Προς το περιεχόμενο

proficiency


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μιας και άλλο θέμα που βρήκα είναι κλειστό, μπορεί να μου πει κάποιος ποιο proficiency να προτιμήσω;

δε μ' αρέσουν γενικά οι εκθέσεις και σε δεύτερη φάση το speaking οπότε αν υπάρχει κάποιο που να δίνει λιγότερο βάρος σε αυτά και φυσικά να ειναι αναγνωρισμένο από τον ΑΣΕΠ

Ευχαριστώ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, vasioula1 είπε

μιας και άλλο θέμα που βρήκα είναι κλειστό, μπορεί να μου πει κάποιος ποιο proficiency να προτιμήσω;

δε μ' αρέσουν γενικά οι εκθέσεις και σε δεύτερη φάση το speaking οπότε αν υπάρχει κάποιο που να δίνει λιγότερο βάρος σε αυτά και φυσικά να ειναι αναγνωρισμένο από τον ΑΣΕΠ

Ευχαριστώ

εγω θα ελεγα να πας στα μεγαλα ονοματα, διοτι διαφορα αναγνωριζονται στο ελλαδισταν (ας μη θιξουμε τους λογους) και οταν βγαινει η βρωμα τα κοβουν και μενεις "χωρις χαρτι"

ειναι πιστοποιηση πως εχεις καποιο επιπεδο, οποτε αναγκαστικα ειναι μεσα ολα, αρα και λιγοτερο βαρος που λες δεν παυει να ειναι σημαντικα και να χρειαστουν εξασκιση. αλλιως πας σε lower που απαιτει λιγοτερες γνωσεις

παντως και γω που ειμαι κακος σε εκθεση και προφορικα μια χαρα περασα το μισιγκαν. ισα ισα που αν το καλοσκεφτεις ειναι τα πιο ευκολα διοτι αμα δε ξερεις κατι μπορεις να "πας απο γυρω". δεν εχουν στανταρ απαντησεις, μπορεις να πεις/γραψεις τι θες ελευθερα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Απλά να ξέρεις, ότι αυτά τα "ισοδύναμα" και "αναγνωρισμένα από ΑΣΕΠ" μετράνε μόνο εκεί... στον ΑΣΕΠ. Αν δε το θες για δημόσιο, κάτσε μάθε καλά τη γλώσσα, και απέκτησε κάποιο πιο βαρύ χαρτί. Υπάρχει λόγος που είναι πιο δύσκολα. Τώρα αν τα θες μόνο για μοριοδότηση, οκ, καλή επιλογή.

Τη μία φορά που ήμουν σε θέση να κρίνω εγώ έναν υποψήφιο (σε θέση που απαιτούσε Αγγλικά), μετά τα εισαγωγικά, απλά συνέχισα τη συνέντευξη στα Αγγλικά. Έχοντας δύο proficiency (Cambridge + Michigan) και εξασκώντας τη γλώσσα τακτικά μπορώ να το κάνω με σχετική ευκολία. Εκεί εάν έχεις πάρει Cambridge π.χ. παίζει και να γουστάρεις, εάν έχεις κάποιο πιο "ό,τι να 'ναι" μάλλον θα κωλώσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

[από την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, όλα τα αναγνωρισμένα απ'τον ΑΣΕΠ C2:]

Η άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας (επίπεδο Γ2/
C2) αποδεικνύεται, ως εξής:

Κρατικό Πιστοποιητικό γλωσσομάθειας αντίστοιχου επιπέδου του Ν.2740/1999, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.19 του άρθρου 13 του Ν.3149/2003
CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN ENGLISH (CPE) του Πανεπιστημίου CAMBRIDGE.
BULATS English Language Test, βαθμολογία 90-100, του Πανεπιστημίου του CAMBRIDGE.
INTERNATIONAL ENGLISH LANGUAGE TESTING SYSTEM (IELTS) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) - The British Council
- IDP Education Australia IELTS Australia με βαθμολογία από 8,5 και άνω.
ECPE-EXAMINATION FOR THE CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN ENGLISH του Πανεπιστημίου MICHIGAN.
LONDON TESTS OF ENGLISH LEVEL 5 -PROFICIENT COMMUNICATION- του EDEXCEL, ή PEARSON TEST OF ENGLISH GENERAL LEVEL 5 -PROFICIENT COMMUNICATION- του EDEXCEL ή EDEXCEL LEVEL 3 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL(CEF C2).
ISE IV INTEGRATED SKILLS IN ENGLISH LEVEL 3 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL του TRINITY COLLEGE LONDON.
CITY & GUILDS LEVEL 3 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (reading, writing and listening)
-MASTERY- και CITY & GUILDS LEVEL 3 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (Spoken) -MASTERY- (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της άριστης γνώσης) ή CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL ESOL-MASTERY- και CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL SPOKEN ESOL -MASTERY- (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της άριστης γνώσης).
EDI Level 3 Certificate in ESOL International JETSET Level 7 (CEF C2) ή PEARSON EDI Level 3 Certificate in ESOL International (CEF C2).
PEARSON LCCI EFB LEVEL 4 (Ενότητες: Reading, Writing, Listening, Speaking, με βαθμό ‘’Distinction”ή ‘’Credit’’).
Ascentis Level 3 Certificate in ESOL International (CEF C2).
ESB Level 3 Certificate in ESOL International All Modes (Council of Europe Level C2).
Michigan State University - Certificate of English Language Proficiency (MSU - CELP) CEF C2.
Test of Interactive English, C2 Level.
NOCN Level 3 Certificate in ESOL International (C2).
AIM Awards Level 3 Certificate ESOL International (C2) (Eνότητες: Listening, Reading, Writing, Speaking).
LRN Level 3 Certificate in ESOL international (CEF C2)

Με ένα γρήγορο ψάξιμο για το καθένα μπορείς να δεις την δομή των εξετάσεων + να βρεις ίσως και past papers ή sample tests. Οπότε δοκιμάζεις και βλέπεις ποιό σου ταιριάζει (δεν έχουν όλα την ίδια βάση, διάρκεια, τρόπο βαθμολόγησης κλπ.). Προσωπικά, η εμπειρία μου στην διδασκαλία των Αγγλικών και σε εταιρείες όπου υποχρεωτικά το προσωπικό χρησιμοποιεί τ'Αγγλικά για κάθε επικοινωνία, μού'χει δείξει ότι κάποιος που έχει τα 'βαριά/κλασικά' πιστοποιητικά [CPE, ECPE] δεν είναι απαραίτητο ότι ξέρει και να μιλάει/γράφει καλά στ'Αγγλικά. Όποιο C2 και να καταφέρεις να πάρεις θέλει κόπο για να καταφέρεις να παραμείνεις στο επίπεδο C2. Δίχως επαφή με την γλώσσα, από το C2 που είχε κάποιος μπορεί σε 2 χρονάκια να πέσει και σε B2. It's up to you!

Επεξ/σία από *nenya*
Δημοσ.

σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά

το χαρτί το θέλω για μοριοδότηση ΑΣΕΠ οπότε δε θα είναι μέρος της δουλειάς μου να χρησιμοποιώ τα αγγλικά

τα αγγλικά μου είναι αρκετά καλά. έχω ήδη Lower αλλά το είχα πάρει στο γυμνάσιο (άρα πάνω από 10+ χρόνια πριν)

έκανα χωρίς διάβασμα μερικά tests μισιγκαν και με έβγαζε επίπεδο advance. υποθέτω πως βελτιώθηκα σχετικά λόγω σειρών που βλέπω

απλά δε νομίζω πως η προφορά μου είναι πλέον τόσο καλή και γι αυτό με "προβληματίζει" το speaking και επίσης υποθέτω πως στις εκθέσεις θα υπάρχει συγκεκριμένο φορμάτ οπότε θα θέλει και αυτό διάβασμα

 

αν θυμάμαι καλά πλέον σε μισιγκαν πρέπει να βγάλεις συνολικά έναν μέσο όρο και να μην περάσεις όλα τα επιμέρους, οπότε ίσως πάω προς τα εκεί

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης, μη σε νοιάζει τόσο για την προφορά σου :) αυτό που τους ενδιαφέρει στην εξέταση είναι να καταφέρεις να επικοινωνήσεις, να μιλάς καθαρά και σε σωστή ένταση, να δείξεις ότι καταλαβαίνεις τον εξεταστή και να δώσεις μια σχετική και καλά δομημένη απάντηση. Αν τους ενδιέφερε η προφορά, τότε θα είχαν κόψει το 90% των Ελλήνων υποψηφίων XD

Όσον αφορά τις εκθέσεις, είναι μερικά είδη με standard δομή που εύκολα συνηθίζονται. Το θέμα είναι να σκέφτεσαι γρήγορα, να έχεις ήδη ένα πλάνο στο μυαλό σου πριν ξεκινήσεις να γράφεις. Επίσης, ενώ γράφεις, πρέπει να σκέφτεσαι σε ποιόν απευθύνεσαι και πόσο κατανοητά θα φανούν αυτά που γράφεις σε κάποιον 3ο που θα διαβάσει την έκθεσή σου.

Επεξ/σία από *nenya*
  • Like 1
Δημοσ.

Κατσε μαθε αγγλικα σωστα τωρα θες για τον ασεπ, αμα δε περασεις δηλ με τον ασεπ τι θα κανεος; θα χεις παρει απλα ενα κωλοχαρτο με 0 αντικρυσμα; 

Στο ECPE η εκθεση ειναι αυγκεκριμενου φορματ , essay. Το κακο ειναι οτι εχεις μονο μιση ωρα πραγμα που σημαινει οτι χρειαζεσαι εξασκηση για να στροφαρεις γρηγορα. Καλα εγω που εδωσα τις εξετασεις ουτε καν 10 εκθεσεις δεν ειχα γραψει και μαλιστα οι πρωτες μου επαιρναν 1 ωρα 😛

Η προφορα δε παιζει ρολο, ελαχιστοι εχουν προφορα καλη.

Επισης πρεπει να πισεις τη βαση σε καθε part για να περασεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δουλειά έχω... απλά δε θα με χαλούσε να μου κάτσει μια θέση στο δημόσιο

μόνο στα αγγλικά έχω χαμηλή μοριοδότηση και θα ήθελα να την ανεβάσω

 

νομίζω άλλαξε αυτό:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΕΥΝΟΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ MICHIGAN PROFICIENCY (ECPE)

Από την εξεταστική Νοεμβρίου 2014, αλλάζει ο τρόπος βαθμολόγησης για το Proficiency του Michigan (ECPE). Σύμφωνα με τo νέο τρόπο βαθμολόγησης του ECPE, ο υποψήφιος θεωρείται πως πέτυχε στις εξετάσεις εφόσον συγκεντρώσει 65% (ή 650/1000) ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των επιμέρους τμημάτων της εξέτασης. Έτσι, αν κάποιος υποψήφιος έχει ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ άνω του 65% (ή 650/1000) σε Listening / GCVR / Writing / Speaking θεωρείται επιτυχών στις εξετάσεις ακόμα και αν σε κάποιο/-α από αυτά τα μέρη έχει κάτω του 60%. Με αυτό τον τρόπο η εξέταση του ECPE καθίσταται ακόμα πιο φιλική για τον υποψήφιο.

Επεξ/σία από vasioula1
  • Like 1
Δημοσ.

ρε παιδιά πόσα proficiency υπάρχουν δηλαδή; άντε στην εποχή μου πέρα από το cambridge ήξερα και το michigan (δεν είχα ασχοληθεί ποτέ), αλλά πόσα είναι τελοσπάντων και γιατί να είναι; τι έχει το cambridge για παράδειγμα και γιατί να  μην πάει κανείς να πάρει αυτό να ξεμπερδεύει; σιγά τον άθλο.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, logistoulis said:

... αλλά πόσα είναι τελοσπάντων και γιατί να είναι; τι έχει το cambridge για παράδειγμα και γιατί να  μην πάει κανείς να πάρει αυτό να ξεμπερδεύει; σιγά τον άθλο.. 

Δες το post μου πιο πάνω για τα αναγνωρισμένα από ΑΣΕΠ. Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά; Διότι €€€€€€€. It's business λέμε, όλο και πιο πολλοί φορείς θέλουνε μερίδιο της αγοράς. Επίσης, δεν είναι όλα τα στυλ για όλους τους υποψηφίους. Κάποιος που έχει μάθει και γουστάρει μόνο  ασκήσεις multiple choice αν τον βάλεις να δώσει CPE θα του φανεί βουνό. Όπως και κάποιος σχετικά αργός θα αγχωθεί με τον χρόνο που δίνεται στο ECPE κλπ.

Επεξ/σία από *nenya*
  • Like 1
Δημοσ.

α ρε ελλάδα...

ένα χαρτί να πάρουμε κι ας μη ξέρουμε ούτε το όνομα μας να γράψουμε. Δε πειράζει, αρκεί να έχουμε το χαρτί.

κατάντια.

  • Thanks 1
Δημοσ.

@kleo1 δεν έχεις κι άδικο...είναι βαθιά ριζωμένη η νοοτροπία της συγκέντρωσης χαρτιών, ειδικά σε νεαρή ηλικία μετά από πίεση γονιών και καθηγητών. Τουλάχιστον κάποιος ως ενήλικας μπορεί να αποφασίσει με δική του βούληση και κριτική σκέψη αν χρειάζεται κάποιο χαρτί ή όχι και πότε. Το αν όντως θα ξέρει να χειρίζεται την γλώσσα είναι πονεμένη ιστορία όμως.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, *nenya* είπε

Δες το post μου πιο πάνω για τα αναγνωρισμένα από ΑΣΕΠ. Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά; Διότι €€€€€€€. It's business λέμε, όλο και πιο πολλοί φορείς θέλουνε μερίδιο της αγοράς. Επίσης, δεν είναι όλα τα στυλ για όλους τους υποψηφίους. Κάποιος που έχει μάθει και γουστάρει μόνο  ασκήσεις multiple choice αν τον βάλεις να δώσει CPE θα του φανεί βουνό. Όπως και κάποιος σχετικά αργός θα αγχωθεί με τον χρόνο που δίνεται στο ECPE κλπ.

τι να σου πω δεν ήμουν καμιά μαθητάρα ή φοιτητάρα γενικά στη ζώη μου, αλλά εκεί που είχα πάει από μικρός ευτυχώς πρώτα μας έμαθε αγγλικά η τύπισσα (2 τύπισσες βασικά) και δευτερεύοντως είχε σημασία να λύνουμε τις ασκήσεις γρήγορα

μέχρι και να δώσουμε lower είχαμε μάθει ο,τι ήταν να μάθουμε στις τάξεις για proficiency απλά κοροϊδεύαμε και κάναμε τα ίδια και τα ίδια, σε κάποια φάση βαρέθηκα να πηγαίνω μάθημα και έσκασα απλά τη μέρα που ήταν να δώσω, στη σχολή που είχαμε κάτι αγγλικά απλά πήγαινα να δώσω ούτε σημειώσεις δεν είχα δει ποτέ πώς είναι, ούτε τις φάτσες των καθηγητριών δεν ήξερα.. μου φαίνεται περίεργο να είναι τέτοιο θέμα τα αγγλικά από τη στιγμή που μιλάμε μια πολύ πιο σύνθετη γλώσσα ή απλά ήμουν τυχερός από θέμα δασκάλων που είχα από νιάνιαρο.. 

Επεξ/σία από logistoulis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...