KoreanW Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) πάντως εγώ απορώ με τους κακόμοιρους τους μαντράδες που η ανάγκη και οι καταστάσεις τους ρίχνουν στην απάτη... γιατί παραδίδουν κι αυτούς ακόμα τους ματρακάδες που πουλάνε για αμάξια, αφού καλά και σώνει φταίνε τα κορόιδα που αγοράζουν τα μεταχειρισμένα, δε θα έπρεπε κι οι μαντράδες να παραδίδουν σκέτο ένα κάρο με γαιδούρι να το σέρνει και ούτε γάτα ούτε ζημιά.... Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2018 από KoreanW
zio10 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, tyf είπε ειναι περιεργο που ολα τα εισαγωγης σε μαντρες εχουνε γυρω στα 75.000 85.000? Όχι καθόλου, θα έτυχε! Όπως σωστά γράφτηκε δίνουν κι αυτοι αυτό που τους ζητάνε...αν είχε 250 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν θα το έπαιρνε κανείς!
KoreanW Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Βασικά εκτός από το να γυρνάνε τα χιλιόμετρα, την περίπτωση να πουλάνε πραγματικά 75-85.000 km πώς δεν τη σκέφτονται καθόλου οι αγαπητοί έμποροι; Γιατί μια φορά πελάτη που να ζητάει αυτοκίνητο με γυρισμένα km,δεν έχω συναντήσει... Και με τα 250.000 km θα βρεθούν αγοραστές, αλλά θα θέλουν και την ανάλογη τιμή. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2018 από KoreanW 2
Moderators Spect~ Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 12 ώρες πριν, KoreanW είπε Βασικά εκτός από το να γυρνάνε τα χιλιόμετρα, την περίπτωση να πουλάνε πραγματικά 75-85.000 km πώς δεν τη σκέφτονται καθόλου οι αγαπητοί έμποροι; Γιατί μια φορά πελάτη που να ζητάει αυτοκίνητο με γυρισμένα km,δεν έχω συναντήσει... Και με τα 250.000 km θα βρεθούν αγοραστές, αλλά θα θέλουν και την ανάλογη τιμή. Αγοράζεις το Χ με 250.000 στα 2000€ και ο πουλας 2500€ ή μπορεις να αγοράσεις το Χ στα 2000€ με 250.000 χλμ και να το πουλήσεις σαν 80.000 χλμ στα 6000€. Τι θα επέλεγες? όποτε καταλαβαίνεις γιατι το κανουν..
KoreanW Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Just now, Spect~ said: Αγοράζεις το Χ με 250.000 στα 2000€ και ο πουλας 2500€ ή μπορεις να αγοράσεις το Χ στα 2000€ με 250.000 χλμ και να το πουλήσεις σαν 80.000 χλμ στα 6000€. Τι θα επέλεγες? όποτε καταλαβαίνεις γιατι το κανουν.. όλοι καταλαβαίνουμε το πώς λειτουργεί η απάτη, δε θα δείξουμε και κατανόηση όμως στους καημένους τους κομπιναδόρους ! ... κρατώ αρκετή κατανόηση για τα θύματα της απάτης υγ: σε μια συναλλαγή δεν το βρίσκω σωστό να είναι κομπιναδόρος μόνο ο ένας αλλά και οι δύο πλευρές, ας αρχίσουν κι οι πελάτες να εξοφλούν με λεφτά από τη Monopoly....
pontez2 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Για αυτο και οι μαντράδες έχουν χάσει την αξιοπιστία τους πλέον (δυστυχως) Για αυτο και ο κόσμος προτιμά να επισκευάσει το δικό του αμάξι, αν δε μπορει να αγοράσει καινουργιο. Γιατι κάποιοι ειναι λαμόγια και νομιζουν οτι μπορουν να κοροιδευουν τους πάντες. 2
Moderators Spect~ Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 37 λεπτά πριν, KoreanW είπε όλοι καταλαβαίνουμε το πώς λειτουργεί η απάτη, δε θα δείξουμε και κατανόηση όμως στους καημένους τους κομπιναδόρους ! ... κρατώ αρκετή κατανόηση για τα θύματα της απάτης υγ: σε μια συναλλαγή δεν το βρίσκω σωστό να είναι κομπιναδόρος μόνο ο ένας αλλά και οι δύο πλευρές, ας αρχίσουν κι οι πελάτες να εξοφλούν με λεφτά από τη Monopoly.... Μην παρεξηγηθώ, δεν δείχνω καμία κατανόηση και δεν λυπάμαι κανένα μαντρά. Και τώρα που θέλω να αγοράσω αμάξι είμαι σε μεγάλο δίλημμα ως προς το τι να κάνω και τι να προσέξω ώστε να είμαι καλυμμένος.
paylidis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κακά τα ψέματα έχει γίνει μάστιγα αυτό το πράγμα. Ψάχνω εγώ να αλλάξω το δικό μου, το αμάξι είναι χαρτί όλα τα σερβισ Νωρίτερα-ότι ανταλλακτικό χαλάει έχει αλλαχτεί, βάζω αγγελία και μου λένε είναι ακριβό για τα χλμ του (165000) και ότι βρίσκουν από μάντρα με τα ίδια λεφτά με τα μισά χλμ... Ε η απάντηση μου είναι πήγαινε παρτο και εάν έχει τόσα έλα και χεσε με... αλλά ακόμα και στην απίθανη περίπτωση που θα έχει τόσα οι ζημιές που βγάζει μεταξύ 100-130 χιλιάδων στάνταρ αυτό το μοντέλο κοστίζουν ~3000€... τι να πεις, όταν ψαχνεις φθηνό και καλό αυτά θα γίνονται. Φθηνό και καλό δεν υπάρχει παρά μόνο από κανέναν που το σκοτώνει για λόγους υγείας ή άμεσης οικονομικής αναγκης και πάλι το συζητάμε... οσο για το θέμα του ts έπεσε σε έναν κοινό απατεώνα, με λίγο πίεση και ζόρι από δικηγόρους μπορεί να επιτύχει αντίστροφη πώλησης και να ηρεμήσει Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από paylidis 1
KoreanW Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 καλά ας μην μπερδεύουμε τις κουβέντες που λέγονται για παζάρεμα, δεν υπάρχει κάτι παραβατικό στο διάλογο . επίσης για μένα δεν υπάρχει δίκαια και άδικη εξαπάτηση, υπάρχουν μόνο ελεύθερες και τίμιες συναλλαγές για τον οποιονδήποτε λόγο που ο πελάτης μπορεί να συμφωνήσει να αγοράσει ακριβά, μπορεί να αγοράσει και φτηνά παρομοίως και ο πωλητής μπορεί να θέλει να πουλήσει ακριβά και φτηνά . δικαίως και ο πωλητής ψάχνει τη συναλλαγή με την οποία θα κερδίσει, δικαίως και ο αγοραστής το ζητούμενο είναι η συμφωνία να γίνεται σε βάση πραγματικών δεδομένων, γιατί αν είναι τα μισά χιλιόμετρα να είναι πλαστά και γυρισμένα, τοτε να είναι πλαστά και τα μισά λεφτά της αγοραπωλησίας... 2
aGka8l Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Για την τιμή ,το πρόβλημα ξεκινάει από 2-3 μαντραδες ανά περιοχή που κάνουν κουμάντο καθώς αυτοί ορίζουν τις τιμές στην αγορά ,γιατί έχουν πληθώρα πχ θες qashqai έχουν 2-3 χρώματα και 2-3 εκδόσεις άσχετο ότι είναι από λιζινγκ . Θες micra ? Έχουν 10 διαφορετικά χρώματα άσχετο ότι είναι νοικιαρικα . Γενικα όμως η τιμη στην Ελλάδα στα μεταχειρισμένα είναι ότι να ναι . Τα τελευταία 5 χρόνια οι τιμές είναι σταθερά ίδιες . Αμάξι δλδ του 10 που είναι 8 χρόνων αμάξι έχει τιμή που θα πρεπε να χει αμάξι 4ετιας . Κάτι swift 4ετιας πχ με 80κ χιλιόμετρα τα πουλάνε κάνα 2χιλιαρο κάτω από την αρχική αγορά . Ε ότι να ναι . Αν δεν πέσει χρήμα πίσω να αρχίσει να αγοράζει ο κόσμος καινούρια 7 στα 10 αμάξια στην αγορά θα ναι εισαγωγής και από τα 7 τα 6 θα είναι σάπια και στην λαμαρίνα και στη μηχανή . Από τα δε 3 ελληνικά και τα 3 θα ναι λιζινγκ/νοικιαρικα /3ο χέρι από μάντρα 2
patsi Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Σε επικοινωνία μου με γνωστό εμπορο της Θεσσαλονίκης για να ρωτήσω για ένα Clio του 10 που είδα γύρω στα 100000χλμ πήρα τηλέφωνο έτοιμος να ακούσω τις γνωστές δικαιολογίες για βιβλίο service και χαρτί ΚΤΕΟ. Και μου λέει υπάρχουν φυσικά και τα 2 στην διάθεση σας και για έλεγχο κλπ. Και σκέφτομαι τι άλλο τρόπο έχουν βρει για να τα έχουν αυτά η απλά έπεσα στην περίπτωση. Ίσως κλείσω ένα ραντεβού να το δω και θα φανεί.
mezger Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Σε αγορά από μεγάλο και γνωστό μαγαζί αυτοκινήτου εισαγωγής, είχε όχι μόνο βιβλίο service και ΚΤΕΟ, αλλά και τις αποδείξεις από τα service που είχαν κάνει οι προηγούμενοι κάτοχοι (όπου οι περισσότερες έγραφαν και τα χιλιόμετρα, και επιβεβαιώθηκαν και με ένα check στο autodna που έβγαλε χρήσιμα πράγματα). Βέβαια τα χιλιόμετρα ήταν λογικά (20Κ/έτος), δεν πήγα για 10ετίας με 40Κ χιλιόμετρα. Δε θέλω να βγάλω λάδι τους μαντράδες (ισα ισα στο service εκαναν μεγάλες χοντράδες), αλλά μου έκανε φοβερή εντύπωση μετά από όσα είχα διαβάσει και περίμενα και είπα να το αναφέρω. 1
nik0laus Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εντάξει είπαμε , υπάρχουν και σωστοί επαγγελματίες στο χώρο, δεν είναι όλοι "απατεώνες" ή αν θελουμε να το πάρουμε αλλιώς κάποια στιγμή θα τύχει και οι "απατεώνες" να πουλήσουν και κάποιο αυτοκίνητο της προκοπής Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από nik0laus 1
kage Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και οι αντ.πειες φτιαχνουν book service ,km κτλ... Τα κτεο ηταν να βαλουν φρενο στα γυρισμενα km αλλα τελευταια στιγμη δεν εγινε:p Σε καθε ecu υπαρχουν διαφορα μενου που κρατανε km.οι μηχανικοι ειναι ανιδεοι ή τους συμφερει.... Αλλαγη ecu με λιγοτερα km=200-1000e Στα εισαγωγης αν ζητησετε το χαρτι εκτελωνισμου-Διασάφησης Εισαγωγής Εχω παει σε μαντρα ηλιουπολη/αργυρουπολη νομιζω μονο με 6 -7 mercendes ...ο τυπος ειχε μεχρι και φωτος απο το σπιτι +οικογενεια ,τα σερβις στην γερμανια και αποδειξεις τους...δεν πηγαμε παραπερα αλλα αν ειναι ολα fake τα συγχαρητηρια μου 😛 Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2018 από kage 1
BritGreek Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ βλέπω συγκεκριμένους μαντράδες να θεριεύουν και να νοικιάζουν όλο και περισσότερους χώρους για να βάλουν τα αυτοκίνητα που εμπορεύονται, αν και νομίζω τα περισσότερα είναι από leasing, το οποίο προσωπικά δεν το θεωρώ κακό, γιατί τουλάχιστον αυτά ακολουθούν κάποια τυπική συντήρηση, έστω και εκτός αντιπροσωπείας. Ο ιδιώτης δεν είναι πάντα μονόδρομος στην επιλογή πλέον, γιατί πολλοί πονηρεύονται. Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2018 από BritGreek
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα