Προς το περιεχόμενο

To ηλεκτρικό EQC 400 4MATIC είναι το μέλλον της Mercedes-Benz


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η μεγαλύτερη τελική θα σκότωνε την μπαταρία.

Ένα τυπικό τζιποειδές ανάλογα με το βάρος και αεροδυναμική του, για να διατηρήσει ταχύτητα 200 km/h πρέπει ο κινητήρας του να παράγει περίπου 140-180 άλογα συνεχόμενα.

Αυτό για μια τυπική μπαταρία 80KWh αντιστοιχεί σε εκφόρτιση 1,5C που είναι και ένα τυπικό όριο συνεχόμενης λειτουργίας για τη μεγιστοποίηση της ζωής της μπαταρίας, καθώς ένα απο τα πιό βασικά ζητούμενα είναι να βγάλει τουλάχιστον 8 χρόνια.

Οι μπαταρίες μπορούν φυσικά να δώσουν πολύ παραπάνω ρεύμα, και το κάνουν, για παράδειγμα το τζίπ της Mercedes βγάζει 320KW που αντίστοιχεί σε εκφόρτιση 4C, αλλά αυτό θα γίνει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα κατα την εκκίνηση.

Επομένως θα μπορούσαν με τη χρήση κιβωτίου, ακόμα και ενός πολύ απλού των δύο ταχυτήτων, να επιτυγχάνουν καλύτερες τελικές και καλύτερες ρεπρίζ. Αλλα κάποιος με βαρύ πόδι θα σκότωνε την μπαταρία σε ελάχιστο χρόνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω δεν χρειάζεται σασμαν απλά τρία γρανάζια σε κάθε κινητήρα.  1 μέχρι 100 2 μέχρι 200 3 μέχρι 300. Το θέμα Είναι ότι θα το βγάλουν μετά σιγά σιγά για να πάρεις καινούριο.  Φανταστείτε το ποδήλατο (περίπου) . 

Όπως επίσης είναι κοινό μυστικό ότι μπορούν να φτιάξουν οχήματα αεικίνητα χωρίς να θέλουν φόρτιση αλλά έτσι χαλάει η μαγιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, andreas314p είπε

Εγώ λέω δεν χρειάζεται σασμαν απλά τρία γρανάζια σε κάθε κινητήρα.  1 μέχρι 100 2 μέχρι 200 3 μέχρι 300. Το θέμα Είναι ότι θα το βγάλουν μετά σιγά σιγά για να πάρεις καινούριο.

Τι εννοείς 3 γρανάζια. Με κάποιο τρόπο πρέπει να μπορείς να ενώσεις τα γρανάζια στον κινητήρα όταν πρέπει. Πάλι θα θες συμπλέκτη ή torque converter ( δεν ξέρω πως το λένε αυτό στα ελληνικά), πάλι θα θες μονάδες ελέγχου. Οπότε καταλήγεις στο σασμάν.  Στην καλύτερη θα καταλήξεις σε ένα κιβώτιο στυλ CVT

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Επειδή θα διαλυθεί το όλο marketing και selling point των ηλεκτρικών που είναι η εν δύναμη αξιοπιστία λόγω έλλειψης κινητών μερών. Ένα κιβώτιο είναι αρκετά πολύπλοκο. 

+ θα έχεις μια απώλεια της τάξης του 5-10% οπότε θα αρχίσουν να χάνουν τα θετικά τους στην κατανάλωση

+ έξτρα βάρος στο όλο βαρύ σύστημα

+ Αύξηση του όγκου του drive-train -> περιορισμοί στον σχεδιασμό ->, χάσιμο της ελευθερίας δημιουργίας μικρού αεροδυναμικού συντελεστή

+ κοστίζει αρκετά, οπότε το όλο πράγμα που είναι πανάκριβο, θα γίνει ακόμα πιο ακριβό. 

+ θα είναι αδύνατο να έχεις ηλεκτρικά με 2, ή 4 κινητήρες γιατί θα θέλεις άλλα τόσα κιβώτια. 

Νομιζω το ποιο βασικό είναι ότι τα μειονεκτήματα είναι πολλά παραπάνω απο το ένα και μοναδικό κέρδος, που το οποίο  στη περίπτωση του απλού commuter ειναι άχρηστο για 90% της χρήσης που θα το κάνει..

Για τη περίπτωση ενός σπορ μοντέλου όμως?

θα είναι κοροιδία να περνάει ενα golf gti πχ ενα ηλεκτροκίνητο της 3πλασιας αξιας σε τελικές ταχύτητες στους autobahn..

15 λεπτά πριν, andreas314p είπε

Εγώ λέω δεν χρειάζεται σασμαν απλά τρία γρανάζια σε κάθε κινητήρα.  1 μέχρι 100 2 μέχρι 200 3 μέχρι 300. Το θέμα Είναι ότι θα το βγάλουν μετά σιγά σιγά για να πάρεις καινούριο.  Φανταστείτε το ποδήλατο (περίπου) . 

Όπως επίσης είναι κοινό μυστικό ότι μπορούν να φτιάξουν οχήματα αεικίνητα χωρίς να θέλουν φόρτιση αλλά έτσι χαλάει η μαγιά. 

Οπα ρε φιλε κατσε τι αεικινητα μας λες? τους δίνεις μια αρχική ενέργεια και συχνεχίζουν χωρίς απώλειες απο πουθενά? που τα διαβασες αυτα σε κανα comic?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, andreas314p είπε

Εγώ λέω δεν χρειάζεται σασμαν απλά τρία γρανάζια σε κάθε κινητήρα.  1 μέχρι 100 2 μέχρι 200 3 μέχρι 300. Το θέμα Είναι ότι θα το βγάλουν μετά σιγά σιγά για να πάρεις καινούριο.  Φανταστείτε το ποδήλατο (περίπου) . 

Όπως επίσης είναι κοινό μυστικό ότι μπορούν να φτιάξουν οχήματα αεικίνητα χωρίς να θέλουν φόρτιση αλλά έτσι χαλάει η μαγιά. 

Αυτο που περιγραφεις, μαντεψε πως οναμαζεται συνιθως στα αυτοκινητα. Σασμαν το λενε εδω και χρονια. Το αν θα το κανεις με 2,3 ή 13 ταχυτητες μικρη σημασια εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, a_a_a είπε

Να έρθει η ηλεκτροκίνηση να ησυχάσουν οι πόλεις μας από την φασαρία των δρόμων και τους κάγκουρες

Αγαπητέ, πόσο μα πόσο δίκιο εχεις... Δεν παει αλλο με αυτό το θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά θα περίμενα από την Mercedes να βγάλει μια ηλεκτρική έκδοση του A-class ώστε να είναι σχετικά προσιτό, όπως έκανε η VW με το Golf. Το να βγάζεις ένα αυτοκίνητο που κατά τα φαινόμενα θα στοιχίζει τουλάχιστον 100 χιλάρικα δεν έχει νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, elorant είπε

Προσωπικά θα περίμενα από την Mercedes να βγάλει μια ηλεκτρική έκδοση του A-class ώστε να είναι σχετικά προσιτό, όπως έκανε η VW με το Golf. Το να βγάζεις ένα αυτοκίνητο που κατά τα φαινόμενα θα στοιχίζει τουλάχιστον 100 χιλάρικα δεν έχει νόημα.

Έχει το Β-class ηλεκτρικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, elorant είπε

Προσωπικά θα περίμενα από την Mercedes να βγάλει μια ηλεκτρική έκδοση του A-class ώστε να είναι σχετικά προσιτό, όπως έκανε η VW με το Golf. Το να βγάζεις ένα αυτοκίνητο που κατά τα φαινόμενα θα στοιχίζει τουλάχιστον 100 χιλάρικα δεν έχει νόημα.

Και η πλάκα είναι ότι όποιος έχει 100κ για αμάξι δεν κολλάει στο φουλαρισμα... Εγώ αν είχα τόσα λεφτά για αμάξι s class θα έπαιρνα και χέστηκα για το περιβάλλον :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σασμαν προϋποθέτει στα αυτοκίνητα διαφορικό.  Τα 3 γρανάζια σε κάθε τροχό είναι εντελώς διαφορετικό. Άλλο βάρος.  Όσο για τα αεικίνητα Διαβάστε λίγο για τον ΤΈΣΛΑ.  Η τεχνολογία υπάρχει θαμμένη.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Whargoul είπε

Tα Leaf και Bolt έχουν τελική 145-150km/h (150 & 200 ίππους αντίστοιχα). Το I-pace των 400 ίππων έχει τελική 200km/h. To model X 75D ~210km/h

Tα ηλεκτρικά απλά δεν έχουν αρκετή ροπή στις "υψηλές" ταχύτητες λόγω έλλειψης κιβωτίου (από τα 80km/h αρχίζει να πέφτει σημαντικά η διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα). + αρκετά προβλήματα διαχείρισης της θερμότητας. + πρέπει να κρατήσουν και οι μπαταρίες ένα εύλογο διάστημα. Μετά κάθε 20 λεπτά θα θέλανε φόρτισμα  

Στη Γερμανία παίζει να πάει άπατο με τέτοια τελική που του δώσαν

Γιατί να πάει απατο λόγω τελικής; Είναι γνωστοί γκαζιαριδες οι Γερμανοί;

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, andreas314p είπε

Το σασμαν προϋποθέτει στα αυτοκίνητα διαφορικό.  Τα 3 γρανάζια σε κάθε τροχό είναι εντελώς διαφορετικό. Άλλο βάρος.  Όσο για τα αεικίνητα Διαβάστε λίγο για τον ΤΈΣΛΑ.  Η τεχνολογία υπάρχει θαμμένη.  

Δεν υπάρχει αεικίνητο. Τελεία και παύλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, pW είπε

Γιατί να πάει απατο λόγω τελικής; Είναι γνωστοί γκαζιαριδες οι Γερμανοί;

Δεδομένου ότι δεν έχουν όριο ταχύτητας σε συγκεκριμένους δρόμους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Black Demis είπε

και μετά από που θα υπάρχουν έσοδα? οεο

κατσε να ερθουν για τα καλα τα ηλεκτρικα στην Ελλαδα και θα αρχησει το νταβατζιλικι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, a_a_a είπε

Να έρθει η ηλεκτροκίνηση να ησυχάσουν οι πόλεις μας από την φασαρία των δρόμων και τους κάγκουρες

Με τις επιταχύνσεις που έχουν... χλωμό να γλιτώσεις από κάγκουρες. Μάλλον το αντίθετο:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...