Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξέρω τί λέτε εδώ για την οδηγική συπεριφορά του Arona, αλλά στο κομμάτι ειδικά αυτό σε άλλο forum το εκθειάζουν (εν αντιθέσει με το qq)

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=44855&start=3750#p3254793

Quote

Εκανα καποια χιλιομετρα με το αρονα.

Μια χαρα αυτοκινητακι, και ιδιαιτερα στις στροφες οπου δεν εγερνε οσο θα περιμενα. Βασικα περα απο το ελαφρως υψηλοτερο οπτικο πεδιο του οδηγου, η αισθηση ειναι σαν ενα κανονικο χατσμπακ. Οταν εβγαινα εξω και το κοιταζα καταλαβαινα οτι οδηγουσα κροσσοβερ.

Στα θετικα του ντιζελ που ειχα, οτι ο κινητηρας ακουγοταν σαν βενζινης και η εκρηξη της ροπης απο χαμηλα μ 'αρεσε αρκετα.

Αρνητικο οτι εισαι συνεχεια με το ενα χερι στο κιβωτιο καθως αλλαζεις σχεσεις διοτι εχει καπως μικρο ευρος λειτουργιας, αλλα σε καθε αλλαγη νιωθεις αυτο το φουσκωμα της τουρμπινας και το μικροσαλτο της κινησης προς τα μπροστα απο το τουρμπο.
Καλουτσικο δηλαδη. 

Αν διαβασεις τις καμπυλες της ροπης του κινητηρα και κανεις γρηγορες αλλαγες κινηται εξαιρετικα γοργα, εχοντας κατα νου και τα αλογα που αναφερει επισημως. Απλα πρεπει να το μαθεις.

Απο καταναλωση του ηπια το αιμα, με 8 και παραπανω λιτρα ανα 100 χιλ ημουν συνεχεια, αλλα ευχαριστηθηκα τον ντιζελ κινητηρα του. Οτι μπορει τελος παντων να προσφερει ενας ντιζελ κινητηρας.
Με βενζινης αντιστοιχα υπολογιζω θα ημουν στα 12 λιτρα πανω κατω.
Μια φορα που ειπα να παω ηρεμος και απαλα εγραψε 4,5 λιτρα. Οποτε και εκει μια χαρα 

Το κιβωτιο ειναι σαν του πολο, δηλαδη εξαιρετικο σε αίσθηση και κουμπωμα.
Το τιμονι οχι κατι το φοβερο, αλλα εχει συγχρονη αισθηση οπως ολα τα αλλα της κατηγοριας.

Αν το προτεινω; 
Φυσικα καθως τα κανει ολα παρα πολυ καλα και εχει και καλη τιμη.
Με τα λεντ φαναρια ειναι ψαρωτικο απο μπροστα και γεμιζει με την αισθηση ποιοτικου αυτοκινητου που αναζητα κανεις σε αυτα τα χρηματα και κατηγορια.
Παρατηρησεις;
Η πισω πορτα του πορτπαγκαζ ειναι αδικαιολογητα βαρια. Χωρις υπερβολη ειναι πολυ βαρια στο να την κλεισει π.χ μια γυναικα ή ενα παιδι.
Οι χωροι για τους πισω ειναι μετριοι για το μηκος του αυτοκινητου ενω η θεση οδηγησης εργονομικοτατη και ξεκουραστη.

Συμπερασμα

Σε οσους αρεσει αισθητικα περισσοτερο απο τα αλλα στην κατηγορια, σαν εμενα δηλαδη, και δεν τον ενδιαφερει η υπαρξη ή μη της τετρακινησης, εδω οχι σαν εμενα :lol: , παρτε το με κλειστα τα ματια.
Θα το ευχαριστηθειται δεοντως.

 

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1ον να σας ζήσει , καλότυχος και γερός να είναι ο μπέμπης

2ον αν είσαι σε πόλη/περιοχή με πρατήριο/α cng περίμενε για το arona cng αλλά ρώτα για πότε το περιμένουν 

3ον άσε το καθένα και το κάθε είδους τύπο ηλεκτρονικό , έντυπο κτλ ... κλείσε test drive και οδήγα το , το τι λέει ο καθένας , πως μπαίνει στις στροφές κτλ εμένα μου είναι αδιάφορο , 

δεν είμαστε 18 χρόνων στη @@@@@ και να πάρουμε αμάξι για μπατιλίκια και drift , ναι θα  θέλεις να πάρεις μια στροφή αλλά σα ΠΑΤΕΡΑΣ θα οδηγάς διαφορετικά , θα δεις βέβαια τα όρια του Χ αυτοκινήτου και θα ξέρεις ,  όλο αυτό θα γίνει μόνο με αμάξι στα χέρια σου , όχι με τη γνώμη και τα κριτήρια άλλων. 

Εάν καταλήξετε σε cng arona υπολόγισε βαριά 4€/100χλμ ((στο ibiza είμαι στα 3,56€/100χλμ μετά από 8500χλμ με φα για καύσιμο )) 0€ τέλη κυκλοφορίας (μέχρι και τη στιγμή αυτή) 

Βέβαια θα παίξει ρόλο και η σύζυγος ... 😅

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, xanoutas είπε

Ίσως θα έπρεπε να μετονομαστεί το topic σε "καλό αμάξι μεταχειρισμένο ή μέτριο αμάξι καινούργιο;" χαχαχα

προσωπικα, παντα με αυτο το κριτήριο σκεφτομαι! 

γενικα δεν ειχα ποτε προβληματα, ισως το ψαχνω καλα, ισως ειμαι τυχερος? τι να πω! 

οτι και να επιλεξεις, καλοταξιδο με το μπεμπη και την οικογενεια σου!

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, terry308 είπε

στο ibiza είμαι στα 3,56€/100χλμ μετά από 8500χλμ με φα για καύσιμο

στις δοκιμες cng που εχω διαβασει μιλανε για μειωμενες επιδοσεις οταν δουλευει με αεριο σε σχεση με τη βενζινη, βεβαια σε ενδιαφερει η μειωμενη καταναλωση, αλλα ειναι εμφανες αυτο στην οδηγηση σε σημειο που να ενοχλει;

οταν λεω  επιδοσεις, εννοω του συγκεκριμενου νορμαλ κινητηρα,  οχι επιδοσεις ενος tsi.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, bjj-p είπε

στις δοκιμες cng που εχω διαβασει μιλανε για μειωμενες επιδοσεις οταν δουλευει με αεριο σε σχεση με τη βενζινη, βεβαια σε ενδιαφερει η μειωμενη καταναλωση, αλλα ειναι εμφανες αυτο στην οδηγηση σε σημειο που να ενοχλει;

οταν λεω  επιδοσεις, εννοω του συγκεκριμενου νορμαλ κινητηρα,  οχι επιδοσεις ενος tsi.

Προερχόμενος από Fiat punto 16v 2002 μοντέλο,με μετατροπή σε υγραέριο μετά από 3 χρόνια που το είχα βενζίνη, δεν έχω πρόβλημα με επιδόσεις,καθώς δεν ψάχνω επιδόσεις, ουτε πως μπαίνει και βγαίνει στροφές κτλ, αλλά οικονομία, κάνω πολλά χιλιόμετρα 150 ανά ημέρα και το αμάξι για εμένα είναι εργαλείο, όχι image κτλ

Στη βενζίνη έχει μια μικρή διαφορά προς το καλύτερο, όπως και αυτά που έχουν γίνει μετατροπή σε υγραέριο, αλλα οκ

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, terry308 είπε

Προερχόμενος από Fiat punto 16v 2002 μοντέλο,με μετατροπή σε υγραέριο μετά από 3 χρόνια που το είχα βενζίνη, δεν έχω πρόβλημα με επιδόσεις,καθώς δεν ψάχνω επιδόσεις, ουτε πως μπαίνει και βγαίνει στροφές κτλ, αλλά οικονομία, κάνω πολλά χιλιόμετρα 150 ανά ημέρα και το αμάξι για εμένα είναι εργαλείο, όχι image κτλ

Στη βενζίνη έχει μια μικρή διαφορά προς το καλύτερο, όπως και αυτά που έχουν γίνει μετατροπή σε υγραέριο, αλλα οκ

αλλη συμπεριφορα το υγραεριο, αλλη το φυσικο αεριο (cng).

Δημοσ.

Καλό είναι να ληφθεί υπόψην και ο σημαντικότερος παράγοντας για την αγορά, ώστε να μην υπάρχει γκρίνια και μουρμουρα στο μέλλον,και αυτός είναι η σύζυγος😀

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, bjj-p είπε

αλλη συμπεριφορα το υγραεριο, αλλη το φυσικο αεριο (cng).

Κι άλλη με βενζίνη

Το γνωρίζω 

Είχα αμάξι με υγραεριο και πλέον έχω με φυσικό αέριο 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους σας πολύ για τις ευχές!!

Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να κάνω ένα test drive στο Arona και θα σας πω τις εντυπώσεις μου!

Στις 4/9/2018 στις 4:21 ΜΜ, meletis_m είπε

To CR-V το έχεις δεί ή ανεβαίνει σε κόστος; 

Φίλε Μελέτη,

Το κοίταξα το CR-V όταν μου το είπες, αλλά ανεβαινει πολύ το κόστος!

Εχει 29.000€ το φθηνότερο diesel!

2 ώρες πριν, jmmys είπε

Καλό είναι να ληφθεί υπόψην και ο σημαντικότερος παράγοντας για την αγορά, ώστε να μην υπάρχει γκρίνια και μουρμουρα στο μέλλον,και αυτός είναι η σύζυγος😀

Η συζυγος ψήνεται περισσότερο για το Arona από ότι εγώ! χαχαχα

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, imr είπε

Μεταχ skoda yeti εχεις δει?

Εγω εαν αλλαξω καποια στιγμη σε κατι τετοιο θα παω

1 γενιά πίσω αμάξι.. το 4χ2 είναι οκ με τον 1.2 αλλά το 4χ4 με τον 1.8 είναι λίγο λαχείο γιατί το μοτέρ μπορεί να βγει φριτεζα.

Δημοσ.

Από τη στιγμή που λες ότι θέλεις να το κρατήσεις δεν μπορώ να προτείνω μεταχείρο 6ετίας-7ετίας.Όχει επειδή κατ' ανάγκη θα λιώσεις στα συνεργεία, αλλά επειδή θα έχεις μπροστά σου μια τριετία περίπου μέχρι να φτάσεις στο όριο της 10ετίας, την οποία τη θεωρώ προσωπικά ως απόλυτο όριο για να είναι αποδεκτό ως σύγχρονο, ασφαλές κλπ ένα αυτοκίνητο.

Από την άλλη δεν μπορώ να προτείνω και έτσι ελαφρά τη καρδία ένα καινούριο για 17,5 χιλιάρικα.Δυστυχώς είναι υπερβολικός ο αέρας που πληρώνεις σε όλα τα καινούρια, ακόμα και σε αυτά που δεν είναι ας πούμε premium. Και επειδή ο μέσος έλληνας πλέον δεν μπορεί να πετάει 20ρικα και επειδή και το καινούριο είναι καινούριο μόνο μέχρι να γυρίσεις το κλειδί για πρώτη φορά, προσωπικά θα σου πρότεινα να έβλεπες ένα φρεσκομεταχειρισμένο της κατηγορίας που λες. Και εννοώ μεταχειρισμένο 2ετίας-3ετίας. Που είναι αυτοκίνητα που καλά - καλά δεν έχουν στρωθεί ακόμα. Μέσα  στις εγγυήσεις τους κλπ. Δεν βρίσκω τον λόγο που ένα αυτοκίνητο 3ετίας θα είναι απείρως ζημιάρικο ενώ το καινούριο δεν θα είναι. Γιατί εάν τα καινούρια ήταν σιγουράκια, όπως πολλοί θεωρούν, ούτε βλάβες θα έβγαζαν τα ίδια ούτε ανακλήσεις θα γίνονταν. Και επιπλέον και το καινούριο στα χέρια σου σε 2-3 χρόνια θα είναι κι αυτό μεταχειρισμένο ίδιας ηλικίας.Άρα με αυτό το σκεπτικό αυτοδικαίως γίνεται και το ίδιο αντίστοιχα αναξιόπιστο;

Και γενικά χωρίς να θέλω να μειώσω κάποιο μοντέλω θεωρώ πως κανένα από τα καινούρια δεν αξίζει τα χρήματα που ζητάει.Και αυτό το αντιλαμβάνεσαι πολύ καλά εάν πας να το πουλήσεις ακόμα και μέσα στον πρώτο χρόνο.Θεωρω δηλαδή πως τα αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει ο μέσος Έλληνας ως καινούρια δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο σαν αυτοκίνητα.Το ίδιο θεωρώ και για το δικό μου που το πήρα καινούριο. Μικρά σε διαστάσεις, ασφαλή μεν σε σχέση με παλιότερα μοντέλα, αλλά προφανώς υποδεέστερα από πιο ακριβά και μεγαλύτερης κατηγορίας, με αναιμικές επιδόσεις, χωρίς κάποιο σπουδαίο εξοπολισμό κλπ..Και βέβαια πολλά από αυτά με κακή μεταπωλητική αξία. Καλό λοιπόν και το καινούριο seat με 17 χιλιάρικα, αλλά να δώ πόσο θα πουληθεί στην 7ετία. 7 χιλιάδες; Ίσως να είναι και αισιόδοξο το νούμερο.

Θα σου έλεγα λοιπόν να κοίταζες μιας και σου αρέσει το qashqai για ένα μοντέλο του 15 και νεότερο.Απο περιέργεια που έριξα μία ματιά βρήκα μοντέλα καλοκαιριού του 2016 με 50Κ χλμ με 17-18 χιλιάδες. Δεν ξέρω τι εξοπλισμό θα έχει το arona με 17,5 χιλιάρικα, πάντως εάν πας στη style έκδοση θες 19 σχεδόν βάζοντας μόνο χρώμα και την οθόνη. Και κυρίως θα πρέπει να έχεις υπόψη σου αυτό που είπε και κάποιος φίλος παραπάνω ότι μιλάμε για μικρότερης κατηγορίας αυτοκίνητο. Και στα αυτοκίνητα στη διετία δεν αποκτάς από την μικρότερη ότι είχε η προγενέστερη στην μεγαλύτερη. Δεν είναι rtx 2070 να είναι καλύτερη της gtx 1080... Το polo για παράδειγμα το σημερινό, όσο και να το βελτίωσαν (που το βελτίωσαν πολύ), όσο και να το μάκρυναν (που και αυτό το έκαναν) δεν έγινε golf 2ετίας.Πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για διαφορετικές μάρκες με διαφορετική ποιότητα μεταξύ τους.Εάν ειδικά δεν σε απασχολούν τα εντελώς ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια (πχ εντελώς ψηφιακοί πίνακες οργάνων) πόση διαφορά να δεις σε μία 2ετία;

Γενικά δεν λέω να μην πας σε καινούριο. Απλά δες και την πιθανότητα αγοράς ελαφρώς μεταχειρισμένου.Όχι 6-7 ετών που σκέφτεσαι. 2-3 ετών ίσα να γλιτώσεις τον αέρα που θα πλήρωνες εάν έβγαζες εσύ τη ζελατίνα (που κι αυτό δυστυχώς δεν το έχεις). Δύσκολη και η αγορά μεταχειρισμένου, ειδικά σε προβληματικές αγορές σαν τη δική μας, αλλά νομίζω πως ένα τόσο νέο αυτοκίνητο κατά κανόνα δεν πρέπει να σε κάνει να τρέμεις για την αξιοπιστία του.Σε κάθε περίπτωση θα το ελέγξεις και με εταιρεία εξειδικευμένη. Και νομίζω πως το βασικότερο είναι να οδηγήσεις ο ίδιος κάθε ένα από τα υποψήφια προς αγορά μοντέλα. Ό,τι και να σου πει ο καθένας του ειδικού ή μη τύπου, μπάρμπας ή κουμπάρος, γνωστός, φίλος ή άγνωστος, θα είναι αποκλειστικά μετρημένο με το μπόι το δικό του και όχι το δικό σου.Οπότε test drive τουλάχιστον σε όλα τα υποψήφια για να μην πω και ενοικίαση και για 2-3 ημέρες ώστε να συμβιώσεις έστω και λίγο μαζί τους. Γιατί από ένα σκέτο test drive όπου ούτε χρόνο ούτε και ευχέρεια να κάνεις ό,τι θέλεις στο αυτοκίνητο θα υπάρχει, πόσα να καταλάβεις πια;

Τώρα στα περί αξιοπιστίας, προσωπικά θεωρώ ότι είναι εντελώς λαχείο και δεν υπάρχει νόημα εξαρχής να θέτει κανείς στερεότυπα.Το τι θα σου βγει εξαρτάται από την τύχη και τη χρήση/συντήρηση που κάνεις σε μεγάλο βαθμό.

Επίσης θα πρέπει να εξετάσεις σοβαρά, στην περίπτωση που εξαρχής πας για μακροχρόνια σχέση, μήπως μελλοντικά οι ανάγκες σου αλλάξουν σε βαθμό που δεν μπορείς με βεβαιότητα να το προβλέψεις τώρα και το αυτοκίνητο που σκέππτεσαι κινδυνεύει να μη σε καλύπτει για οποιονδήποτε λόγο στο σχετικά εγγύς μέλλον. Για την ώρα ο μπέμπης είναι πολύ μπέμπης (σιδεροκέφαλος και καλότυχος btw) και λογικά πρόβλημα χώρου με ένα μικρό suv δεν θα έχεις. Σε 5 χρόνια όμως μπορείς να ξέρεις με βεβαιότητα από τώρα εάν θα καλύπτεσαι; Μόνο υποθέσεις μπορείς να κάνεις. Να δώσω ένα παράδειγμα από τον γερό κάζο που έπαθα ο ίδιος. Όταν πήρα το δικό μου, εν γνώση μου πήρα μικρό gt και γνωρίζοντας προφανώς ότι έχει μια ιδιαιτερότητα στο τι δρόμους μπορεί να αντέχει να πατάει. Ήταν οι δρόμοι που πατούσε ενδεδειγμένοι όταν το πήρα; Ήταν. Υπολόγισα το ενδεχόμενο να γίνουν χειρότεροι, αλλά μέχρι σε σημείο που να μη μου βγάζει τα άντερα; Θεωρητικά ναι. Πρακτικά μετά από 3 περίπου χρόνια από την αγορά σε όλη την γύρω περιοχή, που μένω και εργάζομαι, ξεκίνησαν έργα υποδομής, τα οποία πραγματικά ισοπέδωσαν το οδικό δίκτυο και αυτό δεν αναμενόταν να αποκατασταθεί πριν περάσει μία επιπλέον 2ετία (άσχετα που έχει περάσει 4ετία και ακόμα περιμένουμε την αποκατάσταση...).Μπορεί το αυτοκίνητό μου πλέον να οδηγηθεί φυσιολογικά σε καθημερινή βάση; Όχι. Τι δυνατότητες είχα λοιπόν; Είτε συνέχιζα να το χρησιμοποιώ καθημερινά μέχρι να γίνει ένας κινούμενος κουμπαράς είτε το έδιωχνα στην τριετία με 15 χιλιάρικα περίπου (από σχεδόν 23 τιμή αγοράς) είτε το κρατούσα και έπαιρνα ένα σάπιο να τρώει τις περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις στους κατά κυριολεξία πλέον χωματόδρομους. Ε τελικά επέλεξα το τρίτο.Πήρα λοιπόν ένα μεταχειρισμένο με 3 χιλιάρικα και το κράτησα για 2 χρόνια ώστε να φάει αυτό το χοντρό κοπάνημα και να γλιτώσει το καινούριο. Δεν μου πήγαινε καρδιά να σκοτώσω το πρώτο καθαρά δικό μου αυτοκίνητο στην τριετία και ενώ ακόμα μύριζε μέσα καινούριο, 8 χιλιάρικα κάτω από ότι το πήρα για ένα γεγονός για το οποίο δεν είχα ευθύνη και δεν μπορούσα και να προβλέψω. Εάν το είχα πάρει μεταχειρισμένο όμως 2ετίας-3ετίας με 15 χιλιάρικα στην 3ετία δεν θα με πείραζε ούτε συναισθηματικά ούτε οικονομικά να το διώξω για 11-12 και να πάρω κάτι άλλο. Θέλω να πω δηλαδή ότι καλώς ή κακώς το καινούριο συνιστά μεγαλύτερη δέσμευση για κάποιουςλόγους.Έστω και ψυχολογικούς - συναισθηματικούς. Και υπάρχει ρε παιδιά και ο κίνδυνος πάντα κάτι να μην μας αρέσει. Δεν σας έχει συμβεί ποτέ σε αυτοκίνητο; Εμένα μου έχει συμβεί. Ακόμα και εάν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να ξέρεις στην καθημερινή συμβίωση πώς θα είναι.Σαν τις γυναίκες. Την πρώτη μέρα όλες (εντάξει, σχεδόν!) είναι καλές. Για κράτα τες όλες μια 2ετία...Τι κάνεις λοιπόν εάν ένα καινούριο δεν σε καλύπτει και δεν είναι αυτό που περίμενες;Το πετάς τόσο εύκολα όσο ένα μεταχειρισμένο; Προσωπικά νομίζω πως όχι.

