Whargoul Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, andreas314p είπε Το σασμαν προϋποθέτει στα αυτοκίνητα διαφορικό. Τα 3 γρανάζια σε κάθε τροχό είναι εντελώς διαφορετικό. Μα αφού πάλι έχουν διαφορικό, αλλιώς δεν θα έστριβαν. Ένα ηλεκτροκινητήρας δίνει κίνηση σε 2 τροχούς. Διαφορικό δεν θα είχαν εάν κάθε κινητήρας κινούσε μόνο ένα τροχό. Πχ στο Rimac C1 υπάρχουν 4 ανεξάρτητα συστήματα, ένα για κάθε τροχό. 4 κινητήρες, 4 κιβώτια 2 σχέσεων, 4 inverters. Αλλά στοιχίζει 1 εκατομμύριο. Τα 4 διαφορετικά και όχι ένα - δυο κεντρικά, επιλέχθηκαν για να έχεις πλήρες ανεξάρτητο Torque vectoring. + δεν θα μπορούσες να αλλάξεις ταχύτητα μόνο με 3 γρανάζια, δεν θα έκαναν rev-match. Χρειάζεσαι συμπλέκτη. Όλο αυτό είναι ίδιες ανάγκες και με τα συμβατικά αμάξια, όπου κατέληξαν ότι είναι καλύτερο, να έχεις ένα κεντρικό σασμάν, μαζί με το διαφορικό ενωμένα. Η μόνη διαφορά είναι πως δεν θα θες γρανάζι για όπισθεν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lsdoc77 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 14 ώρες πριν, Whargoul είπε Επειδή θα διαλυθεί το όλο marketing και selling point των ηλεκτρικών που είναι η εν δύναμη αξιοπιστία λόγω έλλειψης κινητών μερών. Ένα κιβώτιο είναι αρκετά πολύπλοκο. + θα έχεις μια απώλεια της τάξης του 5-10% οπότε θα αρχίσουν να χάνουν τα θετικά τους στην κατανάλωση + έξτρα βάρος στο όλο βαρύ σύστημα + Αύξηση του όγκου του drive-train -> περιορισμοί στον σχεδιασμό ->, χάσιμο της ελευθερίας δημιουργίας μικρού αεροδυναμικού συντελεστή + κοστίζει αρκετά, οπότε το όλο πράγμα που είναι πανάκριβο, θα γίνει ακόμα πιο ακριβό. + θα είναι αδύνατο να έχεις ηλεκτρικά με 2, ή 4 κινητήρες γιατί θα θέλεις άλλα τόσα κιβώτια. Αντι για κιβώτιο θα μπορούσαν να αυξησουν το μέγεθος των τροχών . Ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billxl Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, pW είπε Γιατί να πάει απατο λόγω τελικής; Είναι γνωστοί γκαζιαριδες οι Γερμανοί; Εεεεε because Autobahn; Είχα δει βίντεο με κάποιον να τρέχει ένα Tesla model S στην Autobahn με 220-250 km/h αλλά για μερικά λεπτά μόνο διότι ανέβαζε θερμοκρασία (ο ηλεκτροκινητήρας ή οι μπαταρίες, δεν θυμάμαι) και έκοβε την ισχύ αυτόματα το αυτοκίνητο για να μην γίνει ζημιά. Τα ηλεκτροκίνητα δεν μπορούν να διατηρήσουν πολύ υψηλές ταχύτητες για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω υπερθέρμανσης, γι' αυτό και οι περιοριστές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 25 λεπτά πριν, lsdoc77 είπε Αντι για κιβώτιο θα μπορούσαν να αυξησουν το μέγεθος των τροχών . Ε; Βασικά ναι. Έτσι μπορείς να αυξήσεις την τελική ταχύτητα. Φυσικά μπορεί κάποιος να το κάνει απλά βάζοντας μεγαλύτερο final-drive αλλά προφανώς δεν συγκρίνεται με 30ιντζους τροχούς. Θα έκανες δυο-τρεις μήνες να την πιάσεις την τελική αυτή και θα ήθελες μια ευθεία μέχρι το φεγγάρι και πίσω, αλλά στα χαρτιά θα γ@μάς και θα δέρνεις. 1 λεπτό πριν, billxl είπε Είχα δει βίντεο με κάποιον να τρέχει ένα Tesla model S στην Autobahn με 220-250 km/h αλλά για μερικά λεπτά μόνο διότι ανέβαζε θερμοκρασία (ο ηλεκτροκινητήρας ή οι μπαταρίες, δεν θυμάμαι) και έκοβε την ισχύ αυτόματα το αυτοκίνητο για να μην γίνει ζημιά. Τα ηλεκτροκίνητα δεν μπορούν να διατηρήσουν πολύ υψηλές ταχύτητες για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω υπερθέρμανσης, γι' αυτό και οι περιοριστές. Γι αυτό και η Porsche σαν γατάκι στην ηλεκτροκίνηση και τις υψηλές ταχύτητες, χρησιμοποιεί συστήματα των 800V (όχι πως την έσωσε στο ζήτημα τελική αφού η Taycan έχει 250km/h και η 911turbo 330). Όπως και φορμουλα 1, φόρμουλα Ε, Koenigsegg κλπ. Όλοι αρχάριοι μπροστά στα συστήματα των 350V της Tesla Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CyanBlue Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Προσπερνώντας τα χαρακτηριστικά, θα μείνω με τον σχεδιασμο του οχήματος που μάλλον δείχνει την τάση που θα ακολουθήσει η εταιρία. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μάλλον έχουν χάσει το δρόμο τους ως σχεδιαστική ταυτότητα. Αναφέρομαι σε αυτό αλλά και στα νέα μοντέλα της που τώρα κυκλοφορούν. Ο "αέρας" και το κύρος που απέπνεαν τα οχήματα της Mercedes στο παρελθόν έχει χαθεί. Απλά αφαιρέστε το "αστέρι" από τη μάσκα για το οποίο ο αγοραστής είναι πρόθυμος να πληρώσει κάτι - έως πολύ - παραπάνω, και βάλτε όποιο άλλο χρωμέ έμβλημα θέλετε. Kia, Hyundai, Toyota, όλα ταιριάζουν.. Έφτιαξα κάτι για να δείτε. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2018 από CyanBlue Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Στο παρελθόν έβγαζε 5-6 μοντέλα. Τώρα βγάζει ένα σκασμό. Λογικό να χαθεί η πρωτοτυπία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Σχεδόν όλες έχουν χάσει την ταυτότητά τους γιατί βρίσκονται σε μια εποχή εκμοντερνισμού που τα πάντα κινούνται με το οπτικό γούστο. Προσπαθούν να βάλουν led, daytime lights, να τους δώσουν σχήματα, να βάλουν αεροδυναμικά βοηθήματα κλπ, και στο τέλος χάσανε την μπάλα. Δεν μπορούν να κατασταλάξουν σε ένα σχεδιασμό που να δηλώνει την ταυτότητα τους. Ότι ταυτότητα είχαν είναι γιατί τους την έδωσε ο ιδρυτή της που είχε ένα σχεδιαστικό όραμα. Τώρα έχουν 1000 σχεδιαστές και ο καθένας θέλει να αφήσει την δική στου στάμπα. Μόνο η Porsche η Mini και το VW beetle κράτησαν ταυτότητα. Ακριβός το ίδιο σχήμα με το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκεύασαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν είναι πρόβλημα σχεδιαστών. Είναι ότι τα αυτοκίνητα σήμερα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ουδέτερα σχεδιαστικά γιατί απευθύνονται σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά που έχει διαφορετικά πολιτσμικά κριτήρια. Άλλα είναι τα γούστα του κινέζου κι άλλα του ευρωπαίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν έχει νόημα το σχεδιαστικά ουδέτερο. Το σήμα κατατεθέν είναι όλη η αξία στο σύγχρονο μάρκετινγκ και αυτό είναι που κράτησε τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Να βλέπει κάτι και η κουτσή Μαρία, και να το αναγνωρίζεις από μακριά λόγω συγκεκριμένων χαρακτηριστικών χωρίς να έχει ιδέα από αυτοκίνητα. "Tι αυτοκίνητο είναι αυτό? - Δεν έχω ιδέα αλλά πρέπει να είναι Mercedes". Αν καταλήξουν όπως τα κινητά, μηδέν σχεδιαστική αξία, όλα τα ίδια να πηγαίνεις στο κατάστημα και να τα ξεχωρίζεις μόνο από την καρτέλα τότε χάσαν το παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgepppo Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 5/9/2018 στις 9:17 ΜΜ, Istros είπε Δέκα θα βγάλει μέχρι το 2022 θα πάρεις το 20% της συνολικης παραγωγής της mercedes στα ηλεκτρικά.ποιος είσαι ο bezos της amazon? ξέρεις πολλές εταιρείες να επενδύουν στην μελέτη και σε τόση δουλειά για να βγάλουν 10 αμάξια ε? έχεις υπόψιν τι είναι μαζική παραγωγή , εδώ η ferrari φτιάχνει κάπου 100 νομίζω απο τα μοντέλα της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 6/9/2018 στις 1:33 ΠΜ, Whargoul είπε Πάλι θα θες συμπλέκτη ή torque converter ( δεν ξέρω πως το λένε αυτό στα ελληνικά) Τα μαστόρια, τρικουβέρτο! Οι μηχανικοί υδραυλικό συμπλέκτη. Τα τεχνικά εγχειρίδια, μετατροπέα ροπής. 19 ώρες πριν, andreas314p είπε Ο καθένας πιστεύει ότι θέλει. Απλά αν το φανταστείς λίγο είναι εφικτό. Όχι, δεν είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Istros Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, georgepppo είπε ξέρεις πολλές εταιρείες να επενδύουν στην μελέτη και σε τόση δουλειά για να βγάλουν 10 αμάξια ε? έχεις υπόψιν τι είναι μαζική παραγωγή , εδώ η ferrari φτιάχνει κάπου 100 νομίζω απο τα μοντέλα της. Εάν διαβάσεις πιο πάνω έχω απαντήσει είδη σ αυτό που αναφέρεις.πλακα έκανα στον μέλος πιο πάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billxl Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 12 ώρες πριν, CyanBlue είπε Προσπερνώντας τα χαρακτηριστικά, θα μείνω με τον σχεδιασμο του οχήματος που μάλλον δείχνει την τάση που θα ακολουθήσει η εταιρία. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μάλλον έχουν χάσει το δρόμο τους ως σχεδιαστική ταυτότητα. Αναφέρομαι σε αυτό αλλά και στα νέα μοντέλα της που τώρα κυκλοφορούν. Ο "αέρας" και το κύρος που απέπνεαν τα οχήματα της Mercedes στο παρελθόν έχει χαθεί. Απλά αφαιρέστε το "αστέρι" από τη μάσκα για το οποίο ο αγοραστής είναι πρόθυμος να πληρώσει κάτι - έως πολύ - παραπάνω, και βάλτε όποιο άλλο χρωμέ έμβλημα θέλετε. Kia, Hyundai, Toyota, όλα ταιριάζουν... Όσο υπάρχουν οι S, S coupe και SL το κύρος της μάρκας δεν χάνεται. Το σχέδιο είναι θέμα υποκειμενικό. 11 ώρες πριν, Whargoul είπε Σχεδόν όλες έχουν χάσει την ταυτότητά τους γιατί βρίσκονται σε μια εποχή εκμοντερνισμού που τα πάντα κινούνται με το οπτικό γούστο. Προσπαθούν να βάλουν led, daytime lights, να τους δώσουν σχήματα, να βάλουν αεροδυναμικά βοηθήματα κλπ, και στο τέλος χάσανε την μπάλα. Δεν μπορούν να κατασταλάξουν σε ένα σχεδιασμό που να δηλώνει την ταυτότητα τους. Ότι ταυτότητα είχαν είναι γιατί τους την έδωσε ο ιδρυτή της που είχε ένα σχεδιαστικό όραμα. Τώρα έχουν 1000 σχεδιαστές και ο καθένας θέλει να αφήσει την δική στου στάμπα. Μόνο η Porsche η Mini και το VW beetle κράτησαν ταυτότητα. Ακριβός το ίδιο σχήμα με το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκεύασαν. Διαφωνώ όσον αφορά την Mercedes. Έχει την χαρακτηριστικότερη μάσκα πολλές δεκαετίες τώρα (αυτήν με τις γρίλιες και το όρθιο αστέρι στο καπο) και την σπορ με το μεγάλο ενσωματωμένο αστέρι. Μόλις δει κάποιος αυτά αμέσως αναγνωρίζει ότι βλέπει μια Mercedes. Ο σκαραβαίος και η Porsche 911 (η 911 όχι οι Porsche γενικά) είναι ειδική περίπτωση και αποτελούν συγκεκριμένα μοντέλα. Στην περίπτωση της Porsche είναι και μειονέκτημα διότι για να έχει επιτυχία ένα μοντέλο της θα πρέπει να θυμίζει την 911 με αποτέλεσμα την εκτρωματική πρώτη και δεύτερη γενιά Cayenne και την κακάσχημη Panamera. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 10 ώρες πριν, Whargoul είπε Δεν έχει νόημα το σχεδιαστικά ουδέτερο. Το σήμα κατατεθέν είναι όλη η αξία στο σύγχρονο μάρκετινγκ και αυτό είναι που κράτησε τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Να βλέπει κάτι και η κουτσή Μαρία, και να το αναγνωρίζεις από μακριά λόγω συγκεκριμένων χαρακτηριστικών χωρίς να έχει ιδέα από αυτοκίνητα. "Tι αυτοκίνητο είναι αυτό? - Δεν έχω ιδέα αλλά πρέπει να είναι Mercedes". Αν καταλήξουν όπως τα κινητά, μηδέν σχεδιαστική αξία, όλα τα ίδια να πηγαίνεις στο κατάστημα και να τα ξεχωρίζεις μόνο από την καρτέλα τότε χάσαν το παιχνίδι. H Toytota που είναι η μεγαλύτερη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο φτιάχνει τα πιο βαρετά σχεδιαστικά αυτοκίνητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whargoul Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι αλλά δεν είναι Luxury που πουλά το σήμα! Είναι αυτοκίνητα για τον κάθε "κακομοίρη". Η μάρκα της συνδέεται με την αξιοπιστία 54 λεπτά πριν, billxl είπε Διαφωνώ όσον αφορά την Mercedes. Έχει την χαρακτηριστικότερη μάσκα πολλές δεκαετίες τώρα (αυτήν με τις γρίλιες και το όρθιο αστέρι στο καπο) και την σπορ με το μεγάλο ενσωματωμένο αστέρι. Μόλις δει κάποιος αυτά αμέσως αναγνωρίζει ότι βλέπει μια Mercedes. Το συγκεκριμένο όμως δεν την έχει. Έγινε μια γενική γρίλια με ένα αστέρι! Ούτε τα χαρακτηριστικά φανάρια Spoiler Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα