Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα.

Ξεκινώ το παρόν θέμα για να συζητήσουμε για τα αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο στην Ελλάδα.

Έχουμε εμπειρίες κατόχων;

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλο θεμα μιας και απο οτι φαινεται το πετρελαιο καταργειται ...Δεν εχω εμπειρια αλλα θεωρω μειονεκτικο το μικρο δικτυο ανεφοδιασμου που δεν ξερω αν επεκταθει πολυ γρηγορα .Αν δεν κανω λαθος τα πρατηρια για φυσικο αεριο  θελουν μεγαλους χωρους και οσα ειχαν εχουν ηδη βαλει υγραεριο .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Καλησπέρα στην παρέα.

Ξεκινώ το παρόν θέμα για να συζητήσουμε για τα αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο στην Ελλάδα.

Έχουμε εμπειρίες κατόχων;

Κάτοχος από 25/5/18 seat ibiza με μέχρι σήμερα ~11.000χλμ  3,57 EUR/100km 8.934 km and 319 EUR

Το μειονέκτημα είναι τα πρατήρια ,όντως  μια ακριβή επένδυση , χρειάζεται χώρος για να μπει συμπιεστής , γιατί παίρνει το αέριο από παροχή , αν και τελευταία λένε ότι προστέθηκε ή θα προστεθεί σύντομα στα Ιωάννινα δεξαμενή και θα γεμίζει από εκεί , μια κίνηση των ΚΤΕΛ της πόλης και θα πουλάνε και σε κατόχους αυτοκινήτων .

Μια αντίστοιχη "παροχή" θα έχουμε σε αρχικό στάδιο και εμείς στην επαρχία , μέχρι να συνδεθούμε σε δίκτυο 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Δημοσ.

Αν υπάρχει φυσικό αέριο οικιακής χρήσης μπορεί το πρατήριο να συνδεθει; 

Πως σου φάνηκε το φυσικό αέριο μιας και έχεις κάνει ήδη πολλά χλμ σε σχέση με τους λίγους μήνες; 

Πόση οικονομία κάνει; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Αν υπάρχει φυσικό αέριο οικιακής χρήσης μπορεί το πρατήριο να συνδεθει; 

Πως σου φάνηκε το φυσικό αέριο μιας και έχεις κάνει ήδη πολλά χλμ σε σχέση με τους λίγους μήνες; 

Πόση οικονομία κάνει; 

3,57 EUR/100km μέση κατανάλωση 

8.934 km με 319 EUR

85% Εγνατία οδο - 15% επαρχιακό δρόμο 

Υπάρχει άλλη τιμολογιακή πολιτική για οικιακή και άλλη για βιομηχανική χρήση , δε ξέρω τι συμφωνία έχουν κάνει η ΔΕΠΑ-Fysikon με τα πρατήρια , το 99% των πρατηρίων έχει ίδια τιμή 0,889€/Kg , ενώ αυτό που βάζω εγώ ,το μοναδικό που με βολεύει , το έχει 0,929€/kg

Τα πρατήρια λογικά παίρνουν από την ίδια παροχή και αποθηκεύουν έναν όγκο στις δεξαμενές τους και μετά τις προωθούν στις ¨μάνικες" με την αντίστοιχη πίεση , υπάρχουν και συσκευές στο εξωτερικό που παίρνουν από την παροχή του σπιτιού και γεμίζουν το αυτοκίνητο , σε γκαράζ .. τα ποιο παλιά ανέφεραν χρόνο πλήρωσης 8 ώρες , αλλά τα πιο σύγχρονα σε 20 λεπτά .

Φυσικά έχουν και ένα Α κόστος κτήσης .. έχω ήδη ρωτήσει σε 2 εταιρείες αλλά απάντηση δεν έλαβα ... 

Απόλυτα ευχαριστημένος από οικονομικής πλευράς, σαν αυτοκίνητο είχα κάτι θέματα αλλά λύθηκαν ... προερχόμενος από fiati punto 2002 με υγραέριο μετά από κάποια χρόνια κατοχής ~3 με βενζίνη και άλλα 5-6 και με υγραέριο , με το υγραέριο έβγαζα 350χλμ με 21€ 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 3
Δημοσ.

Προσωπικά επειδή κάνω >35.000 χλμ ετησίως , θα διάλεγα Diesel γιατί θα δικαιολογούσα και όλα τα έξοδα ως επαγγελματικό.

Για CNG δέν θα αγόραζα ή δεν θα έκανα μετατροπή σε επιβατικό. 

Αρχικά λόγω βάρους και μετά λόγω δικτύου διανομής.

Φυσικό αέριο θα έβαζα σε κάποιο επαγγελματικό φορτηγάκι.

Η λειτουργία είναι ίδια με το υγραέριο απλώς έχει μεγαλύτερη πίεση.

Πρός το παρόν έχω υγραέριο εδω και 2.5 χρόνια και εχω συμπληρώσει 105.000χλμ

  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, thanasisxask said:

Από πότε; 

ρητορικά το λέει...

και περισσότερο γίνεται λόγος για το ότι η φορολογία και τα κόστη προοδευτικά θα αυξηθούν για το πετρέλαιο

(επί της ουσίας, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης καταργούνται σε βάθος χρόνου, αλλά τα πρατήρια και η υποστήριξη θα πάρουν ακόμα περισσότερο χρόνο, τόσο που πρακτικά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας)

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Καινούργιο το πήρες; 

Καταναλώνει κσι βενζίνη; 

Καινούργιο ναι  , βενζίνη μόνο όταν δεν έχει φ.α. και μια περίπτωση λένε όταν έχει πολύ χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία 

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Προσωπικά επειδή κάνω >35.000 χλμ ετησίως , θα διάλεγα Diesel γιατί θα δικαιολογούσα και όλα τα έξοδα ως επαγγελματικό.

Για CNG δέν θα αγόραζα ή δεν θα έκανα μετατροπή σε επιβατικό. 

Αρχικά λόγω βάρους και μετά λόγω δικτύου διανομής.

Φυσικό αέριο θα έβαζα σε κάποιο επαγγελματικό φορτηγάκι.

Η λειτουργία είναι ίδια με το υγραέριο απλώς έχει μεγαλύτερη πίεση.

Πρός το παρόν έχω υγραέριο εδω και 2.5 χρόνια και εχω συμπληρώσει 105.000χλμ

Υπάρχουν και επαγγελματικά οχήματα με cng , επίσης μπορείς να κόβεις τιμολόγιο κανονικά , δε γνωρίζω πως εννοείς τα έξοδα ως επαγγελματικό 

Ρώτα το , είναι κρίμα να πληρώνεις 30+% σε καύσιμα , ειδικά στα χλμ που κάνεις ετησίως 

20 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Με 30.000 το χρονο αξιζει diesel ;

Άν υπάρχει πρατήριο cng κοντά ΟΧΙ

Μένω Βέροια και δουλεύω Θεσ/νίκη , οπότε το κοντινότερο πρατήριο είναι 75χλμ από το σπίτι μου και ~10χλμ από τη δουλειά μου 

Hμουν στο δίλημμα diesel  -  cng και πήγα σε cng ..

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, terry308 είπε

Καινούργιο ναι  , βενζίνη μόνο όταν δεν έχει φ.α. και μια περίπτωση λένε όταν έχει πολύ χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία 

Υπάρχουν και επαγγελματικά οχήματα με cng , επίσης μπορείς να κόβεις τιμολόγιο κανονικά , δε γνωρίζω πως εννοείς τα έξοδα ως επαγγελματικό 

Ρώτα το , είναι κρίμα να πληρώνεις 30+% σε καύσιμα , ειδικά στα χλμ που κάνεις ετησίως 

Άν υπάρχει πρατήριο cng κοντά ΟΧΙ

Μένω Βέροια και δουλεύω Θεσ/νίκη , οπότε το κοντινότερο πρατήριο είναι 75χλμ από το σπίτι μου και ~10χλμ από τη δουλειά μου 

Hμουν στο δίλημμα diesel  -  cng και πήγα σε cng ..

Ε δεν εχω στο δρομο μου. Δε ξερω λογικα σε 1-2 χρονια σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για αρκετα km σε ανοιχτο δρομο οχι κινηση για αυτο σκεφτομαι μηπως αξιζει. To cng ειναι λιγο περιοριστικο νομιζω

Επεξ/σία από ParhsG

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...