Sacurtele Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Καλημέρα σας , αγόρασα ένα dell το οποίο είναι με w10 και 1t HDD , Θέλω να προσθέσω έναν ssd που επίσης έχω αγοράσει και προφανώς να κάνω format και να τρέχω τα windows στον ssd. Υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα με την εγγύηση της dell ? Ευχαριστώ πολύ.
isay Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Κάποια μηχανάκια εχουν μικρο καπάκι που μπορείς να αλλάξεις το δισκο και σε άλλα πρεπει να βγάλεις ολο το κατω καπάκι για να φτάσεις στο δισκο. Στη δευτερη περιπτωση είναι σιγουρο οτι αμα το κάνεις μονος σου χάνεις εγγυηση και αν θες να αλλαξεις δισκο πρεπει να το στειλεις στην εταιρεία, να στο κάνουν αυτοι με χρέωση. Στην πρώτη περιπτωση εξαρτάται απο την εταιρεία και επειδή δεν θυμάμαι σιγουρα τι ισχυει για την dell κάλεσε στο 210 8129 810 και ρώτησε τους.
Sacurtele Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 33 λεπτά πριν, isay είπε Κάποια μηχανάκια εχουν μικρο καπάκι που μπορείς να αλλάξεις το δισκο και σε άλλα πρεπει να βγάλεις ολο το κατω καπάκι για να φτάσεις στο δισκο. Στη δευτερη περιπτωση είναι σιγουρο οτι αμα το κάνεις μονος σου χάνεις εγγυηση και αν θες να αλλαξεις δισκο πρεπει να το στειλεις στην εταιρεία, να στο κάνουν αυτοι με χρέωση. Στην πρώτη περιπτωση εξαρτάται απο την εταιρεία και επειδή δεν θυμάμαι σιγουρα τι ισχυει για την dell κάλεσε στο 210 8129 810 και ρώτησε τους. Σε ευχαριστώ , Το λαπτοπ είναι dell g3 και αν δεν κάνω λάθος απλά ανοίγεις καπάκι και κουμπώνεις την κάρτα , στο κατάστημα μου είπαν ότι το πρόβλημα θα το έχω ίσος στο φορμάτ του μανίσιου σκληρού επειδή θα αλλάξω τα windows στον ssd ή κάτι τέτοιο που ίσος να μην κατάλαβα καλά διότι δεν είμαι και πολύ σχετικός . Πάντως και αυτοί μου είπαν να απευθυνθώ στην dell κατευθείαν , απλά είναι Σάββατο και δεν ήθελα να περιμένω μέχρι την δευτέρα μιας και σήμερα είναι κλειστά . Μάλλον θα περιμένω.. Ευχαριστώ πολύ.
isay Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Αν το γυρίσεις αναποδα θα καταλάβεις αν εχει καπάκι ή οχι, μονο για το δισκο.
Sacurtele Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Καλημέρα! Απίστευτα εξυπηρετικοί ευγενικοί και όλα καλά. Επιτρέπεται να κάνω την παρέμβαση που θέλω μόνος μου και μάλιστα μου είπαν να με βοηθήσουν τηλεφωνικά άμα χρειάζομαι κάτι και ότι αν γίνει κάτι όσο είμαστε σε επικοινωνία το καλύπτουν αυτοί. Και για ότι χρειάζεται από ότι κατάλαβα η dell είναι ένα τηλεφωνικό manual. Dell power..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα