Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
52 minutes ago, Istros said:

Και ένα rolex σιγουρα έχει ξεκάθαρα πλεονεκτήματα από ένα casio του 50αρικου.Η συζήτηση είναι γιατί κάποιος να πάει να δώσει λεφτά για να πάρει ένα ακριβό ρολόι όταν ένα ηλεκτρονικό π.χ.casio που προφανώς είναι πολυ πιο φτηνό κάνει την ίδια δουλειά δηλαδή δείχνει την ώρα και ίσως και με περισσότερη ακρίβεια.Και του έφερα σαν παράδειγμα το WRX subaru για τον ίδιο λόγο που κάποιος πληρώνει τα 10πλασια για να φτιάξει η να έχει ένα αυτοκίνητο.Απλα για την κ@;λα του.Την ίδια δουλειά την κάνει και μ ένα polo.

 

Αυτό είναι το θέμα.

Δεν κάνεις την ίδια δουλειά με το Polo. 

 

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Αυτό είναι το θέμα.

Δεν κάνεις την ίδια δουλειά με το Polo. 

Αυτό εννοείται γι'αυτό και έβαλα το παράδειγμα εάν έκανε την ίδια δουλειά δεν θα τα χρησιμοποιούσα σαν παραδειγμα

Επεξ/σία από Istros
Δημοσ.
Στις 5/9/2018 στις 11:59 ΠΜ, spectaculator είπε

Σε πέντε χρόνια ποιος ζει, ποιος πεθαίνει! Η ουσία είναι πως έβγαλε μια πατάτα σε λάθος εποχή. Σε πέντε χρόνια μπορεί να έχουν βγει άλλα πράγματα πολύ ποιο αξιόλογα ή με τεχνολογίες εκείνης της εποχής.

Σες βλεπω αισιοδοξο για το μέλλον! 😄

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ntemek είπε

Σες βλεπω αισιοδοξο για το μέλλον! 😄

Όχι τελείως! Κάτι ακόμα κει στο πάτο ελπίζει. Με δυσαρεστεί που τεχνολογικά φτιάχνουν προιόντα βραχυπρόθεσμα αναλώσιμα. Εϊναι αρκετά αντιοικολογικό πέρα από το αντιοικονομικό για το ευρύ κοινό. Τεσπά, αυτό είναι άλλη ιστορία :)

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, NickTG είπε

 

Αυτό είναι το θέμα.

Δεν κάνεις την ίδια δουλειά με το Polo. 

 

Την ίδια κάνεις! και με πλεονεκτήματα την καταναλωση της βενζίνης Την ανεση την οικολογία τις τεχνολογίες ασφαλείας (brake assist) και τον ελάχιστο θόρυβο..   α και την οικονομια στα σερβις φορους κλπ... από την άλλη χανεις την επιτάχυνση τις τελικές και το στρίψιμο..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Istros είπε

Και του έφερα σαν παράδειγμα το WRX subaru για τον ίδιο λόγο που κάποιος πληρώνει τα 10πλασια για να φτιάξει η να έχει ένα αυτοκίνητο.Απλα για την κ@;λα του.Την ίδια δουλειά την κάνει και μ ένα polo.

Συμφωνώ απόλυτα ότι αυτοί που αγοράζουν ένα ρολόι πολυτελείας ικανοποιούν τη κ@υλα τους όπως ακριβώς και κάποιος που αγοράζει ένα αυτοκίνητο πολυτελείας. Αλλά συμφωνώ και με τον NickTG ότι το WRX SUBARU έχει πλεονέκτημα στην οδήγηση έναντι του polo ενώ το rolex δεν έχει πλεονέκτημα στη χρονομέτρηση έναντι του casio. Τα μηχανικά ρολόγια είναι επιστήμη αλλά με τα γρανάζια και τα ελατήρια, όσο περίπλοκα και αν είναι, ότι ακρίβεια και αν έχουν καταφέρει να πετύχουν πλέον δεν είναι τεχνολογία αιχμής. 

Στις 5/9/2018 στις 12:32 ΜΜ, spectaculator είπε

Το Casio, χαλά μετά από δυο-τρια χρόνια (το δικό μου Pro-master νέκρωσε) ενώ το μηχανικό/αυτόματο δουλεύει για πάντα. Τα quarz, όταν βρεθούν σε μαγνητικά πεδία κάνουν αρλούμπες (το πιεζο-quartz πάλεται ασυντόνιστα) ενώ τα μηχανικά δουλέυουν μια χαρά.

Φυσικά, με το κόστος ενός καλού μηχανικού μπορείς να πάρεις ένα κιλό quartz ρολόγια από την Ιχθυόσκαλα, αλλά τεσπα!

Ανάλογα το Casio, κάποιοι τα έχουν για δεκαετίες. Για τα μαγνητικά πεδία ισχύει το αντίθετο, γενικά (υπάρχουν εξαιρέσεις) τα μηχανικά είναι πολύ πιο ευαίσθητα, π.χ. μπορούν να επηρεαστούν από ηλεκτρική σκούπα. Επίσης το μηχανικό χρειάζεται τα service του και κούρδισμα ή να φοριέται (αν είναι αυτόματο) καθημερινώς για να συνεχίσει να λειτουργεί. Ούτε να το αφήσεις να κάθεται για πολύ καιρό δεν κάνει, χρειάζεται κούρδισμα αραιά και πού για να μην κολλήσει. 

Επεξ/σία από Skylined
  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Skylined είπε

Συμφωνώ απόλυτα ότι αυτοί που αγοράζουν ένα ρολόι πολυτελείας ικανοποιούν τη κ@υλα τους όπως ακριβώς και κάποιος που αγοράζει ένα αυτοκίνητο πολυτελείας. Αλλά συμφωνώ και με τον NickTG ότι το WRX SUBARU έχει πλεονέκτημα στην οδήγηση έναντι του polo ενώ το rolex δεν έχει πλεονέκτημα στη χρονομέτρηση έναντι του casio. Τα μηχανικά ρολόγια είναι επιστήμη αλλά με τα γρανάζια και τα ελατήρια, όσο περίπλοκα και αν είναι, ότι ακρίβεια και αν έχουν καταφέρει να πετύχουν πλέον δεν είναι τεχνολογία αιχμής. 

Ανάλογα το Casio, κάποιοι τα έχουν για δεκαετίες. Για τα μαγνητικά πεδία ισχύει το αντίθετο, γενικά (υπάρχουν εξαιρέσεις) τα μηχανικά είναι πολύ πιο ευαίσθητα, π.χ. μπορούν να επηρεαστούν από ηλεκτρική σκούπα. Επίσης το μηχανικό χρειάζεται τα service του και κούρδισμα ή να φοριέται (αν είναι αυτόματο) καθημερινώς για να συνεχίσει να λειτουργεί. Ούτε να το αφήσεις να κάθεται για πολύ καιρό δεν κάνει, χρειάζεται κούρδισμα αραιά και πού για να μην κολλήσει. 

Κάνεις λάθος, τα μηχανικά ρολόγια επιρεάζονται ελάχιστα από τα μαγνητικά πεδία, παρότι τη μεταλλική κατασκευή τους. Τα ψηφιακά όμως πάπαλα! Το μηχανικό, αν τύχει και μαγνητιστεί ο μηχανισμός εξισορρόπισης, απλά σταματά. Το απομαγνητίζεις μ' ένα degauss πηνίο κι όλα είναι ο.κ. Το ψηφιακό είναι για πέταμα. Επίσης το μηχανικό, αν χαλάσει που δεν χαλά επισκευάζεται. Το ψηφιακό όμως όχι. Τα αυτόματα, επίσης μηχανικά, δεν θέλουν κούρδισμα και τα σύγχρονα, χάνουν κανα λεπτό στο τρίμηνο.

Επίσης στα ρολόια όπως και σε πολλά άλλα, ότι δίνεις παίρνεις. Έχω δει πολλά ψηφιακά να παραδίνουν πνεύμα πριν τη μπαταρία τους. Ειδικά τα quartz με δείκτες είναι άστο καλύτερα...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Skylined είπε

Συμφωνώ απόλυτα ότι αυτοί που αγοράζουν ένα ρολόι πολυτελείας ικανοποιούν τη κ@υλα τους όπως ακριβώς και κάποιος που αγοράζει ένα αυτοκίνητο πολυτελείας. Αλλά συμφωνώ και με τον NickTG ότι το WRX SUBARU έχει πλεονέκτημα στην οδήγηση έναντι του polo ενώ το rolex δεν έχει πλεονέκτημα στη χρονομέτρηση έναντι του casio. Τα μηχανικά ρολόγια είναι επιστήμη αλλά με τα γρανάζια και τα ελατήρια, όσο περίπλοκα και αν είναι, ότι ακρίβεια και αν έχουν καταφέρει να πετύχουν πλέον δεν είναι τεχνολογία αιχμής. 

Ανάλογα το Casio, κάποιοι τα έχουν για δεκαετίες. Για τα μαγνητικά πεδία ισχύει το αντίθετο, γενικά (υπάρχουν εξαιρέσεις) τα μηχανικά είναι πολύ πιο ευαίσθητα, π.χ. μπορούν να επηρεαστούν από ηλεκτρική σκούπα. Επίσης το μηχανικό χρειάζεται τα service του και κούρδισμα ή να φοριέται (αν είναι αυτόματο) καθημερινώς για να συνεχίσει να λειτουργεί. Ούτε να το αφήσεις να κάθεται για πολύ καιρό δεν κάνει, χρειάζεται κούρδισμα αραιά και πού για να μην κολλήσει. 

Μην μπερδεύεστε με την οδήγηση,σίγουρα κάτι που το πληρώνεις πιο ακριβο από κάτι άλλο θα υπάρχει λόγος.Και ενα αυτοκινητο πολυτελειας παλι εχει καλυτερη ασφαλεια,οδηγηση,ανεση κ.α.Το να πάρεις η να φτιάξεις ένα ακριβό αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι πλεονασμος, εκτός και αν κατεβαίνεις σε αγώνες διαφορετικά μες στην κίνηση της Αθήνας μόνο για την κ@;λα σου μπορείς να κάνεις.Ακριβως όπως και ένα ακριβό ρολεξ.Καποια από αυτά είναι φτιαγμένα από χρυσό η πλατίνα,από ανώτερα υλικά,μηχανισμό με πολλά jewels,υψηλής ακρίβειας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...