Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Προ 2 μηνών με πήραν από cosmote στο τηλέφωνο της εταιρείας μας και μας έκλεισαν ραντεβού ώστε να έρθουν να αλλάξουν τη γραμμή μας σε voip. Εντολή της Ε.Ε. μας είπαν και ότι δεν έχουμε επιλογή να παραμείνουμε εκεί. Υπήρχε μία γραμμή isdn με 3 msn. Δεν υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο στην επιχείρηση. Ήρθε ο τεχνικός λοιπόν της cosmote άλλαξε τα καλώδια, πήρε το netmod και μισή ώρα μετά άρχισαν τα προβλήματα. Από συγκεκριμένους κωδικούς τηλεφώνων 21066... και 21060... και ποιός ξέρει και από πού αλλού δεν μπορούνε να με καλέσουν, τους βγάζει μήνυμα ότι το τηλέφωνο δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή του οτε. Αυτό φαίνεται να συμβαίνει μόνο στο κεφαλικό νούμερο και όχι στα 3 msn. Επίσης φαίνεται να συμβαίνει μόνο σε όσους δεν έχουν και οι ίδοι voip. Αυτά είναι συμπεράσματα δικά μου μέσα στους 2 μήνες που παλεύω με το τέρας cosmote. Έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα στον οτε, έχω κάνει καταγγελία στον ΕΕΤΤ, έχω παρακαλέσει, έχω στείλει mail παραπόνων, έχω τσακωθεί να μου φέρουν τον παλιό μου εξοπλισμό... Τίποτα. Ο ένας με στέλνει στον άλλο, δεν γνωρίζουν ποιό είναι ακριβώς το πρόβλημα, κάθε φορά ξαναεξηγώ τα ίδια και τα ίδια και τίποτα. Όλοι καταλαβαίνουν το πρόβλημά μου, ζητάνε συγνώμη, ευχαριστούνε για την κατανόηση, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Η βλάβη είναι σε εξέλιξη. Προ 5ετίας είχα βάλει HOL (και αυτοί τότε είχαν voip), είχαν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στη γραμμή μου και με γύρισαν ύστερα από μία εβδομάδα στον οτε γιατί δεν μπορούσαν να το λύσουν. Είναι πρόβλημα του οτε μου έλεγαν και δεν μπορούμε να το λύσουμε. Τώρα ο οτε μου λέει, δεν είναι πρόβλημα δικό μας αλλά όλων των άλλων παρόχων που δεν έχουν ανημερώσει κάτι. Ήρθα σε επικοινωνία και με άλλες εταιρείες μήπως αυτοί δεν έχουν voip αλλά δυστυχώς όλοι με παραπέμπουν σε voip. Απελπισία. Έχει κάποιος κάποια άλλη πρόταση να με κατευθύνει πώς μπορώ να κινηθώ;

Δημοσ.

Καταρχήν δεν υπάρχει καμία οδηγία από την ΕΕ και ούτε πρόκειται ποτά να υπάρξει. Απλά είναι καθαρά θέμα πολιτικής εκάστου παρόχου με ποιον τρόπο θα δώσει υπηρεσία τηλεφωνίας και ο ΟΤΕ έχει εδώ και χρόνια αποφασίσει/ανακοινώσει ότι μέχρι τα μέσα του 2019 όλο το δίκτυό του θα είναι ΙΡ και ήδη έχει γυρίσει πολλά κέντρα του σε αυτό.

Επίσης για να λες ότι και οι άλλοι πάροχοι σου δίνουν VoIP σημαίνει ότι παίρνεις από καινούργια αναβαθμισμένη καμπίνα και σύμφωνα με τον κανονισμό από αυτές θα δίνεται μόνο ΙΡ υπηρεσία. Εκτός κι αν ζητάς ISDN που εξ όσων γνωρίζω πάει σιγά-σιγά σε κατάργηση απ' όλους και οι επιπλέον αριθμοί παίζουν μόνο μέσω VoIP.

Όσον αφορά το πρόβλημα των εισερχόμενων κλήσεων, είναι καθαρά δρομολόγησης από πλευράς του παρόχου σου. Και είναι ξεκάθαρο αφού δεν άλλαξες πάροχο, απλά υπηρεσία τηλεφωνίας στον ίδιο και πριν δεν είχες αυτό το θέμα. Δεν είναι η πρώτη φορά (αν και όχι σύνηθες) σε πολλές περιπτώσεις αλλαγής/αναβάθμισης να παρουσιάζονται τέτοια θέματα. Αλλά πρώτη φορά διαβάζω για 2 μήνες πρόβλημα.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

όχι από εδώ δεν έχει έρθει κανένας. Μόνο τηλεφωνικά βγαίνει κάθε τόσο ένας τεχνικός ή του εμπορικού και ζητάει συγνώμη κτλ. Χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Υποσχέσεις ότι θα επικοινωνήσει κάποιος πιό αρμόδιος αλλά τζίφος. Το ξανατσέκαρα, πάνε ακριβώς 2 μήνες, δεν είμαι υπερβολικός. Πού αλλού μπορώ να απευθυνθώ; Κανείς καμία πρόταση;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...