kostasgr78 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2020 Τέλος στην όποια προοπτική του CNG στα επιβατικά. https://www.autoblog.gr/2020/03/07/h-vw-leei-antio-sto-fysiko-aerio/ 1
korakios Δημοσ. 8 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2020 Τα λεφτά ,μάσες , μίζες , επιδοτήσεις είναι στα ηλεκτροκίνητα. Αναμενόμενη κίνηση , στο τέλος θα κάνουν και παράνομη την μετατροπή . Προς το παρών παίζει μπάλα η Fiat μόνη της
kostasgr78 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2020 Και την Fiat την βλέπω να σταματά κι αυτή, μετά την απόφαση του VW group για το CNG. Θα υποστηριχτούν αυτά μέχρι να σβήσουν και τα τελευταία.
MSC3169 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2020 Άσχημα νέα αυτά. Τελευταίο CNG από το group ίσως το νέο Golf και το νέο Octavia.
imr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Κριμα, Οποτε και επεκταση δικτυου δεν προκειτε να υπαρξει. Πλεον μονο υβριδικα (οχι οτι ειναι καλυτερα, εκει εχουν συμφερον οι αυτοκινητοβιομηχανιες)
parlapipas25 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Στις 7/3/2020 στις 9:48 ΜΜ, kostasgr78 είπε Τέλος στην όποια προοπτική του CNG στα επιβατικά. https://www.autoblog.gr/2020/03/07/h-vw-leei-antio-sto-fysiko-aerio/ Δηλαδή καταργούν τα CNG αλλά τα diesel συνεχίζουν και τα βγάζουν κανονικά..Είναι λογικό τώρα αυτό;
kostasgr78 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 45 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε Δηλαδή καταργούν τα CNG αλλά τα diesel συνεχίζουν και τα βγάζουν κανονικά..Είναι λογικό τώρα αυτό; Δεν είναι θέμα λογικής τα πράγματα με τις εταιρείες. Είναι στρατηγικές αποφάσεις. Το CNG δεν πρόλαβε να διεισδύσει ούτε καν αρκετά. Ως εκ τούτου κόβεται, για να επενδυθούν τα χρήματα σε τεχνολογίες και στην παραγωγή αυτοκινήτων που θα φέρουν έσοδα. Το diesel είχε ταβανιάσει εδώ και δεκαετίες, οπότε συνεχίζουν και βγαίνουν κανονικά τέτοια, με μειούμενο ρυθμό όμως, μέχρι να σβήσουν σταδιακά από τα επιβατικά.
parlapipas25 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 31 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Δεν είναι θέμα λογικής τα πράγματα με τις εταιρείες. Είναι στρατηγικές αποφάσεις. Το CNG δεν πρόλαβε να διεισδύσει ούτε καν αρκετά. Ως εκ τούτου κόβεται, για να επενδυθούν τα χρήματα σε τεχνολογίες και στην παραγωγή αυτοκινήτων που θα φέρουν έσοδα. Το diesel είχε ταβανιάσει εδώ και δεκαετίες, οπότε συνεχίζουν και βγαίνουν κανονικά τέτοια, με μειούμενο ρυθμό όμως, μέχρι να σβήσουν σταδιακά από τα επιβατικά. Δηλαδή τα υβριδικά, ηλεκτρικά θα τους φέρουν έσοδα ενώ το φυσικό αέριο όχι;
kostasgr78 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Μερικές φορές προσπαθούμε να καταλάβουμε με το μικρό μας το μυαλό, στρατηγικές δις ευρώ. Το VW Group ήταν το μοναδικό που είχε στηρίξει το CNG στα επιβατικά όσο κάνενας άλλος κατασκευαστής. Όταν έχει διαθέσει 20 μοντέλα στην αγορά και οι πωλήσεις είναι στο 1% στην Ευρώπη, εννοείται φεύγει άκλαυτο γιατί καταναλώνει πόρους και στην ανάπτυξη και στην παραγωγή. Όλοι οι κατασκευαστές πάνε στα υβριδικά και στα αμιγώς ηλεκτρικά. Όποιος μείνει εκτός της δυνατής αυτής μάχης, απλά πάει για κλείσιμο. Είναι τόσο απλά τα πράγματα. Δεν υπάρχουν πόροι για ξόδεμα σε προϊόντα που δεν φέρνουν χρήμα. 1
parlapipas25 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 7 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Μερικές φορές προσπαθούμε να καταλάβουμε με το μικρό μας το μυαλό, στρατηγικές δις ευρώ. Το VW Group ήταν το μοναδικό που είχε στηρίξει το CNG στα επιβατικά όσο κάνενας άλλος κατασκευαστής. Όταν έχει διαθέσει 20 μοντέλα στην αγορά και οι πωλήσεις είναι στο 1% στην Ευρώπη, εννοείται φεύγει άκλαυτο γιατί καταναλώνει πόρους και στην ανάπτυξη και στην παραγωγή. Όλοι οι κατασκευαστές πάνε στα υβριδικά και στα αμιγώς ηλεκτρικά. Όποιος μείνει εκτός της δυνατής αυτής μάχης, απλά πάει για κλείσιμο. Είναι τόσο απλά τα πράγματα. Δεν υπάρχουν πόροι για ξόδεμα σε προϊόντα που δεν φέρνουν χρήμα. Κρίμα πάντως.Προσωπικά θεωρώ ότι το φυσικό αέριο είναι η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή.Ταξι βλέπω τελευταία πολλά CNG και μου κάνει εντύπωση που τα καταργούν.
RVgtr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 51 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε Δηλαδή τα υβριδικά, ηλεκτρικά θα τους φέρουν έσοδα ενώ το φυσικό αέριο όχι; Τα παντα στα αυτοκινητα είναι θεμα ανεφοδιασμού, οτι επικρατήσει στο μελλον αυτό και θα φερει το χρημα Αν πχ τα ηλεκτρικα δεν ηθελαν διο τρεις μερες να φορτίζουν😁 και 150χμ την φόρτιση, σημερα θα είχαμε όλοι ηλεκτρικα. Είμαστε σε μια μεταβατική κατασταση, το θεμα ειναι να μην την πατήσουν κάποιοι με αγορες που σε μια 5ετια αυτα που εδωσαν στην κυριολεξία θα μηδενίσουν αλλα και δεν θα μπορουν να κινηθούν γιατι θα εχουν καταργηθεί οι πηγές ανεφοδιασμού Προς το παρον μονο υβριδικά βλεπω και βενζίνη
imr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2020 Το θεμα δεν ειναι τι ειναι καλυτερο, αλλα τι ζηταει ο καταναλωτης/ σε τι σπρωχνουν τον καταναλωτη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα