Kamil Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Kamil είπε Σκέψου toyota yaris. Ιαπωνικα με οτι συνεπάγεται αυτο , δεν καινε πολυ Τα ιαπωνικα να σου τονισω οτι θεωρούνται πολύ αξιοπιστα με λιγες μηχανικεε βλαβες
nikosrapt Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Kamil είπε Τα ιαπωνικα να σου τονισω οτι θεωρούνται πολύ αξιοπιστα με λιγες μηχανικεε βλαβες Πάνω από πόσα χιλιόμετρα θεωρείται κουρασμένο; Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από nikosrapt
Kamil Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν εχω την κατάλληλη εμπειρια για να σου απαντησω αλλα αν μπορεσεις να βρεις με 50-60-70.000 θα εισαι σχετικα καλα
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) θεωρω όμως ότι αξιζει η υπερβαση ακομα και 1000ων ευρο...Αν γινεται βεβαια! 50-60-70 τα ξεχνας...Μιλαμε για αμαξια 15ετιας...Κατω από 100.000 δεν θα κοιταγα εκτος αν είναι καποια πολύ ειδικα κατασταση. 2ο αμαξι κτλπ κτλπ Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από Αλεξανδρος A.92
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 24 λεπτά πριν, Kamil είπε Τα ιαπωνικα να σου τονισω οτι θεωρούνται πολύ αξιοπιστα με λιγες μηχανικεε βλαβες Αμάξι με 2-3Κ θέλει να πάρει. Σίγουρα θα του ζητήσει σε βλάβες ότι και να πάρει.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, amagawd είπε Αμάξι με 2-3Κ θέλει να πάρει. Σίγουρα θα του ζητήσει σε βλάβες ότι και να πάρει. Φυσικα και δεν είναι σιγουρο αυτό...με 1900 ευρο πηρε αμαξι φιλη. 2 χρονια μετα μονο ένα πρόβλημα με τα φωτα των 50ευρο.
ExTaCy1337 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, amagawd είπε Αμάξι με 2-3Κ θέλει να πάρει. Σίγουρα θα του ζητήσει σε βλάβες ότι και να πάρει. 2,5k πηρα mitsubishi του 2001, πριν 3 χρονια 140.000 χιλιομετρα, και εχω αλλαξει ιμαντες, ενα ακρομπαρο (θελει και 2ο αλλα οι Γιωταδες στο ΚΤΕΟ δεν μου ειπανε μονο για το ενα ενω και το αλλο ητανε σκατα), μια φυσουνα κρεμαγιερας αν δν κανω λαθος που ειχε σκασει, και χρειαζομαι αμορτισερ γιατι εχει απανω ακομη τα μανισια. Ουσιαστικα, ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ. Αλλα τα 50-60-70k, ουτε καν με τοσα λεφτα. Ειδικα απο μαντρα αν παρεις, και 60k να λεει υπολογισε 600k χιλιομετρα. Fiat punto επαγγελματικο ενας φιλος, 180k γραφει τωρα, το προηγουμενο ΚΤΕΟ εγραφε 480k, χαχα.
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Ο TS λόγο ηλικίας και απειρίας θα δει πολλά σάπια που θα του γυαλίσουν. Δυστυχώς οι πιθανότητες να πάρει κάτι κακό σε αυτό το εύρος τιμής δεν είναι με το μέρος του. Η λύση είναι από ιδιώτη, στην αρχή με κάποιον έμπειρο να μπορεί να κανει το ξεσκαρτάρισμα και μετα sport mechanic. Βέβαια αυτο δεν τον γλιτώνει απο αμάξι 15ετιας++ με πολλά χλμ. Εγώ θα προσπαθούσα να ανέβω στα 4 για ένα μικρό το πολύ 10ετιας αλλά με λίγα πραγματικά χλμ. Αλλά θέλει πολύ ψάξιμο, αποφασιστικότητα γιατί ψάχνουν πολλοί με αυτά τα χαρακτηριστικά
phanispal Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Kamil είπε Σκέψου toyota yaris. Ιαπωνικα με οτι συνεπάγεται αυτο Ίσως μόνο τα πρώτα, τα επόμενα μόνο Γιαπωνέζικα δεν είναι, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
ideal09 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Αμαξι που δυστυχως παιζει καλη μπαλιτσα στη Ελλαδα και ολα ερχονται απο Γερμανια..ειναι το opel corsa 1.2cc τον twinport η το 1.3cc τον ctdi το πετρελαιακι(Αθηνα εισαι,euro5 λενε, αλλα μονο τετοια βλεπεις) παιζει στα 3.000-3.500 και ειναι πολυ κοντα σ αυτο που θες. Για μενα πολυ καλο αμαξι ειναι hyundai i10, kia picanto οπως αναφερθηκε αν και αυτα δυσκολα τα βρισκεις στα 3.000 χιλιαρικα,ισως να αξιζει η υπερβαση ομως. Σκυλακια αλλα και αυτα ισως θελουν μια προσοχη στη παρτιδα που θα πεσεις(π.χ. στο picanto στραβωνε ο στροφαλος και δεν καλυπτοταν απ την εγγυηση,αν και ηταν εργοστασιακη αστοχια). Τα Daihatsu Sirion η Cuore ειναι καλα αυτοκινητακια και καθαρα japan, αλλα εχουν και αυτα θεματακια με καψιμο λαδιων, κατα βαση το cuore ομως. Sirion με τον 1.2 καλη επιλογη,σκυλι αλλα νομιζω δεν παιζουν πολυ στη πιατσα δεν τα πουλαει κοσμος και καποια που ερχονται ειναι κατι χρεπια απο βουλγαρια. Ενα καλο συντηρημενο sirion απο ιδιωτη αξιζει προσοχη ομως. Τα c1,107 κ.λ.π ειναι πολυ δυνατα αλλα ξεφευγουν αρκετα απο το budget εκτος αν πεσεις σε καμια περιπτωση. 1
gia_nnis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, ideal09 είπε (π.χ. στο picanto στραβωνε ο στροφαλος και δεν καλυπτοταν απ την εγγυηση,αν και ηταν εργοστασιακη αστοχια). Ναι τα πρωτα μοντελα ειχαν θεμα με την βιδα του στροφαλου.. αρκετοι τα εχουν επισκευασει οποτε δεν θα εχει θεμα.. Το θεμα ειναι να βρει στα χρηματα αυτα κατι που να αξιζει σε σχεση με την τιμη του!!! Αυτο ειναι το δυσκολο κομματι..
dakangr Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2018 Επισης μπορεις μεσω αριθμο πλαισιου να ρωτησεις στην αντιπροσωπεια, και εξωτερικου να ειναι, πιθανον να υπαρχει αρχειο σερβις, και να μπορεις να διασταυρωσεις αν τα χιλιομετρα ειναι αληθινα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα