papoys1 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έχω μία μηχανή τρακαρισμένη για την οποία αποζημιώθηκα με ολική από την ασφάλεια και έχει γίνει διαγραφή της άδειας από το Υπουργείο. Η ζημιά είναι στο μπροστινό μέρος.Γνωρίζει κάποιος αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το μοτέρ της το οποίο είναι σε άριστη κατάσταση και με ποιο τρόπο μπορεί να δηλωθεί στο Υπουργείο;;;;;; Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από papoys1
primeragt Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Βρισκεις ενα νομιμο σκελετο με χαρτια τον αγοραζεις και βαζεις το μοτερ πανω. Η πουλας το μοτερ με χαρτια σε καποιον που ψαχνει τετοιο. (χαρτια για το μοτερ ενοουμε να φεναιτε καπως οτι εχει αγοραστει νομιμα απο σενα). 1
Joshua21 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, papoys1 είπε Έχω μία μηχανή τρακαρισμένη για την οποία αποζημιώθηκα με ολική από την ασφάλεια και έχει γίνει διαγραφή της άδειας από το Υπουργείο. Η ζημιά είναι στο μπροστινό μέρος.Γνωρίζει κάποιος αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το μοτέρ της το οποίο είναι σε άριστη κατάσταση και με ποιο τρόπο μπορεί να δηλωθεί στο Υπουργείο;;;;;; Φυσικά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί το μοτέρ της. Όμως όταν λες με ποιον τρόπο μπορεί να δηλωθεί στο υπουργείο, τι ακριβώς εννοείς? 1
papoys1 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Παιδιά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.Όπως ρώτησα υπάρχει πρόβλημα να δηλωθεί νόμιμα το μοτέρ στο Υπουργείο γιατί παίζει οριστική διαγραφή. Θα δούμε αν βρεθεί κανένα παραθυράκι. 1
primeragt Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Μην μπαιρδευεσαι, το μηχανακι δεν μπορει να δηλωθει ( οταν λεμε μηχανακι εννοουμε το σκελετο και για αμαξι το κουφαρι) ολα τα υπολοιπα μπορουν να θεωρηθουν ανταλακτικα (μοτερ πλαστικα κλπ κλπ).ΜΟΝΟ ο σκελετος δεν μπορει να ξαναχρησημοποιηθει μια και εχει παραγραφει το οχημα. Ολα τα υπολοιπα μπορουν να μπουν ως ανταλακτικα σε ενα αλλο μηχανακι απλα οσον αφορα το μοτερ χρειαζεται τιμολογιο αγορας (οταν μιλαμε για αδειες με πληρη κωδικους μοτερ) ,αν προκειται για μηχανακι που αναγραφεται στις αδειες μονο ο τυπος του μοτερ τοτε ουτε δηλωση δεν χρειαζεται καθως προκειται για απλη αντικατασταση. Αν δεν γινονταν αυτο που λες τοτε τοσοι μαντραδες με μηχανες για αυτοκινητα και μοτοσυκλετες δεν θα μπορουσαν να δουλευουν (νομιμα τουλαχιστον) αλλα και οσοι αγοραζαν απο αυτους θα ηταν ολοι παρανομοι, πραγμα που δεν ισχυει. 1
mp123 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, papoys1 είπε Παιδιά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.Όπως ρώτησα υπάρχει πρόβλημα να δηλωθεί νόμιμα το μοτέρ στο Υπουργείο γιατί παίζει οριστική διαγραφή. Θα δούμε αν βρεθεί κανένα παραθυράκι. Στην ελλαδα ειμαστε. Κατι θα βρεθει😂.
Joshua21 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, papoys1 είπε Παιδιά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.Όπως ρώτησα υπάρχει πρόβλημα να δηλωθεί νόμιμα το μοτέρ στο Υπουργείο γιατί παίζει οριστική διαγραφή. Θα δούμε αν βρεθεί κανένα παραθυράκι. Δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησα... Να υποθέσω ότι το μοτέρ θέλεις να το βάλεις σε άλλη ίδια μοτοσυκλέτα? Αν ναι τότε δεν χρειάζεται να δηλωθεί τίποτα, αν πχ το παλιό μοτέρ έχει κωδικό 3DM-xxxxxx τότε είσαι 100% νόμιμος αν βάλεις οποιοδήποτε μοτέρ που ο κωδικός του ξεκινά με 3DM-. Αν δεν εννοείς το παραπάνω, τότε γίνε πιο σαφής στο τι ακριβώς εννοείς ώστε να πάρεις πιο σαφή απάντηση. 1
papoys1 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησα... Να υποθέσω ότι το μοτέρ θέλεις να το βάλεις σε άλλη ίδια μοτοσυκλέτα? Αν ναι τότε δεν χρειάζεται να δηλωθεί τίποτα, αν πχ το παλιό μοτέρ έχει κωδικό 3DM-xxxxxx τότε είσαι 100% νόμιμος αν βάλεις οποιοδήποτε μοτέρ που ο κωδικός του ξεκινά με 3DM-. Αν δεν εννοείς το παραπάνω, τότε γίνε πιο σαφής στο τι ακριβώς εννοείς ώστε να πάρεις πιο σαφή απάντηση. Παιδιά αλίμονο το μοτέρ εννοούσα και όχι το σκελετό ο οποίος πάει για παλιοσίδερα, το οποίο μπαίνει σε ίδιο μηχανάκι.Μου είπαν όμως ότι και για αυτό υπάρχει πρόβλημα και ψάχνουμε μήπως βρούμε κανένα παραθυράκι.☺️
Joshua21 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, papoys1 είπε Παιδιά αλίμονο το μοτέρ εννοούσα και όχι το σκελετό ο οποίος πάει για παλιοσίδερα, το οποίο μπαίνει σε ίδιο μηχανάκι.Μου είπαν όμως ότι και για αυτό υπάρχει πρόβλημα και ψάχνουμε μήπως βρούμε κανένα παραθυράκι.☺️ Ε δεν στα είπαν καλά, εφόσον μπει σε ίδιο μηχανάκι δεν χρειάζεται να δηλωθεί απολύτως τίποτα. Δες αυτό: "Ειδικά για την περίπτωση του αριθμού κινητήρα δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα η αντικατάστασή του με άλλον ίδιου τύπου. " http://www.yme.gov.gr/?tid=361 2
primeragt Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 21 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ε δεν στα είπαν καλά, εφόσον μπει σε ίδιο μηχανάκι δεν χρειάζεται να δηλωθεί απολύτως τίποτα. Δες αυτό: "Ειδικά για την περίπτωση του αριθμού κινητήρα δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα η αντικατάστασή του με άλλον ίδιου τύπου. " http://www.yme.gov.gr/?tid=361 Στην μονη περιπτωση που αλαζει αυτο που εγραψες ειναι για τιποτα παλιες αδειες που δεν αναγραφουν μονο το τυπο του μοτερ αλλα ολοκληρο των σειριακο αριθμο. Μονο σε τετοια , δυσκολο πλεον μιας και ειναι αρκετα παλιες αδειες, περιπτωση πρεπει να δηλωσεις το νεο μοτερ και η δηλωση εχει να κανει μονο ως προς την νομιμη αποκτηση του νεου (καθως προερχεται απο αλλη μοτοσυκλετα πιθανος δηλωμενη σε αλλο ατομο με πληρη αναγραφη του κωδικου του μοτερ).
Joshua21 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, primeragt είπε Στην μονη περιπτωση που αλαζει αυτο που εγραψες ειναι για τιποτα παλιες αδειες που δεν αναγραφουν μονο το τυπο του μοτερ αλλα ολοκληρο των σειριακο αριθμο. Μονο σε τετοια , δυσκολο πλεον μιας και ειναι αρκετα παλιες αδειες, περιπτωση πρεπει να δηλωσεις το νεο μοτερ και η δηλωση εχει να κανει μονο ως προς την νομιμη αποκτηση του νεου (καθως προερχεται απο αλλη μοτοσυκλετα πιθανος δηλωμενη σε αλλο ατομο με πληρη αναγραφη του κωδικου του μοτερ). Ούτε στην περίπτωση που περιγράφεις αλλάζει κάτι. Ο σειριακός αριθμός του κινητήρα είναι εντελώς αδιάφορος, άσχετα αν αναφέρεται ή όχι στην άδεια. Δες ξανά στο link που έκανα παράθεση πριν: "Ειδικά για την περίπτωση του αριθμού κινητήρα δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα η αντικατάστασή του με άλλον ίδιου τύπου. Σ΄αυτή την περίπτωση ο τύπος του κινητήρα παραμένει ίδιος και διαφέρει μόνο ο αριθμός σειράς παραγωγής του. "
primeragt Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ούτε στην περίπτωση που περιγράφεις αλλάζει κάτι. Ο σειριακός αριθμός του κινητήρα είναι εντελώς αδιάφορος, άσχετα αν αναφέρεται ή όχι στην άδεια. Δες ξανά στο link που έκανα παράθεση πριν: "Ειδικά για την περίπτωση του αριθμού κινητήρα δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα η αντικατάστασή του με άλλον ίδιου τύπου. Σ΄αυτή την περίπτωση ο τύπος του κινητήρα παραμένει ίδιος και διαφέρει μόνο ο αριθμός σειράς παραγωγής του. " Και σου ξαναλεω , απο πρoσωπικη εμπειρια σε αυτοκινητο, οτι αυτο που λες ισχυει εδω και χρονια εκτως απο κατι παλιες αδειες (σε πιο παλια αυτοκινητα και μηχανακια ) που εχουν ολοκληρο τον κωδικο μοτερ στο πεδιο της αδειας με τον τυπο του μοτερ. Ουσιαστικα δεν θα επρεπε να ισχυει αλλα ισχυει κλασικα λογο ηλιθιοτητος των υπαλληλων που αν δουν αλλον αριθμο απο τον αναγραφομενο φρικαρουν (ακομα και αν δουν 3sgte-212358B k 3sgte-212359A). Οποτε αν πεσεις σε τετοια περιπτωση το δηλωνεις ως αλλαγη και ξεμπερδευεις. Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2018 από primeragt
Joshua21 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, primeragt είπε Και σου ξαναλεω , απο πρoσωπικη εμπειρια σε αυτοκινητο, οτι αυτο που λες ισχυει εδω και χρονια εκτως απο κατι παλιες αδειες (σε πιο παλια αυτοκινητα και μηχανακια ) που εχουν ολοκληρο τον κωδικο μοτερ στο πεδιο της αδειας με τον τυπο του μοτερ. Ουσιαστικα δεν θα επρεπε να ισχυει αλλα ισχυει κλασικα λογο ηλιθιοτητος των υπαλληλων που αν δουν αλλον αριθμο απο τον αναγραφομενο φρικαρουν (ακομα και αν δουν 3sgte-212358B k 3sgte-212359A). Οποτε αν πεσεις σε τετοια περιπτωση το δηλωνεις ως αλλαγη και ξεμπερδευεις. Τα γυρνάς τώρα, πριν είχες γράψει ότι ισχύουν άλλα όταν η άδεια γράφει το σειριακό αριθμό του κινητήρα, τώρα γράφεις πως το τι ισχύει εξαρτάται από την ηλιθιότητα του υπαλλήλου... ε δεν είναι έτσι. Αν ο υπάλληλος είναι ηλίθιος, τότε υπάρχει τρόπος για να τον υποχρεώσεις να κάνει σωστά τη δουλειά του. Η λύση πάντως στο - ανύπαρκτο - πρόβλημα που περιγράφεις δεν είναι εφικτή, ποτέ δεν θα καταφέρεις στο υπουργείο να κάνεις μια διαδικασία που δεν προβλέπεται, και συγκεκριμένα να δηλώσεις αλλαγή κινητήρα με άλλον ίδιου τύπου. Από προσωπική εμπειρία πάντως σε αυτοκίνητο, μια χαρά είχα περάσει τόσες φορές το δικό μου που είχε κινητήρα ίδιου τύπου(SR20) αλλά με άλλο σειριακό.
primeragt Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε τι αμαξι και τι εγραφε η αρχικη αδεια στον τυπο του κινητηρα? Το δεν θα πρεπε το αναφερω καθαρα γιατι εχει αλαξει η διαδικασια και ισχυει αυτο που σωστα ανεφερες. Παλιοτερα ισχυε αυτο που λεω και οι ηλιθιοι το ακολουθουν οποτε πετυχουν τετοιες αδειες ( πριν το 88-89) γιαυτο λεω οτι προκοιτε για αρκετα παλιες αδειες. Επεξ/σία 6 Σεπτεμβρίου 2018 από primeragt
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα