mouxaxa Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Το πρωί που πέρασα από εθνική και έπεσε το μάτι μου στο πρατήριο στη Φιλαδέλφεια είδα τιμή 0,859€ αν δεν κάνω λάθος ενώ τις προηγούμενες μέρες ήταν σταθερά στο 0,909€. Δεν ξέρω αν οφείλεται στον ΦΠΑ όμως.
panoskatos Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, giantzeron είπε Δλδ απο το κακο στο χειροτερο..... fiat? Αληθεια τωρα ? Εσύ πρέπει να ξέρεις πολλά από αυτοκίνητα. Δεν σε πάω κόντρα γιατί θα χάσω μάλλον.
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 18 λεπτά πριν, plasTOST είπε Βέβαια υπάρχει και αυτό: http://athina984.gr/wp-site/2019/05/20/apo-simera-i-meiosi-toy-fpa-se-soyper-market-estiasi-kai-energeia/ Δεν το είχα δει αυτό. Πάντως δεν διευκρινίζει αν η αλλαγή ισχύει και για το φυσικό αέριο κίνησης.
plasTOST Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Για αυτό ρωτάω και εγώ γιατί το είχα απορία και έλεγα μήπως είχες διαβάσει κάτι συγκεκριμένο. Λογικά θα πρέπει να εξαιρείται από την μείωση του ΦΠΑ ως καύσιμο κίνησης. (υποθέτω)
terry308 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, plasTOST είπε Ισχύει και για το φυσικό αέριο κίνησης? Είσαι σίγουρος? Έχουν ήδη κατέβει οι τιμές, σήμερα έβαλα με την νέα μειωμένη τιμή κιλού και το νέο συντελεστή ΦΠΑ
Narayan Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός σπορ αυτοκινήτου και ενός οικογενειακού 18ετίας. Το πρώτο κάει 100άρα αμόλυβδη, το δεύτερο απλή. Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός Panda CNG για λόγους οικονομίας, για καθημερινά δρομολόγια 60 km μέσα στην κίνηση της πόλης. Έκανα υπολογισμούς με τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων για το μηνιαίο, ετήσιο και σε βάθος 10ετίας κόστος καυσίμων με κάθε αυτοκίνητο και βγήκε η διαφορά που φαίνεται στην εικόνα. Θα ήθελα μόνο να μου επιβεβαιώσει κάποιος πως δεν έχω κάνει κάποιο λάθος στον υπολογισμό πριν προβώ στην αγορά. Να πω επίσης πως γνωρίζω πολύ καλά πως ο 0.9 κινητήρας του Panda είναι πολύ αργός, δεν είναι θέμα για μένα αφού κατά 90% η κυκλοφορία του οχήματος θα γίνεται σε κίνηση και σε χαμηλές ταχύτητες.
terry308 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, Narayan είπε Υπολόγισε ~4kg/100km στρογγυλά , στις καταχωρήσεις των κατόχων μοντέλων 2017 και μετα, μέσω του spritmonitor.de βγάζει μέσο κύκλο 3.8kg/100km βέβαια, καθώς 1 χρήστης έχει λάθος καταχώρηση https://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/136-Panda.html?fueltype=4&constyear_s=2017&minkm=15&powerunit=2 Επεξ/σία 21 Μαΐου 2019 από terry308 1
Narayan Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, terry308 είπε Υπολόγισε ~4kg/100km στρογγυλά , στις καταχωρήσεις των κατόχων μοντέλων 2017 και μετα, μέσω του spritmonitor.de βγάζει μέσο κύκλο 3.8kg/100km βέβαια, καθώς 1 χρήστης έχει λάθος καταχώρηση https://www.spritmonitor.de/en/overview/16-Fiat/136-Panda.html?fueltype=4&constyear_s=2017&minkm=15&powerunit=2 Το διόρθωσα, ευχαριστώ. Ακόμα και έτσι συμφέρει καθώς μόνο από καύσιμα είναι 73% πιο οικονομικό από το οικογενειακό αυτοκίνητο, και 80% από το σπορ. Στην δεκαετία βγάζει όλο το κόστος αγοράς πίσω. 2
ProponitisTouKanape Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Στις 21/5/2019 στις 12:28 ΜΜ, DhZou είπε Το panda που φέρνει η fiat με Φ.Α στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο. Δυστυχώς με την παρούσα εξάπλωση του φυσικού αερίου στη χώρα μας οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν πουλάνε εδώ. Πρώτα πρέπει να πωληθούν αυτοκίνητα και μετα θα αυξηθούν τα πρατήρια. Όπως έγινε και με το LPG, παλιά τα πρατήρια ήταν μετρημένα, τώρα είναι παρα πολλά που έχουν. Αμα πωλουνται 100 αυτοκινητα CNG το χρόνο και το 95% ειναι σε Αθηνα-Θεσσαλονικη, ποια θα είναι η πιθανή πελατεία;
Joshua21 Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 Δημοσ. 23 Μαΐου 2019 49 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Πρώτα πρέπει να πωληθούν αυτοκίνητα και μετα θα αυξηθούν τα πρατήρια. Όπως έγινε και με το LPG, παλιά τα πρατήρια ήταν μετρημένα, τώρα είναι παρα πολλά που έχουν. Αμα πωλουνται 100 αυτοκινητα CNG το χρόνο και το 95% ειναι σε Αθηνα-Θεσσαλονικη, ποια θα είναι η πιθανή πελατεία; Δηλαδή στη Λαμία και στην Λάρισα είχαν πολλές πωλήσεις αυτοκινήτων CNG, και έτσι άνοιξαν πρατήρια?
Uberalles_gr Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 Εδώ στο Ρέντη η τιμή στο Φ.Α. είναι στα 0,834 ευρώ 2
teddy71 Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 Η τιμή αυτή ισχύει για να γλυκαθει ο κόσμος και να τα επιλέξει ο κόσμος. Όταν αυξηθεί ικανοποιητικα θα δούμε να αυξάνεται η τιμή λόγων φόρων. Έτσι έγινε και στο υγραέριο πριν 8 χρόνια που έβαλα υγραεριο, στη Θεσσαλονίκη είναι 8 πρατήρια όλα και ολα και φόρος ήταν 125€/τόνο. Σμερα λόγω της διάδωσης την υγραερίου οπου έχουμε στη Θεσσαλονίκη καμία 70-80 πρατηρια ο φόρος ανέβηκε στα 440€. Αυτό θα γίνει και με το φυσικό αέριο τώρα έχει μικρή φορολογία αλλά όταν αυξηθεί ο αριθμός τους θα αυξηθούν και οι φόροι.
terry308 Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Το φυσικό αέριο ΔΕΝ είναι παραγωγο του πετρελαίου και δεν ακολουθεί τις τιμές αυτές . Όπως είδαμε και πρόσφατα... Επεξ/σία 24 Μαΐου 2019 από terry308 1
teddy71 Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Και οι φόροι δεν είναι παράγωγα του πετρελαίου ή του φυσικού αερίου, αλλά ακολουθούν άλλη διαδικασία παρασκευής. Μόλις δει το κράτος ότι του λείπουν φράγκα ή μειώνονται τα έσοδα από μια πηγη (πχ βενζινη) αρχίζει να βάζει φορους σε άλλες πηγές για να ρεφαρει. Η βενζίνη που έχει 1,60 €, το 1€ μπορεί και παραπανω είναι οι φόροι και τα υπόλοιπα 60λεπτα τα μοιράζονται οι πετρελαιοπαραγωγοι, τα δυιλιστηρια, οι εταιρείες διάθεσης καυσίμων, οι πρατηριουχοι. Οπότε μικρή σημασία έχει το πώς παράγεται ή από που προέρχεται κτλ. Σημάδια έχουν οι ορέξεις του κράτους για έσοδα. Επεξ/σία 24 Μαΐου 2019 από teddy71 1 1
C@dfael Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 Δημοσ. 24 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) seat arona ή skoda Octavia combi; Ποια είναι η γνώμη σας; Επεξ/σία 24 Μαΐου 2019 από C@dfael
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα