vilfer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Καλησπέρα, παιδιά. Ετοιμαζόμαστε με την κυρά μου ν' αγοράσουμε κουτάκι σιγά-σιγά και όπως καταλαβαίνετε έχει αρχίσει το ψάξιμο για μάρκες, μοντέλα, επιδόσεις κλπ. Τον τελευταίο καιρό, όμως, κάτι πήρε το αφτί μου για leasing. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πολλά για το θέμα, υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει τι ακριβώς γίνεται; Αν έχω καταλάβει καλά, κάνεις ένα συμβόλαιο και πληρώνεις ανά μήνα το προβλεπόμενο ποσό. Όταν το συμβόλαιο λήξει, αποφασίζεις αν θα κρατήσεις το αμάξι με νέα σύμβαση, αν θα το αγοράσεις, ή αν θα κάνεις νέα σύμβαση με διαφορετικό αυτοκίνητο; Και, τέλος, ξέρει κανείς τι γίνεται με την εφορία; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Φορολογική ελάφρυνση πάντως έχουν μόνο κάποιο επαγγελματίες. Αντίθετα για ιδιώτες τα λεφτά που δίνουν κάθε χρόνο είναι τεκμήριο.
vilfer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Άρα, είτε το αγοράσεις κανονικά είτε επιλέξεις leasing θεωρείται τεκμήριο, δεν έχει κάποια διαφορά.
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Φυσικα ειναι το ιδιο .Εκει που βαζουμε τα χρηματα για αγορα λεει για "αγορα ή χρονομισθωση ΙΧ"
vilfer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Ωραία, με τα υπόλοιπα ξέρει κανείς τι γίνεται; Εννοώ όταν λήξει το συμβόλαιο.
Joshua21 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 6 λεπτά πριν, vilfer είπε Ωραία, με τα υπόλοιπα ξέρει κανείς τι γίνεται; Εννοώ όταν λήξει το συμβόλαιο. Ότι προβλέπει το συμβόλαιο. Συνήθως(όχι πάντα) με τη λήξη του προβλέπεται δικαίωμα εξαγοράς σε προκαθορισμένη τιμή, για νέα σύμβαση με το ίδιο αυτοκίνητο δεν έχω ακούσει ποτέ, νέα σύμβαση με νέο αυτοκίνητο σαφώς και μπορείς να κάνεις αν θέλεις. Πάντως όπως είπαν και παραπάνω κατά κανόνα τους ιδιώτες δεν τους συμφέρει το leasing, μόνο εταιρείες ή και επαγγελματίες συμφέρει.
vilfer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Ο μόνος λόγος που το σκέφτομαι είναι οι «παροχές» που σου προσφέρουν. Όπως η οδική ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας, τα σέρβις και η αντικατάσταση αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν όλα τα παραπάνω τελικά συμφέρουν ή όχι, τις απορίες μου εκφράζω.
Joshua21 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μόλις τώρα, vilfer είπε Ο μόνος λόγος που το σκέφτομαι είναι οι «παροχές» που σου προσφέρουν. Όπως η οδική ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας, τα σέρβις και η αντικατάσταση αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν όλα τα παραπάνω τελικά συμφέρουν ή όχι, τις απορίες μου εκφράζω. Δες ένα παράδειγμα: https://www.myavis.gr/el/offers-list/renault-clio-energy Ενώ η αξία του αυτοκινήτου είναι κάπου 15.500€, το συνολικό κόστος για leasing 4 ετών φτάνει στις 11.400€(3.720 προκαταβολή + 160€*48). Βάλε στην εξίσωση και το πιθανό συνολικό κόστος των παροχών, μόνο έτσι θα σου λυθεί η απορία αν συμφέρει το leasing.
pp6210 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, vilfer είπε Ο μόνος λόγος που το σκέφτομαι είναι οι «παροχές» που σου προσφέρουν. Όπως η οδική ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας, τα σέρβις και η αντικατάσταση αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν όλα τα παραπάνω τελικά συμφέρουν ή όχι, τις απορίες μου εκφράζω. Εξαρτάται τι αυτοκίνητο (μάρκα, εξοπλισμός) θέλεις να πάρεις. Αν θες μικρο-μεσαίο Huyndai, ΚΙΑ κτλ δεν σε συμφέρει ιδιαίτερα το leasing αφού και στους κανονικούς αγοραστές δίνουν τώρα 4 χρόνια δωρεάν service. Αν θες κάτι πιο ακριβό (π.χ. αυτόματο, suv) ίσως και να σε συμφέρει, γενικότερα τα μεγαλύτερα επίπεδα εξοπλισμού έρχονται πιο φτηνά μέσω leasing παρά ιδιωτικά. Δεν είναι λοιπόν μόνο οι παροχές, είνια και η "ευκολία" και η χρήση σε σχέση με τις ανάγκες σου. Από τις παροχές οι πιό σημαντικές είναι τα σέρβις, ελαστικά στα 4 χρόνια και βέβαια η άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης ή επισκευής και η στανταρ μικτή ασφάλεια - θεωρητικά δεν σε νοιάζει αν στο κλέψουν ή καει σε κάποιο ατύχημα φερρυ π.χ.. Υπάρχουν ρήτρες για τυχόν φορολογικές αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας και τις ασφάλειες, άρα δεν έχεις ξεκάθαρο κέρδος εκεί, θα αναπροσαρμόζονται και στο leasing οι τιμές. Η 4ετής εξίσωση για το παραπάνω αυτοκίνητο πάει ως εξής: ιδιωτικά θες 15500 +τόκους δόσεων για το ποσο που θα βαλεις δόσεις+μικτη ασφάλεια+σερβις: 4 ετήσια+1 μεγάλο τουλαχιστον στα 35-40000κμ+τέλη κυκλοφορίας. ΠΧ 15500+1180τόκοι για κεφάλαιο11800+(4Χ500 ασφάλεια)+(3Χ150+250 σερβις)+4Χ150 τέλη = συνολικό κόστος 4ετίας 19980, πες 20000. Κανονικά, στα 4 χρόνια θα αλάξεις και ελαστικά άρα +350, οπότε πάμε 20350. Εννοείται οτι σε περίπτωση τρακρίσματος ή μεγάλης βλάβης κτλ θα είσαι χωρίς αμάξι για Χ μέρες. με leasing έχεις gross τιμή για τα παραπάνω (το 11400 που υπολόγισε ο φίλος), δεν θα μείνεις πάνω από 1 μέρα χωρίς αμάξι, αλλά στο τέλος της 4ετίας ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! Πιστεύεις οτι θα πούλαγες εύκολα το clio 4 χρόνων με 70-80000κμ στα 9000 ευρώ όταν είχε αρχική 15500 πριν 4 χρόνια? Αν ναι, τότε καλύτερα να το είχες αγοράσει ο ίδιος, αν όχι, τότε καλύτερα το leasing, γιατί 4 χρόνια μετά θα έχετε και ένα-δύο κοτσούβελα με το καλό, και μπορεί να αποφασίσεις να πας σε μεγαλύτερο ή πιο οικογενειακό, κτλ. Όπως σου είπα πριν, βασικό κριτήριο είνια η ευκολία χρήσης και αλλαγής στην 4ετία. Εγώ έχω αυτόματο volkswagen με ιδιωτικό leasing από leaseplan από το 2016, τότε ούτε καν η Huyndai δεν έδινε δωρεάν σερβις 4 χρόνια και με τους τότε υπολογισμούς μου, έβγαινε ξεκάθαρα οτι για τα επόμενα 4 χρόνια που θέλω να κινούμε αξιόπιστα στην κίνηση της μεγαλούπολης, με συμφέρει το leasing. Μετά βλέπουμε, μπορεί να χρειάζομαι κάτι διαφορετικό ή μπορεί να επιλέξω πάλι κατι αντιστοιχο αλλά θα είναι ολοκαίνουργιο, νεες τεχνολογίες κτλ, και όχι αυτοκίνητο 5ετίας. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2018 από pp6210 1 1
