Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 6/12/2024 στις 3:17 ΠΜ, Parolos4 είπε

5-30 λέει ο κατασκευαστής, στο γκρουπ βέβαια όλοι συστήνουν 5-40, όμως το ζήτησα και μου είπαν όχι, βάζουν μόνο 5-30.

0-40 είχε από την αντιπροσωπεία της Γερμανίας, όπου θεωρείται το σωστό για πιο ψυχρό κλίμα.

 

17 λεπτά πριν, smyrali είπε

Πάντως μετά από αλλαγή σε 5-30 από 0-20 έχω μεγαλύτερη κατανάλωση μέσα στην πόλη σίγουρα (Leon 1.5 TGI MK3.5)..

 

Όντως.  Υπάρχουν πολλά 5-30 και 0-20 εκεί έξω που έχουν παλιές προδιαγραφες. Αλλά καλό είναι πριν αλλάξετε λαδια ,ειδικα οταν πρόκειται να αλλάξετε τυπο λαδιου ,να κανετε ένα ξέπλυμα με κάποιο καθαριστικο πριν ,γιατί τα υπολείμματα από το προηγούμενο λαδι μπορεί να κάνουν μόλυνση στο καινούργιο λαδι. Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο συσσωματωσης(λασπης) όταν έρχονται σε επαφή δύο διαφορετικοί τυποι λαδιού, ακόμα και με τα κατάλοιπα καύσης που εχουν αφήσει τα προηγούμενα λαδια.

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, atheatos είπε

 

Όντως.  Υπάρχουν πολλά 5-30 και 0-20 εκεί έξω που έχουν παλιές προδιαγραφες. Αλλά καλό είναι πριν αλλάξετε λαδια ,ειδικα οταν πρόκειται να αλλάξετε τυπο λαδιου ,να κανετε ένα ξέπλυμα με κάποιο καθαριστικο πριν ,γιατί τα υπολείμματα από το προηγούμενο λαδι μπορεί να κάνουν μόλυνση στο καινούργιο λαδι. Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο συσσωματωσης(λασπης) όταν έρχονται σε επαφή δύο διαφορετικοί τυποι λαδιού, ακόμα και με τα κατάλοιπα καύσης που εχουν αφήσει τα προηγούμενα λαδια.

Πως γίνεται αυτό το καθάρισμα;

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, smyrali είπε

Πως γίνεται αυτό το καθάρισμα;

Υπάρχουν flush oils από πολλές εταιρείες . Συνήθως τα βάζεις πριν αλλάξεις λάδια ακολουθώντας τις οδηγίες . 
Επισης υπάρχουν και ειδικά καθαριστικα αν θες καλύτερο και ασφαλέστερο καθαρισμό όπως το παρακάτω βίντεο, αλλά θέλει χρόνο και χρήμα.

Τέλος ο καλύτερος τρόπος που μόνο κάποιοι επαγγελματίες ακολουθούν είναι με μηχάνημα -αντλία που κυκλοφορεί το καθαριστικά στο κινητήρα και μαζεύει όλες τις επικαθησεις σε φίλτρα.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 20/8/2024 στις 2:53 ΜΜ, Narayan είπε

Καλησπέρα, από χθες κι εγώ στην παρέα με Seat Leon ST 1.5 TGI. Αν και station wagon πολύ καλή κατανάλωση, καίει λιγότερο από όσο περίμενα.

Καλησπέρα.

Πήρα και εγώ σχεδόν το ίδιο, δεν είναι το ST βέβαια αλλά το απλό 141 ίππους με 100.000 χιλιόμετρα πριν τρεις μήνες και ενώ όταν το πήρα άλλαξα λάδια μου ζήτησε 300 γραμμάρια λάδι μετά από 7000 χιλιόμετρα,έχεις ακούσει εάν είναι φυσιολογικό??

Δημοσ.

300 γραμμάρια στα 7k είναι εντελώς φυσιολογική κατανάλωση. Εγώ στα 7k τα αλλάζω.

Με Liqui Molly Molygen New Gener­a­tion 5W-40 σε Golf 7 (1.4 TGI) βλέπω μηδενική κατανάλωση λαδιού.

 

  • Like 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, liopyr είπε

300 γραμμάρια στα 7k είναι εντελώς φυσιολογική κατανάλωση. Εγώ στα 7k τα αλλάζω.

Με Liqui Molly Molygen New Gener­a­tion 5W-40 σε Golf 7 (1.4 TGI) βλέπω μηδενική κατανάλωση λαδιού.

 

Επειδή όμως ο κατασκευαστής λέει 0W-20 μπορώ να βάλω τα 5W-40 ?

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, katsaganis είπε

Επειδή όμως ο κατασκευαστής λέει 0W-20 μπορώ να βάλω τα 5W-40 ?

Ότι λέει ο κατασκευαστής.

Ορισμένα μοτέρ του ομίλου φημίζονται για την κατανάλωση λαδιού, υπάρχουν και πολύ χειρότερες περιπτώσεις.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, katsaganis είπε

Επειδή όμως ο κατασκευαστής λέει 0W-20 μπορώ να βάλω τα 5W-40 ?

στείλε κανα email μπας και παίρνει και 0w30 , γενικά δεν είναι εμπιστοσύνης το vag αφού αλλάξανε προδιαγραφές σε ίδιο μοτέρ . Δυστυχώς δε θυμάμαι σε ποια μοντέλα το κάνανε

_______________________________

Ανοίγει και νέο πρατήριο τρομάρα τους έξω απο Θεσ/κη

https://maps.app.goo.gl/dWtJKtC3VZAaEoSGA

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/12/2024 στις 8:43 ΜΜ, atheatos είπε

Υπάρχουν flush oils από πολλές εταιρείες . Συνήθως τα βάζεις πριν αλλάξεις λάδια ακολουθώντας τις οδηγίες . 
Επισης υπάρχουν και ειδικά καθαριστικα αν θες καλύτερο και ασφαλέστερο καθαρισμό όπως το παρακάτω βίντεο, αλλά θέλει χρόνο και χρήμα.

Τέλος ο καλύτερος τρόπος που μόνο κάποιοι επαγγελματίες ακολουθούν είναι με μηχάνημα -αντλία που κυκλοφορεί το καθαριστικά στο κινητήρα και μαζεύει όλες τις επικαθησεις σε φίλτρα.

Έχεις υπόψη κάποιους στην Αττική;

Επεξ/σία από gousias
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, CaMp3on είπε

σε αυτόματο dsg ή μακριά

Ε όχι και μακριά.

Απλά ξέρεις ότι πιθανότατα θα χρειαστεί κάποια στιγμή να το επισκευάσεις με κόστος ~1,5k.

Όμως θα το χαίρεσαι και θα σε διευκολύνει κάθε μέρα.

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, gousias είπε

Έχεις υπόψη κάποιους στην Αττική;

Δυστυχώς δεν ξέρω κανέναν στα Βαλκάνια να το χρησιμοποιεί. Μπορεί να το έχει κάποιο συνεργείο βελτιώσεων αλλα δεν είμαι σίγουρος. Ακόμα και τα υγρά που δείχνει το video,  δυσκολεύομαι να τα βρω και τα δύο και έχω στείλει email στην kroon αλλα καμία απάντηση.  Θα δοκιμάσω να τους πάρω τηλέφωνο κάποια στιγμή. 

Μπορεί να καθαριστεί ο κινητήρας από τις καρβουνιλες χωρίς να λυθεί. Είναι μεγάλο συν αυτό, για κάποιον που θέλει να διατηρήσει την μηχανη του, σαν καινούργια. 

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
5 ώρες πριν, atheatos είπε

Δυστυχώς δεν ξέρω κανέναν στα Βαλκάνια να το χρησιμοποιεί. Μπορεί να το έχει κάποιο συνεργείο βελτιώσεων αλλα δεν είμαι σίγουρος. Ακόμα και τα υγρά που δείχνει το video,  δυσκολεύομαι να τα βρω και τα δύο και έχω στείλει email στην kroon αλλα καμία απάντηση.  Θα δοκιμάσω να τους πάρω τηλέφωνο κάποια στιγμή. 

Μπορεί να καθαριστεί ο κινητήρας από τις καρβουνιλες χωρίς να λυθεί. Είναι μεγάλο συν αυτό, για κάποιον που θέλει να διατηρήσει την μηχανη του, σαν καινούργια. 

Καρβουνίλες κι επικαθίσεις, άρα αυτό είναι κάτι που μοιάζει με το carbon cleaning;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...