Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Εγω πιστευω οτι τα χιλιομετρα δεν ειναι το παν οταν το αμαξι ειναι καλοσυντηρημενο. Της οικογενειας μου το αμαξι ειναι ενα honda civic 1999 sedan 1400 κυβικα (βενζινοκινητηρας). Σε 19 χρονια εχει κανει 395.000 χιλιομετρα. Ολα τα χρονια τα σερβις στην ωρα του και αγρατζουνιστο. Το μονο προβλημα που εχει βγαλει ολα αυτα τα χρονια ειναι ενα ψυγειο πριν 6-7 χρονια. Ε, πριν 3 ημερες με πηγε θεσσαλονικη και με εφερε αθηνα χωρις στασεις αναμεσα στην διαδρομη με ταχυτητα 140-150km/h. (5000 rpm για να τα πιασει με τελευταια σχεση στο κιβωτιο με κοφτη στις 7000😂)

και δεν εχει ανοιχτει ακομα ο κινητηρας ετσι?

καθε ποτε αλλαζεις λαδια και τι?

το σασμαν? επισης καθε ποτε αλλαζεις βαλβολινες?

  • Like 1
  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν εφτασα θεσσαλονικη κοιταξα λαδια δεν ειχε πεσει σπιθαμη. Ουτε οταν γυρισα. Γενικα δεν τα καιει τα λαδια η μηχανη του. Λαδια βαζω castrol 15/40 νομιζω. Τελευταιο σερβις αλλαξα τσιμουχες αλλαξα και αντλια νερου που δεν χρειαζοταν ακομα αλλα την αλλαξα γιατι εβαζε τις τσιμουχες και ηταν ευκολο εκεινη την ωρα αλλα και φλατζα καρτερ για να ειμαι σιγουρος.

http://prntscr.com/kpoq8v

Screenshot_20180902-143941_Gallery.jpg

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Εγω πιστευω οτι τα χιλιομετρα δεν ειναι το παν οταν το αμαξι ειναι καλοσυντηρημενο. Της οικογενειας μου το αμαξι ειναι ενα honda civic 1999 sedan 1400 κυβικα (βενζινοκινητηρας). Σε 19 χρονια εχει κανει 395.000 χιλιομετρα. Ολα τα χρονια τα σερβις στην ωρα του και αγρατζουνιστο. Το μονο προβλημα που εχει βγαλει ολα αυτα τα χρονια ειναι ενα ψυγειο πριν 6-7 χρονια. Ε, πριν 3 ημερες με πηγε θεσσαλονικη και με εφερε αθηνα χωρις στασεις αναμεσα στην διαδρομη με ταχυτητα 140-150km/h. (5000 rpm για να τα πιασει με τελευταια σχεση στο κιβωτιο με κοφτη στις 7000😂)

Αυτό ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο όχι σεντάν όμως το hatchback.Σκυλι από τα λίγα...

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, george200-13 είπε

Εγω πιστευω οτι τα χιλιομετρα δεν ειναι το παν οταν το αμαξι ειναι καλοσυντηρημενο. Της οικογενειας μου το αμαξι ειναι ενα honda civic 1999 sedan 1400 κυβικα (βενζινοκινητηρας). Σε 19 χρονια εχει κανει 395.000 χιλιομετρα. Ολα τα χρονια τα σερβις στην ωρα του και αγρατζουνιστο. Το μονο προβλημα που εχει βγαλει ολα αυτα τα χρονια ειναι ενα ψυγειο πριν 6-7 χρονια. Ε, πριν 3 ημερες με πηγε θεσσαλονικη και με εφερε αθηνα χωρις στασεις αναμεσα στην διαδρομη με ταχυτητα 140-150km/h. (5000 rpm για να τα πιασει με τελευταια σχεση στο κιβωτιο με κοφτη στις 7000😂)

Με αυτά που βλέπω και ακούω για τα Honda, (ανεξαρτήτως μοντέλου) είσαι ακόμα στο "στρώσιμο" του κινητήρα. Για 1.000.000 χλμ. σε βλέπω. 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικα αθανατα τα Honda. Εχω κι εγω παρομοιο παραδειγμα γνωστου με μισο εκατομμυριο χιλιομετρα. Γενικα αγαπαμε Ιαπωνα! Εχω το Suzuki Swift Sport με 210.000 χλμ και το καημενο το μονο που μου ζητησε ποτε ειναι δισκο πλατο πριν ενα μηνα...

Επεξ/σία από asemnos
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jp77s είπε

Με αυτά που βλέπω και ακούω για τα Honda, (ανεξαρτήτως μοντέλου) είσαι ακόμα στο "στρώσιμο" του κινητήρα. Για 1.000.000 χλμ. σε βλέπω. 

Αρα το δικο μου CRV με 86000 χλμ ...δεν εχει στρωσει ακομα παρα τα 10 χρονια του ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφόσον στο ΚΤΕΟ είναι δηλωμένα 100.000χλμ τότε είναι αυτά. Δεν μπορούν να παραποιηθούν τα δεδομένα εκεί. Στον αδερφό μου έτυχε να αγοράσει αμάξι με 55.000χλμ και όταν το έκανε έλεγχο στο ΚΤΕΟ είχε 150.000. Ο πωλητής του επέστρεψε τα λεφτά και μόκο.

Επεξ/σία από multidanze
  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, multidanze είπε

Εφόσον στο ΚΤΕΟ είναι δηλωμένα 100.000χλμ τότε είναι αυτά. Δεν μπορούν να παραποιηθούν τα δεδομένα εκεί. Στον αδερφό μου έτυχε να αγοράσει αμάξι με 55.000χλμ και όταν το έκανε έλεγχο στο ΚΤΕΟ είχε 150.000. Ο πωλητής του επέστρεψε τα λεφτά και μόκο.

Το κακο ειναι πως αν καποιος παει σε ενα κτεο με 150000 κμ και μετα γυρισει τα κμ σε 50000 και παει σε ενα αλλο κτεο απο αυτα που ξερω τα 2ο κτεο δεν μπορει να ξερει αν πηγε σε αλλο και με ποσα κμ περασε την 1η φορα. Οποτε ο αγοραστης θα πρεπει να βρει που ειχε περασει την προηγουμενη φορα. Αυτο με καθε επιφυλαξη και χωρις να ειμαι σιγουρος. 

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, multidanze είπε

. Στον αδερφό μου έτυχε να αγοράσει αμάξι με 55.000χλμ και όταν το έκανε έλεγχο στο ΚΤΕΟ είχε 150.000. Ο πωλητής του επέστρεψε τα λεφτά και μόκο.

Δηλαδή πρώτα αγόρασε και μετά έκανε έλεγχο χιλιομέτρων από ΚΤΕΟ?

Δημοσ.

Τι να πω και εγω που το πηρα με 60.000 και στα 120.000 χρειαστηκα κοντερ,

Βαρεθηκα να παω στο κοντερα να μου βαλεει τα ιδια και τωρα το κοντερ γραφει 240.000 και τα πραγματικα ειναι 160.000,

Αν ομως τα κατεβασω στο προηγουμενο κτεο θα εχει διαφορα,οποτε το αφησα ετσι κρατησα και τα χαλασμενα και αννννν

Καποτε το δωσω θα τα δειξω..😆

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, alexander23 είπε

Τι να πω και εγω που το πηρα με 60.000 και στα 120.000 χρειαστηκα κοντερ,

Βαρεθηκα να παω στο κοντερα να μου βαλεει τα ιδια και τωρα το κοντερ γραφει 240.000 και τα πραγματικα ειναι 160.000,

Αν ομως τα κατεβασω στο προηγουμενο κτεο θα εχει διαφορα,οποτε το αφησα ετσι κρατησα και τα χαλασμενα και αννννν

Καποτε το δωσω θα τα δειξω..😆

Μπορεί όταν το αγόρασες να είχε κάνει 140k και να το γύρισαν στις 60k, οπότε μία η άλλη :P

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Το κακο ειναι πως αν καποιος παει σε ενα κτεο με 150000 κμ και μετα γυρισει τα κμ σε 50000 και παει σε ενα αλλο κτεο απο αυτα που ξερω τα 2ο κτεο δεν μπορει να ξερει αν πηγε σε αλλο και με ποσα κμ περασε την 1η φορα. Οποτε ο αγοραστης θα πρεπει να βρει που ειχε περασει την προηγουμενη φορα. Αυτο με καθε επιφυλαξη και χωρις να ειμαι σιγουρος. 

Όσες φορές έχω περάσει κτεο, ζητάνε το προηγούμενο. Οπότε ίσως να μην ισχύει αυτό. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Αρα το δικο μου CRV με 86000 χλμ ...δεν εχει στρωσει ακομα παρα τα 10 χρονια του ?

Να σου πω και μια άλλη ιστορία για να καταλάβεις την εκτίμησή μου προς την Honda. Το 1998 ένας φίλος στουκαρε με ένα civic 1.6 esi (αυτό με τα125hp αν θυμάμαι καλά). Από το αυτοκίνητο έμεινε μόνο ο κινητήρας. Γερό τρακάρισμα λόγω απειρίας του οδηγού, χωρίς ευτυχώς να  πάθει τίποτα. 

Πήγε σε περίπου 10 μάντρες να πουλήσει τον κινητήρα και δεν τον έπαιρνε κανένας. Οι πιο πολλοί έλεγαν "Τι να τον κάνω τον κινητήρα? Αυτά δε χαλάνε ποτέ. Θα μου μείνει". 

46 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Το κακο ειναι πως αν καποιος παει σε ενα κτεο με 150000 κμ και μετα γυρισει τα κμ σε 50000 και παει σε ενα αλλο κτεο απο αυτα που ξερω τα 2ο κτεο δεν μπορει να ξερει αν πηγε σε αλλο και με ποσα κμ περασε την 1η φορα. Οποτε ο αγοραστης θα πρεπει να βρει που ειχε περασει την προηγουμενη φορα. Αυτο με καθε επιφυλαξη και χωρις να ειμαι σιγουρος. 

Αυτό ακριβώς μου έχει πει φίλος που δουλεύει σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ. 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, jp77s είπε

Να σου πω και μια άλλη ιστορία για να καταλάβεις την εκτίμησή μου προς την Honda. Το 1998 ένας φίλος στουκαρε με ένα civic 1.6 esi (αυτό με τα125hp αν θυμάμαι καλά). Από το αυτοκίνητο έμεινε μόνο ο κινητήρας. Γερό τρακάρισμα λόγω απειρίας του οδηγού, χωρίς ευτυχώς να  πάθει τίποτα. 

Πήγε σε περίπου 10 μάντρες να πουλήσει τον κινητήρα και δεν τον έπαιρνε κανένας. Οι πιο πολλοί έλεγαν "Τι να τον κάνω τον κινητήρα? Αυτά δε χαλάνε ποτέ. Θα μου μείνει". 

Αυτό ακριβώς μου έχει πει φίλος που δουλεύει σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ. 

αυτοί θέλουν να τα πάρουν σχεδόν τζάμπα απ έξω ο κινητήρας αυτός είναι ότι πρέπει για μετατροπή .. θα έφευγε σαν ζεστό ψωμί

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...