Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, koulkos είπε

Καλησπέρα. Αν έχουμε κάποιον κάτοχο του Arona CNG να μας πει εντυπώσεις για κατανάλωση, αυτονομία και αν κάτι τον προβλημάτισε μετά από μερικούς μήνες χρήσης. Είμαι σε δίλημμα γιατί αφενός η εξοικονόμηση σε καύσιμο είναι τεράστια, από την άλλη με προβληματίζει το αν θα είμαι με τον πρατηριούχο αγκαλιά. Αξίζει η μετάβαση σήμερα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Κάνω περίπου 13000km το χρόνο ενώ η μετάβαση από και προς την εργασία μου είναι περίπου στα 25km την ημέρα μέσω περιφερειακού. Τα κοντινά μου πρατήρια είναι των Διαβατών και της Σίνδου. 

Σαν χλμ/έτος είσαι χαμηλά για αυτοκίνητο με φυσικό αέριο ΑΛΛΑ ετοιμάσου να κάνεις παραπάνω αν το πάρεις, μιας και θα κινησαι με σχεδόν 4€/100χλμ, γράφω σχεδόν γιατί ο καθένας μας οδηγάει διαφορετικά. 

Τα νέα μοντέλα έχουν 9λτρ βενζίνης, αν δε το έχεις υπόψιν σου. 

Σα κάτοχος του ibiza tgi σου λέω προχώρα! Της Σίνδου είναι καλύτερο και φθηνότερο, απλά δεν ειναι πρατήριο με ώρες πρατήριου, αλλά τεχνική εταιρεία που μας εξυπηρετεί.. 

Σαν μέση αυτονομία αναφέρουν μεταξύ 300-350χλμ, ενώ άλλοι αναφέρουν παραπάνω. 

Αν θες και έχεις Facebook μπες στην ομάδα cng greece group. Υπάρχουν κάποια θεματακια με το συγκεκριμένο μοντέλο. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, koulkos είπε

Καλησπέρα. Αν έχουμε κάποιον κάτοχο του Arona CNG να μας πει εντυπώσεις για κατανάλωση, αυτονομία και αν κάτι τον προβλημάτισε μετά από μερικούς μήνες χρήσης. Είμαι σε δίλημμα γιατί αφενός η εξοικονόμηση σε καύσιμο είναι τεράστια, από την άλλη με προβληματίζει το αν θα είμαι με τον πρατηριούχο αγκαλιά. Αξίζει η μετάβαση σήμερα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Κάνω περίπου 13000km το χρόνο ενώ η μετάβαση από και προς την εργασία μου είναι περίπου στα 25km την ημέρα μέσω περιφερειακού. Τα κοντινά μου πρατήρια είναι των Διαβατών και της Σίνδου. 

Ο @draculias έχει γράψει διάφορα posts στις τελευταίες σελίδες σαν κάτοχος του Arona CNG με εντυπώσεις/παρατηρήσεις του

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 13/11/2019 στις 5:03 ΜΜ, koulkos είπε

Καλησπέρα. Αν έχουμε κάποιον κάτοχο του Arona CNG να μας πει εντυπώσεις για κατανάλωση, αυτονομία και αν κάτι τον προβλημάτισε μετά από μερικούς μήνες χρήσης. Είμαι σε δίλημμα γιατί αφενός η εξοικονόμηση σε καύσιμο είναι τεράστια, από την άλλη με προβληματίζει το αν θα είμαι με τον πρατηριούχο αγκαλιά. Αξίζει η μετάβαση σήμερα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Κάνω περίπου 13000km το χρόνο ενώ η μετάβαση από και προς την εργασία μου είναι περίπου στα 25km την ημέρα μέσω περιφερειακού. Τα κοντινά μου πρατήρια είναι των Διαβατών και της Σίνδου. 

Άσχετα από το δίλημμα επιλογής του CNG ως καυσίμου οχήματος, λόγω των πρατηρίων στην Ελλάδα ... αν κινείσαι σε αυτό το μέγεθος αμαξώματος, αν έχεις περιθώριο αναμονής, περίμενε μέχρι τις αρχές του 2020. Έρχεται, είπαν, το Skoda Kamiq σε CNG, το οποίο αν γίνει, στέλνει αυτομάτως το Arona CNG σπίτι του ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σιγά τις διαφορές που έχει το Arona και το Kamiq, ένα και το αυτό αμάξι...

εκτός από τις αστεία πανακριβότερες τιμές που έχει το τελευταιο, και τα δύο δεν βλέπονται το καθένα για διαφορετικούς λόγους

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

To cng έχει πεθάνει ή μάλλον το εχουν σκοτώσει εν τη γέννηση σου εξαιτίας κυρίως την πολύ μικρού δικτύου που υπάρχει. Αν δεν αναπτυχθεί το δίκτυο δεν αξίζει κάποιος να πάει να κάνει εγκατάσταση συστήματος η οποία στοιχίζει πολύ ακριβά και για να βρει πρατήριο να θέλει να κανει ταξίδι στην άλλη άκρη της πόλης του και χάνει μισή μια ώρα κάθε φορά. Δεδομένης και της μικρής χωρητικότητας αυτά τα "ταξίδια" πρέπει να είναι πιο τακτικά ειδικά αν σκεφτουμε ότι η επιλογή του γίνεται από άτομα που γράφουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά. Αν πάμε τώρα και στα μοντέλα με προεγκατεστημενο σύστημα όπου το ρεζερβουάρ βενζίνης είναι και κάτω από τα 10λιτρα σου απαγορευει να βγει και από την πόλη σου για κάποιο μακρινό ταξιδι εκτός και αν δεν σε ενοχλεί να σταματάς για γέμισμα βενζίνης. Σε καμία 10ετια μπορεί να αξίζει όταν και αν θα υπαρξει ικανό δίκτυο ανεφοδιασμού. Πριν από 8-9 χρονιια που έβαλα υγραέριο στην πόλη μου (Θεσσαλονίκη) ειχε 5-6 πρατηρια και κάθε χρόνο αυτά διπλασιάζονται..στο φυσικό αέριο υπάρχει στασιμότητα. Θα πείτε ότι και τα 5-6 λίγα ήταν , ναι αλλά με το υγραέριο είχα μια αυτονομία 500+ χλμ ενώ με το φυσικό αέριο θα πρέπει να ξοδεύω/εις το 10% της αυτονομίας για το ανεφοδιασμο + το ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που εχεις. Λένε μερικοί ότι λόγω χαμηλής τιμής θα κάνεις περισσότερα χλμ, μάλλον ναι θα έλεγα, αλλά για βρεις πρατήριο ανεφοδιασμού.

Δημοσ.

Το θέμα είναι κατα πόσο είναι εύκολο να αναπτυχθεί δίκτυο. Το LPG νομίζω βγαίνει απο τα διυλιστήρια και η διανομή του γίνεται μέσω των ίδιων καναλιών που γίνεται κι η διανομή των κλασικών καυσίμων. Δε ξέρω αν ισχύει το ίδιο για το φυσικό αέριο, αν π.χ χρειάζονται ειδικές συμβάσεις με τις εταιρίες διανομής αερίου της κάθε περιοχής, πολλή γραφειοκρατία κλπ. 

  • Like 1
Δημοσ.

Έχει αναφερθεί σε άλλο ελληνικό φορουμ, ότι το κόστος για να ανοίξει πρατήριο CNG είναι κάτι σαν 300 000€, όταν π.χ. για LPG είναι 40-50 000 €.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ ρίσκο να πας σε cng με πρατήρια μόνο στον άξονα Θεσ/νίκης- Αθηνας. Να θες να πας π.χ απο Θεσ/νίκη Ήπειρο, Δυτική Μακεδονία ή Ιονια νησιά απο Εγνατία ή στην άλλη μεριά προς Θράκη ή απο Αθήνα Πελοπόνησσο δε θα μπορείς.

Επεξ/σία από mad-proffessor
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σαν κάτοχος Octavia CNG να πω ότι εάν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, θα έκανα πάλι την ίδια επιλογή αυτοκινήτου σύμφωνα πάντα με τις δικές μου ανάγκες.

Εάν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο αμάξι ΔΕΝ θα αγόραζα 1000% CNG

@mad-proffessor Υπάρχει σε Βόλο, Λάρισα, Λαμία, Ιωάννινα. Δεν χάλασε και ο κόσμος να κάνω ένα ταξίδι και να κάψω 40-50 ευρώ βενζίνη π.χ. για Πελοπόννησο ή Μακεδονία, που εγώ προσωπικά θα πάω ΜΙΑ φορά το χρόνο
 

Επεξ/σία από Uberalles_gr
  • Like 2
Δημοσ.
18 ώρες πριν, teddy71 είπε

Πριν από 8-9 χρονιια που έβαλα υγραέριο στην πόλη μου (Θεσσαλονίκη) ειχε 5-6 πρατηρια και κάθε χρόνο αυτά διπλασιάζονται..στο φυσικό αέριο υπάρχει στασιμότητα. 

Τα πρατήρια που παρέχουν και LPG διπλασιάζονται με "ευκολία" μιας και αφορούν επένδυση των 60.000. Το ύψος της επένδυσης για φυσικό αέριο φτάνει το μισό εκατομμύριο (γύρω στις 480.000). Σαφώς παίζει και επιδότηση από την ΔΕΠΑ, δεν παύει να είναι μεγάλο το εγχείρημα.

Το θέμα δεν είναι να "αυγατίσουν" ξαφνικά τα πρατήρια με CNG χωρίς αύξηση των οχημάτων CNG, ούτε και να διπλασιαστούνξαφνικά τα οχήματα CNG με το υπάρχον δίκτυο...

Και εδώ έρχεται ο μεσαίος "παίκτης", το κράτος που πρέπει να δημιουργήσει τις ευνοϊκές συνθήκες με διευκόλυνση των επενδύσεων και να δώσει κίνητρα και στις 2 πλευρές... Με "ευχολόγια" της εκάστοτε πλευράς, δεν γίνεται τίποτε, θα παραμένουμε απλά στην κατάσταση που είμαστε τώρα, δλδ όποιος γράφει πολλά χλμ ετησίως και έχει σε λογική χιλιομετρική ακτίνα από την οικία/δουλειά του πρατήριο CNG, παίρνει όχημα CNG με κλειστά μάτια, και οι υπόλοιποι θα στρέφονται στο LPG...

17 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το θέμα είναι κατα πόσο είναι εύκολο να αναπτυχθεί δίκτυο. Το LPG νομίζω βγαίνει απο τα διυλιστήρια και η διανομή του γίνεται μέσω των ίδιων καναλιών που γίνεται κι η διανομή των κλασικών καυσίμων. Δε ξέρω αν ισχύει το ίδιο για το φυσικό αέριο, αν π.χ χρειάζονται ειδικές συμβάσεις με τις εταιρίες διανομής αερίου της κάθε περιοχής, πολλή γραφειοκρατία κλπ. 

Το φυσικό αέριο μεταφέρεται μέσω αγωγών στα πρατήρια, εκτός του πρατηρίου που άνοιξε στα Ιωάννινα όπου δεν υπάρχει η σχετική υποδομή και έρχεται με τα κλασικά κανάλια (για αυτό το λόγο και παρατηρήθηκε το φαινόμενο να πάει ένας ιδιώτης να "φουλάρει" και να έχει "ξεμείνει" το πρατήριο από CNG...

16 ώρες πριν, NT1G είπε

Έχει αναφερθεί σε άλλο ελληνικό φορουμ, ότι το κόστος για να ανοίξει πρατήριο CNG είναι κάτι σαν 300 000€, όταν π.χ. για LPG είναι 40-50 000 €.

Το απάντησα πιο πάνω στον @teddy71

10 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε

Σαν κάτοχος Octavia CNG να πω ότι εάν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω, θα έκανα πάλι την ίδια επιλογή αυτοκινήτου σύμφωνα πάντα με τις δικές μου ανάγκες.

Εάν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο αμάξι ΔΕΝ θα αγόραζα 1000% CNG

@mad-proffessor Υπάρχει σε Βόλο, Λάρισα, Λαμία, Ιωάννινα. Δεν χάλασε και ο κόσμος να κάνω ένα ταξίδι και να κάψω 40-50 ευρώ βενζίνη π.χ. για Πελοπόννησο ή Μακεδονία, που εγώ προσωπικά θα πάω ΜΙΑ φορά το χρόνο
 

πες τα αδελφέ, κάποιοι δεν λένε να καταλάβουν...

όταν διαβάζω σχόλια "ναι, αλλά άμα πάω εκδρομή ταξίδι πχ στην Πελοπόννησο που δεν υπάρχει CNG δίκτυο, άρα δεν αξίζει" σκέφτομαι... πώς να σκέφτονται αυτά τα άτομα όταν θέλουν να επενδύσουν σε κάτι, εν προκειμένω στο όχημα CNG... μα το κριτήριό τους είναι το ένα ταξίδι/εκδρομή/βόλτα σε γεωγραφικό διαμέρισμα της Ελλάδας που δεν υπάρχει προς το παρόν δίκτυο CNG για τον αν θα αγοράσουν σχετικό όχημα με σχετικό καύσιμο????

Εξαιρούνται προφανώς οι περιπτώσεις επαγγελματικού οχήματος/δρομολογίου από τον παραπάνω συλλογισμό. Και λογικό.

Πάντως, ενώ δε θα έλεγα ότι μου"περισσεύουν" (για αυτό και πήρα το Arona TGI) με τα λεφτά που γλιτώνω από παρεμφερή καύσιμα λόγω χαμηλού κόστους αγοράς καυσίμου CNG και σε συνδυασμό με την τάχιστη απόσβεση της επένδυσης, δεν με απασχολεί ούτε στο ελάχιστο να ταξιδέψω σε περιοχές που στερούνται δικτύου CNG σταματώντας συχνότερα σε πρατήρια για βενζίνη ή ακόμα και να πάρω το 2ο αυτοκίνητο που έδωσα στην σύζυγο (βενζινοκίνητο με 55άρι ντεπόζιτο) και να το φουλάρω με όσο πάει και πάλι να ταξιδέψω χωρίς να σκέφτομαι κόστος.

Αφού αφορά ταξίδι που θα κάνω 1 (άντε 2 max) τον χρόνο, γιατί να με απασχολήσει??

Τώρα αν αυτές οι μακρινές βόλτες/ταξίδια είναι πάνω από 2-3 φορές ετησίως, προφανώς αφορούν περιπτώσεις που δεν έχουν καμία "επαφή" με το θέμα που συζητάμε εδώ ή απλά παίρνουν diesel ή LPG και να τελειώνουν...

Καλημέρα μας και καλό μήνα!

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ στο παρά πέντε δεν πρόλαβα και την επιδότηση τότε που έδινε η FISIKON που εάν θυμάμαι καλά ήταν στα 1.200 ευρώ

Ο καθένας κρίνει με τις ανάγκες του, τα γούστα του, την ευκολία του και ότι άλλο νομίζει ο ίδιος.

Τέλος, να ετιολογήσω λίγο αυτό που είπα για τυχόν παρερμηνείες, ότι εάν δεν υπήρχε το Octavia CNG δεν θα έπαιρνα αυτοκίνητο CNG γιατί εμένα ήταν 2 τα κριτήρια μου, χώροι και οικονομία.

  • Like 2
Δημοσ.

Είμαι υποστηρικτής του CNG και αναμένω με ενδιαφέρον τον εμπλουτισμό του δικτύου, και τον ερχομό μοντέλων SUV (όχι μικρών) με CNG ... αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτά που διαβάζω και σε άλλα φόρουμς και γκρουπς για το θέμα.

Βγαίνουν πολλοί και υποβιβάζουν το κριτήριο της μη διαθεσιμότητας πρατηρίου σε μια περιοχή, κρίνοντας αρνητικά αυτούς που δεν θέλουν να κάνουν ταξίδια και να έχουν την αγωνία αν θα μείνουν και να έχουν το άγχος να ψάχνουν κάθε τρεις και λίγο διαθέσιμο πρατήριο για βενζίνη.

Γνωρίζετε εσείς καλύτερα τις ανάγκες των άλλων; Αυτό το μόνιμο πρόβλημα της μέσης ελληνικής κουλτούρας να κριτικάρουμε τους άλλους μέσα από τα δικά μας φίλτρα.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Είμαι υποστηρικτής του CNG

Ας μην είμαστε υπερβολικοί, προφανώς ο καθένας κρίνει με τα δικά του φίλτρα διότι αυτά έχει!

Οι μη υποστηρικτές του αερίου έχουν τα δικά τους επιχειρήματα τα οποία μόνο έωλα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.

Από κει και πέρα ο καθένας διαβάζει επιχειρήματα και κρίνει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.

 

Δημοσ.

Εγώ πάλι μπορώ να κατανοήσω τη θέση και άλλων ανθρώπων πέρα από τα δικά μου φίλτρα. Αυτό λέγεται ενσυναίσθηση.

Την ίδια στιγμή που, π.χ. εγώ δεν θα επέλεγα να ταξιδέψω με ένα CNG όχημα σε περιοχή που δεν έχει πρατήριο για να μη σταματώ κάθε τρεις και λίγο για βενζίνη ... θεωρώ εξαιρετική λύση το CNG για κάποιον που δεν έχει πρόβλημα να σταματά.

Τους εξυπνάκηδες όμως που θέλουν να αξιολογούν τους ανθρώπους με βάση τα δικά τους γούστα, τούς θεωρώ ανθρώπους με χαμηλή ενσυναίσθηση και ως εκ τούτου σε ένα βαθμό φαφλατάδες.

12 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Από κει και πέρα ο καθένας διαβάζει επιχειρήματα και κρίνει ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.

Αυτό είναι το λάθος που κάνουν πολλοί. Δεν είναι θέμα άδικου ή δίκαιου. Είναι θέμα γούστου και επιθυμιών. Πραγματικά ας κοιταχτούν λίγο όσοι ψάχνουν να επιβάλουν τις απόψεις τους ως απόλυτα δίκαιες.

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

ας κοιταχτούν λίγο όσοι ψάχνουν να επιβάλουν τις απόψεις τους ως απόλυτα δίκαιες.

Κανείς δεν επιβάλλει απόψεις διότι απλούστατα δεν μπορεί.

Ο καθένας απλά παραθέτει τις σκέψεις του και τα επιχειρήματά του και οι υπόλοιποι τα αξιολογούν.

Όσο πιο συγκροτημένες είναι οι σκέψεις και όσο πιο στέρεα τα επιχειρήματα, τόσο περισσότερη αξιοπιστία κερδίζει αυτός που τα εκφέρει.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...