Προς το περιεχόμενο

To ηλεκτρικό EQC 400 4MATIC είναι το μέλλον της Mercedes-Benz


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, georgetsl είπε

το οτι τα ηλεκτρικα αμαξια ειναι το μελλον της αυτοκινησης ....το εχουμε καταλαβει εδω και μια πενταετια .....το οτι απο τέλη και περιβαντολογικους φορους δεν εχει καταλαβει ο κοσμος οτι δε θα τα γλυτωσει συν ο,τι οι αυτοκινητοβιομηχανιες θα σωθουν απο την φρενιτιδα του κοσμου να αποκτησει ηλεκτρικο αμαξι ....οπως και να εχει παντως ,παλι θα πληρωνουμε " ενοικιο " ,αυτα τα κουσουρια δεν κοβονται !!! 

και μετά από που θα υπάρχουν έσοδα? οεο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αναφορά σε κείμενο

είναι ένα «sport utility vehicle» (SUV), με δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) συνολικής ισχύος 320W 

320 KW

16 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Tα Leaf και Bolt έχουν τελική 145-150km/h (150 & 200 ίππους αντίστοιχα). Το I-pace των 400 ίππων έχει τελική 200km/h. To model X 75D ~210km/h

Tα ηλεκτρικά απλά δεν έχουν αρκετή ροπή στις "υψηλές" ταχύτητες λόγω έλλειψης κιβωτίου (από τα 80km/h αρχίζει να πέφτει σημαντικά η διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα). + αρκετά προβλήματα διαχείρισης της θερμότητας. + πρέπει να κρατήσουν και οι μπαταρίες ένα εύλογο διάστημα. Μετά κάθε 20 λεπτά θα θέλανε φόρτισμα  

Στη Γερμανία παίζει να πάει άπατο με τέτοια τελική που του δώσαν

Κανένα πρόβλημα ροπής δεν εχουν. Το αντίθετο, οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν σταθερή ροπή από τις 0 στροφές μεχρι το τέρμα. Απλά επειδή σε αντίθεση με τους βενζινοκινητήρες, φτάνουν 16000 στροφές, μπορούν να την βγάλουν χωρίς κιβώτιο. Το κιβώτιο σημαινει μηχανικά μέρη, απωλειες ισχύος και βάρος. Οπότε κάνουν ένα συμβιβασμό στην μέγιστη ταχύτητα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Κανένα πρόβλημα ροπής δεν εχουν. Το αντίθετο, οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν σταθερή ροπή από τις 0 στροφές μεχρι το τέρμα. 

Πότε καταρρίφθηκε η θεωρία του ηλεκτρομαγνητισμού και δεν το πείρα χαμπάρι?  Οι ηλεκτροκινητήρες παρουσιάζουν το φαινόμενο Back-EMF.  Είναι αποτέλεσμα του νόμου το Lorentz. Η ροπή του πέφτει αναγκαστικά γιατί λειτουργούν και εξ ορισμού σαν γεννήτρια. 

Οπότε για την σταθερή ροπή μέχρι το τέρμα σου έχω κακά νέα. Μόνο σταθερότητα στη ροπή δεν υπάρχει! 

Εικόνα από Dyno Tesla S P85D προς παραδειγματισμό! 

Image result for tesla dyno

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, a_a_a είπε

Να έρθει η ηλεκτροκίνηση να ησυχάσουν οι πόλεις μας από την φασαρία των δρόμων και τους κάγκουρες

Βασικά όταν ωριμάσει η ηλεκτροκίνηση, θα υπάρχει ηχείο για να προσομοιάζει τον ήχο που κάνουν τα οχήματα. Το να μην υπάρχει ήχος δεν θα επιτρέπεται.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Κανένα πρόβλημα ροπής δεν εχουν. Το αντίθετο, οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν σταθερή ροπή από τις 0 στροφές μεχρι το τέρμα.

 οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν έχουν σταθερή ροπή συναρτήσει των στροφών, τα συστήματα οδήγησής τους μπορούν να τους κάνουν να έχουν σταθερή ροπή μέχρι το σημείο της μέγιστης ισχύος όπου και η ροπή μειώνεται αναγκαστικά με τις στροφές αφού η ισχύς είναι το γινόμενο ροπής στροφών. Πρόβλημα ροπής όμως δεν έχουν αφού αυτή που μένει τελικά επαρκεί σε σχέση με μεκ αντίστοιχης ισχύος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nvel είπε

 Πρόβλημα ροπής όμως δεν έχουν αφού αυτή που μένει τελικά επαρκεί σε σχέση με μεκ αντίστοιχης ισχύος

Μια χαρά και έχουν πρόβλημα ροπής όταν τα Bolt και Leaf έχουν τελική 145-150km/h, και κάνουν 80-120 σε ~6 δευτερόλεπτα. Αμάξια των 150-200 ίππων, με 0-100 σε 8s

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

320 KW

Κανένα πρόβλημα ροπής δεν εχουν. Το αντίθετο, οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν σταθερή ροπή από τις 0 στροφές μεχρι το τέρμα. Απλά επειδή σε αντίθεση με τους βενζινοκινητήρες, φτάνουν 16000 στροφές, μπορούν να την βγάλουν χωρίς κιβώτιο. Το κιβώτιο σημαινει μηχανικά μέρη, απωλειες ισχύος και βάρος. Οπότε κάνουν ένα συμβιβασμό στην μέγιστη ταχύτητα 

Ξεκάθαρα. Full ροπή μέχρι το τέρμα.

 

if-given-a-choice-would-you-prefer-a-car

 

Ξεκάθαρα, δεν έχει ούτε μια σχέση.

Αναφορά σε κείμενο

Transmission‎: ‎1-speed fixed gear (9.73:1)

________________________________________

 

@voltmod

300 kW (408 hp) λέει η Mercedes-Benz.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Μια χαρά και έχουν πρόβλημα ροπής όταν τα Bolt και Leaf έχουν τελική 145-150km/h, και κάνουν 80-120 σε ~6 δευτερόλεπτα. Αμάξια των 150-200 ίππων, με 0-100 σε 8s

γράφω για ηλεκτρικούς κινητήρες και όχι για αυτοκίνητα, αν το  leaf και το bolt είχαν και μια μπαλαντέζα απείρου μήκους για να τα τροφοδοτεί και όχι συσσωρευτή με σύστημα διαχείρισης ισχύς θα είχαν διαφορετικά χαρακτηριστικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πω πω τι δράμα είναι αυτό με τη ροπή και τις τελικές, δεν το γνώριζα 

έλα να σταματήσει επιτέλους το αστείο... 

 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nvel είπε

γράφω για ηλεκτρικούς κινητήρες και όχι για αυτοκίνητα, αν το  leaf και το bolt είχαν και μια μπαλαντέζα απείρου μήκους για να τα τροφοδοτεί και όχι συσσωρευτή με σύστημα διαχείρισης ισχύς θα είχαν διαφορετικά χαρακτηριστικά 

Περίπου τα ίδια θα είχαν. Η απώλεια ροπής οφείλεται κυρίως στο Back-EMF. Είναι φυσικό φαινόμενο. Οι συσσωρευτές και τα συστήματα διαχείρισης δεν βοηθούν αλλά δεν προκαλούν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αυτά θα προκαλέσουν υπερθέρμανση του συστήματος και περιορισμό ισχύος σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όχι αμέσως και πάντα. (πχ τα Tesla υπερθερμαίνονται στο Autobahn και σε πίστες μέσα σε μερικά λεπτά).

Οπότε εάν είχαν μπαλαντέζα ίσως να έκαναν ακόμα 5-10km/h μεγαλύτερη τελική γιατί θα έφτανε ο ηλεκτροκινητήρας στα δικά του άκρα, και όχι των συσσωρευτών. Δεν θα υπήρχε όμως κάποια αλλαγή στη ροπή του ηλεκτροκινητήρα και στην επιτάχυνση του αυτοκινήτου. 

Για παράδειγμα το I-Pace, είναι κατασκευασμένο για πίστα. Οι μπαταρίες και τα συστήματα του έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη απόδοση, με έξτρα σημασία στην ψύξη τους. Παρ όλα αυτά πάλι έχει χάλια τελική για την ονομαστική ιπποδύναμη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για τι χρηση ειναι αυτοι οι κινητηρες που αναφερεσε? Γιατι προφανος δεν προοριζονται για κινηση σε μεγαλες ταχυτητες σε ρευστο μεσο (αερας). Ακομα και το παραδειγμα σου περι μιας απειρης πηγης τροφοδοτησης τους (μπαλαντεζα που ειπες) θα εβλεπες οτι οσο ανεβαινουν οι στροφες και παραγει μεγαλυτερο εργο το μοτερ ( ακομα και το να κρατησει σταθερη την ροπη συναιπαγεται μεγαλυτερο εργο απο οτι βλεπουμε τωρα σε δεδομενες στροφες) θα εβλεπες την καταναλωση δικτυου να εκτινασεται στα υψη. Κιβωτια πρεπει να βαλουν στα μοτερ αυτα και να βρουν τις βελτιστες σχεσεις μεταδοσης ωστε να εχουν καλυτερα αποτελεσματα στις υψηλες ταχητητες. Απλα ειναι κοστοβορο και οι περισσοτερες εταιρειες βαζουν απευθειας μοτερ στους αξονες και γλυτωνουν κινουμενα μεροι και ενα επιπλεον μερος συντηρησης. Αυτο που κανουν με μια σχεση οπως το παραδειγμα που αναφερθηκε πιο πανω ειναι εγκληματικο. Εχουν βαλει μια μεγαλη τελικη σχεση με σκοπο να εξωμαλυνει την τεραστια ροπη απο το μηδεν αλλα στις υψηλες ταχυτητες κυριολεκτικα τα σκοτωνει αυξανοντας κατακορηφα την καταναλωση ενεργειας που απαιτειται για την κινηση τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Περίπου τα ίδια θα είχαν. Η απώλεια ροπής οφείλεται κυρίως στο Back-EMF. Είναι φυσικό φαινόμενο. Οι συσσωρευτές και τα συστήματα διαχείρισης δεν βοηθούν αλλά δεν προκαλούν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αυτά θα προκαλέσουν υπερθέρμανση του συστήματος και περιορισμό ισχύος σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όχι αμέσως και πάντα. (πχ τα Tesla υπερθερμαίνονται στο Autobahn και σε πίστες μέσα σε μερικά λεπτά).

Οπότε εάν είχαν μπαλαντέζα ίσως να έκαναν ακόμα 5-10km/h μεγαλύτερη τελική γιατί θα έφτανε ο ηλεκτροκινητήρας στα δικά του άκρα, και όχι των συσσωρευτών. Δεν θα υπήρχε όμως κάποια αλλαγή στη ροπή του ηλεκτροκινητήρα και στην επιτάχυνση του αυτοκινήτου. 

Για παράδειγμα το I-Pace, είναι κατασκευασμένο για πίστα. Οι μπαταρίες και τα συστήματα του έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη απόδοση, με έξτρα σημασία στην ψύξη τους. Παρ όλα αυτά πάλι έχει χάλια τελική για την ονομαστική ιπποδύναμη του.

Γιατι δε βάζουν απλά μία ακόμη ταχύτητα να αυξήσουν τη τελική?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, cpgr είπε

Γιατι δε βάζουν απλά μία ακόμη ταχύτητα να αυξήσουν τη τελική?

Επειδή θα διαλυθεί το όλο marketing και selling point των ηλεκτρικών που είναι η εν δύναμη αξιοπιστία λόγω έλλειψης κινητών μερών. Ένα κιβώτιο είναι αρκετά πολύπλοκο. 

+ θα έχεις μια απώλεια της τάξης του 5-10% οπότε θα αρχίσουν να χάνουν τα θετικά τους στην κατανάλωση

+ έξτρα βάρος στο όλο βαρύ σύστημα

+ Αύξηση του όγκου του drive-train -> περιορισμοί στον σχεδιασμό ->, χάσιμο της ελευθερίας δημιουργίας μικρού αεροδυναμικού συντελεστή

+ κοστίζει αρκετά, οπότε το όλο πράγμα που είναι πανάκριβο, θα γίνει ακόμα πιο ακριβό. 

+ θα είναι αδύνατο να έχεις ηλεκτρικά με 2, ή 4 κινητήρες γιατί θα θέλεις άλλα τόσα κιβώτια. 

 

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...