Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 2/9/2018 στις 9:50 ΜΜ, Alexandros7474 είπε

Τελικά δεν μας είπε ο φίλος τι έγινε . 

Ανοιξε ένα προφίλ την παρασκευη ασχολήθηκαν τόσοι άνθρωποι και μετά Μπουχος .

Η ίδια ιστορία ...η άλλη άνοιξε για να ρωτήσει πως να κλείνει σωστά το ταμείο τώρα που έπιασε δουλειά σαν σερβιτόρα , ο άλλος γιατί δεν του σηκωνόταν κτλ....και μετά εξαφανίζονται...

Πάντος αυτός που άνοιξε το θέμα γιατί δεν του σηκωνοταν αν βρήκε λύση καλά έκανε και εξαφανίστηκε!!!😉

  • Like 1
  • Απαντ. 221
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, paylidis είπε

Το θέμα είναι ότι 99% είναι μιλημενοι για να βρουν κουσούρια... μου έχει τύχει σε έλεγχο δυο αυτοκινήτων να παω σε συνεργείο επιλογής του αγοραστή και στις δυο περιπτώσεις έβγαζαν ψεύτικα προβλήματα.

Την πρώτη φορά το αγόρασαν το αμάξι γιατί ο αγοραστής ήταν γνωστής και κατάλαβε ότι ο μάστορας έλεγε μαλακιες, τη δεύτερη φορά (πριν 3 μήνες) πάω λέει τις λαλακιες του και καπάκι λοιπόν πήγα σε συνεργείο εξειδικευμένο και σε αντιπροσωπεία. Φυσικά ο μάστορας του αγοραστή είχε βγάλει ένα σωρό μούφα πράγματα και τα αλλά δυο δικα μου συνεργεία έβγαλαν μόνο κάτι που όντως το ήθελε μια τροχαλία δυναμο. Όταν τους είπα τι έλεγε ο άλλος μηχανικος γελούσαν 15 λεπτά. Προφανώς ο αγοραστής ήθελε να κάνει παζάρια και είχε βάλει το μάστορα του να το βγάλει σκάρτο-προφανώς και του έριξα άκυρο στα παζάρια και στην πώληση γενικά. 

Το ίδιο θα σου πω και γω για τον δικό σου μηχανικό ότι τον έχεις μιλημένο για να πάρεις καλή τιμή και μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Επίσης αναφέρθηκα σε τρίτους (όσο το δυνατόν πιο) αμερόληπτους ελέγχους και όχι μόνο στα συνεργεία όπως αντιπροσωπείες και spotmechanic.

5 ώρες πριν, papp0us είπε

 Επειδή για να πουλήσω το αυτοκίνητο μου θα πρέπει να έχω βγάλει και μια σχολή μηχανικών, μη βρει κανα έξτρα πρόβλημα η αντιπροσωπεία που δεν έχω καταλάβει εγώ, οπότε θα πληρώσω και απο την τσέπη μου. 
 

Το σωστό τελειώνει στο "δεκτό κάθε έλεγχος" που είναι αναγκαία συνθήκη για κάθε τέτοια αγοραπωλησία. Τώρα να θες και να σου πληρώσουν τον έλεγχο επειδή δεν ξέρουν το παραμικρό που μπορεί να έχει το αυτοκίνητο μου φαντάζει αδιανόητο.

Κοίταξε κανείς δεν είπε αυτό αν βρεθεί κάτι που δεν το είχες υπόψη σου η λογική λέει πως το κόστος της επιδιόρθωσης του προβλήματος αυτού αφαιρείται από την τιμή και προχωράει η διαδικασία. Το ότι κάτι "'έξυπνοι" προσπαθούν να βρουν θύματα να πλασάρουν τα κουφάρια που έχουν για αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον πουστιά.

1 ώρα πριν, 1988panos2171 είπε

Εννοείται ότι δεν πρόκειται να πληρώσω για έλεγχο επειδή κάτι δεν άρεσε στον άλλο. Τελικά και οι ιδιώτες πρέπει να ακούνε πολλά τρελά αν πουν ότι θα πουλήσουν το αυτοκίνητό τους....

Προφανώς και δεν είπα κάτι τέτοιο διάβασε σε παρακαλώ το μήνυμα ξανά. Η επιλογή αυτή διασφαλίζει το αν ο πωλητής έχει κρύψει κάτι ηθελημένα από τον αγοραστή. Π.χ. ένα Ford Fiesta του 2010 λέει ότι έχει 103.000 χλμ πάμε αντιπροσωπεία και έχει 300.000 χλμ τα λεφτά ακατέβατα γιατί να σου πληρώσω την εξυπνάδα (αν το ήξερες από πριν) ή την ανοησία (αν το πήρες 2ο χέρι και δεν το ψαξες) ;

Όλοι οι ιδιώτες τα αμάξια τους είναι σαν καινούργια και δεν θέλουν ούτε ευρώ από το τηλέφωνο ή αν πας από κοντά στον τεχνικό έλεγχο βγαίνουν τα λαυράκια. Γιατί να χάνω εγώ χρόνο και χρήμα για τον κάθε απατεωνίσκο όμως; 

Επεξ/σία από Kenny McCormick
Δημοσ.

πηγαινε αλλαξε μια μηχανη με λιγοτερα χιλιομετρα παρα να χαλασεις λεφτα σε δικηγορους με αμφιβολο αποτελεσμα....πιο φθηνα θα σου στοιχισει και θαχει μελλον το αμαξι..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kenny McCormick είπε

Το ίδιο θα σου πω και γω για τον δικό σου μηχανικό ότι τον έχεις μιλημένο για να πάρεις καλή τιμή και μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Επίσης αναφέρθηκα σε τρίτους (όσο το δυνατόν πιο) αμερόληπτους ελέγχους και όχι μόνο στα συνεργεία όπως αντιπροσωπείες και spotmechanic.

Μα δεν είπα ότι δέχομαι έλεγχο μόνο στον δικό μου. Είπα ότι οι υπόλοιποι λέγανε παπαριες και τόσο η δικός μου όσο και η αντιπροσωπεία μου άδειασαν τον καραγκιόζη του αγοραστή... ξαναλέω  επίσημη αντιπροσωπεία  !

οσο για το spotmechanic δε θα το αρνιόμουν (ούτε αρνούμαι οποιονδήποτε άλλο έλεγχο προφανωσ ακόμα και 40-50 χλμ μακρυά εάν χρειαστεί) αλλά το θεωρώ ότι να ναι... ειδικά από τη στιγμή που ξεκίνησαν και πουλάνε και αυτοί αμάξια σε τιμές μπαλόνια...

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μα δεν είπα ότι δέχομαι έλεγχο μόνο στον δικό μου. Είπα ότι οι υπόλοιποι λέγανε παπαριες και τόσο η δικός μου όσο και η αντιπροσωπεία μου άδειασαν τον καραγκιόζη του αγοραστή... ξαναλέω  επίσημη αντιπροσωπεία  !

οσο για το spotmechanic δε θα το αρνιόμουν (ούτε αρνούμαι οποιονδήποτε άλλο έλεγχο προφανωσ ακόμα και 40-50 χλμ μακρυά εάν χρειαστεί) αλλά το θεωρώ ότι να ναι... ειδικά από τη στιγμή που ξεκίνησαν και πουλάνε και αυτοί αμάξια σε τιμές μπαλόνια...

Σε αυτό που είπα παραπάνω εξακολουθείς να διαφωνείς ότι πχ δίνεις εσύ το αυτοκίνητο σου 5.000 ευρώ (τυχαία τιμή) και στον μηχανικό έλεγχο βγαίνει ότι το αμάξι θέλει αλλαγή δίσκο πλατό που δεν αναφέροταν στην αγγελία λογικό δεν είναι το κόστος επισκευής να αφαιρεθεί από αυτά τα 5.000; Αν εσύ επιμένεις στα 5.000 εγώ γιατί να πληρώσω για τον έλεγχο;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Kenny McCormick είπε

Σε αυτό που είπα παραπάνω εξακολουθείς να διαφωνείς ότι πχ δίνεις εσύ το αυτοκίνητο σου 5.000 ευρώ (τυχαία τιμή) και στον μηχανικό έλεγχο βγαίνει ότι το αμάξι θέλει αλλαγή δίσκο πλατό που δεν αναφέροταν στην αγγελία λογικό δεν είναι το κόστος επισκευής να αφαιρεθεί από αυτά τα 5.000; Αν εσύ επιμένεις στα 5.000 εγώ γιατί να πληρώσω για τον έλεγχο;

Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εξ ορισμού έχουν φθορές και ελλείψεις, και για αυτό πωλούνται "όπως είναι". Τώρα αν εσύ μετά τον έλεγχο διαπιστώσεις ότι η αγγελία δεν ήταν τόσο αναλυτική όσο θα ήθελες ή ότι το όχημα δεν αξίζει για τόσα και ο πωλητής δεν σου κόβει, απλά προσπερνάς.

Επίσης το λογικό είναι το κόστος του ελέγχου να το επωμίζεται αυτός που τον ζήτησε.

Πάντως κανένας δεν πρόκειται να δεχτεί έλεγχο με τέτοιους όρους, στο τέλος θα καταλήξεις να ψωνίσεις από spot a wheel.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Kenny McCormick είπε

Προφανώς και δεν είπα κάτι τέτοιο διάβασε σε παρακαλώ το μήνυμα ξανά. Η επιλογή αυτή διασφαλίζει το αν ο πωλητής έχει κρύψει κάτι ηθελημένα από τον αγοραστή. Π.χ. ένα Ford Fiesta του 2010 λέει ότι έχει 103.000 χλμ πάμε αντιπροσωπεία και έχει 300.000 χλμ τα λεφτά ακατέβατα γιατί να σου πληρώσω την εξυπνάδα (αν το ήξερες από πριν) ή την ανοησία (αν το πήρες 2ο χέρι και δεν το ψαξες) ;

 Όλοι οι ιδιώτες τα αμάξια τους είναι σαν καινούργια και δεν θέλουν ούτε ευρώ από το τηλέφωνο ή αν πας από κοντά στον τεχνικό έλεγχο βγαίνουν τα λαυράκια. Γιατί να χάνω εγώ χρόνο και χρήμα για τον κάθε απατεωνίσκο όμως; 

 

Άλλο κομμάτι αυτό. Εγώ μπορεί να μην κρύβω κάτι ηθελημένα και να φανεί στον έλεγχο, μπορεί να είναι κάτι ασήμαντο αλλά ο άλλος να αρχίσει τα μα και τα μου δε μου το πες αυτό κλπ.

Είναι καθαρά θέμα του αγοραστή να ανακαλύψει το οτιδήποτε.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Kenny McCormick είπε

Σε αυτό που είπα παραπάνω εξακολουθείς να διαφωνείς ότι πχ δίνεις εσύ το αυτοκίνητο σου 5.000 ευρώ (τυχαία τιμή) και στον μηχανικό έλεγχο βγαίνει ότι το αμάξι θέλει αλλαγή δίσκο πλατό που δεν αναφέροταν στην αγγελία λογικό δεν είναι το κόστος επισκευής να αφαιρεθεί από αυτά τα 5.000; Αν εσύ επιμένεις στα 5.000 εγώ γιατί να πληρώσω για τον έλεγχο;

Δε πάει έτσι η αγορά μεταχειρισμένου κ δυστυχώς αν πορευτείς έτσι δε θα βρεις αμάξι ή αν βρεις θα το πληρώσεις σε τιμή σχεδόν Καινούργιου. Κανένας κοινώς δε πρόκειται να δεχτεί αυτό που επιζητάς.

Επίσης το να θέλει ένα αμάξι δίσκο πλατώ κι να μη το έχει καταλάβει ο ιδιοκτήτης του ή να κάνει την παλαβή ότι είναι υπεραριστο αποτελεί καφρίλα για τον ίδιο τον πωλητή (εκτός εάν είναι ηλίθιος και δε το καταλαβαίνει) και σίγουρα δε θα είναι αυτό το μόνο πρόβλημα του αυτοκινήτου (θα έχει αλλά πιο εξόφθαλμα). Σε κάθε περίπτωση είναι ευθύνη του υποψηφίου αγοράστη ο έλεγχος ότι και αν πιστεύεις εσυ...

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή εγώ δεν έχω 30 και 50 ευρώ να δίνω για να δω αν το αυτοκίνητο είναι αυτό που λέει ο καθένας ότι είναι και δεν μπορώ να βασιστώ στα λεγόμενα του απλά για να πάρω αυτοκίνητο πορεύομαι έτσι αν δεν κάτσει τίποτα όπως αναφέρθηκε υπάρχει και η spotwheel, άλλωστε η τιμή είναι ελαφρώς τσιμπημένη από τους ιδιώτες που αυτοκίνητα δεκαετίας με 120.000 χλμ τα λένε καινούργια (τώρα έστρωσε η μηχανή φιλαράκι) και ζητάνε τα κέρατα τους. Όπως και να χει ελεύθερη αγορά έχουμε ο καθένας ζητάει και παίρνει ότι νομίζει. :) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Kenny McCormick είπε

Επειδή εγώ δεν έχω 30 και 50 ευρώ να δίνω για να δω αν το αυτοκίνητο είναι αυτό που λέει ο καθένας ότι είναι και δεν μπορώ να βασιστώ στα λεγόμενα του απλά για να πάρω αυτοκίνητο πορεύομαι έτσι αν δεν κάτσει τίποτα όπως αναφέρθηκε υπάρχει και η spotwheel, άλλωστε η τιμή είναι ελαφρώς τσιμπημένη από τους ιδιώτες που αυτοκίνητα δεκαετίας με 120.000 χλμ τα λένε καινούργια (τώρα έστρωσε η μηχανή φιλαράκι) και ζητάνε τα κέρατα τους. Όπως και να χει ελεύθερη αγορά έχουμε ο καθένας ζητάει και παίρνει ότι νομίζει. :) 

μα αυτό σημαίνει μτχ, 10ετίας με 120κ και λίγα λες...προσωπικά όταν βλέπω μτχ 2-3 ετών από ιδιώτη με 18κ χλμ κάτι μου βρωμάει...χίλιες φορές να πληρώσω αλλαγή συμπλέκτη εγώ παρά να ανακαλύψω στραβό σασί...

δεν γίνεται (και δεν το λέω προσωπικά στον @Kenny McCormick) να ζητάμε μτχ σε καλή τιμή, με λίγα χλμ, ατρακάριστο σε κατάσταση καινούργιου χωρίς την παραμικρή αλλαγή κλπ κλπ. Δηλαδή εσείς όταν θα πουλήσετε το δικό σας, θα το δώσετε μετά από μεγάλο service, με ελαστικά τελευταίου dot, με αλλαγμένο συμπλέκτη και νέα αμορτισερ??? αν είναι το επόμενο να το πάρω από εσας!

Επεξ/σία από pananton
  • Like 1
Δημοσ.

παιδιά δε θα βγει άκρη διότι ο καθένας το βλέπει μόνο από τη δική του πλευρά.

Γιατί και οι αγοραστές, θέλουν μεταχειρισμένο, χωρίς γρατσουνιές, χωρίς πολλά χιλιόμετρα και το θέλουν και τζάμπα. Προσωπικά έχω ακούσει τρελά πράγματα.

Βέβαια οι ίδιοι αν πουλούσαν το ίδιο αυτοκίνητο είναι ικανοί να βάζαν τιμή μεγαλύτερη απ όσο κάνει το καινούργιο.

Το καλό είναι ότι υπάρχει τέτοιο υλικό που απλά προχωράς στο επόμενο

Δημοσ.

Γενικά δυστυχώς υπάρχουν κακοί πωλητές αλλά και κακοί υποψήφιοι αγοραστές. Ωστόσο στην αγορά υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες, πχ θες να δεις το αυτοκίνητο που πουλάω θα συναντηθούμε σε ένα από κοινού μέρος για να το δεις. Θες να το ελέγξουμε, θα πάμε όπου θες αλλά δε θα ζητήσεις να πληρώσω εγώ τον έλεγχο επειδή κάτι κάτι σου ξύνισε. Θες να το πάμε 30-40 χλμ απόσταση για τους ελέγχους σου, θα φιλοτιμηθείς να μου πληρώσεις τη βενζίνη.

Το ίδιο θα έκανα σε όποια θέση κι αν βρισκόμουν. Επίσης το να πηγαίνουμε να ελέγχουμε 15 αυτοκίνητα για να καταλήξουμε σε κάποιο δεν έχει νόημα. Ένα σωστό αυτοκίνητο και ένας σωστός πωλητής φαίνονται από την αγγελία και το πρώτο τηλέφωνο. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...