Προς το περιεχόμενο

Samsung 860 evo 500GB 87.55 @amazon.de [ΤΕΛΟΣ]


alexakos89

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο δίσκος είναι οκ? Αν ναι, μικρό το κακό.

Από εκεί και πέρα, στο Amazon πλήρωσες το προϊόν και τα μεταφορικά, εκεί διαμαρτύρεσαι.

Ας τα βάλουν αυτοί με τη σειρά τους με τους επόμενους στη σειρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, circadian είπε

το ένα κουτί του σκληρού είναι σίγουρα τσαλακωμένο. δε το έχω ανοίξει, το σκέφτομαι μην έχουν πάθει τίποτα /παρανοικός


Καθόλου παρανοϊκός, πολύ καλά σκέφτεσαι.

Πάρε φωτό τόσο από το κουτί (φάκελος?) του Amazon όσο και από το κουτί του δίσκου, και στείλε το στο support του Amazon, το σχετικό με την παραγγελία σου, να δεις τί θα σου απαντήσουν πριν το ανοίξεις/χρησιμοποιήσεις (πιθανότατα δενθα έχεις πρόβλημα, αλλά ρημαγμένη συσκευασία για εμένα είναι no-go).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άνοιξα τικετ και μου στέλνουν άλλο, τώρα με την επιστροφή ο θεός και η ψυχή του.

*βγήκαμε από ευρωπαική ένωση και στέλνουν φόρμα για το τελωνείο για την επιστροφή;;;!!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Head21 είπε

Και εδώ τα ίδια, 28/09.

Τελευταία ενημέρωση είναι : "Initiated customs clearance process"

εχει γουστο να πληρωσουμε τελωνειο επειδη ηρθε απο αγγλια😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα κι εγώ mail στο support...η απάντησή τους:

"Hello Petros,

The issue with the delivery could still be with the customs check as there has not been an update since 19 September 2018.

I Kindly ask for your patience while the clearance process takes place.

I do understand that your order item is late and that the customs processing should have been much quicker.

However you should receive your order before the 28th of this month.

Thank you for your feedback.


We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today."

Ποιό customs check, το κέρατό μου μέσα?

Επιπλέον, μου ήρθε και mail από Amaon Marketplace για να αξιολογήσω την παραγγελία, τον πωλητή κλπ...αν όλα πήγαν καλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον ψαχνον οι τελωνες αν η αγγλια εχει φυγει απτην EU ή οχι :D

παντως η αμαζον φταιει, να αγοραζεις απο το .de και να τα στελνει απο αγγλια?! απαραδεκτη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις ελαβα το ακολουθο μηνυμα με μειλ

 

Αγαπητέ Κύριε / Κυρία,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως παραλάβαμε τη παραγγελία σας από Amazon την οποία προωθήσαμε στο ταχυδρομείο.

Το μήνυμα αυτό είναι ενημερωτικό. Κατά την άφιξη του δέματός σας, θα λάβετε επίσημη ενημέρωση από το αρμόδιο υποκατάστημα ΕΛΤΑ ώστε να παραλάβετε:
(Και ακολουθως τα στοιχεία)

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Εννοείται πως και σήμερα, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση...στα ίδια το tracking...μπήκε Ελλάδα 19/09 και έκτοτε αγνοείται.

Μία απο τα ίδια κ για εμένα απο 19/09 αγνοειται

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, nitse1 είπε

Μολις ελαβα το ακολουθο μηνυμα με μειλ

 

Αγαπητέ Κύριε / Κυρία,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως παραλάβαμε τη παραγγελία σας από Amazon την οποία προωθήσαμε στο ταχυδρομείο.

Το μήνυμα αυτό είναι ενημερωτικό. Κατά την άφιξη του δέματός σας, θα λάβετε επίσημη ενημέρωση από το αρμόδιο υποκατάστημα ΕΛΤΑ ώστε να παραλάβετε:
(Και ακολουθως τα στοιχεία)

Μετα απο αυτο, το πολυ σε μια βδομαδα θα το εχετε στα χερια σας, αφου πρωτα πατε ταχυδρομειο για να παραλαβετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...