onelonelystar Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 άντε ας ελπίσουμε ότι θα έρθει το καινούριο και χωρίς προβλήματα! αρκετά ταλαιπωρήθηκες! 1
soiramk Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Ανάμεσα σε iStorm και iSystem υπάρχει κάποιος λόγος να προτιμήσω το ένα ή το άλλο για αγορά; Εννοώ από άποψη after sale support και service αν χρειαστεί κάτι ο μη γένοιτο. Λέω για iStorm με την προϋπόθεση οι πόντοι (loyalty card) που μαζεύεις με την αγορά ενός τέτοιου ποσού να είναι άμεσα αξιοποιήσιμοι για δώρο επιταγή €75, ώστε να πάρω έναν adapter. Αυτός της Satechi είναι καλός ή έχει αποσυνδέσεις και να πάω κατευθείαν στον 'μαμά' Apple;
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, soiramk είπε Ανάμεσα σε iStorm και iSystem υπάρχει κάποιος λόγος να προτιμήσω το ένα ή το άλλο για αγορά; Εννοώ από άποψη after sale support και service αν χρειαστεί κάτι ο μη γένοιτο. Λέω για iStorm με την προϋπόθεση οι πόντοι (loyalty card) που μαζεύεις με την αγορά ενός τέτοιου ποσού να είναι άμεσα αξιοποιήσιμοι για δώρο επιταγή €75, ώστε να πάρω έναν adapter. Αυτός της Satechi είναι καλός ή έχει αποσυνδέσεις και να πάω κατευθείαν στον 'μαμά' Apple; Θα σου απαντήσω υποκειμενικά (προφανώς). Όταν πήγα (σχετικά πρόσφατα) το laptop εκτός εγγύησης αλλά για official recall πράγμα, επέλεξα iSystem λόγω των καλών reviews που έχουν στο Google (και καλά λόγια που μου είχε πει φίλος με παλαιότερη εμπειρία από το κατάστημα). Η εξυπηρέτηση ήταν ΟΚ. Τίποτα το σπουδαίο για να τους εκθειάζεις. Γενικά δεν ξεχειλίζουν από ευγένεια, αλλά κομπλέ, μου αρκεί να είναι επαγγελματίες όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα. Απέφυγα iStorm γιατί αρκετός κόσμος τους έχει κράξει σε αντίστοιχα google reviews. Δεν έχω πάει ποτέ σε αυτό το μαγαζί ούτε να αγοράσω και ούτε να επισκευασω κάτι. Document Store έχω mixed feelings. Μια φορά έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Την δευτερη φορά αναγκάστικα να πάω 2-3 φορές σερί για το ίδιο πρόβλημα που κ καλά είχε επιδιορθωθεί. Στο τέλος βαρέθηκα και δεν ξαναπήγα μιας και δεν ήταν deal breaker πρόβλημα. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2018 από natural_sgf
Dr.Fuzzy Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 14 hours ago, natural_sgf said: Θα σου απαντήσω υποκειμενικά (προφανώς). Όταν πήγα (σχετικά πρόσφατα) το laptop εκτός εγγύησης αλλά για official recall πράγμα, επέλεξα iSystem λόγω των καλών reviews που έχουν στο Google (και καλά λόγια που μου είχε πει φίλος με παλαιότερη εμπειρία από το κατάστημα). Η εξυπηρέτηση ήταν ΟΚ. Τίποτα το σπουδαίο για να τους εκθειάζεις. Γενικά δεν ξεχειλίζουν από ευγένεια, αλλά κομπλέ, μου αρκεί να είναι επαγγελματίες όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα. Απέφυγα iStorm γιατί αρκετός κόσμος τους έχει κράξει σε αντίστοιχα google reviews. Δεν έχω πάει ποτέ σε αυτό το μαγαζί ούτε να αγοράσω και ούτε να επισκευασω κάτι. Document Store έχω mixed feelings. Μια φορά έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Την δευτερη φορά αναγκάστικα να πάω 2-3 φορές σερί για το ίδιο πρόβλημα που κ καλά είχε επιδιορθωθεί. Στο τέλος βαρέθηκα και δεν ξαναπήγα μιας και δεν ήταν deal breaker πρόβλημα. Συμφωνώ 100%, και για να μη γράφω τα ίδια, iSystem και από εμένα, (πήγα επίσης πρόσφατα το laptop εκτός εγγύησης για official recall). 1
onelonelystar Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 20 ώρες πριν, soiramk είπε Αυτός της Satechi είναι καλός ή έχει αποσυνδέσεις και να πάω κατευθείαν στον 'μαμά' Apple; Satechi εγγύηση.
Yiannis87 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 15/10/2018 στις 9:09 ΜΜ, natural_sgf είπε Θα σου απαντήσω υποκειμενικά (προφανώς). Όταν πήγα (σχετικά πρόσφατα) το laptop εκτός εγγύησης αλλά για official recall πράγμα, επέλεξα iSystem λόγω των καλών reviews που έχουν στο Google (και καλά λόγια που μου είχε πει φίλος με παλαιότερη εμπειρία από το κατάστημα). Η εξυπηρέτηση ήταν ΟΚ. Τίποτα το σπουδαίο για να τους εκθειάζεις. Γενικά δεν ξεχειλίζουν από ευγένεια, αλλά κομπλέ, μου αρκεί να είναι επαγγελματίες όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα. Απέφυγα iStorm γιατί αρκετός κόσμος τους έχει κράξει σε αντίστοιχα google reviews. Δεν έχω πάει ποτέ σε αυτό το μαγαζί ούτε να αγοράσω και ούτε να επισκευασω κάτι. Document Store έχω mixed feelings. Μια φορά έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Την δευτερη φορά αναγκάστικα να πάω 2-3 φορές σερί για το ίδιο πρόβλημα που κ καλά είχε επιδιορθωθεί. Στο τέλος βαρέθηκα και δεν ξαναπήγα μιας και δεν ήταν deal breaker πρόβλημα. Στις 16/10/2018 στις 11:40 ΠΜ, Dr.Fuzzy είπε Συμφωνώ 100%, και για να μη γράφω τα ίδια, iSystem και από εμένα, (πήγα επίσης πρόσφατα το laptop εκτός εγγύησης για official recall). Η isystem είναι η παλιά system graph που είχε κάνει μήνυση σε πελάτη που είχε θέμα με mac που αγόρασε από αυτούς επείδη έγραψε αρνητικά σε φόρουμ, καλή ώρα όπως ο @ mrmak94. Για αυτό άλλαξε όνομα και τώρα δεν ξέρω τι γίνεται, δεν έχω πάει ποτέ. iStorm πάντως αν είσαι πελάτης μια χαρά και γενικά είναι και το reseller της αντιπροσωπείας (δηαλδή isystem, document, κωτσόβολος κλπ αγοράζουν από την istom/infoquest) Εγώ από istorm πήρα, που είχες ρωτήσει @soiramk και επειδή είχε γρατζουνιά όταν το άνοιξα, ξαναέκαναν παραγγελεία BTO για αντικατάσταση. Σου προτείνω istorm γιατί είναι η αντιπροσωπεία και το επίσημο sevice εδω. Πχ isystem έχει κάτι imac που τους λέει "imac built by us", που δεν ξέρω πχ αν ισχύει η εγγύηση της apple αφού έχουν ανοιχθεί... Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από Yiannis87 1
Dr.Fuzzy Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Η κοπέλα στην Apple που μίλησα τηλεφωνικά για το recall μου είπε iSystem και iStorm (την Document δεν μου την ανάφερε καν).
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Yiannis87 είπε Η isystem είναι η παλιά system graph που είχε κάνει μήνυση σε πελάτη που είχε θέμα με mac που αγόρασε από αυτούς επείδη έγραψε αρνητικά σε φόρουμ, καλή ώρα όπως ο @ mrmak94. Για αυτό άλλαξε όνομα και τώρα δεν ξέρω τι γίνεται, δεν έχω πάει ποτέ. Ήξερα ότι παλιά λεγόταν SystemGraph αλλά δε θυμομουν ότι είχε κάνει μήνυση σε πελάτη για αρνητικά σχολια/ reviews. Thanks που το ανέφερες. Πολύ σημαντικό για να φάει άκυρο κ απο μένα για τυχόν μελλοντικές μου ανάγκες. Οπότε ας δοκιμάσει istorm ο φίλος. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από natural_sgf
soiramk Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Ευχαριστώ όλους παιδιά. Μίλησα και με την μαμά Apple και μου είπαν πως στον πρώτο χρόνο εγγύησης το πας σε όποιο authorized reseller/service provider σε βολεύει. Οπότε αν έρθει η κακιά στιγμή το κοιτάω τότε. Στον 2ο χρόνο εγγύησης το πας από το κατάστημα που το πήρες.
