Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 minutes ago, nectons18 said:

Χρειάζεται γνώσεις χρόνος και μεγάλη ανάλυση για να εξηγηθεί αυτό το παράλογο για πολλούς..

Ένας φίλος τις προάλες είχαμε κάτσει και διαβάσαμε ένα άρθρο που εξηγούσε γιατί συμβαίνει το παραπάνω παράδοξο.

Με λίγα λόγια και όσο ποιο απλά μπορώ:

Αν η ταινία είναι 4Κ και ιδανικά γυρισμένη με κάμερες που αποδίδουν το τελικό αποτέλεσμα σε 4Κ και τις έχεις ΕΝΤΕΛΩΣ ασυμπίεστες σε μορφή raw και η ποιότητα της παραγωγής καθώς και των καμερών κορυφαία (υπάρχουν τέτοιες παραγωγές ΠΟΛΥ λίγες όπως είναι το EARTH 2 4k hevc 10bit hdr που έχω στον δίσκο μου ) τότε σε κάποιες πολύ πετυχημένες σκηνές και με ενεργοποιημένη την ανεβασμένη ευκρίνεια από τις ρυθμίσεις τις τηλεόρασης ΙΣΩΣ δει κανείς πραγματικό 4Κ που να εξαντλεί τα πίξελ τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ της τηλεόρασης.

Όσο ποιο απλά μπορώ έφευρα μια ιδέα για να το καταλαβαίνει ο καθένας.

Βάλε σε ένα καλό 1080p μόνιτορ μια καλή ταινία 4Κ. Ανέβασε μέσα από το monitor σου την ευκρίνεια στο τέρμα η έστω μέσα από τους drivers της κάρτας γραφικών λίγο πριν αρχίσει η εικόνα να έχει "χιόνια και πολύ παράσιτο από το sharpness το υπερβολικό" κάτσε σε μια λογική αππόσταση και δες την ποιότητα. 

Μετά βάλε την ΚΑΛΥΤΕΡΗ 1080p παραγωγή που έχεις είτε σε Blueray είτε σε ασυμπίεστο αρχείο mkv 30-40gb και κάνε το ίδιο. Την ποιότητα του προηγούμενου τεστ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΙΑΣΕΙΣ με την καμία. Και αυτό γιατί καλύπτονται τα πίξελ σχεδόν 100%... 

Ένα άλλο παράδειγμα.. ΓΙΑΤΙ δεν βλέπουμε ποτέ μια ταινία όσο καλή και αν είναι στην τέλεια ποιότητα που έχει το background μιας τεράστιας jpg εικόνας που έχουμε στο desktop μας? Γιατί η εικόνα είναι ανάλυσης πολύ ποιο υψηλής από την φυσική ανάλυση του μόνιτορ μας και για αυτό εξαντλούνται ΟΛΑ τα πίξελ με αποτέλεσμα να βλέπουμε πεντακάθαρη εικόνα με μεγάλη ευκρίνεια.

Άλλο παράδειγμα.. γιατί αρχεία 720p βλέπουμε μερικές φορές να είναι ΠΟΛΥ ανώτερα ακόμη και από αρχεία 1080P στην μεγάλη μας τηλεόραση? Για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Γιατί βλέπουμε releases ταινιών ριπαρισμένων 720p και μεγάλο μέγεθος αρχείου? Για ακριβώς τον ίδιο λόγο που λίγοι καταλαβαίνουν. 

Έτσι λοιπόν ωμά και απλά όσο μεγαλύτερη είναι η ανάλυση του βίντεο τόσο ποιο καθαρή και μεγαλύτερη ευκρίνεια θα έχει η ταινία γιατί στην πραγματικότητα η ανάλυση του αρχείου στις ιδιότητες δείχνει ότι είναι 1080p αλλά στην πραγματικότητα για να το δεις σε όλο του το μεγαλείο πρέπει να το δεις σε μόνιτορ χαμηλότερης ανάλυσης ώστε να εξαντληθούν όλα τα πίξελ του και να δούμε αυτό που δεν βλέπουμε ποτέ σε καμία ταινία... το καθαρό κρυστάλινο desktop Που πολλοί απορούν για΄τι να μην είναι έτσι και οι ταινίες.

Αν πέρασα το πραγματικό ώστε να καταλάβει κανείς τι εννοούσα προηγουμένος έχει καλώς

...

Όλα αυτά που γράφεις έχουν μα κάνουν με τη συμπίεση και όχι με την ανάλυση. Αν θες να μιλήσουμε σοβαρά, βγάλε απ’ τη μέση τους codecs τής πλάκας (h264-265 κλπ), όπως και τα άκυρα περί ασυμπίεστου 30-40gb. Οι ασυμπίεστες ταίνιες (dpx sequence 12bit) είναι TBytes. 

  • Like 1
  • Απαντ. 177
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, nectons18 said:

Τώρα ποιος θα είναι ο νικητής αυτό θα δείξει μάλλον η πορεία και όχι οι δικές μας γνώμες...

Νικητής λογικά θα είναι αυτός που θα φτηνύνει γρηγορότερα και δεν θα έχει θέματα με "διάρκεια ζωής" κι έτσι...

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, ROG-X είπε

Η Q900R ακουγεται οτι εχει FALD με ΜΙΝΙ LED.

4000nits και καλυτερα μαυρα απο Q9F, θα ξεμπαζωνει την ασφαλτο (OLED)

Εάν ισχύει θα κλάψει η μάνα της LG.

Δημοσ.

Ένα 4k με bitrate 10mb δείχνει χειρότερα από 1080p 50mb bitrate. Όλη η δουλειά το bitrate την κάνει η ανάλυση είναι το τελευταίο που παίζει ρόλο όταν μιλάμε για τόσο μεγάλες αναλύσεις. 

Δημοσ.
35 minutes ago, nectons18 said:

Αδερφέ μιλάω για ασυμπίεστο πρωτότυπο υλικό (πρωτότυπο εννοω τα απείραχτα αρχεία της εργοστασιακής παραγωγής σε DVD/BLURAY και όχι για raw αρχεία ΤΒ μέσα από τους δίσκους που βγάζουν οι red... χαλάρωσε... ξέρω τι λέω... και δεν μιλάω στο προηγούμενο μήνυμα μου ΜΟΝΟ για συμπίεση.. διάβασε λίγο ποιο προσεκτικά.. Ακόμη και οι φακοί που έχει χρησιμοποιήσει η παραγωγή παίζουν ρόλο.. Ακόμη και αν είναι γυρισμένη η ταινία με φτηνό η ακριβό φιλμ η είναι εξ ολοκλήρου δημιουργημένη ψηφιακά... και αν είναι αναλογικά (δεν ξέρω αν ακόμη υπάρχουν τέτοιες παραγωγές) αν το φιλμ είναι ποιοτικό καθώς και οι μηχανές που κάνουν την λήψη και ΑΝ η μετατροπή σε ψηφιακό γίνει με προηγμένα ποιοτικά μέσα τότε ρίχνει σε ποιότητα σε οποιαδήποτε ψηφιακή παραγωγή λόγο του ότι γίνεται καρέ καρέ ηα μετατροπή και ως γνωστόν το φιλμ έχει "άπειρη" ανάλυση... 

Είναι πάρα πολλές οι παράμετροι για να έχουμε μια ταινία να καλύπτει 100% τα πίξελ του μόνιτορ που θα προβληθεί. 

1. Τα DVD/BLURAY δεν είναι ασυμπίεστα.
2. Τα αρχεία τής RED είναι συμπιεσμένα, απλώς πολύ λιγότερο. Όταν μιλάμε για ασυμπίεστο video εννοούμε συνήθως dpx sequence ή mov uncompressed.
3. Οι φακοί παίζουν ρόλο σε κάθε περίπτωση, δεν αφορά στο θέμα μας.
4. Δεν υπάρχει φθηνό φιλμ στο σινεμά πια. Όσοι (ελάχιστοι) έχουν την πολυτέλεια του φιλμ, τραβάνε με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις ούτως ή άλλως.
5. Η μετατροπή καρέ-καρέ δεν σημαίνει απολύτως τίποτα για την ποιότητα του scanning ως προς την ανάλυση και τη συμπίεση. Η ταχύτητα μετατροπής εξαρτάται απ' το hardware. Μπορεί να φτάσει και το real time.
6. To film δεν έχει καθόλου άπειρη ανάλυση. Πού το διάβασες αυτό; Ακόμα και τα 70mm, με τις καλύτερες συνθήκες δεν νομίζω να ξεπερνάει τα 8K χωρίς να έχει κόκκο.
7. Αν θες 100% κάλυψη των pixels, η παράμετρος είναι μια. Ασυμπίεστο υλικό. Το τι περιλαμβάνει το ασυμπίεστο υλικό, είναι άσχετο.
8. Η πρόταση "για να δεις 4K πρέπει να έχεις υλικό 8K", είναι λάθος. Το ότι με τετραπλάσια ανάλυση και τουλάχιστον μισή συμπίεση θα δεις καλύτερη εικόνα είναι προφανές, εφόσον μιλάμε για υλικά καταλλήλως συμπιεσμένα. Η σύγκριση όμως δύο υλικών με διαφορετικό bitrate, για να αποφανθείς περί ανάλυσης είναι εντελώς άκυρη.

  • Like 2
Δημοσ.

εδω ο cosmote tv και καθε αναλογος sat tv εχει ακομα τα "επιγεια" καναλια σε απλο ψηφιακο φορματ γιατι δε θελει να πληρωσει εξτρα τρανσπορτερ.. 8Κ  τιναφτορε

Δημοσ.
Στις 31/8/2018 στις 12:02 ΜΜ, Rzarector είπε

Είναι πάντως η ανώτερη ανάλυση που μπορεί να αντιληφθεί/διακρίνει το ανθρώπινο μάτι. Σε headset είναι τα 11k. Οπότε φτάσαμε στο τέρμα ουσιαστικά, ήδη...

Επιτέλους, τερματίσαμε... άντε επιτέλους να πάμε σε ολογραφήματα, βαρέθηκα φλατ εικόνες 😆

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, CyanBlue είπε

Επιτέλους, τερματίσαμε... άντε επιτέλους να πάμε σε ολογραφήματα, βαρέθηκα φλατ εικόνες 😆

Αυτό είναι άλλη υπόθεση και τεχνολογία. Δεν σημαίνει ότι επειδή τερματίσαμε την ανάλυση που αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο μάτι ότι το επόμενο βήμα θα είναι τα ολογράμματα. Δυστυχώς, ακόμη δεν έχουμε φτάσει εκεί. 

Δημοσ.
Στις 2/9/2018 στις 11:38 ΠΜ, Retromaniac είπε

Η lg θα παρουσιασει και αυτή 8k στην έκθεση και μάλιστα oled. Δηλαδή αν μιλάμε για πρωτιά τότε αυτή πάει στην lg που και 8k παρουσιάζει και oled είναι.

Τώρα το άλλο οτι πρέπει  να έχεις 8κ περιεχόμενο για να δεις σε 4κ, μάλλον αυτή η εντύπωση σου δωθεί από το YouTube και ο τρόπος που λειτουργεί. Κανονικά δεν χρειάζεσαι κάτι τέτοιο.

Μερικοί νομίζουν ότι oled σημαίνει απόλυτο μαύρο αλλά σημαίνει και απόλυτο χρώμα.

Καταλαβαίνεις ότι όταν έχει liquid crystal τεχνολογία και ανεβάζεις nits τα χρώματα πάνε προς το γκρι, σωστά;

Πχ το full κόκκινο σημαίνει 0 πράσινο και 0 μπλε. Αν έχεις ένα microled να χτυπάει με 4000 nits τα pixel από πίσω, αυτό σημαίνει ότι θα περάσει πάρα πολύ φως μέσα από το liquid crystal (που ούτε στα 300 nits δεν μπορεί να κάνει full block) και τα subpixel του μπλε και του πράσινου θα είναι το πάνω από το μισό φωτισμένα. Και αυτό σημαίνει ένα pixel που πάει προς το γκρι, ξεβαμμενο.

Αντίθετα στις oled το χρώμα δεν ξεβαφει όσο αυξάνει η φωτεινότητα.

Επίσης όταν παίζω παιχνίδια ή βλεπω ταινίες που έχουν μικρές  σε μεγεθος  αλλά έντονες πήγες φωτισμού τότε στην oled γύρω από αυτές έχει απόλυτο μαύρο. Μόνο ότι παιχνίδι κάνει το μάτι σου όπως όταν βλέπεις πραγματική λάμπα στο σκοτάδι. Έχεις δει πως φαίνεται αυτό σε qled;

Πώς θα τα ανταγωνιστεί αυτά λοιπόν η qled;

Άσε που αν τελικά η lg συνδυάσει oled με nanocell θα λυθεί και το πρόβλημα burn in και φωτεινότητας χωρίς να ξεβαφει χρώματα.

Δεν εχουν φίλτρα που αφαιρούν τα color impurities ?

Για να μην παρεξηγηθώ, ρωτάω, δεν ξέρω.

Ποια είναι η διαφορά color volume με color gamut?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, thanosAIAS είπε

Δεν εχουν φίλτρα που αφαιρούν τα color impurities ?

Για να μην παρεξηγηθώ, ρωτάω, δεν ξέρω.

Ποια είναι η διαφορά color volume με color gamut?

Τι εννοεις color impurities; Δεν μιλάμε για color impurity. Μιλάμε ότι θα πρέπει να δείξεις το κόκκινο subpixel στα 4000 nits και όχι το πράσινο και μπλε. Το liquid crystal θα μαυρισει μπροστά από το πράσινο και το μπλε. Αλλά τα 4000 nits θα περάσουν σε μεγάλο βαθμό μέσα από το liquid crystal και το πράσινο και μπλε θα φαίνονται. Τι φίλτρο να βάλεις;

Το color volume μετράει τα χρώματα σε όλες τις φωτεινότητες. Όχι μόνο σε μία όπως το color gamut. Προφανώς η Samsung που φτάνει στα 4000 nits έχεις 3300 nits παραπάνω με χρώματα. Ακόμη και ξεβαμμένα που είναι, αν τα αθροίσεις θα βγάλει πολύ παραπάνω από την lg. Αυτό όμως δεν λέει τίποτα για την ποιότητα των χρωμάτων. Τίποτε όμως. Δηλαδή αν βάλουμε στα 680 nits που φτάνει η oled, την Samsung, θα δεις ότι τα χρώματα είναι πολύ πιο ξεβαμμένα. Από εκεί και πάνω συνεχίζουν και ξαβάφουν και άλλο. Αλλά όμως αθροίζονται στο color volume.

Για αυτό ότι τεστ με hdr δεις, θα διαπιστώσεις ότι η Samsung τα πάει χειρότερα, εκτός από την φωτεινότητα.

Δημοσ.

Εδω οι κρεπουλες που λεγαμε....τα καζανακια OLED, οταν ειναι σε full screen καταστασεις απλα δεν μπορουν να πιασουν SAMSUNG Q9...  

20180907_130249.jpg

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά για να ξεκαθαρίσει λιγο το τοπίο. Τυχαίνει να εχω δει την εν λόγω TV και να ενημερωθώ για αυτήν.

Η Q900 έχει εγγενή ανάλυση 8k αυτο ισοδυναμεί  με 33 εκατομμύρια εικονοστοιχεια. Η τάση της αγοράς δείχνει οτι δεν θα σταματήσουμε εκεί. Οι αναλύσεις θα ανεβαίνουν συνεχώς. (υπόψιν το ανθρωπινό μάτι μπορεί να διαχειριστεί αναλύσεις μέχρι 120 εκατομμύρια εικονοστοιχεια). Τα 8Κ έχουν νόημα ύπαρξης απο 65'' και άνω. Αναφέρομαι βέβαια για setup με cinema καταβολές και οχι σε ενα σαλόνι στα 4 - 5 μετρα απόσταση.

 

Τα παρακάτω υπογραμισμενα που ακολουθούν είναι λεγόμενα της εταιρίας που με ενημέρωσε. Όχι δίκη μου άποψη.

Εκεί που βασίζεται η Q900 είναι στο upscaling. Με την χρήση επεξεργαστή AI και δυνατότητα να αξιοποιεί βάσεις δεδομένων on line (υπάρχει ηδη server στημένος με υλικο που τρέχει). Οποιοδήποτε υλικο 4Κ αναβαθμιζεται σε 8Κ με αποτελεματικοτητα σχεδον 95% Το ίδιο ισχυει και με υλικο 1080 αλλα με μικρότερο ποσοστό επιτυχίας. Την διαφορά την κανει ο επεξεργαστής που μπορεί να σπάσει την εικονα σε πολυ μικρα κομμάτια και σε πραγματικό χρόνο την ξανα κατασκευάζει πολυ βελτιωμένη. Το αποτέλεσμα εχει ποσοστό επιτυχίας τοσο απο την ισχύ και ικανότητα κρίσης που εχει ο επεξεργαστής οσο και η βαση δεδομενων. Η εταιρία υπόσχεται οτι σε περίπτωση που απαιτηθεί ύπαρξη HDMI 2.1 θα μπορει να το παρέχει ειτε με αναβάθμιση στο One Connect ειτε με οποιο άλλο τροπο χρειαστεί. 

Στα τοιαύτα

Αρα λοιπόν οποιος εβλεπε 4Κ η Καλο Full HD η εν λογω τεχνολογία υπόσχεται ανώτερη ευκρίνεια. Η αλήθεια ειναι οτι μου δόθηκε δυνατότητα να βαλω ενα USB με πολυ μέτριο υλικο στα 1080p και μπορώ να πω οτι εκανε πολυ καλή δουλειά. Παρολο που η TV δεν ηταν online και δεν ειχε και firmware τελικού σταδίου. Ίδωμεν.....

Το πιο βασικό που έχουμε να καταλάβουμε ειναι οτι αυτη η TV οπως και αλλες αντίστοιχης τιμης ΔΕΝ προορίζονται ουτε για χρηση με VHS οπως προαναφερθηκε, ουτε για DIGEA ουτε για πρωιναδικα κτλ. Οχι οτι απαγορεύεται. Αλλα οταν κάποιος δαπανάει πάνω απο 2500€ για TV και σεβεται τον εαυτο του, ξέρει πολυ καλά τι υλικο θα προβάλει και γιατί.

Κάποιες παρατηρήσεις

Περι nits

Παραπάνω ειπώθηκε οτι στα 4000 nit το εικονοστοιχειο ξεθωριάζει. Κατι τέτοιο δεν ισχύει καθώς η εν λογω φωτεινότητα επιτυγχανεται σε συγκεκριμένο ποσοστό της εικόνας και οπου απαιτείται. Η Q900 εχει 480 ζώνες. Αν εξαιρέσουμε το περίγραμμα που θα παρουσιάζουν τα φωτεινά αντικείμενα μέσα σε σκοτεινό backround (glow effect) το υπόλοιπο κομμάτι θα ειναι μαύρο επίπεδου 0 νιτ καθως το backlight κλείνει εντελώς. Μην ξεχνάμε οτι τα studio έχουν ξεκινήσει και παράγουν ταινίες  HDR στα 4000 Nit.

Κάτι ανάλογο λοιπόν θα έπρεπε να συμβαίνει και στις OLED στα χρώματα (που συμβαίνει ως ένα ποσοστό αλλα ελάχιστο) που κάνουν χρήση WRGB. Οταν λοιπόν ανάβει ενα ολόλευκο εικονοστοιχειο δίπλα σε ενα που εκπεμει χρώμα για να επιτύχει φωτεινότητα το χρώμα τι παθαίνει? Δεν ξεθωριάζει σε ενα βαθμό? Συμβαίνει αλλα η αλλοίωση ειναι μικρή. Σε true RGB ομως πάνελ τα χρώματα είναι ανώτερα και κατα 30% μεγαλύτερο το πλήθος των έγχρωμων εικονοστοιχειων.

