Προς το περιεχόμενο

Macbook Pro Custom Order


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mrmak94 είπε

Κάθε μέρα τους παίρνω τηλέφωνο δεν γίνεται κάτι.. 

Μάλιστα... Δεν μπορούν δηλαδή να το πάνε με courier στο service. Τόσο δύσκολο είναι.

Προσωπικά αγοράζω Macbook από εξωτερικό γιατί εδώ μας περνάνε για χαζούς.

  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Μάλιστα... Δεν μπορούν δηλαδή να το πάνε με courier στο service. Τόσο δύσκολο είναι.

Προσωπικά αγοράζω Macbook από εξωτερικό γιατί εδώ μας περνάνε για χαζούς.

Τελευταία ενημέρωση που είχα χθες ήταν πως έφτασε στη αποθήκη τους το ελέγχουν και θα το στείλουν στην αντιπροσωπεία από Δευτέρα. (Δεν θα το ανοίξουν εκείνοι απλά το ελέγχουν τώρα για ποιον λόγο και πως δεν ξέρω)

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, mrmak94 είπε

Τελευταία ενημέρωση που είχα χθες ήταν πως έφτασε στη αποθήκη τους το ελέγχουν και θα το στείλουν στην αντιπροσωπεία από Δευτέρα. (Δεν θα το ανοίξουν εκείνοι απλά το ελέγχουν τώρα για ποιον λόγο και πως δεν ξέρω)

  • Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).
 
Για να μη τους παρακαλάς λοιπόν, στις 15 ημέρες απάνω θα τους ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση για να κάνεις τη δουλειά σου. Αν σου πουν όχι, στείλε μια ωραία καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και αναφορά στη γενική γραμματεία προστασίας του καταναλωτή.
Δημοσ.
4 ώρες πριν, natural_sgf είπε
  • Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).
 
Για να μη τους παρακαλάς λοιπόν, στις 15 ημέρες απάνω θα τους ζητήσεις προσωρινή αντικατάσταση για να κάνεις τη δουλειά σου. Αν σου πουν όχι, στείλε μια ωραία καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και αναφορά στη γενική γραμματεία προστασίας του καταναλωτή.

Οκ έγινε ευχαριστώ 

Δημοσ.
Στις 6/10/2018 στις 9:56 ΜΜ, mrmak94 είπε

Οκ έγινε ευχαριστώ 

Τελικά τι έγινε;
Επειδή είμαι και εγώ σε διαδικασία αγοράς MacBook Pro και με κρατάνε τα προβλήματα σαν αυτό (που λογικά πρέπει να είναι το θέμα που συζητάνε εδώ όπως σου γράψανε και παραπάνω..)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, soiramk είπε

Τελικά τι έγινε;
Επειδή είμαι και εγώ σε διαδικασία αγοράς MacBook Pro και με κρατάνε τα προβλήματα σαν αυτό (που λογικά πρέπει να είναι το θέμα που συζητάνε εδώ όπως σου γράψανε και παραπάνω..)

Ό,τι και να κάνεις, μην αγοράσεις από Κωτσόβολο. Θα το μετανοίωσεις αν χρειαστείς after sales όπως φαίνεται και από τη περίπτωση του φίλου εδώ.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, natural_sgf είπε

Ό,τι και να κάνεις, μην αγοράσεις από Κωτσόβολο. Θα το μετανοίωσεις αν χρειαστείς after sales όπως φαίνεται και από τη περίπτωση του φίλου εδώ.

Δεν έχω σκοπό να το πάρω από Κωτσόβολο, αλλά από iStorm. Και πάλι όμως από ό,τι φαίνεται είναι εκτεταμένο το θέμα και όχι προκατάληψη/εμμονή κάποιων χρηστών επειδή δώσανε πολλά χρήματα όπως συζητήσαμε και στο άλλο thread.
Στην ίδια αντιπροσωπεία δεν θα καταλήξει τελικώς ασχέτως από που το έχει πάρει; Γι' αυτό ρώτησα πως το χειριστήκαν, αν το αλλάξαν π.χ. και αν το κάνει και το καινούργιο κομμάτι..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, soiramk είπε

Δεν έχω σκοπό να το πάρω από Κωτσόβολο, αλλά από iStorm. Και πάλι όμως από ό,τι φαίνεται είναι εκτεταμένο το θέμα και όχι προκατάληψη/εμμονή κάποιων χρηστών επειδή δώσανε πολλά χρήματα όπως συζητήσαμε και στο άλλο thread.
Στην ίδια αντιπροσωπεία δεν θα καταλήξει τελικώς ασχέτως από που το έχει πάρει; Γι' αυτό ρώτησα πως το χειριστήκαν, αν το αλλάξαν π.χ. και αν το κάνει και το καινούργιο κομμάτι..

Ναι, αλλά όταν έχεις τον Κωτσόβολο που θέλει 10 μέρες απλώς να το στειλει στο επίσημο service, τι να σου κάνει το service μετά που θέλει και αυτό μερικές μέρες για διάγνωση ή αντικατάσταση;

Γι'αυτό το αγόραζεις από istorm/i-system/document store για να έχεις πιο άμεση εξυπηρέτηση. 

Δημοσ.
5 minutes ago, natural_sgf said:

Γι'αυτό το αγόραζεις από istorm/i-system/document store για να έχεις πιο άμεση εξυπηρέτηση. 

+1 (ιδιαιτέρως από iSystem & Document)

Δημοσ.

Ναι, δεν θα διαφωνήσω με αυτά που λέτε. Το θέμα (για μένα σαν εν δυνάμει αγοραστής) είναι, αν είναι τόσο εκτεταμένο το θέμα όσο γράφεται στα forum (ελληνικά και ξένα) και ειδικά αν είναι θέμα hardware ή software. Η όποια αντιμετώπιση after sales έχουμε στην χώρα μας σε όλες τις μάρκες είναι λίγο-πολύ γνωστή και κατακριτέα. Γι' αυτό θέλω να ξέρω αν είναι δεδομένο ότι το μοντέλο αυτό έχει αυτά τα προβλήματα (όπως τα προηγούμενα δύο άλλα είχαν διαφορετικά).. Να παίζεις τζόκερ σε τέτοια μηχανήματα, με αυτά τα λεφτά και με αυτό το after sales support δεν λέει...

Δημοσ.
15 ώρες πριν, soiramk είπε

Τελικά τι έγινε;
Επειδή είμαι και εγώ σε διαδικασία αγοράς MacBook Pro και με κρατάνε τα προβλήματα σαν αυτό (που λογικά πρέπει να είναι το θέμα που συζητάνε εδώ όπως σου γράψανε και παραπάνω..)

Καλησπέρα, το Macbook έφτασε στα μισά αυτής της εβδομάδας στην Info Quest. Μπαίνοντας στην ιστοσελίδα της και πληκτρολογώντας τον σειριακό αριθμό γράφει πως είναι έτοιμο για παράδοση στον πελάτη (που σε αυτή την περίπτωση πελάτης είναι ο Κωτσόβολος γιατί εκείνοι το πήγαν). Δεν γράφει όμως τίποτα παραπάνω, ούτε τι ήταν το πρόβλημα και αυτό με φοβίζει... Παρόλα αυτά περιμένω αύριο την Apple να πάρει τηλέφωνο την Info Quest να ρωτήσει τι έγινε με το Macbook οπότε από εκεί θα μάθω νεότερα. Πάντως να ξέρετε μου εξήγησαν από την Apple πως δεν κάνουν πάντα αντικατάσταση με το πρώτο πρόβλημα που θα βρουν ούτε ξεβιδώνουν τον υπολογιστή με το πρώτο πρόβλημα που θα υπάρξει. Μπορεί να λυθεί από λογισιμικό. Τέλος πάντων μάλλον θα έχω αύριο νεότερα και θα σας ενημερώσω.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mrmak94 είπε

Πάντως να ξέρετε μου εξήγησαν από την Apple πως δεν κάνουν πάντα αντικατάσταση με το πρώτο πρόβλημα που θα βρουν ούτε ξεβιδώνουν τον υπολογιστή με το πρώτο πρόβλημα που θα υπάρξει. Μπορεί να λυθεί από λογισιμικό. Τέλος πάντων μάλλον θα έχω αύριο νεότερα και θα σας ενημερώσω.

Όταν τα έλεγα αυτά, σε αυτό το thread, μερικοί έπεσαν να με φάνε.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mrmak94 είπε

 Τέλος πάντων μάλλον θα έχω αύριο νεότερα και θα σας ενημερώσω.

Μάλιστα.. Ωραία, θα περιμένουμε νέα σου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, natural_sgf είπε

Όταν τα έλεγα αυτά, σε αυτό το thread, μερικοί έπεσαν να με φάνε.

χαχα να σου πω κάτι; πλέον δεν με ενδιαφέρει αν θα πάρω καινούργιο ή οχι απλά θέλω το macbook δεν μπορώ άλλοοο :P (ελπίζω να μην έρθει με σημάδια μετά από όλες αυτές τις μέρες)

45 λεπτά πριν, soiramk είπε

Μάλιστα.. Ωραία, θα περιμένουμε νέα σου.

αμέ θα σας πω όταν είναι! :)

Δημοσ.

Επικοινώνησε η Apple μαζί μου και μου είπε πως μίλησαν με την Info Quest. Η Info Quest τους είπε πως το Macbook είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης και γενικά υπήρχε μεγάλο πρόβλημα με το Macbook οπότε πρέπει να αντικατασταθεί με καινούργιο. Επίσης η Info Quest είπε στην Apple πως ενημέρωσαν τον Κωτσοβόλο εγώ όμως που πήρα τηλέφωνο πριν λίγο το τμήμα υποστήριξης του Κωτσόβολου μου απάντησε μια με αγενή τρόπο κλασσικά και χωρίς να θέλει να βοηθήσει και μου είπε πως δεν έχουν γραπτή ενημέρωση. Θα με τρελάνουν από τον Κωτσόβολο... Άθλιοι έως αηδίας...

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...