Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι εταιρείες που ελέγχουν τα αυτοκίνητα μπορούν να δουν και πραγματικά χιλιόμετρα δηλαδή; Πως το κάνουν αυτό; Επιτόπου έλεγχο δεν κάνουν;

  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο τότε όλα παίζουν, 

α. Να έχει 10.000 χιλ πραγματικά στο κοντέρ αλλά να έχει γίνει αμάξι από τρακάρισμα όπως το παρακάτω :

 

 

B. Να έχει κάνει 200.000 χιλιομετρα αλλα να μην έχουν ανοίξει ο αερόσακοι ποτε και να έχουν γυρίσει τα χιλιομετρα στα 120.000.

 

Ποιο από τα δυο θα αγοράζατε; Πιστεύετε ότι υπάρχουν ευκαιρίες στα μεταχειρισμένα;

Ρίσκο είναι , αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γκρινιάζουμε μετά την αγορά. Δεν αγοράσαμε καινουργιο αμάξι , μεταχειρισμένο αγοράζουμε χωρίς καμια πραγματική εγγύηση!

Αν θέλουμε εγγύηση αγοράζουμε καινούργιο.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, zio10 είπε

Οι εταιρείες που ελέγχουν τα αυτοκίνητα μπορούν να δουν και πραγματικά χιλιόμετρα δηλαδή; Πως το κάνουν αυτό; Επιτόπου έλεγχο δεν κάνουν;

Δεν είναι εύκολο να τα δουν .απλά σου λένε δεν έχει βιβλίο σέρβις δεν έχει ιστορικό από ΚΤΕΟ δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν τα χιλιόμετρα .

Φούσκα είναι κ αυτές μη νομίζεις ξεκίνησαν σαν υπερήρωες και γκουρού με βασικό σκοπό να κάνουν όνομα και να γίνουν μαντραδες χωρίς κόστος , γνώμη μου πάντα 

  • Like 2
Δημοσ.

Σε μεταχειρισμενα παντα υπαρχει ενα ρισκο αλλα μην τους ριχνουμε ολους στον ιδιο κουβα...Υπαρχουν και καλοσυντηριμενα αμαξια που καποιος το πουλαει για διαφορους λογους.

Αντε να πεισω εγω υποψηφιο αγοραστη οτι το δικο μου CRV 10 ετων εχει κανει μονο 86000χλμ που ειναι και τα πραγματικα.

Φυσικα και τα χλμ δεν ειναι μοναδικο κρητηριο αλλά , άλλο 100.000 και αλλο 385.000.

  • Like 1
Δημοσ.

Αγορα μονο απο ιδωτη σε αυτοκινητο πολυ λιγων ετων με λιγα χλμ και καλο ελεγχο 

Αγορες απο μαντρες Γερμανιες κλπ μακρια 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, adi32 είπε

Αγορα μονο απο ιδωτη σε αυτοκινητο πολυ λιγων ετων με λιγα χλμ και καλο ελεγχο 

Αγορες απο μαντρες Γερμανιες κλπ μακρια 

Είδες και τον τοπικ σταρτερ που πειρε από ιδιώτη . Προσωπικά και εγω Προτιμώ να πάρω ένα κλιο 4ετιας παρά ένα ι10 που είναι της μόδας στο φόρουμ .

Αλλά το μρχσμενο πάντα είναι ρίσκο , θέλει υπομονή και ψάξιμο που μπορεί να πάρει και 3μηνο η και παραπάνω 

Επεξ/σία από aGka8l
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, aGka8l είπε

Είδες και τον τοπικ σταρτερ που πειρε από ιδιώτη . Προσωπικά και εγω Προτιμώ να πάρω ένα κλιο 4ετιας παρά ένα ι10 που είναι της μόδας στο φόρουμ .

Αλλά το μρχσμενο πάντα είναι ρίσκο , θέλει υπομονή και ψάξιμο που μπορεί να πάρει και 3μηνο η και παραπάνω 

Πού κολλάει αυτή η σύγκριση?

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε μεταχειρισμενα παντα υπαρχει ενα ρισκο αλλα μην τους ριχνουμε ολους στον ιδιο κουβα...Υπαρχουν και καλοσυντηριμενα αμαξια που καποιος το πουλαει για διαφορους λογους.

Αντε να πεισω εγω υποψηφιο αγοραστη οτι το δικο μου CRV 10 ετων εχει κανει μονο 86000χλμ που ειναι και τα πραγματικα.

Φυσικα και τα χλμ δεν ειναι μοναδικο κρητηριο αλλά , άλλο 100.000 και αλλο 385.000.

Συμφωνώ, αλλά στα δέκα χρόνια έχει γίνει αλλαγή αερόσακων που προβλέπουν πολλοί κατασκευαστές? Πχ στα 8 χρόνια (ΒMW) , 10 χρόνια (Peugeot) . Έχει γίνει υποχρεωτική αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου;

Θέλω να πω δηλαδή ότι δεν παίζουν ρόλο μονο τα χιλιομετρα. Είναι πολλοί παράγωντες.

Αν πχ ένας ιδιώτης έχει 50.000 στο κοντέρ σε 10 χρονια και το έχει παρατημένο στον ηλιο, τότε το αυτοκίνητο έχει φθορές ακόμα και στα πλαστικά, στα σωληνάκια κτλ.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, fg9000 είπε

Συμφωνώ, αλλά στα δέκα χρόνια έχει γίνει αλλαγή αερόσακων που προβλέπουν πολλοί κατασκευαστές? Πχ στα 8 χρόνια (ΒMW) , 10 χρόνια (Peugeot) . Έχει γίνει υποχρεωτική αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου;

Θέλω να πω δηλαδή ότι δεν παίζουν ρόλο μονο τα χιλιομετρα. Είναι πολλοί παράγωντες.

Αν πχ ένας ιδιώτης έχει 50.000 στο κοντέρ σε 10 χρονια και το έχει παρατημένο στον ηλιο, τότε το αυτοκίνητο έχει φθορές ακόμα και στα πλαστικά, στα σωληνάκια κτλ.

Αλλαγή αερόσακων δεν ξέρω κανέναν να έχει κάνει! Τι παθαίνουν;

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, fg9000 είπε

Συμφωνώ, αλλά στα δέκα χρόνια έχει γίνει αλλαγή αερόσακων που προβλέπουν πολλοί κατασκευαστές? Πχ στα 8 χρόνια (ΒMW) , 10 χρόνια (Peugeot) . Έχει γίνει υποχρεωτική αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου;

Θέλω να πω δηλαδή ότι δεν παίζουν ρόλο μονο τα χιλιομετρα. Είναι πολλοί παράγωντες.

Αν πχ ένας ιδιώτης έχει 50.000 στο κοντέρ σε 10 χρονια και το έχει παρατημένο στον ηλιο, τότε το αυτοκίνητο έχει φθορές ακόμα και στα πλαστικά, στα σωληνάκια κτλ.

Δεν προβλεπετα αλλαγη αεροσακων .Απο ανακλιση μου αλλαξαν τα καψουλια .Δεν εχει ιμαντα αλλα καδενα .

27 λεπτά πριν, zio10 είπε

Αλλαγή αερόσακων δεν ξέρω κανέναν να έχει κάνει! Τι παθαίνουν;

Ουτε κι εγω...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, fg9000 είπε

αλλά στα δέκα χρόνια έχει γίνει αλλαγή αερόσακων που προβλέπουν πολλοί κατασκευαστές? Πχ στα 8 χρόνια (ΒMW) , 10 χρόνια (Peugeot)

Aυτό πλέον δεν ισχύει. Όταν πρωτο εμφανίστηκαν οι αερόσακοι σε μαζική παραγωγή θεώρησαν ότι κάπου στα 10 έτη χρειάζονται αλλαγή. Όταν πέρασαν τα 10 χρόνια και είχαν πλέον στοιχεία είδαν ότι πρακτικά δεν παθαίνουν τίποτα στη 10ετια.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...