terry308 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Να κάνω και μία χαζή ερώτηση;;;;;Το Φ.Α. που βάζουμε στα σπίτια είναι ίδιο με το κίνησης ή έχει μέσα κάποια πρόσθετα;;;;;;; Από το σωληνωτό δίκτυο παίρνει το καύσιμο, αποθηκεύεται σε δεξαμενές και από εκεί γίνεται το γέμισμα των οχημάτων, αφού αλλάξει η πίεση του για να μπει στο όχημα. 1 πρατήριο εξυπηρετεί μόνο με μπουκάλες, σε πλατφόρμα, αφού περάσει από το συμπιεστή, αυτό των Ιωαννίνων που στήθηκε με σκοπό την κίνηση των επαγγελματικών οχημάτων της περιοχής (Κτελ) με φ. α., έδωσαν επιδότηση με το άνοιγμα του "πρατηρίου" και μπήκαν στο χορό και οι επαγγελματίες των taxi, αυτές τις ημέρες η fysikon προμηθεύτηκε 2η πλατφόρμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της στα Ιωάννινα, οι παραπάνω πλατφόρμες γεμίζουν από πρατήριο της Θεσσαλονίκης και μεταφέρονται εκεί. Εγώ με ένα γέμισμα ~12 κιλών και ~10€ κάνω ~300χλμ (ibiza tgi). Τα διόδια Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη είναι πιο ακριβά... Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2019 από terry308 4
papoys1 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2019 Εγώ μένω Δήμο Παλλήνης και στη γειτονιά μου υπάρχει το πρώτο πρατήριο που άνοιξε για το Σταθμό της ΕΘΕΛ (πράσινα λεωφορεία) που είναι δίπλα. Αν δεν το είχα υγραέριο αύριο θα πήγαινα να κάνω μετατροπή σε Φ.Α..Και το υγραέριο φτηνό είναι ,πηγαινοέρχομαι Γιάννενα με 50 ευρώ καύσιμα και για διόδια θέλω 78 με Αττική οδό αλλά με το φυσικό αέριο σίγουρα θα είναι ακόμη πιο οικονομικό. 1
manelys Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το ίδιο είναι. Στις ΗΠΑ έδινε η Honda και δύο επιλογές οικιακού τροφοδότη, γιατί θέλει να έχει πίεση. Σε εμάς ο νόμος δεν το επιτρέπει, άσε που θέλει ένα ακριβό σέρβις μετά από κάποια χρόνια. Πιστεύω πάντως ότι θα μπορούσε να έχει μέλλον μαζί με τα υβριδικά για καμιά 15άρια χρόνια. Μέχρι να γίνει κάτι με τις κυψέλες υδρογόνου. Ιδικά αν πει το κράτος ότι παίρνω τα μισά λεφτά από το κόστος ταξινόμησης! Ή πχ να έκανε στο leasing 10% ΦΠΑ...Χαμός θα γινότανε! Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2019 από manelys 1
korakios Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Μόλις σήμερα πούλησα το παλιό αμάξι , σκέφτομαι το panda cng. Προβληματίζομαι γιατί δεν κάνω πάνω από 5000χλμ το χρόνο και στην πόλη 9/10 χρησιμοποιώ ηλεκτρικό ποδήλατο (μόνο σε δυνατές βροχές παίρνω αμάξι ) Μήπως να πάω στο Ignis (βενζίνη) τελικά ? Είναι ωραίο δίλλημα αλλά έχει κολλήσει το κεφάλι μου !
MSC3169 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2019 Αν το θες μόνο για μέσα στην πόλη και ΜΟΝΟ αν έχεις πρατήριο δίπλα σου, πάρε το. Αλλιώς όχι. Παρόλο που κάνεις λίγα χλμ. 1
ParhsG Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Για 25.000 το χρόνο πιστεύετε αξιζει με CNG η diesel ;
terry308 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, ParhsG είπε Για 25.000 το χρόνο πιστεύετε αξιζει με CNG η diesel ; CNG φυσικά
draculias Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Στις 18/12/2019 στις 5:39 ΜΜ, ParhsG είπε Για 25.000 το χρόνο πιστεύετε αξιζει με CNG η diesel ; Από την στιγμή που έχεις πρόσβαση σε πρατήριο cng, σαφώς είναι η καλύτερη επιλογή. Χρόνια Πολλά
panostom Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Το μελλον τι μας επιφυλασσει αραγε; CNG ή προς υβριδικα και εν τελει μονο ηλεκτρικα;
Doubt Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 29 λεπτά πριν, panostom είπε Το μελλον τι μας επιφυλασσει αραγε; CNG ή προς υβριδικα και εν τελει μονο ηλεκτρικα; Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης αποδίδουν το 70 με 75% της ενέργειας του καυσίμου σαν κινητική ενέργεια, ενώ τα ηλεκτρικά αποδίδουν σχεδόν 99%. Συν η οικονομία στη συντήρηση και μεγαλύτερη αξιοπιστία λόγω πολύ λιγότερων μηχανικών μερών. Θυμάμαι λεωφορεία με κινητήρες ΦΑ πριν 15 χρόνια και βάλε να πρωτοκυκλοφορούν στην Αθήνα. Τότε θα μπορούσε ίσως να έχει επικρατήσει σαν καύσιμο, σήμερα δε νομίζω.
NT1G Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πιο πιθανόν να είναι γύρω στο 40 % για τους κινητήρες ... Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2019 από NT1G 1
korakios Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Άσχετο αλλά βλέπω στο Ελλαδιστάν κόψανε seat mII ,Skoda Citigo & Octavia σε cng . 1 ώρα πριν, panostom είπε Το μελλον τι μας επιφυλασσει αραγε; CNG ή προς υβριδικα και εν τελει μονο ηλεκτρικα; Είμαστε σε μεταβατικό στάδιο για ηλεκτρικά , πιστεύω αν κάποιος έχει φυσικά πρατήριο κοντά του & κάνει πολλά χλμ το cng συμφέρει τρελά. 1
kostasgr78 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2019 Άρχισαν οι ελληνικές αντιπροσωπείες να δέχονται παραγγελίες για τα Skoda Scala και Skoda Kamiq σε CNG.
moutro12 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Καλημέρα! Είμαι έτοιμος να αγοράσω το Leon 1.5 tgi. Ήθελα να σας ρωτήσω ειδικά εσάς που έχετε Seat με cng. Υπάρχει ένδειξη θερμοκρασίας της μηχανής;; Γιατί στο καντράν τη θέση της θερμοκρασίας την έχει πάρει η ένδειξη του ρεζερβουάρ του φυσικού αερίου
terry308 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, moutro12 είπε Καλημέρα! Είμαι έτοιμος να αγοράσω το Leon 1.5 tgi. Ήθελα να σας ρωτήσω ειδικά εσάς που έχετε Seat με cng. Υπάρχει ένδειξη θερμοκρασίας της μηχανής;; Γιατί στο καντράν τη θέση της θερμοκρασίας την έχει πάρει η ένδειξη του ρεζερβουάρ του φυσικού αερίου Καλημέρα Υπάρχει ηλεκτρονική ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού και νερού. να το αγοράσεις! φοβερός κινητήρας και πολύ οικονομικός...και με το dsg, εκτός και αν έχεις βαρύ δεξί πόδι... αν έχεις Facebook έλα στη ομάδα μας για πληροφορίες cng group Greece Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2019 από terry308
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα