Dantε Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Ψαχνω για αυτοκινητο πολης. Κοιταω τις 1,2 εκδοσεις και τις μεσες σε εξοπλισμο. Προς το παρόν εχω καταληξει στο picanto 1,2 premium. Ενδιαφερον φαίνεται και το ι10. Αυτα εχουν το ιδιο μοτερ;σε εσωτερικο το πικαντο είναι πολυ καλο,το ι10 δε το εχω δει ακομα. Ποιες οι αποψεις σας;αλλες προτασεις νομιζω δεν υπαρχουν,μιας και δε θελω να παω πανω απο τις 12000. 1
terry308 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Για ποια πόλη μιλάμε ; Για πόσα χλμ/΄έτος; Καύσιμο ; Άτομα μεταφοράς ; Ανάγκες για χώρους επιβατών -αποσκευών ;
Dantε Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Αθηνα,σχετικα λιγα χλμ 6000 περιπου. Βενζινη,1-2 ατομα και καλο ειναι να εχει δυνατοτητα για ταξιδακι για αυτο κοιταω και τις 1,2 εκδοσεις. Με νοιαζει σχετικά πιο πολυ να ειναι μεσα ανετο και να εχει εξοπλισμο και το πικαντο μου φαινεται το πιο πληρες. Ειδα και το 108 και το aygo και το 108 ειναι πλαστικουρα ενω το aygo αρκετα μικρο.
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Έχει γυναίκα μου το i10 .. θα το αλλάξει με το i20 γιατί δεν χωράει τίποτα. Το i20 παίρνεις ποιό 'αμάξι' χωρίς να μεγαλώσει πολύ σε μέγεθος
terry308 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Seat Ibiza , άνετοι χώροι ίδιο πάτωμα με Α3 και Polo hyundai i20 kia rio και το value for money ... skoda fabia , η έκδοση &i con Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2018 από terry308 1
NickTG Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 17 minutes ago, terry308 said: Seat Ibiza , άνετοι χώροι ίδιο πάτωμα με Α3 και Polo Με το Α1.
terry308 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, NickTG είπε Με το Α1. Volkswagen Group MQB platform
NickTG Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Μην περιορίζεσαι τότε. Ίδιο πάτωμα με το Passat λοιπόν.
YourTrueLegend Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 32 minutes ago, terry308 said: Volkswagen Group MQB platform Απο το link σου: All MQB cars will share the same front axle, pedal box and engine positioning, despite varying wheelbase, track and external dimensions. Τα παραπανω λοιπον κανουν σαφες το οτι ουτε ιδιο πατωμα εχουν, ουτε φυσικα ιδιους χωρους. To A3 δεν εχει καμια δουλεια στην κατηγορια του ibiza και το ibiza δεν εχει καμια δουλεια στην κατηγορια του Α3. Η κατηγορια του ibiza ειναι η ιδια με αυτην των polo, fabia, A1. Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend 1
Dantε Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, terry308 είπε Seat Ibiza , άνετοι χώροι ίδιο πάτωμα με Α3 και Polo hyundai i20 kia rio και το value for money ... skoda fabia , η έκδοση &i con Ολα φευγουν πανω απο 12000 ή ειναι 1000αρια και θα σερνονται. Το fabia tsi βγαινει η φθηνη εκδοση στα χρηματα μου. Θα το κοιταξω.
terry308 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Dantε είπε Ολα φευγουν πανω απο 12000 ή ειναι 1000αρια και θα σερνονται. Το fabia tsi βγαινει η φθηνη εκδοση στα χρηματα μου. Θα το κοιταξω. Πάνε και πάρε προσφορές από κοντά και κάνε test drive Έχω το ibiza σε tgi και δε σέρνεται καθόλου, 90 ίππους (95 η βενζίνη) κινούμαι 85% Εγνατία οδό 120-130.. 15% επαρχιακό δρόμο και πόλη. Αν με το πόλης εννοείς μικρό σαν όγκο πάω πάσο Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2018 από terry308
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Το i20 στη μεσαία έκδοση χωρίς μεταλλικό είναι περίπου στα 12000 και ειναι 1.2 με 84 αλογα. Πάνε ρωτα σε αντιπροσώπους μην κοιτάς μόνο τον configurator, μη ζητάς δώρα αλλα εκπτωση σε λεφτά.
Dantε Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, amagawd είπε Το i20 στη μεσαία έκδοση χωρίς μεταλλικό είναι περίπου στα 12000 και ειναι 1.2 με 84 αλογα. Πάνε ρωτα σε αντιπροσώπους μην κοιτάς μόνο τον configurator, μη ζητάς δώρα αλλα εκπτωση σε λεφτά. Δε κανουν εκπτωση σε λεφτα. Οπου εχω ρωτησει ακομα και μετρητα να δωσεις δε τους ενδιαφερει. Στη καλυτερη κανουν δωρο το μεταλλικο χρωμα. Μονο αν βρω κανα εμπορο που να εχει κατι σε στοκ υποθετω θα μπορει να μου κανει μια αισθητη διαφορα σε τιμη. Οπως και να χει ξεφευγουν ολα σε τιμη με τα εξτρα που θέλω (πχ το ibiza με τον 95 ιππους παει 13000+) εκτος του i10 και του picanto. Μεταξυ αυτων των δυο τι θα λεγατε; Οσα εχω αποκλεισει ειναι γιατι βγαινουν μονο με μικρο μοτέρ και θα ηθελα να εχω τους 10-15 παραπανω ιππους για κανα ταξιδακι. Μακάρι να επαιρνε να δώσω για κάποια τουρμπατη μικρη εκδοση,αλλα δεν. Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2018 από Dantε
terry308 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Θα ξεκινούσα με το fabia στη έκδοση που σου έγραψα λόγω έξτρα, μετά Rio & i20 I10&picanto όχι, αν και Picanto είχα στις διακοπές στη Χίο, για νησί ήταν άριστο, αλλά δεν μπορώ να το τοποθετήσω πάνω από τα υπόλοιπα που αναφέρω
Dantε Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Fabia μονο τη βασική εκδοση πιανω. Οπως και σε ολα τα αλλα. Πανε οι βασικες τους εκδοσεις 13000. Το να πάρω ενα αυτοκινητο τελείως γυμνο δε λεει...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα