Προς το περιεχόμενο

To ηλεκτρικό EQC 400 4MATIC είναι το μέλλον της Mercedes-Benz


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ναι αλλά δεν είναι Luxury που πουλά το σήμα! Είναι αυτοκίνητα για τον κάθε "κακομοίρη". Η μάρκα της συνδέεται με την αξιοπιστία 

Το συγκεκριμένο όμως δεν την έχει. Έγινε μια γενική γρίλια με ένα αστέρι! Ούτε τα χαρακτηριστικά φανάρια

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.9399d32364101d17dee64b9d5dbf0152.png

Εγώ προσωπικά δεν βλέπω κάποια απώλεια χαρακτήρα, αλλά το design είναι θέμα προσωπικού γούστου. Γενικά επικρατεί η τάση τα ηλεκτρικά οχήματα να έχουν ξεχωριστό design από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας τους (πχ BMW i3, Nissan Leaf κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σημερινά Mercedes πάντως, "φωνάζουν" από μακριά ότι είναι Mercedes και είναι υπέροχα σχεδιαστικά επίσης. Επιτέλους, δεν απευθύνονται -σχεδιαστικά- σε 60χρονους:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, VChris είπε

Τα σημερινά Mercedes πάντως, "φωνάζουν" από μακριά ότι είναι Mercedes και είναι υπέροχα σχεδιαστικά επίσης. Επιτέλους, δεν απευθύνονται -σχεδιαστικά- σε 60χρονους:lol:

Εγώ ήμουν άρρωστος μερσεντάκιας από μικρός και τότε ο μέσος όρος ηλικίας των οδηγών Mercedes ήταν 55+, παρόλα αυτά ήμουν μέγας φαν. Οι Mercedes στο μυαλό μου είναι με αυστηρό design και φτιαγμένες σαν τανκ να αντέχουν για πάντα, overengineered. Δηλαδή ιδεατά η τελευταία overengineered S-class W140.

iur.jpg.c7a87ac578a6559047f901c5952d4b8c.jpg

Αποθέωση τευτονικής σχεδίασης.

Επίσης εφηβικός έρωτας η SL R129.

R129.jpg.c2b941a6aef474c9ea78a2167345634f.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, billxl είπε

Όσο υπάρχουν οι S, S coupe και SL το κύρος της μάρκας δεν χάνεται. Το σχέδιο είναι θέμα υποκειμενικό.

Διαφωνώ όσον αφορά την Mercedes. Έχει την χαρακτηριστικότερη μάσκα πολλές δεκαετίες τώρα (αυτήν με τις γρίλιες και το όρθιο αστέρι στο καπο) και την σπορ με το μεγάλο ενσωματωμένο αστέρι. Μόλις δει κάποιος αυτά αμέσως αναγνωρίζει ότι βλέπει μια Mercedes. 

Ο σκαραβαίος και η Porsche 911 (η 911 όχι οι Porsche γενικά) είναι ειδική περίπτωση και αποτελούν συγκεκριμένα μοντέλα. Στην περίπτωση της Porsche είναι και μειονέκτημα διότι για να έχει επιτυχία ένα μοντέλο της θα πρέπει να θυμίζει την 911 με αποτέλεσμα την εκτρωματική πρώτη και δεύτερη γενιά Cayenne και την κακάσχημη Panamera.

Το brand είναι καθοριστικό για την επιθυμία και το υψηλότερο κόστος απόκτησης. Σχετικά με όσα έγραψα πιο πάνω δες εδώ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, CyanBlue είπε

Το brand είναι καθοριστικό για την επιθυμία και το υψηλότερο κόστος απόκτησης. Σχετικά με όσα έγραψα πιο πάνω δες εδώ .

Εάν σε κάποιους η A class θυμίζει Hyundai αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. Ούτε σ' εμένα άρεσε η είσοδος της Mercedes στην κατηγορία αυτή, ιδιαίτερα με τις πρώτες 2 γενιές A, αλλά αυτό έφερε πωλήσεις και πολλά έσοδα στην εταιρία. Εάν είναι να μείνει ανεξάρτητη θα πρέπει να επεκταθεί σε όσες περισσότερες κατηγορίες οχημάτων μπορεί. Εγώ το προτιμώ αυτό απ' το να γίνει παράρτημα ενός γκρουπ. Θέλω να είναι δυνατή και υγιής οικονομικά σαν εταιρία να μπορεί να προσφέρει μοντέλα όπως οι S, SL, SLS, AMG GT, G κ.α. Επίσης συνεχίζουν να είναι ακριβά τα προϊόντα της και απλησίαστα για πολύ κόσμο. Έχει παρουσιάσει τίποτε φτηνιάρικο τελευταία;

Σύμφωνα με τις πωλήσεις που είναι οι υψηλότερες ιστορικά δείχνει ότι η επιθυμία για το brand είναι πολύ δυνατή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...