Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Καλημέρα σας,

έχω αγοράσει εδώ και 3 περίπου μήνες το Huawei p20 lite από το πλαίσιο. Πριν από περίπου 15-20 ημέρες μου εμφανίστηκε ένα πρόβλημα στην οθόνη του κινητού μου. Αρχικά να πω ότι το κινητό ούτε έπεσε κάτω αλλά και ούτε χτυπήθηκε κάπου. Επίσης δεν το είχα ποτέ στον ήλιο.
Πάμε λίγο στο πρόβλημά μου. Εμφανίστηκε στην οθόνη του κινητού μου (αριστερά στην οθόνη, επάνω και λίγο δεξιά), σαν να έχει καεί η οθόνη. Φαίνεται δηλαδή σαν να έχει αλλάξει όλο το χρώμα και να φαίνεται καμένο.
Μπορείτε να γνωρίζετε τι είναι και εάν γίνεται αντικατάσταση ??

σας ευχαριστώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Κανένα pixel από πολλους και διάφορους λόγους.

Απο άλλο κινητό βγάλε φωτογραφία το κινητό από όλες τις πλευρές και με την απόδειξη , κουτί κλπ στείλτο στο πλαίσιο.

Σίγουρα το πιάνει η εγγύηση.

Αντικατάσταση όχι από την στιγμή που έχουν περάσει 7 μέρες(DOA) από τότε που το πήρες.

Θα σου κάνουν αλλαγή οθόνης ,αλλά όχι αυτοί  να τους πεις να το στείλουν στο επίσημο service.

Επεξ/σία από saruman123
Δημοσ.

Καλημέρα,

έτσι και αλλιώς μου είπαν από το Service του Πλαισίου πως θα πρέπει να πάει Αθήνα (huawei service) διότι δεν το αναλαμβάνουν αυτοί.

Αντικατάσταση οθόνης όμως δε θέλω διότι την έχω πάθει και με άλλο huawei πριν 1,5 χρόνο. Μας αλλάξανε οθόνη 3 φορές και τελικά το κινητό πριν ολοκληρώσει έναν χρόνο πετάχτηκε.

Δεν μπορώ με κάποιον τρόπο να "απαιτήσω" αντικατάσταση συσκευής;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Kostasrekl είπε

Καλημέρα,

έτσι και αλλιώς μου είπαν από το Service του Πλαισίου πως θα πρέπει να πάει Αθήνα (huawei service) διότι δεν το αναλαμβάνουν αυτοί.

Αντικατάσταση οθόνης όμως δε θέλω διότι την έχω πάθει και με άλλο huawei πριν 1,5 χρόνο. Μας αλλάξανε οθόνη 3 φορές και τελικά το κινητό πριν ολοκληρώσει έναν χρόνο πετάχτηκε.

Δεν μπορώ με κάποιον τρόπο να "απαιτήσω" αντικατάσταση συσκευής;

Ωραία στο κομμάτι του service.

Όχι δεν υπάρχει περίπτωση.

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος για το DOA.

Διάβασε τους όρους χρήσης https://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=00.PlaisioTermsOfUse

Επεξ/σία από saruman123
  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαι μένα το δικό μου P Lite 20 δημιουργησε το ίδιο θεμα στον 3ο μήνα πράγμα περίεργο γιατί το τηλέφωνο ποτε δε μου έπεσε και πάντα ήτανε μέσα σε θήκη. Επίσης το τηλέφωνο μου δημιούργησε κι άλλα πιο σημαντικά θεματα... οπως πχ το ότι οι μισές κλήσεις δεν ακουγονται... κάποιες ναι και κάποιες όχι με αποτέλεσμα να χάνω κλήσεις με ότι συνεπάγεται αυτό. Επίσης όταν πηγα να μεταφέρω με wifi αρχεια μουσικής απο τον υπολογιστή στο κινητό όταν μου έβγαλε την οθονη που ρώταγε εαν επιτρέπω να γίνει αποθηκευση στην κάρτα SD ελειπαν οι επιλογές απο κάτω.. το ΝΑΙ και το ΟΧΙ με αποτέλεσμα να μη μπορώ να συνεχισω την διαδικασία...

ουτε και πρόκειται να ξαναπάρω τίποτα απο αυτή την εταιρεία.

Το θεμα ειναι ότι δεν ξέρω αν μπορω να το πάω στο σέρβις και με ποια αποδειξη θα μου το φτιάξουν μιας και το παρήγγειλε ο καλός μου στην εταιρεία που δούλευε ως αναβάθμιση και μου το έδωσε κατευθείαν εμένα... Γινεται να βγάλω άκρη?

Επεξ/σία από Avallon

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...