Περι nanocell

Η τεχνολογία nanocell δεν έχει καμια σχέση με την τεχνολογία  quantum dot. Για να μην μακρηγορώ στην ουσία ειναι ενα φιλτρο (σαν βαφη molecular dye) που βελτιώνει τις γωνίες θέασης και την απόδοση των χρωμάτων. Δεν έχει καμιά σχέση με την τοπολογία του οπίσθιου φωτισμού με μπλε φωτοδιοδους και κίτρινο φωσφόρο. Και σαφώς δεν ισχύει το 1nm. Περισσότερο ήταν μια απάντηση της LG στα nanocrystal της παλιάς εποχής. Η μόνη εταιρία πλην της Samsung που χρησιμοποιεί Quantum Dot τεχνολογία είναι η Sony με την Triluminos όπου και ειναι κάτι παρόμοιο άλλα πιο παρωχημένο και η Hisence με τις ULED.

Η όλη ουσία με τα Q dot είναι η χρωματική ακρίβεια με 100% ογκο σε υψηλές στάθμες φωτεινότητας που απαιτεί το HDR. Οι Qled ποτε δεν παρουσιαστηκαν σαν OLED αλλα σαν κατι alternative. Εγώ προσωπικά ποτε δεν μπερδεύτηκα και δεν ενιωσα εξαπατημένος. Και κακά τα ψέμματα μεταξύ OLED και QLED η μοναδικη απο την δευτερη τεχνολογία που μπορει να σταθει ειναιο η Q9FN. Ολες οι άλλες σε επίπεδο μαύρου είναι εκτός ανταγωνισμου.

Περι DOLBY VISION

Η εν λόγω τεχνολογία για να μπορέσει να δωσει τα θετικά που υποσχεται απαιτεί κατ ελαχιστο 12bit βάθος χρώματος και 4000 νιτ φωτεινότητα. Υπάρχει τέτοιο πάνελ στην αγορά? Οχι. Αρα ανούσια η χρηση του. Οπως ανούσιο να διαφημίζει καποιος DOLBY ATMOS ηχο σε TV με ενσωματωμένα ηχεία, χωρις upfiring μοναδες. Όποτε ειτε υπάρχει ειτε οχι μην χολοσκατε.

 

Περι OLED δεν αναφέρομαι γιατι το θέμα ειναι μεγάλο. Σεβαστή τεχνολογια με τα καλα της και τα κακα της. Τελεια TV δεν υπαρχει ακομα και θα αργήσει.

 

Ελπίζω να μην κούρασα με το σεντόνι. Ειχα καιρο να γράψω στο φόρουμ και ξέδωσα......

 

 

Επεξ/σία από graphist83
  • Like 5
  • Super Moderators
Δημοσ.
On 10/09/2018 at 20:14, ROG-X said:

Εδω οι κρεπουλες που λεγαμε....τα καζανακια OLED, οταν ειναι σε full screen καταστασεις απλα δεν μπορουν να πιασουν SAMSUNG Q9...  

20180907_130249.jpg

Τρελή σύγκριση... Επιστημονική θα έλεγα! 😛 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Τρελή σύγκριση... Επιστημονική θα έλεγα! 😛 

 

Αυτη ειναι η πραγματικη συγκριση, full screen με χρωματα και διπλα σε LCD. 

Με την μιση εικονα μαυριλα και σε σκοταδι το δωματιο, ειναι οκ!

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, ROG-X said:

Αυτη ειναι η πραγματικη συγκριση, full screen με χρωματα και διπλα σε LCD. 

Με την μιση εικονα μαυριλα και σε σκοταδι το δωματιο, ειναι οκ!

Εσύ είχες ποστάρει παλιότερα και άλλο τέτοιο συγκριτικό που επέμενες πως η καλύτερη ήταν η ...χειρότερη εικόνα? 😛 

Καταλαβαίνεις βέβαια πως μέσα στο κατάστημα δεν μπορείς να κάνεις απολύτως καμία σύγκριση! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...