Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελικά δεν μας είπε ο φίλος τι έγινε . 

Ανοιξε ένα προφίλ την παρασκευη ασχολήθηκαν τόσοι άνθρωποι και μετά Μπουχος .

Η ίδια ιστορία ...η άλλη άνοιξε για να ρωτήσει πως να κλείνει σωστά το ταμείο τώρα που έπιασε δουλειά σαν σερβιτόρα , ο άλλος γιατί δεν του σηκωνόταν κτλ....και μετά εξαφανίζονται...

  • Like 2
  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, ziaba είπε

αυτοί θέλουν να τα πάρουν σχεδόν τζάμπα απ έξω ο κινητήρας αυτός είναι ότι πρέπει για μετατροπή .. θα έφευγε σαν ζεστό ψωμί

Το θέμα είναι οτι με εξαίρεση έναν που εδινε εξευτελιστικά λίγα για να τον πάρει,οι υπόλοιποι δεν μπήκαν καν σε διαδικασία παζαριού.

Το αυτοκίνητο τελικά πήγε για ανακύκλωση.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, ziaba είπε

αυτοί θέλουν να τα πάρουν σχεδόν τζάμπα απ έξω ο κινητήρας αυτός είναι ότι πρέπει για μετατροπή .. θα έφευγε σαν ζεστό ψωμί

Βασικά ούτως ή άλλως οι έμποροι αγοράζουν μόνο αν είναι πολύ φτηνά, αλλιώς δεν έχει νόημα.

Επίσης δεν νομίζω ότι αυτός ο κινητήρας είναι ότι πρέπει για μετατροπή, μήπως μπερδεύεις το ESI με το VTI?

19 λεπτά πριν, jp77s είπε

Το θέμα είναι οτι με εξαίρεση έναν που εδινε εξευτελιστικά λίγα για να τον πάρει,οι υπόλοιποι δεν μπήκαν καν σε διαδικασία παζαριού.

Το civic γενικά ποτέ δεν έκανε καλές πωλήσεις στην Ελλάδα, και ειδικότερα ESI έχουν κυκλοφορήσει ελάχιστα, δεν είχαν άδικο όταν έλεγαν πως θα τους μείνει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Alexandros7474 είπε

Τελικά δεν μας είπε ο φίλος τι έγινε . 

Ανοιξε ένα προφίλ την παρασκευη ασχολήθηκαν τόσοι άνθρωποι και μετά Μπουχος . 

Η ίδια ιστορία ...η άλλη άνοιξε για να ρωτήσει πως να κλείνει σωστά το ταμείο τώρα που έπιασε δουλειά σαν σερβιτόρα , ο άλλος γιατί δεν του σηκωνόταν κτλ....και μετά εξαφανίζονται...

ελα ντε...απορώ με το κεφάλι του καθενός..μας έγραψε κανονικότατα...το αστείο ειναι οτι μας ειπε και οτι ολα καλα...ας μην ελεγε τπτ καλυτερα και ας συνεχιζαμε να γραφαμε εμεις ιστορίες...

Δημοσ.

Οι περισσότερες απαντήσεις εδώ μετα από λίγο βγαίνουν εντελώς εκτός θέματος.

Το πιό κουφό είναι οτι υπάρχουν άτομα που ρωτανε στο insomnia για αγορά αυτοκινήτου.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Alexandros7474 είπε

Τελικά δεν μας είπε ο φίλος τι έγινε . 

Ανοιξε ένα προφίλ την παρασκευη ασχολήθηκαν τόσοι άνθρωποι και μετά Μπουχος .

Η ίδια ιστορία ...η άλλη άνοιξε για να ρωτήσει πως να κλείνει σωστά το ταμείο τώρα που έπιασε δουλειά σαν σερβιτόρα , ο άλλος γιατί δεν του σηκωνόταν κτλ....και μετά εξαφανίζονται...

μπαχαλακηδες τυπε

Δημοσ.
Στις 2/9/2018 στις 8:34 ΜΜ, turbat0s είπε

Δηλαδή πρώτα αγόρασε και μετά έκανε έλεγχο χιλιομέτρων από ΚΤΕΟ?

Δυστυχώς ναι. Ευτυχώς ο πωλητής του επέστρεψε τα χρήματα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλες και σε όλους! 

Θέλω να κάνω μια αναφορά στο θέμα των γυρισμένων χιλιομέτρων, παρότι η κουβέντα στις τελευταίες σελίδες έχει βγει εκτός θέματος. 

Τα γυρισμένα χιλιόμετρα είναι μάστιγα, αυτό δεν είναι κρυφό.

Το πρόβλημα όμως κατά τη γνώμη μου ξεκινάει από εμάς, τους καταναλωτές.

Όλοι ζητάμε να αγοράσουμε το καλύτερο αυτοκίνητο της αγοράς, με τα λιγότερα δυνατά χιλιόμετρα και την πιο ανταγωνιστική τιμή.

Τι ανταγωνιστική δηλαδή, τσάμπα αν είναι δυνατόν. 

Μάλιστα θέλουμε και diesel γιατί έχουμε ακούσει ότι "καίνε" λιγότερο.

Ξέρετε τι ποσοστό από τα πραγματικά καλά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα καλύπτει αυτή τη ζήτηση;

Μόνο το 5%.

Όλα τα υπόλοιπα έρχονται από το εξωτερικό,  "φορτωμένα" με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, οι έμποροι -και οι ιδιώτες πλέον- γυρίζουν το κοντέρ σε έναν ελκυστικό αριθμό και σου προσφέρουν την "ευκαιρία" που ζητάς, ζεστή ζεστή, όλη δική σου!

Τι πιο εύκολο από κάποιον που θέλει να βγάλει κέρδος εις βάρος κάποιου άλλου;

Καλύτερα λοιπόν να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο με 150.000 και 200.000 χιλιόμετρα στη σωστή τιμή, να ψάξουμε για το ιστορικό του και να είμαστε σίγουροι ότι αυτό είναι, παρά να ζητάμε αυτοκίνητα που δεν υπάρχουν.

Αυτή είναι η γνώμη μου. 

Επεξ/σία από Panos_myt
  • Like 1
Δημοσ.

Τι λες ρε φίλε ;

Και μετά πώς θα κοκορευτούμε στον γειτονοξαδερφομπαντζανακοσυναδελφο για το "σαν καινούργιο" ντιζελάκι που πήραμε σε τιμή τζάμπα καθώς εμείς και μόνον εμείς είμαστε τα γατόνια που δε μπορεί κανένας μαντράς ή ιδιώτης να μας πιάσει κότσους ;

Και μετά πως θα παίρνουμε σβαρνιά τα φόρουμ να κλαίμε και να ψάχνουμε να βρούμε φτηνό "κλέφτη" να σώσουμε το χρέπι  , μιας και όλα τα συνεργεία είναι κλέφτες;

Αλλά ευτυχώς που υπάρχει το ίντερνετ και ψωνίζουμε τα ανταλλακτικά σε τιμές τζάμπα   (ασχέτως που τα περισσότερα είναι μάπα ποιότητας και άμα χαλάσουν και προξενήσουν και πρόσθετες βλάβες  θα φταίνε οι γνωστοί "κλεφτες") και πάμε σε μαστροκίτσους μυρωδιάδες,  άσε που  είμαστε και οι πρώτοι χεράδες άμα λάχει να'ουμ....

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από το αυτομαστίγωμα

το Α αυτοκίνητο έχει x km και αξίζει τόσο

το Β  αυτοκίνητο έχει 10x km και αξίζει ένα άλλο ποσό

το Γ  αυτοκίνητο έχει 12x km και αξίζει ένα ακόμα ποσό

.

το να εμφανίσει ο έμπορος-πωλητής ότι το Α αυτοκίνητο έχει ίδια km και αξίζει τα ίδια λεφτά με το Γ αυτοκίνητο, είναι άδικο για τα αυτοκίνητα και την αγορά των μεταχειρισμένων

.

επίσης ο καταναλωτής θέλει να ξέρει τα πραγματικά km και ελεύθερα έρχεται σε συμφωνία με τον πωλητή για την τιμή

κομπίνα με τα km προκειμένου ο πωλητής να εμφανίσει πλαστή εικόνα στον αγοραστή, χρεώνεται στον πωλητή που κάνει την απάτη

τώρα αν ο αγοραστής πάει να εξοφλήσει με λεφτά από τη Monopoly, τότε και μόνον τότε θα έχει κάνει κομπίνα κι ο αγοραστής

τόσο πολύ απλά η δική μου γνώμη

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Δημοσ.

Κάθε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δυστυχώς η ευτυχώς βρίσκει τον ιδιοκτήτη του . Υπάρχουν πολλοί που τους λέει ο μαντράς το χω ελνξει εγώ δεν χρειάζεται να το δεις Κάι το χαφτουν. Έχουν ξυπνήσει τώρα και ιδιώτες με άκρες σε Γερμανία/Βέλγιο/Πολωνία και παίρνουν κάτι σάπια fiesta/corsa/yaris κτλ diesel με 1000-1500€  ρίχνουν τα χιλιόμετρα από τα 200-300κ στα 110κ τα πουλάνε 5-7.000€ και βγάζουν καθαρό κέρδος 1000-1500€+  .

Όταν παίρνεις μεταχειρω χωρίς να το ψάξεις , χωρίς να δεις χαρτιά κ βιβλιο σέρβις ,χωρίς να το ελέγξεις ε καλά να πάθεις .  Υπάρχουν κ άλλες περιπτώσεις  βέβαια. συγγενής μου πειρε φιατ από ιδιώτη που πάει κ τα φέρνει σαν χόμπυ 1-2 αμάξια το χρόνο . Το πάει σε ένα ζώον να το ελέγξει του λέει χαρτί είναι πάρτο . Το βλέπω (κ γω άσχετος είμαι αλλά κάποια πολυ βασικά τα γνωρίζω)  άναβε check engine κ έγραφε κιόλας στο καντράν glowplug fail .ΤΟ ΓΡΑΦΕ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΆΝ Κ ΤΟ ΖΩΟ του λέει είναι χαρτί . Ε του λέω νταξει άμα είναι καμμένες και οι 4 κάνα 70αρι θες .τον πάω στο δικό μας μηχανικό, έφαγε τα κομμάτια του , έσπασε έναν εξωλκεα για προθερμανσεις ,είχαν γίνει ένα σώμα ολα λόγω της οξυδωσης από το αλάτι κατάφερε κ άλλαξε τις 2 από τις 4 με το ζόρι . Ωστόσο το βάλε στο διαγνωστικό βρήκε κ κάτι αλλα χαζά ,

Είναι ένα μικρό παράδειγμα ,έγραφε το καντράν καθαρά την βλάβη , αυτός δεν ήξερε πήγε σε άτομο υποτηθετε εμπιστοσύνης που πήγαινε κ το άλλο του αμαξι .αυτός τώρα Γιάννενα ήταν άσχετος , υπάρχουν και άλλοι όμως που τα παίρνουν ή επειδή τους πάνε και οι μαντραδες αυτοκίνητα δεν μπορούν να πουν ευθέως την γνώμη τους 

 

Ε είναι να σου κάτσει . Γενικά το μεταχειρισμένο θέλει αρκετό ψάξιμο ακόμα και γιατί η πλαφονιερα δεν ανάβει πρέπει να δεις . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω ρε παιδες εχω αμαξι με 86000 χλμ πραγματικα , ανα 6000 χλμ αλλαγη λαδια , αλλαγη βαλβονισες ανα 20-25 , μπουζι που ειναι για 40.000 χλμ αλλαγη στα 20.000 , αλλα μολις βαλεις λιγο τσιμπημενη τιμη σχετικα με τον ανταγωνισμο σε λενε περιεργο , εννοειτε οτι δεν το πουλησα μ αυτα που ακουσα , οπου ελεγχηθηκε ηταν χαρτι , εννοειτε με βιβλιο σερβις και τα σχετικα , οι περισσοτεροι θελουν το αμαξι χαρτι να το παρουν στα ιδια λεφτα με το χρεπι , εεε παρε το χρεπι φιλε μου αν δεν πληρωσεις 

Επεξ/σία από TIM1982
  • Like 3
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...