CheOnWeb Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 7 hours ago, natural_sgf said: Πολύ σημαντικό για να φάει άκυρο κ απο μένα για τυχόν μελλοντικές μου ανάγκες. Θα χάσεις μια καλή επιλογή, χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Αν ακούγαμε όλες τις ιστορίες που έχουν γίνει σε κάθε μαγαζί δεν θα μας είχε μείνει κανένα. Δεν λέω ότι είχαν δίκιο ή άδικο, δεν ξέρω αρκετές λεπτομέρειες της ιστορίας με τη μήνυση. Τα τελευταία χρόνια πάντως ακούω και βλέπω καλά πράγματα για την iSystem. Ο άλλος πήγε iStorm και δεν ήξεραν ότι απενεργοποιείται το auto brightness και του είπαν να κάνει restore. Οk, έπεσε σε άσχετο υπάλληλο, δεν θα καταδικάσουμε όλο το μαγαζί. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε Θα χάσεις μια καλή επιλογή, χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Αν ακούγαμε όλες τις ιστορίες που έχουν γίνει σε κάθε μαγαζί δεν θα μας είχε μείνει κανένα. Δεν λέω ότι είχαν δίκιο ή άδικο, δεν ξέρω αρκετές λεπτομέρειες της ιστορίας με τη μήνυση. Μπορείς να διαβάσεις στο link που παρέθεσε ο @Yiannis87 για να καταλάβεις τον λόγω που του έκαναν μήνυση! Πραγματικα απαράδεκτοι. Λογικό να άλλαξαν όνομα αφού τους εκραξαν οι παντες. #systemgraph ψάξε στο twitter να δεις. Άλλο κακό service, κ άλλο κακό service και να τσιμπάς μήνυση 200k επειδή αναρτήσεις μια κριτική σε μια ιστοσελίδα (την οποία την είχε γράψει πιο πολιτισμενα απ'οτι θα την έγραφε ένας άλλος π.χ.). Οπότε ναι, μεγάλο άκυρο στη SystemGraph/ iSystem.
CheOnWeb Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 24 minutes ago, natural_sgf said: Μπορείς να διαβάσεις στο link που παρέθεσε ο @Yiannis87 για να καταλάβεις τον λόγω που του έκαναν μήνυση! Πραγματικα απαράδεκτοι. Λογικό να άλλαξαν όνομα αφού τους εκραξαν οι παντες. #systemgraph ψάξε στο twitter να δεις. Άλλο κακό service, κ άλλο κακό service και να τσιμπάς μήνυση 200k επειδή αναρτήσεις μια κριτική σε μια ιστοσελίδα (την οποία την είχε γράψει πιο πολιτισμενα απ'οτι θα την έγραφε ένας άλλος π.χ.). Αν το "λαμόγια" το θεωρείς πολιτισμένη κριτική, οκ, συμφωνώ! Διάβασα λοιπόν το link και πολλά άλλα και απ' όσα κατάλαβα, ο γιατρός δεν επέτρεψε καν στην SystemGraph να εξετάσει αν όντως ήταν αποτυχημένη επισκευή. Εσύ αν είχες πρόβλημα με συσκευή που αγόρασες απ' το PUBLIC και δεν έκανε σωστή επισκευή η SystemGraph, θα έβγαινες να τους βρίσεις χωρίς καν να τους δώσεις το μηχάνημα ώστε να διαπιστωθεί ότι όντως ήταν δικό τους λάθος; Χωρίς καν να ζητήσεις απ΄τον πωλητή (PUBLIC) την αντικατάσταση του αλλά απ' το Service? Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι ο πελάτης κακώς απαίτησε (και δει με τον τρόπο που το απαίτησε) την αντικατάσταση απ' τη SystemGraph και η SystemGraph κακώς απάντησε με μήνυση. Εσύ ποιο service (με άμεμπτο ιστορικό) θα επιλέξεις αν χρειαστεί; Θέλω πραγματικά τη γνώμη σου, γιατί απ' ό,τι έχω διαβάσει, δεν υπάρχει κανένα. Για παράδειγμα, εγώ θα αποφύγω να πάω στην iStorm που δεν ξέρουν τα βασικά του iOS και που μου στέλνουν newsletter με τιμή για εξάρτημα 39 ευρώ, κι όταν πάω στο μαγαζί μου λένε ότι έκαναν λάθος και ότι το προϊόν κοστίζει 99 ευρώ! Εγώ καλόπιστα θεώρησα ότι όντως έκαναν λάθος αλλά κάποιος άλλος θα μπορούσε κάλλιστα να το χαρακτηρίσει λαμογιά και να βγει να τους κράξει στα δίκτυα.
