Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόκειται για μια ξαδέρφη μου η οποία πριν περίπου 2 χρόνια πήρε ένα focus 2006 1,6 Diesel αυτόματο. Τις τελευταίες μέρες άρχισε να κάνει θόρυβο το κιβώτιο απότι μου είπε και το πήγε στην αντιπροσωπεία όπου της ανέφεραν πως χρειάζεται ολική αλλαγή κιβωτίου και επειδή πρόκειται για ειδικό μοντέλο το κόστος είναι 3600

Το αμάξι το είχε πάρει το 2016 μεταχειρισμένο φυσικά με 6000 ευρώ (εισαγωγή από Γερμανία ). Για να μην πω βέβαια ότι τις είπαν πως πιθανόν να είχε 150 χιλιάδες χιλιόμετρα παραπάνω όταν το αγόρασε...

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αντιπροσωπείες όσο θέλουν χρεώνουν. Το θέμα είναι ο πελάτης να κρίνει αν αυτή που ακούει είναι λογικό. Για εμένα ας πούμε και μόνο που πήγε ford του 06 (κορεκτορας αλερτ) σε αντιπροσωπεία είναι σαν ανέκδοτο με Ποντίους. 

Καλλιστα θα βρει ένα καλό μεταχειρισμένο σασμάν με κάποιους μήνες εγγύηση κι θα το βάλει σε ένα εξειδικευμένο ή και γενικό συνεργείο... κάλλιστα επίσης μπορεί να ανακατασκευάσει το δικό της σασμάν. Έχω φίλο μηχανικό που κάνει την εν λόγω δουλειά αλλά μάλλον θα της πέφτει πολύ μακρυά. 

Φυσικα είτε στη μια είτε στην άλλη περίπτωση το κόστος θα είναι χονδρικά το 1/3-1/4...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 5
Δημοσ.

Του 2006,όχι του 1996.

Τώρα το κόστος για καινούριο κιβώτιο στην αντιπροσωπεία τόσο κάνει περίπου.

Φυσικά και δεν θα το κάνει κανείς εκεί.

Όπως είπωθηκε,σε ενα συνεργείο που είναι ειδικευμένο σε σαζμαν,μπορεί κάλλιστα να βρεθεί ενα μεταχειρισμενο,ή μέσω ιντερνετ ή να το επισκευάσουν.

Αν όντως έχει πρόβλημα το κιβώτιο.

Επειδή η αντιπροσωπεία μπορεί να κάνει το κουνούπι ελέφαντα,και να είναι κάτι πολύ απλό.Μου έχει τύχει προσωπικά.

Δημοσ.

Το 2006 δεν υπήρχαν προς πώληση diesel στην ελληνική αγορά.. Είναι και αυτόματο παρα πολυ δύσκολο να βρει μεταχειρισμένο.

 

Εκεί φυσικά πρέπει να κινηθεί αλλά είναι δύσκολο και χρονοβόρο 

Δημοσ.

Για να μην παρεξηγηθούμε, που είπα παραπάνω ότι δεν μού φαίνεται τίποτα περίεργο, πρέπει να κατανοήσουμε συνολικά πώς δουλεύει η βιομηχανία στον πλανήτη.

α) Το αυτοκίνητο είναι 12 ετών,
β) Είναι ειδική έκδοση, άρα μιλάμε και για σπανιότερο ανταλλακτικό,
γ) Τα αυτόματα κιβώτια εκ των πραγμάτων είναι πολύ πιο σπάνια εξαρτήματα από τα χειροκίνητα.

Αν τα βάλουμε όλα αυτά στην ίδια εξίσωση, και προσθέσουμε την εκθετικότητα του συνδυασμού σπανίων παραμέτρων και τα φιλτράρουμε μέσα από την παράμετρο της παλαιότητας ανταλλακτικών στην αγορά, η τιμή εκτινάσσεται τρελά, ειδικά για αυθεντικά ανταλλακτικά σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

Εν ολίγοις, είναι φυσιολογικό να ακούμε τέτοιες τιμές.

Αυτός είναι και ο λόγος που κι εγώ αγαπώ τα αυτόματα, αλλά δεν αγοράζω αυτόματα. Επίσης, δεν αγοράζω μεταχειρισμένα που δεν γνωρίζω τον οδηγό και την ιστορία του αυτοκινήτου.

Ο περισσότερος κόσμος βλέπει στο μεταχειρισμένο απλά την προσιτή τιμή, αγνοώντας το ρίσκο που παίρνει.

Η ταπεινή μου άποψη είναι ότι πρέπει να γνωρίζουμε πλήρως σε κάθε μας επιλογή αγοράς όλες τις παραμέτρους, ακόμα και την εκτίμηση ρίσκου. Για παράδειγμα, πλέον στην αυτοκινητοβιομηχανία, γνωρίζουμε ότι ΟΛΑ τα αυτοκίνητα μετά τα 8-10 χρόνια αρχίζουν και «βγάζουν» για αντικατάσταση στη σειρά όλα τα μεγάλα και ακριβά εξαρτήματα. Εξαίρεση, 2-3 εταιρείες από Ασία, που θα ολισθήσει το πλάνο αυτό άλλα 2-3 χρόνια πιο πίσω.

  • Like 1
Δημοσ.

Αναφερόμαστε σε στατιστικά επί εκατομμυρίων οχημάτων και όχι σε περιπτώσεις «είχε ένας ο θείος μου και δεν τού είχε βγάλει βλάβη». Μιλάμε για τη διασπορά βλαβών ανά μοντέλο και ανά κατασκευαστή.

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτό απέχει πολύ απο το ΟΛΑ τα αυτοκίνητα μετα από 8-10 χρόνια θέλουν αντικατασταση τα ακριβά ανταλλακτικά,όπως σαζμαν ή διαφορικό.Και σκέφτηκα τη δική μου περίπτωση.😀

Τελος πάντων, για να μείνουμε στο θέμα, εγώ θα πρότεινα ελεγχο και σε κάνα δυο αλλα συνεργεία, για το αν όντως θέλει αλλαγή κιβωτίου και αν ναι θα κοιτουσα αν μπορεί να επισκευαστεί.

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι δεν αξίζει να το φτιάξει στην αντιπροσωπεία. Τέλος

Προχωράμε σε αναζήτηση μεταχειρισμένου η ιμιτασιον πχ και τοποθέτηση σε ένα καλό συνεργείο

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ΜΑΝΩΛΗΣ1 είπε

Το θέμα είναι ότι δεν αξίζει να το φτιάξει στην αντιπροσωπεία. Τέλος

Προχωράμε σε αναζήτηση μεταχειρισμένου η ιμιτασιον πχ και τοποθέτηση σε ένα καλό συνεργείο

Ιμιτασιόν σασμάν δε θα υπάρχει. Βρείτε καλύτερα ένα καλό μεταχειρισμένο με εγγύηση ή κάποιο μάστορα να κάνει ανακατασκευή το υπαρχονυπάρχον

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομιζω να είναι φυσιολογικο σε 12 χρονια να χαλασει ένα αυτοματο κιβωτιο ...Κακη χρηση δεν μπορει να εχει γινει αφου αλλαζει αυτόματα ταχύτητες εκτος και είναι ημιαυτοματο τυπου Yaris, Aygo κλπ.ή  τοσο κακο σαν το Peugeot 206 cc L/G  που ειχε η κορη μου καινουργιο του 2006 και σε 7000 χλμ αλλαξε αυτοματο σασμαν η Lion.

Μεταχειρμενο ποlυ δυσκολα να βρεις και θα είναι και ρισκο . Καλυτερα θα ελεγα να παει σε καποιον που ασχολείται  με επισκευες . Όλα φτιαχνοντε .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, ΜΑΝΩΛΗΣ1 είπε

Το θέμα είναι ότι δεν αξίζει να το φτιάξει στην αντιπροσωπεία. Τέλος

Προχωράμε σε αναζήτηση μεταχειρισμένου η ιμιτασιον πχ και τοποθέτηση σε ένα καλό συνεργείο

Εγώ θα έλεγα πως πριν προχωρήσετε σε οτιδήποτε θα έπρεπε να γίνει διάγνωση και από άλλο συνεργείο, απαραίτητα ειδικευμένου σε αυτόματα κιβώτια.

  • Like 2
Δημοσ.

Επί του πρακτέου, θα έπαιρνα μια εκτίμηση από καλό μάστορα από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, που να ξέρει όμως το συγκεκριμένο κιβώτιο λεπτομερώς, διότι υπάρχει κίνδυνος να το πάρει στα χέρια, αν δεν το ξέρει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...