Προς το περιεχόμενο

Macbook Pro Custom Order


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, agejon είπε

Αλλαγή άμεσα... μη δεχτείς επισκευή!

Δε μπορούν να αρνηθούν...

Δεν αντιλέγω αλλά πώς; Αφού δεν είναι DOA. 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Δεν αντιλέγω αλλά πώς; Αφού δεν είναι DOA. 

Αν το Service το βγάλει ελαττωματικό και θέλει επισκευή τότε μη δεχτείς ... υποχρεούνται εφ' όσον δεν έχουν περάσει 14 ημέρες να σου αλλάξουν το μηχάνημα ή τα λεφτά πίσω.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, agejon είπε

Αν το Service το βγάλει ελαττωματικό και θέλει επισκευή τότε μη δεχτείς ... υποχρεούνται εφ' όσον δεν έχουν περάσει 14 ημέρες να σου αλλάξουν το μηχάνημα ή τα λεφτά πίσω.

14 μέρες γιατι; Η αγορά δε νομίζω να έγινε εξ' αποστάσεως. Επισης, η συσκευή δεν είναι dead on arrival αλλά παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα το οποίο μπορεί να λύνεται με software update. Είναι και bto σύστημα. Btw, προσπαθω να καταλάβω που μπορεί να έχει πατημα και οντως να αιτηθεί αλλαγή.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

14 μέρες γιατι; Η αγορά δε νομίζω να έγινε εξ' αποστάσεως. Επισης, η συσκευή δεν είναι dead on arrival αλλά παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα το οποίο μπορεί να λύνεται με software update. Είναι και bto σύστημα. Btw, προσπαθω να καταλάβω που μπορεί να έχει πατημα και οντως να αιτηθεί αλλαγή.

Δεν έχει σημασία το ότι η αγoρα δεν έγινε εξ' αποστάσεως. Αν το προϊόν έχει Hardware πρόβλημα , οφείλουν αν το ζητήσεις  να σου δώσουν καινούργιο ή τα λεφτά πίσω... Εγώ προσωπικά σε μηχάνημα του κουτιού δε θα δεχόμουν επισκευή, ούτε κατά διάνοια.

Πριν αρκετά χρόνια είχα πάρει Macbook pro 15 με 2500€ από Document, είχε μόλις το άνοιξα σπίτι ένα μικρό σημαδάκι, το πήγα πίσω και πήρα άλλο!

PS: 14 ημέρες Ευρωπαϊκή Νομοθεσία!

Επεξ/σία από agejon
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, agejon είπε

Δεν έχει σημασία το ότι η αγoρα δεν έγινε εξ' αποστάσεως. Αν το προϊόν έχει Hardware πρόβλημα , οφείλουν αν το ζητήσεις  να σου δώσουν καινούργιο ή τα λεφτά πίσω...

Δεν απάντησες πως προέκυψαν οι 14 μέρες.

Που το λέει ότι οφείλουν να σου δώσουν καινούργιο ακόμα και αν δεν έχει γινει προσπάθεια επισκευης; Μπορείς να παραθέσεις κάτι σχετικό;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Δεν απάντησες πως προέκυψαν οι 14 μέρες.

Που το λέει ότι οφείλουν να σου δώσουν καινούργιο ακόμα και αν δεν έχει γινει προσπάθεια επισκευης; Μπορείς να παραθέσεις κάτι σχετικό;

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Διάβασέ το όλο και κυρίως το  "Ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή αγορών"

"Αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, δεν έχετε δικαίωμα βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ να τα επιστρέψετε (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά."

Άρα Hardware πρόβλημα, οποιοδήποτε και όχι μόνο DOA == ελαττωματικό == Αλλαγή ή τα λεφτά πίσω!!!!!!!

Επεξ/σία από agejon
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Δεν απάντησες πως προέκυψαν οι 14 μέρες.

Που το λέει ότι οφείλουν να σου δώσουν καινούργιο ακόμα και αν δεν έχει γινει προσπάθεια επισκευης; Μπορείς να παραθέσεις κάτι σχετικό;

Υπάρχουν 14 μέρες υπαναχώρησης ακόμα και χωρίς λόγο εφόσον επιστραφεί στην αρχική συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα και έχει γίνει online αγορά.

Απλά λες δεν μου έκανε. Είναι βάση νομοθεσίας.

Και 7-14 μέρες doa ανάλογα υο μαγαζί σε περίπτωση που κάτι είναι ελαττωματικό είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν  άλλο η τα λεφτά. 

Επισης για να πάρεις πιστωτικό πρέπει να το δεχτείς εσυ σαν κατάναλωτης. Αλλιώς αν δεν θες παίρνεις πάλι η λεφτά η άλλο προϊόν. 

Επεξ/σία από alprio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιος μίλησε για πιστωτικό;

Ρώτησα πως προέκυψαν οι 14 μέρες εφόσον δεν το αγόρασε online (αν το αγόρασε online τότε κομπλέ με τις 14 μέρες αν και επειδή το έχεις ανοίξει σίγουρα θα σου κάνουν φασαρία).

DOA 7 ή 14 μέρες είναι ανάλογα με την πολιτική του καταστήματος. Μπορεί να μην έχει DOA καν καθώς βάσει του παραπάνω Λίνκ εχουμε:

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

Αν ο πωλητης θέλει να τα επισκευάσει;

Επεξ/σία από natural_sgf
Δημοσ.

Λοιπόν για μένα τελειώνει η συζητήσει εδώ...

Αν το MacBook Pro έχει hardware failure, άλλαξε το ή πάρε τα λεφτά πίσω! Δεν έχει επιλογή καν ο Κωτσόβολος, ΤΕΛΟΣ!

Αν δέχεσαι να σου κάνουν επισκευή σε 1 ημέρας μηχάνημα, καντο... ούτως η άλλως η Apple σε τέτοια δε παίζεται , το καλύτερο Service by far!

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, agejon είπε

Λοιπόν για μένα τελειώνει η συζητήσει εδώ...

Αν το MacBook Pro έχει hardware failure, άλλαξε το ή πάρε τα λεφτά πίσω! Δεν έχει επιλογή καν ο Κωτσόβολος, ΤΕΛΟΣ!

Δε διαβάζεις καν αυτά που παραθέτεις ο ίδιος.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Ποιος μίλησε για πιστωτικό;

Ρώτησα πως προέκυψαν οι 14 μέρες εφόσον δεν το αγόρασε online (αν το αγόρασε online τότε κομπλέ με τις 14 μέρες αν και επειδή το έχεις ανοίξει σίγουρα θα σου κάνουν φασαρία).

DOA 7 ή 14 μέρες είναι ανάλογα με την πολιτική του καταστήματος. Μπορεί να μην έχει DOA καν καθώς βάσει του παραπάνω Λίνκ εχουμε:

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

Αν ο πωλητης θέλει να τα επισκευάσει;

  1. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης 

  1. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. 
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, natural_sgf είπε

Δε διαβάζεις καν αυτά που παραθέτεις ο ίδιος.

Δεν είναι αρκετό το διάβασμα, αν δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...