Dr.Fuzzy Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Εγώ πάντως δύο φορές και που πήγα στην iSystem για recalls η εξυπηρέτηση ήταν υποδειγματική οπότε μόνο καλά έχω να πω. Τη δεύτερη μάλιστα φορά μου είπαν αρχικά 4 μέρες απο το τηλ. και όταν τους εξήγησα ότι θα έφευγα ταξίδι και δεν προλάβαινα μου το ετοίμασαν στις 3 μέρες. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε Αν το "λαμόγια" το θεωρείς πολιτισμένη κριτική, οκ, συμφωνώ! Διάβασα λοιπόν το link και πολλά άλλα και απ' όσα κατάλαβα, ο γιατρός δεν επέτρεψε καν στην SystemGraph να εξετάσει αν όντως ήταν αποτυχημένη επισκευή. Εσύ αν είχες πρόβλημα με συσκευή που αγόρασες απ' το PUBLIC και δεν έκανε σωστή επισκευή η SystemGraph, θα έβγαινες να τους βρίσεις χωρίς καν να τους δώσεις το μηχάνημα ώστε να διαπιστωθεί ότι όντως ήταν δικό τους λάθος; Χωρίς καν να ζητήσεις απ΄τον πωλητή (PUBLIC) την αντικατάσταση του αλλά απ' το Service? Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι ο πελάτης κακώς απαίτησε (και δει με τον τρόπο που το απαίτησε) την αντικατάσταση απ' τη SystemGraph και η SystemGraph κακώς απάντησε με μήνυση. Εσύ ποιο service (με άμεμπτο ιστορικό) θα επιλέξεις αν χρειαστεί; Θέλω πραγματικά τη γνώμη σου, γιατί απ' ό,τι έχω διαβάσει, δεν υπάρχει κανένα. Για παράδειγμα, εγώ θα αποφύγω να πάω στην iStorm που δεν ξέρουν τα βασικά του iOS και που μου στέλνουν newsletter με τιμή για εξάρτημα 39 ευρώ, κι όταν πάω στο μαγαζί μου λένε ότι έκαναν λάθος και ότι το προϊόν κοστίζει 99 ευρώ! Εγώ καλόπιστα θεώρησα ότι όντως έκαναν λάθος αλλά κάποιος άλλος θα μπορούσε κάλλιστα να το χαρακτηρίσει λαμογιά και να βγει να τους κράξει στα δίκτυα. Δε θα μπω τώρα σε αντιπαράθεση μαζί σου γιατί το θέμα έχει λήξει. Λαμόγια το είπε γενικά, για όλους (έβαλε μέσα public, SystemGraph, κλπ). Η εταιρία όχι μόνο απέσυρε την μήνυση μετά το τεράστιο blowback που υπήρξε, αλλά φαίνεται αναγκάστηκε να αλλάξει και όνομα. Αυτό από μόνο του τα λέει όλα. Όσον αφορά το service, αν δεις προηγούμενες απαντήσεις σε συμφορουμίτες θα δεις ότι λέω ότι είναι ίδια σκατά πάνω-κάτω και με τιμές φαρμακερές (σε σχέση π.χ. με Ιταλία). Προσωπικά θα επιλέξω (στην ανάγκη) τον λιγότερο κακό-άσχετο και σίγουρα θα γίνει σε συνδιασμό βάσει προσωπικών εμπειριών - κριτικών στο διαδίκτυο - και σίγουρα λαμβάνοντας υπ' όψιν το γεγονός ότι η εταιρία service μηνύει για το εξωφρενικό πόσό των 200Κ έναν απλό 'πελάτη' με, ξεκάθαρο, στόχο τον εκφοβισμό. Να σου πω και το τελευταίο γιατί ανέτρεξα στο αποδεικτικό των εργασιών που μου έδωσαν από την iSystem. Πέρα από την εξωφρενική τιμή που χρεώνουν, αναφέρουν κάπου ότι έκαναν καθαρισμό μέσα-έξω στο μηχάνημα.Πράγμα ψευδές καθώς εξωτερικά ήταν αψογο και εσωτερικά είχα βγάλει timestamped photo του χώρου (πάγια τακτική μου με την ποιότητα του service που έχουμε εν Ελλάδι) 2 ώρες πριν μπει στο service. Με τις σκόνες που υπήρχαν το παρέλαβα. Ενδεικτικά το λέω γιατί δεν υπήρξε χρέωση γιαυτή την 'εργασία'. Το είχα ξεχάσει τελείως το θέμα με τη μήνυση όμως, αλλά αν το θυμόμουν, σίγουρα θα προτιμούσα να το πάω αλλού (λογικά document store). Οπότε το rebrand που έκαναν είχε αποτέλεσμα σε μένα. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από natural_sgf
Yiannis87 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 30/9/2018 στις 8:42 ΜΜ, Yiannis87 είπε Καλησπέρα, τα booklet μέσα στο macbook σε τι γλώσσα είναι? Εγώ πήρα χθες καινούριο BTO 13" 2018 και είναι σε αγγλικά και πολωνικά (πληκτρολόγιο ελληνικό) -θυμάμαι από παλιότερα πως τα booklet τα έχουν στα ελληνικά αλλά ίσως παίζει θέμα το BTO. Τέλοσπαντων, το θέμα είναι πως ξεσφράγισα να το δω σήμερα και πριν καν το κάνω boot εντόπισα scratch στο lid. Έχει κανείς αντίστοιχη εμπειρία? Σήμερα πήρα από την αντικατάσταση από istorm που ήρθε από Apple Ολλανδία όπως είδα στο κουτί του delivery που είχαν στο κατάστημα. Αναφέρω τα εξής: 1. Όταν το άνοιξα, είχε στη μπροστά γωνία, εκεί που ανοίγει το καπάκι, στο κάτω μέρος (όχι στο καπάκι), μια μουτζουρίλα σα γράσο που έφυγε με το χέρι, αλλά από κάτω έχει μια ανεπέσθητη αμιχή (πραγματικά πολύ μικρή, δεν θα φανεί σε φωτό και οκ την παραβλέπουμε) 2. Επίσης οι βίδες στο σασί κάτω μου φαίνεται πως είναι πιο μέσα κουμπωμένες από ότι στο προηγούμενο που έγινε απόσυρση και σε άλλα macbook που είχα -επισυνάπτω φωτό (οκ μπορεί να είμαι υπερβολικός αλλά...). Πάντως έτσι το σασί είναι πιο λείο και δεν κάνει μια ανεπέσθητη κύρτωση στο ένα από τα 4 σημεία δεσίματος που είχαν τα άλλα μου mac (macbook 2018-ελλατωματικό, macbook 12" 2016) Από όλη αυτή την εμπειρία, το ΒΤΟ μοιάζει λίγο μπελάς.... Δείτε την φωτό με τη βίδα και πείτε μου αν είμαι παράλογος. Σκέφτηκα ότι μπορεί να ανοίχθηκε, αλλά έχει άλλο serial. Και πάλι βέβαια... Την ανεπέσθητη γρατζουνιά και τη μουτζουρίλα που είχε όταν το ξεσφράγισα την παραβλέπω. Πιο πολύ τα γράφω λόγω κόστους του μηχανήματος και απλά για να ενημερώσω όποιον σκέφτεται το BTO. Δεν είναι θέμα με κάποιο κατάστημα ή την εταιρεία απλά 2,5k για BTO και να έρχεται "φαγωμένο" στο σασί και μετά η αντικατάστασή του να έρχεται με γράσο ή με τις βίδες πατικωμένες?! Για τις βίδες μπορεί να κάνω και λάθος καθώς πρέπει να το συγκρίνω με κάποιο άλλο mac καινούριο, αλλά επισυνάπτω φωτό και μου λέτε αν έχω άδικο. Νομίζω δεν θα έπρεπε να φαίνεται αυτό το κενό και θα έπρεπε να είναι στην ίδια ευθεία με το σασί. Μικρά πράγματα αλλά αν κάνουν 2,5k... Θα το δούμε και λειτουργικά.. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από Yiannis87
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα