Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Εγώ πάλι μπορώ να κατανοήσω τη θέση και άλλων ανθρώπων πέρα από τα δικά μου φίλτρα. Αυτό λέγεται ενσυναίσθηση.

Την ίδια στιγμή που, π.χ. εγώ δεν θα επέλεγα να ταξιδέψω με ένα CNG όχημα σε περιοχή που δεν έχει πρατήριο για να μη σταματώ κάθε τρεις και λίγο για βενζίνη ... θεωρώ εξαιρετική λύση το CNG για κάποιον που δεν έχει πρόβλημα να σταματά.

Τους εξυπνάκηδες όμως που θέλουν να αξιολογούν τους ανθρώπους με βάση τα δικά τους γούστα, τούς θεωρώ ανθρώπους με χαμηλή ενσυναίσθηση και ως εκ τούτου σε ένα βαθμό φαφλατάδες.

Αυτό είναι το λάθος που κάνουν πολλοί. Δεν είναι θέμα άδικου ή δίκαιου. Είναι θέμα γούστου και επιθυμιών. Πραγματικά ας κοιταχτούν λίγο όσοι ψάχνουν να επιβάλουν τις απόψεις τους ως απόλυτα δίκαιες.

Με 50 λίτρα βενζίνη πως θα σταματάω κάθε τρεις και λίγο;

Προφανώς κάπου έχεις μπερδευτεί

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Αναφέρομαι αποκλειστικά σε εργοστασιακές λύσεις CNG των τωρινών μοντέλων που φέρουν μικρές δεξαμενές βενζίνης.

Την επόμενη φορά να είσαι πιο συγκεκριμένος γιατί η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο

Δημοσ.

Αναφερόμουν στην επιλογή γενικά του CNG ως καυσίμου για έναν καταναλωτή, που ακόμα δεν έχει, και το σκέφτεται. Δεν συγκρίνουμε λύσεις για ανθρώπους που έχουν κάνει ήδη την επιλογή τους.

Κι εσύ να μην προσωποποιείς στο βίωμά σου τη γενική συζήτηση του θέματος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ αντίθετα είπα ότι εάν ΔΕΝ υπήρχε το συγκεκριμένο όχημα που έχω δεν θα αγόραζα CNG. Είσαι σοβαρός τώρα ή απλώς λες κάτι για να πεις;

Μπορείς να μας πεις τουλάχιστον για οχήματα που έχουν χαμηλό ρεζερβουάρ βενζίνης αφού αναφερόσουν σαν επιλογή γενικά γιατί εγώ εκτός από το νέο Octavia Ambition που εάν δεν κάνω λάθος έχει 10-12 λίτρα (ΤΡΑΓΙΚΟ για το υπάρχων δίκτυο) εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα άλλο, χωρίς βέβαια να έχω ψάξει κιόλας.

Επεξ/σία από Uberalles_gr
Δημοσ.

Να ψάχνεις τότε, πριν πετάς εξυπνάδες. Να μελετάς, να ψάχνεις και μετά να τοποθετείσαι.

Αυτή τη στιγμή όλα τα Skoda, VW, Seat, βάσει απόφασης της εταιρείας (εδώ και 1 χρόνο αυτό) έρχονται με μικρή δεξαμενή. Σχεδόν όλα τα μοντέλα της ελληνικής αγοράς CNG, δηλαδή.

Το Panda εξαιρείται, αλλά δεν αποτελεί all-around λύση.

ΔΗΛΑΔΗ, ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΝΕΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ CNG αυτή τη στιγμή, οδηγείται ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ σε μικρή δεξαμενή βενζίνης, και θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα που είπαμε παραπάνω, με τη συνεχή ανατροφοδοσία βενζίνης, όταν βρίσκεται εκτός δικτύου CNG.

Δημοσ.

Εσένα, εφόσον έχεις παλιότερο Octavia, είσαι σε καλή κατάσταση, γιατί πας όπου θέλεις με τη μεγάλη δεξαμενή βενζίνης.

Για όλους τους καινούριους αγοραστές, είναι πολύ σοβαρό το δίλημμα. Αλλάζει όλος ο τρόπος που βλέπεις την αυτοκίνηση, π.χ. σε μια εκδρομή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Είμαι υποστηρικτής του CNG και αναμένω με ενδιαφέρον τον εμπλουτισμό του δικτύου, και τον ερχομό μοντέλων SUV (όχι μικρών) με CNG ... αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτά που διαβάζω και σε άλλα φόρουμς και γκρουπς για το θέμα.

Βγαίνουν πολλοί και υποβιβάζουν το κριτήριο της μη διαθεσιμότητας πρατηρίου σε μια περιοχή, κρίνοντας αρνητικά αυτούς που δεν θέλουν να κάνουν ταξίδια και να έχουν την αγωνία αν θα μείνουν και να έχουν το άγχος να ψάχνουν κάθε τρεις και λίγο διαθέσιμο πρατήριο για βενζίνη.

Γνωρίζετε εσείς καλύτερα τις ανάγκες των άλλων; Αυτό το μόνιμο πρόβλημα της μέσης ελληνικής κουλτούρας να κριτικάρουμε τους άλλους μέσα από τα δικά μας φίλτρα.

Καλημέρα μας,

επειδή φαντάζομαι σε εμένα αναφέρεσαι, ότι παρέθεσα παραπάνω έχω θέσει τα επιχειρήματα μου, παρά πέταξα πυροτέχνημα για να  πω την ατάκα μου. 

Τη πρόταση σου στο bold την ενστερνίζομαι πλήρως κι εγώ, η παράθεση της όμως εδώ που έκανες δεν ευσταθεί.

Θεωρώ (αν διάβασες τα posts μου γενικώς) ότι είμαι υποστηρικτής του CNG γενικά, αλλά και προσωπικά από την στιγμή που πληροί τις προϋποθέσεις μου (πολλά χλμ, ανοιχτός δρόμος, κοντινό πρατήριο), για αυτό και προχώρησα στην αγορά του.

Εάν σε ρωτήσω εσένα προσωπικά @kostasgr78 (πες ότι είμαστε σε καφέ και τα λέμε) ποια η γνώμη σου για κάποιον που επιθυμεί οικονομία στην τσέπη και κατανάλωση διότι γράφει πολλά χλμ καθημερινώς σχετικά με το cng (γιατί αυτό αφορά το topic αυτό) διαθέτοντας ένα budget πχ τουλάχιστον 16.000 ευρώ αλλά διστάζει να προχωρήσει σε σχετική αγορά cng οχήματος διότι στο ένα ταξίδι που θα κάνει το καλοκαίρι δεν θα βρει cng πρατήριο εκεί που θα ταξιδέψει (πχ την Πελοπόννησο που αναφέραμε);

Δλδ κρίνει μια επένδυση αρκετών χιλιάδων ευρώ που θα του  λύσει τα (οικονομικά) χέρια τους 11,5 μήνες του έτους, κάνοντας πολύ γρήγορα απόσβεση ως ασύμφορη ή απορριπτέα λόγω της εξόρμησης στην Φοινικούντα ή σε κάποιο χιονοδρομικό κέντρο τις 5 εναπομείναντες μέρες του έτους;;;

Σε αυτό εστίασα στην παράθεση μου στο παραπάνω post. Δε θα έλεγα την θεωρώ, βάσει λογικής και επιχειρημάτων είναι ανώριμη/αστεία.

Αν μιλούσαμε για παράμετρο αποθηκευτικών χώρων ως αποτρεπτικό παράγοντα (σχετικά με το ar;ona tgi) δεν θα έλεγα ότι μοιραζόμαστε απλά την ίδια άποψη, θα συμφωνούσα (και με χέρια και με πόδια) διότι είναι κοινή λογική...

Στην τσέπη και στη απόφαση του καθενός δεν είμαι συνεταίρος και προφανώς δεν μου πέφτει λόγος, εγώ σχολιάζω την αιτιολόγηση του σκεπτικού από διάφορους που το παραθέτουν με τον τρόπο που αναφέρθηκε. Και μπράβο μου :P που το κάνω διότι... ωπ....δημόσιο φόρουμ είμαστε και όποιος θέλει με προσπερνά ή ακόμα καλύτερα με μπλοκάρει να μη εμφανίζοντα τα posts μου.

Όσο για τις γενικολογίες με την ελληνικές κουλτούρες και νεοελληναράδες (και λοιπά post που παρέθεσες παρακάτω), ουδέν σχόλιον, έχουμε γεμίσει σακιά και σακιά από δαύτα. Προτιμώ διάλογο από ατάκες.

EDIT: έχασα επεισόδια που μπήκα σήμερα πάλι, βλέπω παραεστιάσαμε στις κακίες, οι οποίες παρατηρώ δεν πέφτουν μόνο σε μένα, κάποιοι κάνουν πως δεν διαβάζουν για να κάνουν το κομμάτι τους... Δεν προχωράμε παρακάτω κύριοι;

Επεξ/σία από draculias
  • Like 2
Δημοσ.

Όπως είπα παραπάνω, θέλω πολύ ένα SUV (όχι μικρό) με CNG, και θα το έπαιρνα αύριο το πρωί αν έβγαινε, παραβλέποντας ακόμα και το πρόβλημα των λίγων πρατηρίων στην επικράτεια. Απλά γνωρίζω πάρα πολλούς που δεν πηγαίνουν στο CNG γι' αυτό το λόγο.

Προσωπικά δεν πηγαίνω κυρίως λόγω έλλειψης επιλογής στο segment που ανέφερα. Δυστυχώς, δεν χωράμε οικογενειακώς σε κάτι μικρότερο.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/11/2019 στις 9:35 ΠΜ, parlapipas25 είπε

Κάποιος ταξιτζής που να έχει octavia cng να μας πει γνώμες για αξιοπιστία;

εχουν γεμισει οι πιατσες ταξι θεσσαλονικη με octavia cng ..... τι παραπανω θες? 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, denthnpalevw είπε

εχουν γεμισει οι πιατσες ταξι θεσσαλονικη με octavia cng ..... τι παραπανω θες? 

Ναι επειδή είναι οικονομικό στο καύσιμο.Το θέμα είναι αξιόπιστο σαν το πετρέλαιο; Πόσα χιλιόμετρα βγάζει ο κινητήρας;

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαδρομή Αθήνα - Ορεινή Αρκαδία - Αθήνα, η αυτονομία με Octavia έφτασε στα 475 χιλιόμετρα (σταθερά στα 120-130) 

Επεξ/σία από Uberalles_gr
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...