου που δεν εισαι διατεθιμενος να εχεις.

Επεξ/σία από Nos20VT

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...