thodoris20s Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και γω άκυρο μέσα από το σαιτ, όχι τηλεφωνικά. Κρίμα θα ήταν καλά να παραλαμβάναμε Εντάξει μη ζορίζεστε μερικοί εδώ μέσα, ήταν ξεκάθαρο ότι ήταν λάθος η τιμή και απλά ελπίζαμε σε κάνα θαύμα όπως έχει γίνει και στο παρελθόν. Μην τρελαίνεστε και μην το τερματίζετε εντάξει η τιμή των ακουστικών δεν είναι 80€. Άλλες φορές έχει τύχει να επωφεληθούμε από τέτοιου είδους λάθη των καταστημάτων. Αλλά δεν γίνεται πάντα. Αυτά από μένα. Μην πέσετε να με φάτε και μην μαλώνετε εδώ μέσα για ανούσια πράγματα. edit: Με πήραν μόλις και τηλέφωνο για την ακύρωση και είπαν ότι το ποσό θα μου επιστραφεί σήμερα στην κάρτα. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2018 από thodoris20s 4
papafigos84 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Με ενα προχειρο ψαξιμο στο ιστορικο των παραγγελιων μου απο τον Κωτσοβολο, βρηκα 3 τετοιες περιπτωσεις. Να παραγγελνω προιοντα που ακυρωνονται μονομερως απο την πλευρα τους. Εδω ειμαστε τεραστια κοινοτητα. Χιλιαδες ανθρωποι που αγοραζουμε ακαταπαυστα. Ειναι ψιλομαλακια να μας κανει πλακα ο κωτσος. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2018 από papafigos84 1
Dimitrisha Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Και μενα με πηραν πριν λιγο και εφαγα ακυρο
aeljim Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Ο Κωτσόβολος φταίει που δεν σας πούλησε τζάμπα ένα προϊόν που κατά λάθος εμφανίστηκε με χαμηλότερη τιμή στην ιστοσελίδα; Δηλαδή αν έγραφε ένα ευρώ ή μηδέν; Ή και στην αντίθετη περίπτωση αν σας πουλούσε κάτι κατά λάθος ακριβότερα και μετά σας επέστρεφε την διαφορά; εκεί τι θα λέγατε; οχι δεν τα θέλω πίσω. Σταματήστε την κλάψα, είστε απαράδεκτοι. Ο Ελλήνας γενικά έχει μόνο δικαιώματα οχι υποχρεώσεις. Με αυτή την κουλτούρα ζούμε. 4
mtriandros Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ !!! ( ιδιως απο ΣΟΒΑΡΕΣ εταιρειες ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 3 ΑΓΟΡΕΣ , Ο ΚΩΤΣΟΣ ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΕΚΤΟΣ, ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. 2
papafigos84 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, aeljim είπε Ο Κωτσόβολος φταίει που δεν σας πούλησε τζάμπα ένα προϊόν που κατά λάθος εμφανίστηκε με χαμηλότερη τιμή στην ιστοσελίδα; Δηλαδή αν έγραφε ένα ευρώ ή μηδέν; Ή και στην αντίθετη περίπτωση αν σας πουλούσε κάτι κατά λάθος ακριβότερα και μετά σας επέστρεφε την διαφορά; εκεί τι θα λέγατε; οχι δεν τα θέλω πίσω. Σταματήστε την κλάψα, είστε απαράδεκτοι. Ο Ελλήνας γενικά έχει μόνο δικαιώματα οχι υποχρεώσεις. Με αυτή την κουλτούρα ζούμε. Προσωπικα στις 3 περιπτωσεις που ειχα τετοιο προβλημα, δεν παραγγειλα προιον σε τιμη που ηταν λαθος. Παραγγειλα κανονικη προσφορα που ομως δεν ειχε το απαραιτητο στοκ για να με ικανοποιησει. Ξερεις αυτο ειναι παρανομο. Θεωρειται παραπλανηση καταναλωτη. Βαζω μια προσφορα, δεχομαι παραγγελιες και δεν τις ικανοποιω. Υπαρχουν νομοι που δεν τηρουνται. Δε ζητησα και ουτε προκειται να ζητησω να μου χαρισουν προιον. Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2018 από papafigos84 1
Dimitrisha Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 9 minutes ago, aeljim said: Ο Κωτσόβολος φταίει που δεν σας πούλησε τζάμπα ένα προϊόν που κατά λάθος εμφανίστηκε με χαμηλότερη τιμή στην ιστοσελίδα; Δηλαδή αν έγραφε ένα ευρώ ή μηδέν; Ή και στην αντίθετη περίπτωση αν σας πουλούσε κάτι κατά λάθος ακριβότερα και μετά σας επέστρεφε την διαφορά; εκεί τι θα λέγατε; οχι δεν τα θέλω πίσω. Σταματήστε την κλάψα, είστε απαράδεκτοι. Ο Ελλήνας γενικά έχει μόνο δικαιώματα οχι υποχρεώσεις. Με αυτή την κουλτούρα ζούμε. Μην ξεχνας οτι και αυτοι εχουν υποχρεώσεις και οχι μονο δικαιώματα
Looter Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Και τα XBOX στα 119 ήταν κάτω του κόστους αλλά ΜΙΑ ΧΑΡΑ τα παρέδωσε ο Γερμανός. Εξάλλου ΔΕΝ μιλάμε για λάθος τύπου 4,99 αντί για 49,9 ή για 49,9 αντί για 499. Για ένα προϊόν που ευρώπη παίζει από 150 και skroutz 190 δεν είναι και το λάθος του αιώνα να το δώσεις ως κράχτη στα 85... Εδώ κάνουν ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ που κοστίζουν διαφημιστικά χωρίς να υπάρχει επαρκές στοκ και απογοητεύουν πελάτες , τα 30-40 ευρώ που θα έμπαιναν μέσα από τα ακουστικά τους μάραναν... Και μόνο το γεγονός ότι δεν έδωσαν ΤΙΠΟΤΑ ως compensation για κάτι που εγώ προσωπικά ΔΕΝ το θεώρησα προφανές λάθος είναι ξεφτίλα... ΞΕΚΑΘΑΡΑ...
stats72 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 καλησπερα παιδια. Μολις με πηραν τηλεφωνο απο Κωτσοβολο και μου ακυρωσαν την παραγγελια. Τελος λοιπον στα ονειρα......
downhill Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Τουλάχιστον στο public όταν κάνουν λάθος έχουν την ευπρεπεια και δίνουν ένα κουπονακι 10%. Ο κωτσο απαραδεκτος
Stogianz Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 3 άκυρο ❌ που τρώω από Κωτσοβολο. Τα προηγούμενα 2 δεν ήταν λάθος τιμές αλλά έλλειψη στοκ. Ειδικά στον ssd με είχαν 1,5 μήνα σε αναμονή και καθε βδομάδα ότι θα παραλάβουν απο την επόμενη και εν τέλη 45 μέρες μετά με παίρνουν και ακυρωνουν. Το ίδιο και με ένα λαπτοπ που είχα πληρώσει με κάρτα και είχα δεσμευμένο το ποσό 10 μέρες καθώς περίμενα παραλαβή(με πήραν τηλέφωνο ότι θα επικοινωνήσει για αντιπροσφορα ο υπεύθυνος, 2 χρονιά μετά ακόμα περιμένω) . Πολύ κακή εξυπηρέτηση, δεν το συζητάω καν για αντιπροσφορα που κάνουν αλλά καταστήματα... 1
robievan Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Παιδιά για να μην μιλάμε στον αέρα, υπάρχει κάποιο νομικό πλαίσιο στο οποίο μπορούμε να πατήσουμε; Αν ναι έχει νόημα για όλους μας να κινηθούμε με βάση αυτό.
MontzOlee Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ δεν καταλαβαίνω 2-3 πράγματα. Πρώτον γιατί στο site είναι σε κατάσταση έχει παραληφθεί κ όχι άκυρη παραγγελία. Μήπως κάτι παίζει κ δεν μπορούν να γράψουν άκυρο? Δεύτερον, τι επικαλούνται στο τηλέφωνο? Όπως είπε κ ο φίλος πάρα πάνω, ο γερμανός έβγαλε έναν φράχτη αλλά τον έδωσε. Κι αυτό σε αυτή την τιμή κράχτης ήταν. Άσε που στο site έμεινε 12 και ώρες όχι 5 λεπτά η μισή ώρα Και οκ ας δεχτούμε το λάθος τους, τι τιμή ήθελε να βάλει Δηλαδή το κατάστημα? Γιατί αν είναι συστημικό και ήταν πχ 550 ευρώ και το είχε 5.50 η 55 έχει μια βάση. Τώρα? Ξεκάθαρη κοροϊδία και κρίμα αν δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι αυτά Προσωπικά δεν παρήγγειλα αλλά αυτό είναι αλητεία των "μεγάλων" αλυσίδων και καλά. SkroutzΟμαγαζα και μόνο σε προσφορές κ αν έτσι όπως τα κατάντησαν τα μαγαζιά τους
k_dinos Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Στο site τη βλέπω ακυρωμένη, από τηλέφωνο τπτ ακόμα.. Θα μπορούσα βέβαια τώρα που το σκέφτομαι να κάνω παραγγελία κανα δυο ψυγεία με αντικαταβολή.. .😈
Προτεινόμενες αναρτήσεις