DrFreeman Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 5 hours ago, meletis_m said: Έχεις αποκλείσει την αγορά πετρελαίου; Πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις ετησίως , θα είναι εντός πόλης ; Δές και το Civic 1500cc , εκτός εάν δείς κάποιο Accord του 2010 που είναι καθαρά οικογενειακό. Το μόνο μείον είναιο ο δίλιτρος κινητήρας. Με το diesel έχω θορυβηθεί απο τις εξελίξεις. Φαίνεται πως υπάρχει μια πανευρωπαϊκή τάση αποκλεισμού του από τα αστικά κέντρα σε βαθος χρόνου 5-10 ετών. Δεν θέλω να βρεθώ ξαφνικά με ένα αυτοκίνητο 5ετίας ή 7ετίας που δεν θα μπορώ να χρησιμοποιήσω μεσα στην πόλη. Κατα μέσο όρο κάνω 10000-12000χλμ ετησίως. 4 hours ago, amagawd said: Στα 22.000 είχα πάρει τμτην αρκούδα που νομίζω είναι ο ορισμός του οικογενειακού. Εάν βρεις κάποιο από τα 1.4 σε τελευταίο στοκ είναι καλή αγορά. Συν Τεράστιοι χώροι, ποιότητα κύλισης, καλή κατασκευή, οικονομικό μοτέρ Μείον Μέγεθος εαν δεν έχεις παρκιν ή κίνησε μέσα στη πόλη, brand name Ποιο μοντέλο είναι; Αγοράστηκε καινούριο;
terry308 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, DrFreeman είπε Ποιο μοντέλο είναι; Αγοράστηκε καινούριο; Skoda Kodiaq 32 λεπτά πριν, DrFreeman είπε Κατα μέσο όρο κάνω 10000-12000χλμ ετησίως. Αν και η σκέψη σου για cng και octavia μου αρέσει πολύ και συμφωνώ, θα διαφωνούσα εν μέρη λόγω λίγων χλμ/έτος. Αν έκανες τα διπλά δε θα διαφωνούσα. Προσωπικά έχω 10.900χλμ σε 3.5 μήνες.. Σχεδόν 9000 με cng και κόστος 320€ Δυστυχώς ή ευτυχώς έχεις πολλές επιλογές στα χρήματα αυτά σε πολλών ειδών σκάφη, θα μπορούσες να δεις και το kodiaq και το karoq και άλλα σε diesel, μιας και το κόστος καυσίμων μπορεί να μη κερδίσει τη διαφορά στο κόστος κτήσης του cng μοντέλου που συνήθως είναι ακριβότερο.. Σε cng επίσης θα μπορούσες να δεις το Seat leon st (station) που θα έρθει και αυτό προς τα Χριστούγεννα, με νέες δεξαμενές 18κιλων, περίπου.. 22900€ λένε στο car.gr. Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2018 από terry308
vasiliasGR Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Μεχρι τι ταχυτητα μπορει να αναπτυξει το αμαξι με το φυσικο αεριο; Αλλαζει απο μονο του απο καποιο οριο και πανω στην βενζινη, οπως στο υγραεριο;
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, DrFreeman είπε Με το diesel έχω θορυβηθεί απο τις εξελίξεις. Φαίνεται πως υπάρχει μια πανευρωπαϊκή τάση αποκλεισμού του από τα αστικά κέντρα σε βαθος χρόνου 5-10 ετών. Δεν θέλω να βρεθώ ξαφνικά με ένα αυτοκίνητο 5ετίας ή 7ετίας που δεν θα μπορώ να χρησιμοποιήσω μεσα στην πόλη. Κατα μέσο όρο κάνω 10000-12000χλμ ετησίως. Ποιο μοντέλο είναι; Αγοράστηκε καινούριο; Skoda Kodiaq 1.4 4x2 Ambition
DrFreeman Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 1 hour ago, terry308 said: Skoda Kodiaq Αν και η σκέψη σου για cng και octavia μου αρέσει πολύ και συμφωνώ, θα διαφωνούσα εν μέρη λόγω λίγων χλμ/έτος. Αν έκανες τα διπλά δε θα διαφωνούσα. Προσωπικά έχω 10.900χλμ σε 3.5 μήνες.. Σχεδόν 9000 με cng και κόστος 320€ Δυστυχώς ή ευτυχώς έχεις πολλές επιλογές στα χρήματα αυτά σε πολλών ειδών σκάφη, θα μπορούσες να δεις και το kodiaq και το karoq και άλλα σε diesel, μιας και το κόστος καυσίμων μπορεί να μη κερδίσει τη διαφορά στο κόστος κτήσης του cng μοντέλου που συνήθως είναι ακριβότερο.. Σε cng επίσης θα μπορούσες να δεις το Seat leon st (station) που θα έρθει και αυτό προς τα Χριστούγεννα, με νέες δεξαμενές 18κιλων, περίπου.. 22900€ λένε στο car.gr. Αν θα πήγαινα σε κατι άλλο εκτός CNG μάλλον θα ήταν οικονομικός βενζινοκινητήρας. Το diesel το φοβάμαι πλέον. Kodiaq και karoq φαίνονται ενδιαφέροντα - το leon όμως μικρό για τις ανάγκες μας. 1
terry308 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, vasiliasGR είπε Μεχρι τι ταχυτητα μπορει να αναπτυξει το αμαξι με το φυσικο αεριο; Αλλαζει απο μονο του απο καποιο οριο και πανω στην βενζινη, οπως στο υγραεριο; Μέχρι 150 που πήγα, δε παρατήρησα αλλαγή σε βενζίνη...
meletis_m Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, DrFreeman είπε Με το diesel έχω θορυβηθεί απο τις εξελίξεις. Φαίνεται πως υπάρχει μια πανευρωπαϊκή τάση αποκλεισμού του από τα αστικά κέντρα σε βαθος χρόνου 5-10 ετών. Δεν θέλω να βρεθώ ξαφνικά με ένα αυτοκίνητο 5ετίας ή 7ετίας που δεν θα μπορώ να χρησιμοποιήσω μεσα στην πόλη. Κατα μέσο όρο κάνω 10000-12000χλμ ετησίως. Είναι λίγα τα χιλιόμετρα άρα Diesel , καλύτερα να το αφήσεις. Δές και της Honda σε βενζίνη και ειδικά το Accord είναι καθαρά οικογενειακό με 10.000'12.000 βρίσκεις και του τοποθετείς εσύ ο ίδιος υγράεριο
sakks80 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Skoda karoq 1.6 diesel, Opel mokka x 1.6 diesel, Nissan quashqai 1.5 diesel. Πολυ καλα και ευρυχωρα suv και τα 3. Στην θεση σου diesel θα παιρνα γιατι περα απο το γεγονος οτι ειναι φτηνοτερο σαν καυσιμο καινε σε πραγματικες συνθηκες 4.7-5 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα.δεν εχει σημασια αν κανεις μονο 10-12000 χιλιομετρα το χρονο γιατι το αμαξι θα το κρατησεις για παρα πολλα χρονια και θα εχεις σημαντικο οφελος στην τσεπη σου.αν θες βενζινη κοιτας αντιστοιχα τους τουρμποβενζινοκινητηρες σαυτο το ευρος τιμης. Αν δεν θες suv και το skoda oktavia ειναι καλη επιλογη αλλα και το καινουριο insignia ειναι αμαξαρα απλα αναγκαστικα πας μονο σε βενζινη στο insignia λογω μπατζετ.
margaritagr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή απο την Octavia. Ειναι το πιο vfm οικογενειακό αυτοκίνητο. Έχει πολυ καλούς χώρους, προσφέρεται με μεγάλη γκάμα κινητήρων και ποιοτική κατασκευή. Σε SUV δεν ξερω πόσο πάνε τωρα τα kodiaq/ Karoq, και το Kodiaq ως μεγάλο αμάξι θεωρώ πως θα έχει και σχετικά υψηλή κατανάλωση σε βενζίνη. Ας πει και ο φίλος που ειναι κάτοχος. 1
margaritagr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, sakks80 είπε Skoda karoq 1.6 diesel, Opel mokka x 1.6 diesel, Nissan quashqai 1.5 diesel. Πολυ καλα και ευρυχωρα suv και τα 3. Στην θεση σου diesel θα παιρνα γιατι περα απο το γεγονος οτι ειναι φτηνοτερο σαν καυσιμο καινε σε πραγματικες συνθηκες 4.7-5 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα.δεν εχει σημασια αν κανεις μονο 10-12000 χιλιομετρα το χρονο γιατι το αμαξι θα το κρατησεις για παρα πολλα χρονια και θα εχεις σημαντικο οφελος στην τσεπη σου.αν θες βενζινη κοιτας αντιστοιχα τους τουρμποβενζινοκινητηρες σαυτο το ευρος τιμης. Αν δεν θες suv και το skoda oktavia ειναι καλη επιλογη αλλα και το καινουριο insignia ειναι αμαξαρα απλα αναγκαστικα πας μονο σε βενζινη στο insignia λογω μπατζετ. Δεν έχει καμία σχέση σε χώρους, οδηγική συμπεριφορά και ποιότητα κατασκευής το κασκάϊ με το Octavia. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2018 από margaritagr
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, margaritagr είπε Σε SUV δεν ξερω πόσο πάνε τωρα τα kodiaq/ Karoq, και το Kodiaq ως μεγάλο αμάξι θεωρώ πως θα έχει και σχετικά υψηλή κατανάλωση σε βενζίνη. Ας πει και ο φίλος που ειναι κάτοχος Και μην πεταχτεί κανένα @@αρας να πει για trip computer. Είμαστε στο 2018 και είναι ακριβέστατο. Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
DrFreeman Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Τι θα πρότεινες σε αυτά τα χρήματα διατηρώντας τα πλεονεκτήματα του Octavia;
margaritagr Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Το χούμε ενα χρόνο το Octavia fl, 1.6 tdi , style. Ο,τι πληροφορία θες, ευχαρίστως. Κλέβει εκκλησίες η Skoda με τα octavia, δε θα βρεις άνθρωπο να μη σου πει οτι ειναι vfm
YourTrueLegend Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Αν θες αυστηρα χωρους σαν του Octavia τοτε κοιτα Avensis, Insignia. Αν αντεχεις και μικροτερους χωρους (κατα τη γνωμη μου για 5 ατομα και η κατηγορια τυπου Leon-Focus που προανεφερες ειναι οκ) θα προτεινα i30 και focus. Να εχεις υποψιν κατι πολυ βασικο. Η skoda σε σχεση με τον ανταγωνισμο ,εχει αρκετα ακριβα running costs, ητοι ακριβα ανταλλακτικα , ακριβα σερβις και γενικως το χερι στην τσεπη. Αυτο αυτοματως το βγαζει απο την κατηγορια των VFM καθως ως γνωστον το αμαξι δεν ειναι συσκευη που τα εξοδα της σταματανε στην αγορα, αλλα προκειται για κατι που ζηταει συνεχως λεφτα, αρα καλο ειναι να συνυπολογιζουμε και τα κοστη του after sales πριν προχωρησουμε σε συμπερασματα τυπου VFM. VFM δε θεωρω επισης κανενα αμαξι του group vag, γιατι τα 2 χρονια εγγυηση που εχουν εναντι των 5-6+ του ανταγωνισμου σημαινουν -με μαθηματικη βεβαιοτητα πλεον- ακομα πιο μεσα το χερι στην τσεπη. Που σε συνδυασμο με το οτι γενικα δεν τα συνοδευει καλη φημη περι αξιοπιστιας, εν τελει το gap της σχετικα χαμηλης τιμης αγορας, κλεινει πολυ πιο γρηγορα απ'οσο μπορει κανεις να φανταστει. Δεκτα τα σχολια κατοχων αυτοκινητων group vag, αυτονοητο ομως οτι δεν ειναι τα πλεον αντικειμενικα που θα διαβασεις. Εγω μιλαω ως πρωην κατοχος 2 χ αυτοκινητων group vag και αρκετων αυτοκινητων αλλων κατασκευαστων με βασικο κριτηριο την συγκριση και οχι να παινεψω το σπιτι μου. That being said, θα σκεφτομουν πολυ σοβαρα πριν ξαναγορασω αμαξι απο το συγκεκριμενο group για τους λογους που προανεφερα και μερικους ακομη, που λιγο πολυ ειναι γνωστοι. 1
DrFreeman Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 34 minutes ago, margaritagr said: Το χούμε ενα χρόνο το Octavia fl, 1.6 tdi , style. Ο,τι πληροφορία θες, ευχαρίστως. Κλέβει εκκλησίες η Skoda με τα octavia, δε θα βρεις άνθρωπο να μη σου πει οτι ειναι vfm Εχω ακούσει απο αρκετους κατόχους πως είναι vfm γι' αυτό και το κοιτάω φυσικά. 7 minutes ago, YourTrueLegend said: Avensis, Insignia. Πράγματι ωραία οχήματα. Δεν παίζουν λίγο πιο πάνω σε τιμή όμως;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα