Προς το περιεχόμενο

To ηλεκτρικό EQC 400 4MATIC είναι το μέλλον της Mercedes-Benz


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για κάποιο λόγο πιστεύω πως στο τέλος θα βάλουν και κάποιο κιβώτιο.

Τύπου high low. (όπως εχει ήδη κάνει η renault στην formula e)

Τουλάχιστον στα ακριβά οχήματα που θα προορίζονται για κίνηση σε εθνική οδό.

Απλά πρέπει να εξελίξουν λίγο τα αυτόματα ώστε να δουλεύουν χωρίς να ρίχνουν τον συντελεστή απόδοσης και στην μετάδοση ενέργειας και στην ανάκτησης ενέργειας.

Έχω την εντύπωση πως στο τέλος θα δουν και όφελος σε ότι έχει να κάνει και με την κατανάλωση και στο μέγεθος των μπαταριών που θα χρειάζονται.

Απλά για τα ηλεκτρικά κουβαδάκια πόλης και τα μικρομεσαία που κάποια στιγμή θα γίνουν φτηνά δεν υπάρχει λόγος για μεγαλύτερες τελικές οπότε δε θα μπούν καν στον κόπο.

Θα τα αφήσουν έτσι για απλούστερη, ελαφρύτερη πιο αξιόπιστη και κυρίως φτηνότερη κατασκευή.

Επεξ/σία από yiannis_1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικα σχολια σχετικα με τα σχολια :

"ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ ώρα" . Επειδη διαβασα ολοκληρες αναλυσεις οτι και καλα τα ηλεκτρικα δε πανε πιο πανω απο καποια ταχυτητα ,δεν ισχυει τιποτα απο αυτα απλα εχει κοφτη που υπαρχει και σε αλλα γερμανικα αυτοκινητα ωστε να μη παραβιαζεις το οριο το οποιο θα επρεπε να επιβληθει αυστηρα σε ολα τα αυτοκινητα.

Ενα αυτοκινητο πολης δεν ειναι καλο οταν πιανει τα 500χλμ/ωρα ,ή οταν εχει οπλα λειζερ και αλλα σπεκς για 8χρονα. Σπεκς που εχουν νοημα ειναι τιμη, αυτονομια,χρονος φορτισης ,αποδοση μπαταριας στον χρονο. 

Προφανως κ εχουν θεματακια τα ηλεκτρικα αλλα οταν ολοι οι σοβαροι κατασκευαστες (γερμανοι γιαπωνεζοι) και ειδικα η κινα το αποκαλουν μονοδρομο και οτι απο το 2030 δεν θελουν να πωλουνται πλεον μη ηλεκτρικα κατι σημαινει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, vbeka9733 είπε

Μερικα σχολια σχετικα με τα σχολια :

"ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ ώρα" . Επειδη διαβασα ολοκληρες αναλυσεις οτι και καλα τα ηλεκτρικα δε πανε πιο πανω απο καποια ταχυτητα ,δεν ισχυει τιποτα απο αυτα απλα εχει κοφτη που υπαρχει και σε αλλα γερμανικα αυτοκινητα ωστε να μη παραβιαζεις το οριο το οποιο θα επρεπε να επιβληθει αυστηρα σε ολα τα αυτοκινητα.

Ενα αυτοκινητο πολης δεν ειναι καλο οταν πιανει τα 500χλμ/ωρα ,ή οταν εχει οπλα λειζερ και αλλα σπεκς για 8χρονα. Σπεκς που εχουν νοημα ειναι τιμη, αυτονομια,χρονος φορτισης ,αποδοση μπαταριας στον χρονο. 

Προφανως κ εχουν θεματακια τα ηλεκτρικα αλλα οταν ολοι οι σοβαροι κατασκευαστες (γερμανοι γιαπωνεζοι) και ειδικα η κινα το αποκαλουν μονοδρομο και οτι απο το 2030 δεν θελουν να πωλουνται πλεον μη ηλεκτρικα κατι σημαινει 

τα άλλα γερμανικά αυτοκίνητα που λες έχουν κόφτη στα 250, εκτός αν είναι super cars και αυτό γιατί ένα "συμβατικό" αυτοκίνητο με πολλή ιππόδυναμη στη μεγάλη του έκδοση δεν είναι για 300αρες και ας τα πιάνει θεωρητικά 

 

οι ιάπωνες κάποτε έβαζαν κόφτη στα 180 στα πάντα νομίζω.. 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, vbeka9733 είπε

Μερικα σχολια σχετικα με τα σχολια :

"ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ ώρα" . Επειδη διαβασα ολοκληρες αναλυσεις οτι και καλα τα ηλεκτρικα δε πανε πιο πανω απο καποια ταχυτητα ,δεν ισχυει τιποτα απο αυτα απλα εχει κοφτη που υπαρχει και σε αλλα γερμανικα αυτοκινητα ωστε να μη παραβιαζεις το οριο το οποιο θα επρεπε να επιβληθει αυστηρα σε ολα τα αυτοκινητα.

...

 

Ο οποιός κόφτης είναι στα 250 km/h για τους Γερμανούς κατασκευαστές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Black Demis είπε

και μετά από που θα υπάρχουν έσοδα? οεο

χαχαχαχα καλέ μου φίλε, όταν κάτι το σκεφτόμαστε εμείς τώρα, αυτοί το έχουν σκεφτεί μια δεκαετία πριν!

Πέρα απ`το ότι οι νόμοι αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο, περίμενε να περάσουν 10 χρονάκια τουλάχιστον και μετά το συζητάμε πάλι. ΌΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο συζήτηση για την τελική ταχύτητα δεδομένου ότι στην Ελλάδα δεν μπορείς να πας πάνω από 130. Εκτώς αν όλοι μένετε Γερμανία ή θα μπείτε με το SUV στα Μέγαρα.. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, primeragt είπε

Και για τι χρηση ειναι αυτοι οι κινητηρες που αναφερεσε? Γιατι προφανος δεν προοριζονται για κινηση σε μεγαλες ταχυτητες σε ρευστο μεσο (αερας).

  αναφέρομαι σε σύγκριση ηλεκτροκινητήρα με μεκ ανεξαρτήτως χρήσης. Όσοι ασχολούνται επαγγελματικά με το αντικείμενο γνωρίζουν καλά τις διαφορές και τα πλεονεκτήματα μειονεκτήματα των δυο κινητήρων, οι υπόλοιποι ιδιώτες ας αναρωτηθούν γιατί στα εργοστάσια δεν υπάρχουν τις τελευταίες δεκαετίες μεκ, τα τραίνα είναι ηλεκτρικά, τα αεροπλάνα δεν είναι ηλεκτρικά και αυτοκίνητα δεν είναι γενικά ηλεκτρικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Silverage είπε

Δεν υπάρχει αεικίνητο. Τελεία και παύλα.

Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει. Απλά αν το φανταστείς λίγο είναι εφικτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι θέμα πίστης, για να αποδειχθεί η ύπαρξη αεικίνητου αρκεί να παρουσιαστεί προς έλεγχο μόνο ένα σύστημα, προς το παρόν δεν έχει αποδειχθεί κάποιο να είναι λειτουργικό οπότε μένουμε να το φανταζόμαστε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κόφτης στα 250 km/h δέν είναι νόμος, είναι μία "συμφωνία κυρίων", δηλαδή μία άτυπη συμφωνία μεταξύ των Γερμανών κατασκευαστών.

Αντίστοιχη συμφωνία υπήρχε παλιότερα μεταξύ Γιαπωνέζων κατασκευαστών (μέγιστη ισχύς 280 hp) και στις μοτοσυκλέτες (κόφτης στα 299 Km/h, ή τουλάχιστον μέχρι εκεί να δείχνει το κοντέρ)

Τα 180 km/h τελική στα JDM Ιαπωνικά αυτοκίνητα όμως είναι κανονικά νόμος

Επεξ/σία από Fubar.gr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, andreas314p είπε

Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει. Απλά αν το φανταστείς λίγο είναι εφικτό. 

Δεν είναι εφικτό. Τα πάντα έχουν απώλειες και κάποια στιγμή σταματάνε να δουλεύουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, logistoulis είπε

 

 

οι ιάπωνες κάποτε έβαζαν κόφτη στα 180 στα πάντα νομίζω.. 

Θυμαμαι στις μηχανεςς 250(διχρονα)και 400cc(τετραχρονα)ισχυε αυτο παλια,τα 180 τελικη.Νομιζω τωρα δεν υαπρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, efo355 είπε

Και η πλάκα είναι ότι όποιος έχει 100κ για αμάξι δεν κολλάει στο φουλαρισμα... Εγώ αν είχα τόσα λεφτά για αμάξι s class θα έπαιρνα και χέστηκα για το περιβάλλον :)

Όσοι αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν το κάνουν για την οικονομία γιατί δεν συμφέρει η διαφορά στο κόστος. Το κάνουν είτε γιατί έχουν οικολογική συνείδηση, είτε από περιέργεια. Επίσης είναι πολύ ευχάριστα στην οδήγηση στον αστικό ιστό λόγω της άμεσης ροπής. Στα 0-60, που ουσιαστικά είναι και η μέγιστη ταχύτητα που θα πιάσεις μέσα σε πόλη, ξεπερνάνε σε επιτάχυνση ακόμα και supercars. Το i3 που το έχω οδηγήσει είναι σκέτη απόλαυση από φανάρι σε φανάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...