Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dark_son20 είπε

το group δεν θα είχε και έναν 1500 αέριο? 

Μεχρι στιγμής ο 1500αρης (130hp) πάει για τα seat leon (leon st) - vw golf - skoda octavia, σε suvoειδές, αναμένεται... 

Δημοσ.

Update σχετικά με τον  πλήρη ή όχι ανεφοδιασμό στο Arona.

Δοκίμασα νωρίς το πρωί (7 παρά) με 22 βαθμούς θερμοκρασία ανεφοδιασμό στο ίδιο πρατήριο (την προηγούμενη φορά απόγευμα με 35 βαθμούς κελσίου μου φούλαρε 12 κιλά απότα 13,8) και πάλι τα ίδια...12 κιλά.

Κατά συνέπεια ο "ένοχος" φαίνεται να είναι η πίεση της αντλίας.

Πρέπει να δοκιμάσω και άλλο πρατήριο (αν και πιο μακρινά από μένα και όχι στον δρόμο μου) για πιο χρήσιμα συμπεράσματα.

Στις 31/8/2019 στις 11:37 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Ναι, είναι το δίδυμο στο group.

Να είμαι ειλικρινής, είδα το Arona, αλλά θεωρώ ότι αυτό το μέγεθος SUV, δεν έχει επαρκή χώρο αποσκευών. Στην CNG εκδοχή, με τις δεξαμενές, μειώνεται τόσο πολύ από τον ήδη μικρό, που θεωρώ αυτομάτως ότι τοποθετούνται σε μια κατηγορία «υπερυψωμένα πόλης». Δεν είναι οχήματα για οικογένειες.

Για την ακρίβεια B-SUV, αν και προτιμώ τον... δικό μου ορισμό :P: κάτι ανάμεσα σε suv και ΙΧ.

Ο χώρος αποσκευών όντως μειώνεται στην CNG έκδοση, τουλάχιστον μειώνεται ομοιόμορφα (χάνει απλά σε ύψος). Θεωρώ πως μόνο μία μπαγκαζιέρα λύνει το θέμα για οικογενειακές εκδρομικές καταστάσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο χώρος αποσκευών του Arona στην βενζινοκίνητη/πετρελαιοκίνητη εκδοχή κακως χαρακτηρίζεται «ήδη μικρός», είναι 400 λίτρα, παραπάνω δηλαδή από το μέσο C segment batchbanck.

Στην εξδοχή CNG ο ήδη μεγάλος χώρος του Arona είναι που μειώνεται στα 282 λίτρα, κι αυτός είναι χώρος αποσκευών αυτοκινήτου B-segment. 'Οχι επαρκής για τη μέση οικογένεια με 4 ενήλικες.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αυτό είναι και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα των οχημάτων CNG αυτή τη στιγμή.

Δηλαδή το octavia cng που έχει 460lt χώρο αποσκευών, πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα;

4 ώρες πριν, draculias είπε

Δοκίμασα νωρίς το πρωί (7 παρά) με 22 βαθμούς θερμοκρασία ανεφοδιασμό στο ίδιο πρατήριο (την προηγούμενη φορά απόγευμα με 35 βαθμούς κελσίου μου φούλαρε 12 κιλά απότα 13,8) και πάλι τα ίδια...12 κιλά.

Το χειμώνα θα δεις ότι θα φουλάρει περισσότερο. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο, μην αγχώνεσαι.

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι το Octavia CNG έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στις CNG επιβατικές λύσεις στην Ελλάδα. Ωστόσο τα sedan δεν είναι λύσεις για πολύ κόσμο, για πολλούς λόγους που έχουν αναλυθεί. Για τους ίδιους λόγους που η κατηγορία SUV έσβησε την κατηγορία sedan νύχτα. Ακόμα περισσότερο στην Ελλάδα που δεν υπάρχει σοβαρό ποσοστό station wagon, που στο εξωτερικό παίζουν περισσότερο. Και για πολεοδομικούς λόγους και οδικού δικτύου και υποδομών.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε

1. Δηλαδή το octavia cng που έχει 460lt χώρο αποσκευών, πιστεύεις ότι υπάρχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα;

2. Το χειμώνα θα δεις ότι θα φουλάρει περισσότερο. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο, μην αγχώνεσαι.

Καλημέρα και καλό μας μήνα,

Για το 1: προφανώς στο octavia δεν υφίσταται θέμα χώρου αποσκευών, στην παρούσα φάση/εποχή "πλασαρίσματος" οχημάτων cng αποτελεί την φωτεινή εξαίρεση.

Για το 2: συμφωνώ πως το χειμώνα θα φουλάρει κανονικά, ευελπιστούσα πως πρωινά με 20-22 βαθμούς θα μπορούσα εξίσου να το αξιοποιήσω... θα δούμε

Όπως έχω αναφέρει και σε παραπάνω post, γενικότερα θα πρέπει να σταθμίσουμε τις ανάγκες και τις αντίστοιχες προσδοκίες μας σχετικά με το τάδε όχημα.

Προσωπικά, με 2 μικρά παιδιά και γυναίκα προφανώς και εξυπηρετεί ελάχιστα από θέμα αποσκευών για ταξίδι για αυτό και αναφέρω ως μεσοβέζικη λύση πχ. μπαγκαζιέρα.

Αλλά το όχημα το πήρα λόγω πολλών καθημερινών χιλιομέτρων για την εργασία μου, όχι για 1-2 ταξίδια που θα έκανα μέσα στο έτος. Από αυτά που γλιτώνω μέσα στο έτος, στους 10-11 μήνες δλδ, δε με προβληματίζει το ΠΩΣ θα ταξιδέψω το καλοκαίρι ή τα Χριστούγεννα/Πάσχα.

Αντίστροφα, αν είχε κάποιος λυμένο το θέμα καθημερινής μετακίνησης για την εργασία του (μέσα συγκοινωνίας, κοντινή/μικρή απόσταση από την εργασία, όπου το καύσιμο αποτελεί αμελητέο παράγοντα κτλ) προφανώς θα είχε άλλη προσέγγιση στην αγορά (οικογενειακού) αυτοκινήτου σε σχέση με την επάρκεια σε χώρους ατόμων & αποσκευών. 

Οκ, εξαιρέσεις υπάρχουν, απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα "όλα μαζί σε ένα δεν γίνεται"

 

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, KoreanW είπε

Ο χώρος αποσκευών του Arona στην βενζινοκίνητη/πετρελαιοκίνητη εκδοχή κακως χαρακτηρίζεται «ήδη μικρός», είναι 400 λίτρα, παραπάνω δηλαδή από το μέσο C segment batchbanck.

Στην εξδοχή CNG ο ήδη μεγάλος χώρος του Arona είναι που μειώνεται στα 282 λίτρα, κι αυτός είναι χώρος αποσκευών αυτοκινήτου B-segment. 'Οχι επαρκής για τη μέση οικογένεια με 4 ενήλικες.

2 παιδικά καρότσια χωράει ?

Δημοσ.

Καλημέρα,

στο cng οριακά μπαίνουν 2 παιδικά καρότσια (έχω δοκιμάσει ένα μονό, δείχνει να παίρνει δύο

διπλό καρότσι πάντως όχι (παθών)

στο diesel/βενζίνη σίγουρα μπαίνουν

επιπρόσθετα για cng, τα παιδικά καθίσματα (με isofix) στους πίσω επιβάτες άνετα, σε βαθμό που δεν περίμενα και χωρίς να κάνεις "θυσίες" στα μπροστινά καθίσματα, δίνει "αέρα" δλδ

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπερα σας!

Νεος οδηγος εδω, με προσωπικη εμπειρια πανω στην οικονομια που προσφερουν τα αμαξια με Φ.Α. Ετσι λοιπον και εγω, επειδη δεν υπαρχει το budget, αλλα και επειδη δε θελω να αγορασω καινουριο αμαξι για πρωτο, σκεφτομουν την αγορα ενος παλιου μεταχειρησμενου και τη μετατροπη του σε Φ.Α. Εχω διαβασει γενικα πως η Τσοπελογιαννης autogas ανηκει στην ελιτ των συνεργειων για μετατροπη σε Φ.Α. και εχει ολα τα απαραιτητα πιστοποιητικα απο φυσικον κλπ. θα θελα να ακουσω γνωμες, κυριως απο ατομα που εχουν τολμησει τη μετατροπη αυτη, ειδικα αν υπαρχει καποιος που εχει κανει απο το συγκεκριμενο συνεργειο. 
Γενικα εχω στα υποψην μου τα εξής 3 μοντελα:
Nissan Tiida '08 (1600 cc, 110 ps/110.000 klm)
Toyota Avensis '04 (1600 cc, 110 ps/117.000 klm)

Seat Ibiza '06 (1400 cc, 100 ps/100.000klm)

Γνωμες επι του θεματος και των επιλογων??

Δημοσ.

Καλησπέρα,

προσωπικά δεν θα έκανα την μετατροπή ΦΑ σε αυτοκίνητο μιας 15ετίας πίσω.

Επίσης, πρέπει να σκεφτείς το κόστος της μετατροπής και πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως, έτσι ώστε να δεις σε πόσο διάστημα θα κάνεις απόσβεση.

Εγώ προσωπικά θα έβαζα υγράεριο

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Uberalles_gr είπε

Καλησπέρα,

προσωπικά δεν θα έκανα την μετατροπή ΦΑ σε αυτοκίνητο μιας 15ετίας πίσω.

Επίσης, πρέπει να σκεφτείς το κόστος της μετατροπής και πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως, έτσι ώστε να δεις σε πόσο διάστημα θα κάνεις απόσβεση.

Εγώ προσωπικά θα έβαζα υγράεριο

Θεωρητικα σε 1-1.5 χρονο η αποσβεση θα χει γινει με βαση τους υπολογισμους που εχω κανει.
Δηλαδη θεωρεις την εγκατασταση υγραεριου πιο "safe" σαν επιλογη μετατροπης? Γιατι πιο οικονομικη δεν ειναι σιγουρα σαν συνολο για μετα τα 2.5 χρονια, και δεδομενου του τροπου λειτουργειας του υγραεριου, ισως να προτιμουσα να αγοραζα ετοιμο ντιζελ για να μη μπλεκω με ρισκο μετατροπης. Γενικα το υγραεριο δεν με τραβαει σε καμια περιπτωση οσο το Φ.Α.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, phil.pala είπε

Θεωρητικα σε 1-1.5 χρονο η αποσβεση θα χει γινει με βαση τους υπολογισμους που εχω κανει.
Δηλαδη θεωρεις την εγκατασταση υγραεριου πιο "safe" σαν επιλογη μετατροπης? Γιατι πιο οικονομικη δεν ειναι σιγουρα σαν συνολο για μετα τα 2.5 χρονια, και δεδομενου του τροπου λειτουργειας του υγραεριου, ισως να προτιμουσα να αγοραζα ετοιμο ντιζελ για να μη μπλεκω με ρισκο μετατροπης. Γενικα το υγραεριο δεν με τραβαει σε καμια περιπτωση οσο το Φ.Α.

Πήρα την πρωτοβουλία και έγραψα την προσωπική μου γνώμη με το σκεπτικό ότι ΔΕΝ θα έβαζα λεφτά σε ένα τόσο παλιό αυτοκίνητο που από ότι καταλαβαίνω θα το αγοράσεις μεταχειρισμένο (μεγάλη ζαριά σε αυτοκίνητο 15ετίας)

Επεξ/σία από Uberalles_gr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...