vilfer Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Κοιτάζω μικρά αυτοκίνητα (opel corsa, hyundai, kia, peugeot, renault και το toyota yaris το υβριδικό), αλλά θέλω οπωσδήποτε αυτόματο. Και με όσο το δυνατόν περισσότερο εξοπλισμό ασφάλειας γίνεται, πράγμα που αυξάνει το κόστος του αυτοκινήτου. Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα που ανέφερα μου βγαίνουν από 15.000 μέχρι 17.000+ περίπου. Σκοπεύω να δώσω προκαταβολή της τάξης των 4.000 - 5.000 και τα υπόλοιπα με δόσεις σε κάποια αντιπροσωπεία. Τα 20.000 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο νομίζω ότι μας φθάνουν και με το παραπάνω Το θέμα είναι ότι σχεδόν όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα έχουν μηδενικά ή πολύ χαμηλά τέλη, άρα δεν γλυτώνω κανένα εξωφρενικό ποσό μέσω του leasing. Τελευταίο, αλλά αρκετά σημαντικό. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε και οι δύο, αλλά κανείς δεν ξέρει τι γίνεται σε 2-3 χρόνια. Τι γίνεται σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής;Φαντάζομαι ότι δεν θα ισχύουν οι ίδιοι όροι αν το αγοράσεις από αντιπροσωπεία, που ουσιαστικά δανείζεσαι μέσω τραπέζης, κι αν έχεις leasing.
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 6 ώρες πριν, vilfer είπε Φαντάζομαι ότι δεν θα ισχύουν οι ίδιοι όροι αν το αγοράσεις από αντιπροσωπεία, που ουσιαστικά δανείζεσαι μέσω τραπέζης, κι αν έχεις leasing. Σαφως και οχι...Για καινουργιο εχεις να κανεις με την Τραπεζα .Για leasing με την εταιρεια αλλα κατι θα γραφει στους ορους που θελει μεγαλη προσοχη.
opcorsa Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Θα πρεπει να ξερεις οτι το λιζιγκ ειναι ο χειροτερος-ακριβοτερος τροπος να εχεις ενα οχημα. αρα οχι 5 ώρες πριν, vilfer είπε Ο μόνος λόγος που το σκέφτομαι είναι οι «παροχές» που σου προσφέρουν. Όπως η οδική ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας, τα σέρβις και η αντικατάσταση αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν όλα τα παραπάνω τελικά συμφέρουν ή όχι, τις απορίες μου εκφράζω. μα φυσικα και δεν στα προσφερουν ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ + το κερδος τους, + το κοστος κεφαλαιου-αφου ουσιαστικα κανεις βολτα τα 30 χιλιαρικα πχ που δωσανε στο αμαξι που οδηγας εσυ για να κανεις βολτες για 5 χρονια.. και προφανως οι χρεωσεις για τα αναλωσιμα που εχουν υπολογισει ειναι οι χειροτερες δυνατες-ακριβοτερες.. ασχετα αν βρουν στο τελος κατι φθηνοτερο σαν εναλλακτικη, που θα μπει στο κερδος τους... καμια εταιρεια δεν χανει χρηματα (νοημων εταιρεια ) 1
AristidisZ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Leasing για ιδιώτη ούτε κατά διάνοια Αν είχες εταιρία που αποδίδει και ΦΠΑ θα σου έλεγα με τα 1000, αλλά ιδιωτικά το κόστος φεύγει υπερβολικά άνευ λόγου
pp6210 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, vilfer είπε Κοιτάζω μικρά αυτοκίνητα (opel corsa, hyundai, kia, peugeot, renault και το toyota yaris το υβριδικό), αλλά θέλω οπωσδήποτε αυτόματο. Και με όσο το δυνατόν περισσότερο εξοπλισμό ασφάλειας γίνεται, πράγμα που αυξάνει το κόστος του αυτοκινήτου. Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα που ανέφερα μου βγαίνουν από 15.000 μέχρι 17.000+ περίπου. Σκοπεύω να δώσω προκαταβολή της τάξης των 4.000 - 5.000 και τα υπόλοιπα με δόσεις σε κάποια αντιπροσωπεία. Τα 20.000 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο νομίζω ότι μας φθάνουν και με το παραπάνω Το θέμα είναι ότι σχεδόν όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα έχουν μηδενικά ή πολύ χαμηλά τέλη, άρα δεν γλυτώνω κανένα εξωφρενικό ποσό μέσω του leasing. Τελευταίο, αλλά αρκετά σημαντικό. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε και οι δύο, αλλά κανείς δεν ξέρει τι γίνεται σε 2-3 χρόνια. Τι γίνεται σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής;Φαντάζομαι ότι δεν θα ισχύουν οι ίδιοι όροι αν το αγοράσεις από αντιπροσωπεία, που ουσιαστικά δανείζεσαι μέσω τραπέζης, κι αν έχεις leasing. νομίζω οτι το generic μοντελο κοστολόγησης που σου έδωσα δίνει επιχείρημα για να το σκεφτείς έναντι των παραδοσιακών αντιλήψεων οτι είναι το ακριβότερο (αλλά χωρίς επιχειρημα). Επαναλαμβάνω, εξαρτάται από τις ανάγκες σου, σε άλλους - όπως εγώ - είναι καλύτερη λύση, για άλλους όχι. Στη μια περίπτωση αγοράζεις το αυτοκίνητο και σου μένει στο τέλος, στην άλλη απλά το νοικιάζεις και το χρησιμοποιείς, και στο τέλος αλλάζεις με καινούργιο. Πριν 2 χρόνια που έκανα τη σύμβαση, το option για buy back είχε πιο ακριβό μίσθωμα από το να μην το αγοράσεις στο τέλος, δεν ξέρω τι ισχύει τώρα. Στο σημαντικότερο που θέτεις, την αδυναμία πληρωμής, γενικά ζητάνε % του αναπόσβεστου μισθώματος, στο δικό μου νομίζω είναι 60-70% αλλά σε κάθε περίπτωση είναι δύσκολο και ασύμφορο, θα πρέπει να είναι πράγματι η τελευταία επιλογή. Αντίστοιχο θέμα πάντως θα έχεις και με την τράπεζα, απλά πιθανότερα θα έχεις ευκολότερες λύσεις αποδέσμευσης αλλά όχι απαραίτητα φτηνότερες. Τα τέλη δεν κάνουν διαφορά - αν έχει μηδενικά τότε και στο leasing θα είναι φτηνότερη η τιμή, στο leasing πιθανότερα θα έχεις καλύτερο value στα service (οι περισσότερες κάνουν συμφωνίες με τις αντιπροσωπείες οπότε πας αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένα) και στις ασφαλίσεις, που πιθανότερα έχεις περισσότερες καλύψεις αναλογικά με ένα ιδιωτικό συμβόλαιο. Αν λοιπόν το αμάξι που θέλεις έχει 4 χρόνια σερβις δωρεάν (νομίζω huyndai και KIA), μειώνεται ουσιαστικά το πλεονέκτημα του leasing Πήγαινε μια βόλτα στα site και δες 2-3 μοντέλα που θα σε ενδιέφεραν (οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ), βρες και τις αντίστοιχες τιμές λιανικής (με αντίστοιχο εξοπλισμό) και κάτσε να κάνεις τον υπολογισμό όπως σου τον έδωσα, και κρίνετε μόνοι σας τι θέλετε. Πάντως όταν έψαχνα εγώ, ιδιωτικό leasing έδινε μόνο η leaseplan, τώρα δίνουν 2-3 μεγάλες και κάποιες μικρότερες, μάλλον έχει αυξηθεί το ιδιωτικό leasing Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2018 από pp6210 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα