Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψαχνω για αυτοκινητο πολης. Κοιταω τις 1,2 εκδοσεις και τις μεσες σε εξοπλισμο. 

Προς το παρόν εχω καταληξει στο picanto 1,2 premium. 

Ενδιαφερον φαίνεται και το ι10. Αυτα εχουν το ιδιο μοτερ;σε εσωτερικο το πικαντο είναι πολυ καλο,το ι10 δε το εχω δει ακομα. 

Ποιες οι αποψεις σας;αλλες προτασεις νομιζω δεν υπαρχουν,μιας και δε θελω να παω πανω απο τις 12000. 

  • Like 1
  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αθηνα,σχετικα λιγα χλμ 6000 περιπου. 

Βενζινη,1-2 ατομα και καλο ειναι να εχει δυνατοτητα για ταξιδακι για αυτο κοιταω και τις 1,2 εκδοσεις. 

Με νοιαζει σχετικά πιο πολυ να ειναι μεσα ανετο και να εχει εξοπλισμο και το πικαντο μου φαινεται το πιο πληρες.

Ειδα και το  108 και το aygo και το 108 ειναι πλαστικουρα ενω το aygo αρκετα μικρο. 

Δημοσ.

Έχει γυναίκα μου το i10 .. θα το αλλάξει με το i20 γιατί δεν χωράει τίποτα.

Το i20 παίρνεις ποιό 'αμάξι' χωρίς να μεγαλώσει πολύ σε μέγεθος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, terry308 said:

Απο το link σου: All MQB cars will share the same front axle, pedal box and engine positioning, despite varying wheelbase, track and external dimensions.

Τα παραπανω λοιπον κανουν σαφες το οτι ουτε ιδιο πατωμα εχουν, ουτε φυσικα ιδιους χωρους.  To A3 δεν εχει καμια δουλεια στην κατηγορια του ibiza και το ibiza δεν εχει καμια δουλεια στην κατηγορια του Α3. Η κατηγορια του ibiza ειναι η ιδια με αυτην των polo, fabia, A1.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, terry308 είπε

Seat Ibiza , άνετοι χώροι ίδιο πάτωμα με Α3 και Polo 

hyundai i20 

kia rio 

και το value for money ... skoda fabia , η έκδοση &i con

Ολα φευγουν πανω απο 12000 ή ειναι 1000αρια και θα σερνονται. 

Το fabia tsi βγαινει η φθηνη εκδοση στα χρηματα μου. Θα το κοιταξω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ολα φευγουν πανω απο 12000 ή ειναι 1000αρια και θα σερνονται. 

Το fabia tsi βγαινει η φθηνη εκδοση στα χρηματα μου. Θα το κοιταξω. 

Πάνε και πάρε προσφορές από κοντά και κάνε test drive 

Έχω το ibiza σε tgi και δε σέρνεται καθόλου, 90 ίππους (95 η βενζίνη) κινούμαι 85% Εγνατία οδό 120-130.. 15% επαρχιακό δρόμο και πόλη. 

Αν με το πόλης εννοείς μικρό σαν όγκο πάω πάσο 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.

Το i20 στη μεσαία έκδοση χωρίς μεταλλικό είναι περίπου στα 12000 και ειναι 1.2 με 84 αλογα.

Πάνε ρωτα σε αντιπροσώπους μην κοιτάς μόνο τον configurator, μη ζητάς δώρα αλλα εκπτωση σε λεφτά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, amagawd είπε

Το i20 στη μεσαία έκδοση χωρίς μεταλλικό είναι περίπου στα 12000 και ειναι 1.2 με 84 αλογα.

Πάνε ρωτα σε αντιπροσώπους μην κοιτάς μόνο τον configurator, μη ζητάς δώρα αλλα εκπτωση σε λεφτά.

Δε κανουν εκπτωση σε λεφτα. Οπου εχω ρωτησει ακομα και μετρητα να δωσεις δε τους ενδιαφερει. Στη καλυτερη κανουν δωρο το μεταλλικο χρωμα. 

Μονο αν βρω κανα εμπορο που να εχει κατι σε στοκ υποθετω θα μπορει να μου κανει μια αισθητη διαφορα σε τιμη. 

 

Οπως και να χει ξεφευγουν ολα σε τιμη με τα εξτρα που θέλω (πχ το ibiza με τον 95 ιππους παει 13000+) εκτος του i10 και του picanto.  Μεταξυ αυτων των δυο τι θα λεγατε;

Οσα εχω αποκλεισει ειναι γιατι βγαινουν μονο με μικρο μοτέρ και θα ηθελα να εχω τους 10-15 παραπανω ιππους για κανα ταξιδακι. Μακάρι να επαιρνε να δώσω για κάποια τουρμπατη μικρη εκδοση,αλλα δεν. 

Επεξ/σία από Dantε
Δημοσ.

Θα ξεκινούσα με το fabia στη έκδοση που σου έγραψα λόγω έξτρα, μετά Rio & i20 

I10&picanto όχι, αν και Picanto είχα στις διακοπές στη Χίο, για νησί ήταν άριστο, αλλά δεν μπορώ να το τοποθετήσω πάνω από τα υπόλοιπα που αναφέρω 

 

Δημοσ.

Fabia μονο τη βασική εκδοση πιανω. Οπως και σε ολα τα αλλα. Πανε οι βασικες τους εκδοσεις 13000. Το να πάρω ενα αυτοκινητο τελείως γυμνο δε λεει...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...