Σοζ για το μαγκούφι κείμενο, αλλά έθιξες κάποια ζητήματα, τα οποία με απασχολούν κι εμένα και σε γενικές γραμμές δεν πολυβλέπω να συζητιούνται.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε Big,

Ομολογώ ότι το post σου με έβαλε σε σκέψεις!

Θεωρώ ότι έχουν βάση αυτά που λες, ΑΛΛΑ η ένσταση μου είναι η εξής: γιατί κάποιος να πουλήσει ένα φρέσκο αμάξι(2-3 ετών, με 50.000 χλμ) και να χάσει ουσιαστικά 5/7/8.000€, εάν δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα;

Δεν είναι σαν να πετάει λεφτά στα σκουπίδια, εφόσον το πήρε καινούργιο;

 

Επεξ/σία από xanoutas
Δημοσ.
23 minutes ago, xanoutas said:

Φίλε Big,

Ομολογώ ότι το post σου με έβαλε σε σκέψεις!

Θεωρώ ότι έχουν βάση αυτά που λες, ΑΛΛΑ η ένσταση μου είναι η εξής: γιατί κάποιος να πουλήσει ένα φρέσκο αμάξι(2-3 ετών, με 50.000 χλμ) και να χάσει ουσιαστικά 5/7/8.000€, εάν δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα;

Δεν είναι σαν να πετάει λεφτά στα σκουπίδια, εφόσον το πήρε καινούργιο;

 

Γενικά υπάρχουν λόγοι. 

Μπορεί να του έδωσαν εταιρικό, να μην το χρειάζεται, να άλλαξαν οι ανάγκες, να έχασε τη δουλειά του, να φεύγει εξωτερικό, να είναι κληρονομιά, να είναι κάποιος που αλλάζει κάθε λίγα χρόνια. 

Προφανώς μπορεί να βγήκε και χάλια αλλά όχι ότι δεν υπάρχουν λόγοι να αλλάξει κάποιος ένα αμάξι. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...