non-serviam Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 5 λεπτά πριν, jimkotefas είπε Σε ευχαριστω για τις συμβουλες , θα προσπαθησω να κανω οτι μπορω. Θα θελα να βρω και αλλα ατομα που εχουν προβλημα με το μαγαζι μπας και ειμαστε πιο οργανωμενοι. Σκεφτομουν να επικοινωνησω και με τον συνηγορο του καταναλωτη πρωτα αλλα δεν ξερω ποσο θα μπορεσει να βοηθησει αν ουτε αυτος καταφερει να ερθει σε επικοινωνια με το μαγαζι Μην το καθυστερείς όμως. Δράσε πριν εξαφανιστούν εντελώς, αν δεν το έχουν κάνει ήδη. 1
thetiesthatbind Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Πάρε ένα τηλέφωνο στην τράπεζα αρχικά για να αμφισβητήσεις την πληρωμή. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί πες τους τι έγινε και λογικά θα ακυρώσουν την πληρωμή . Σιγουρα κάνε μήνυση
non-serviam Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 17 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Πάρε ένα τηλέφωνο στην τράπεζα αρχικά για να αμφισβητήσεις την πληρωμή. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί πες τους τι έγινε και λογικά θα ακυρώσουν την πληρωμή . Σιγουρα κάνε μήνυση Είναι εφικτό κάτι τέτοιο για πληρωμή που έχεις κάνει σε φυσικό κατάστημα;
thetiesthatbind Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Από τη στιγμή που δεν έχει παραλάβει ακόμη το οτιδήποτε σίγουρα μπορεί να αμφισβητήσει την πληρωμή. Δεν χάνει τίποτα να δοκιμάσει. Επειδή το έχω ρωτήσει νομίζω γίνεται. Δεν έχει να χάσει τίποτα αν πάρει τώρα τηλέφωνο στο τηλ. κέντρο της τράπεζας και περιγράψει τι έχει συμβεί, λογικά το ίδιο το κέντρο θα προτείνει να αμφισβητήσει την πληρωμή. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι ο αριθμός της συναλλαγής. Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, η ίδια η τράπεζα θα κινηθεί νομικά ενάντια στο κατάστημα. Είναι πολύ απλά τα βήματα που έχει να κάνει ξεκινώντας άμεσα: 1) Τηλεφωνική επικοινωνία με την τράπεζα (το κέντρο δουλεύει 24/7 άρα ειναι παντα διαθέσιμο) ΤΩΡΑ. 2) Μήνυση στο τοπικό ΑΤ αφού είναι δωρεάν για απάτη 3) Άμεση επικοινωνία με το 1520 (Γραμμή Καταναλωτών) και να ακολουθήσει τις οδηγίες τους για καταγγελία.
Mhlogiatros Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 "κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρίας" Ας μας μεταφέρει τι θα του πει η τράπεζα . Σύμφωνα με τη νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το Νόμο 2251/1994 που ρυθμίζει τις συναλλαγές από απόσταση, από τη στιγμή πουτα χρήματα μιας παραγγελίας κατατεθούν σε τραπεζικό λογαριασμό, το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να αποστείλει άμεσα το προϊόν στον αγοραστή. Χρειάζεται όμως μεγάλη προσοχή, διότι στην ουσία τα χρήματα σου κατατίθενται σε λογαριασμού τρίτου προσώπου και δεν μπορούν να επιστραφούν εάν κάτι δεν πάει καλά, χωρίς τη μεσολάβηση σύνθετων νομικών διαδικασιών. Όπως είναι κατανοητό, ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής έγκειται απόλυτα στη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία του πωλητή και εμπεριέχει μεγάλο ρίσκο από την πλευρά του αγοραστή – καταθέτη για τις ηλεκτρονικές αγορές.
theoilia Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 ναι αλλά για αγορές πάνω από 500€ δεν έχεις άλλο τρόπο παρά κατάθεση ή χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.Και ο φίλος μιλάει για αγαθά αξίας 900€ 1
nek4d Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Ανοιξε και ενα θεμα στο φορουμ με το ονομα του μαγαζιου στον τιτλο και καποια ενδεικτικη λεξη πχ απατη, ωστε να το βρισκουν ευκολα και αλλα θυματα και να συντονιστειτε εκει συλλογικα, πχ ομαδικη αγωγη σε δικηγορο. (Οταν το ανοιξεις, βαλε και λινκ εδω για να το δουν οσοι διαβασαν το παρον νημα). Επεξ/σία 13 Μαΐου 2019 από nek4d 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις