Dark_son20 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2019 το group δεν θα είχε και έναν 1500 αέριο?
terry308 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2019 2 λεπτά πριν, Dark_son20 είπε το group δεν θα είχε και έναν 1500 αέριο? Μεχρι στιγμής ο 1500αρης (130hp) πάει για τα seat leon (leon st) - vw golf - skoda octavia, σε suvoειδές, αναμένεται...
draculias Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Update σχετικά με τον πλήρη ή όχι ανεφοδιασμό στο Arona. Δοκίμασα νωρίς το πρωί (7 παρά) με 22 βαθμούς θερμοκρασία ανεφοδιασμό στο ίδιο πρατήριο (την προηγούμενη φορά απόγευμα με 35 βαθμούς κελσίου μου φούλαρε 12 κιλά απότα 13,8) και πάλι τα ίδια...12 κιλά. Κατά συνέπεια ο "ένοχος" φαίνεται να είναι η πίεση της αντλίας. Πρέπει να δοκιμάσω και άλλο πρατήριο (αν και πιο μακρινά από μένα και όχι στον δρόμο μου) για πιο χρήσιμα συμπεράσματα. Στις 31/8/2019 στις 11:37 ΠΜ, kostasgr78 είπε Ναι, είναι το δίδυμο στο group. Να είμαι ειλικρινής, είδα το Arona, αλλά θεωρώ ότι αυτό το μέγεθος SUV, δεν έχει επαρκή χώρο αποσκευών. Στην CNG εκδοχή, με τις δεξαμενές, μειώνεται τόσο πολύ από τον ήδη μικρό, που θεωρώ αυτομάτως ότι τοποθετούνται σε μια κατηγορία «υπερυψωμένα πόλης». Δεν είναι οχήματα για οικογένειες. Για την ακρίβεια B-SUV, αν και προτιμώ τον... δικό μου ορισμό : κάτι ανάμεσα σε suv και ΙΧ. Ο χώρος αποσκευών όντως μειώνεται στην CNG έκδοση, τουλάχιστον μειώνεται ομοιόμορφα (χάνει απλά σε ύψος). Θεωρώ πως μόνο μία μπαγκαζιέρα λύνει το θέμα για οικογενειακές εκδρομικές καταστάσεις.
KoreanW Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο χώρος αποσκευών του Arona στην βενζινοκίνητη/πετρελαιοκίνητη εκδοχή κακως χαρακτηρίζεται «ήδη μικρός», είναι 400 λίτρα, παραπάνω δηλαδή από το μέσο C segment batchbanck. Στην εξδοχή CNG ο ήδη μεγάλος χώρος του Arona είναι που μειώνεται στα 282 λίτρα, κι αυτός είναι χώρος αποσκευών αυτοκινήτου B-segment. 'Οχι επαρκής για τη μέση οικογένεια με 4 ενήλικες. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2019 από KoreanW 1
kostasgr78 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Αυτό είναι και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα των οχημάτων CNG αυτή τη στιγμή.
Uberalles_gr Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Αυτό είναι και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα των οχημάτων CNG αυτή τη στιγμή. Δηλαδή το octavia cng που έχει 460lt χώρο αποσκευών, πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα; 4 ώρες πριν, draculias είπε Δοκίμασα νωρίς το πρωί (7 παρά) με 22 βαθμούς θερμοκρασία ανεφοδιασμό στο ίδιο πρατήριο (την προηγούμενη φορά απόγευμα με 35 βαθμούς κελσίου μου φούλαρε 12 κιλά απότα 13,8) και πάλι τα ίδια...12 κιλά. Το χειμώνα θα δεις ότι θα φουλάρει περισσότερο. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο, μην αγχώνεσαι.
kostasgr78 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Η αλήθεια είναι ότι το Octavia CNG έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στις CNG επιβατικές λύσεις στην Ελλάδα. Ωστόσο τα sedan δεν είναι λύσεις για πολύ κόσμο, για πολλούς λόγους που έχουν αναλυθεί. Για τους ίδιους λόγους που η κατηγορία SUV έσβησε την κατηγορία sedan νύχτα. Ακόμα περισσότερο στην Ελλάδα που δεν υπάρχει σοβαρό ποσοστό station wagon, που στο εξωτερικό παίζουν περισσότερο. Και για πολεοδομικούς λόγους και οδικού δικτύου και υποδομών. 1
draculias Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2019 9 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε 1. Δηλαδή το octavia cng που έχει 460lt χώρο αποσκευών, πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα; 2. Το χειμώνα θα δεις ότι θα φουλάρει περισσότερο. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο, μην αγχώνεσαι. Καλημέρα και καλό μας μήνα, Για το 1: προφανώς στο octavia δεν υφίσταται θέμα χώρου αποσκευών, στην παρούσα φάση/εποχή "πλασαρίσματος" οχημάτων cng αποτελεί την φωτεινή εξαίρεση. Για το 2: συμφωνώ πως το χειμώνα θα φουλάρει κανονικά, ευελπιστούσα πως πρωινά με 20-22 βαθμούς θα μπορούσα εξίσου να το αξιοποιήσω... θα δούμε Όπως έχω αναφέρει και σε παραπάνω post, γενικότερα θα πρέπει να σταθμίσουμε τις ανάγκες και τις αντίστοιχες προσδοκίες μας σχετικά με το τάδε όχημα. Προσωπικά, με 2 μικρά παιδιά και γυναίκα προφανώς και εξυπηρετεί ελάχιστα από θέμα αποσκευών για ταξίδι για αυτό και αναφέρω ως μεσοβέζικη λύση πχ. μπαγκαζιέρα. Αλλά το όχημα το πήρα λόγω πολλών καθημερινών χιλιομέτρων για την εργασία μου, όχι για 1-2 ταξίδια που θα έκανα μέσα στο έτος. Από αυτά που γλιτώνω μέσα στο έτος, στους 10-11 μήνες δλδ, δε με προβληματίζει το ΠΩΣ θα ταξιδέψω το καλοκαίρι ή τα Χριστούγεννα/Πάσχα. Αντίστροφα, αν είχε κάποιος λυμένο το θέμα καθημερινής μετακίνησης για την εργασία του (μέσα συγκοινωνίας, κοντινή/μικρή απόσταση από την εργασία, όπου το καύσιμο αποτελεί αμελητέο παράγοντα κτλ) προφανώς θα είχε άλλη προσέγγιση στην αγορά (οικογενειακού) αυτοκινήτου σε σχέση με την επάρκεια σε χώρους ατόμων & αποσκευών. Οκ, εξαιρέσεις υπάρχουν, απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα "όλα μαζί σε ένα δεν γίνεται" 1
prokpapa Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2019 21 ώρες πριν, KoreanW είπε Ο χώρος αποσκευών του Arona στην βενζινοκίνητη/πετρελαιοκίνητη εκδοχή κακως χαρακτηρίζεται «ήδη μικρός», είναι 400 λίτρα, παραπάνω δηλαδή από το μέσο C segment batchbanck. Στην εξδοχή CNG ο ήδη μεγάλος χώρος του Arona είναι που μειώνεται στα 282 λίτρα, κι αυτός είναι χώρος αποσκευών αυτοκινήτου B-segment. 'Οχι επαρκής για τη μέση οικογένεια με 4 ενήλικες. 2 παιδικά καρότσια χωράει ?
draculias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Καλημέρα, στο cng οριακά μπαίνουν 2 παιδικά καρότσια (έχω δοκιμάσει ένα μονό, δείχνει να παίρνει δύο διπλό καρότσι πάντως όχι (παθών) στο diesel/βενζίνη σίγουρα μπαίνουν επιπρόσθετα για cng, τα παιδικά καθίσματα (με isofix) στους πίσω επιβάτες άνετα, σε βαθμό που δεν περίμενα και χωρίς να κάνεις "θυσίες" στα μπροστινά καθίσματα, δίνει "αέρα" δλδ
phil.pala Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπερα σας! Νεος οδηγος εδω, με προσωπικη εμπειρια πανω στην οικονομια που προσφερουν τα αμαξια με Φ.Α. Ετσι λοιπον και εγω, επειδη δεν υπαρχει το budget, αλλα και επειδη δε θελω να αγορασω καινουριο αμαξι για πρωτο, σκεφτομουν την αγορα ενος παλιου μεταχειρησμενου και τη μετατροπη του σε Φ.Α. Εχω διαβασει γενικα πως η Τσοπελογιαννης autogas ανηκει στην ελιτ των συνεργειων για μετατροπη σε Φ.Α. και εχει ολα τα απαραιτητα πιστοποιητικα απο φυσικον κλπ. θα θελα να ακουσω γνωμες, κυριως απο ατομα που εχουν τολμησει τη μετατροπη αυτη, ειδικα αν υπαρχει καποιος που εχει κανει απο το συγκεκριμενο συνεργειο. Γενικα εχω στα υποψην μου τα εξής 3 μοντελα: Nissan Tiida '08 (1600 cc, 110 ps/110.000 klm) Toyota Avensis '04 (1600 cc, 110 ps/117.000 klm) Seat Ibiza '06 (1400 cc, 100 ps/100.000klm) Γνωμες επι του θεματος και των επιλογων??
Uberalles_gr Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπέρα, προσωπικά δεν θα έκανα την μετατροπή ΦΑ σε αυτοκίνητο μιας 15ετίας πίσω. Επίσης, πρέπει να σκεφτείς το κόστος της μετατροπής και πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως, έτσι ώστε να δεις σε πόσο διάστημα θα κάνεις απόσβεση. Εγώ προσωπικά θα έβαζα υγράεριο
phil.pala Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 46 λεπτά πριν, Uberalles_gr είπε Καλησπέρα, προσωπικά δεν θα έκανα την μετατροπή ΦΑ σε αυτοκίνητο μιας 15ετίας πίσω. Επίσης, πρέπει να σκεφτείς το κόστος της μετατροπής και πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως, έτσι ώστε να δεις σε πόσο διάστημα θα κάνεις απόσβεση. Εγώ προσωπικά θα έβαζα υγράεριο Θεωρητικα σε 1-1.5 χρονο η αποσβεση θα χει γινει με βαση τους υπολογισμους που εχω κανει. Δηλαδη θεωρεις την εγκατασταση υγραεριου πιο "safe" σαν επιλογη μετατροπης? Γιατι πιο οικονομικη δεν ειναι σιγουρα σαν συνολο για μετα τα 2.5 χρονια, και δεδομενου του τροπου λειτουργειας του υγραεριου, ισως να προτιμουσα να αγοραζα ετοιμο ντιζελ για να μη μπλεκω με ρισκο μετατροπης. Γενικα το υγραεριο δεν με τραβαει σε καμια περιπτωση οσο το Φ.Α.
NT1G Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Τι τρόπο λειτουργίας έχει το υγραέριο που δεν έχει το φυσικό αέριο;
Uberalles_gr Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, phil.pala είπε Θεωρητικα σε 1-1.5 χρονο η αποσβεση θα χει γινει με βαση τους υπολογισμους που εχω κανει. Δηλαδη θεωρεις την εγκατασταση υγραεριου πιο "safe" σαν επιλογη μετατροπης? Γιατι πιο οικονομικη δεν ειναι σιγουρα σαν συνολο για μετα τα 2.5 χρονια, και δεδομενου του τροπου λειτουργειας του υγραεριου, ισως να προτιμουσα να αγοραζα ετοιμο ντιζελ για να μη μπλεκω με ρισκο μετατροπης. Γενικα το υγραεριο δεν με τραβαει σε καμια περιπτωση οσο το Φ.Α. Πήρα την πρωτοβουλία και έγραψα την προσωπική μου γνώμη με το σκεπτικό ότι ΔΕΝ θα έβαζα λεφτά σε ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο που από ότι καταλαβαίνω θα το αγοράσεις μεταχειρισμένο (μεγάλη ζαριά σε αυτοκίνητο 15ετίας) Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από Uberalles_gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα