terry308 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Τώρα στην κατανάλωση. σύμφωνα με αναφορές χρηστών στη Γερμανία, το 1.0 βενζίνη. καίει κάπου στα 6,7l/100km (5.55-8). Το πετρέλαιο από ένα μόνο χρήστη όμως, δίνει τιμή 5.24, που λίγο πολύ πρέπει να είναι σωστή γιατί και το ceed με την ίδια μηχανή καίει κάπου τόσο 5,3. Επειδή και εγώ την πάτησα Δεν είναι Γερμανικά τα δεδομένα... Αν κάνεις κλικ στα 1.0 βενζίνης θα δεις και Ελβετίας... Όπως και αυτό που είναι δικό μου account https://www.spritmonitor.de/en/detail/935763.html Η εφαρμογή τους είναι πολύ βολική,κάνει και ενημέρωση το αντίστοιχο account
Whargoul Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 3 ώρες πριν, terry308 είπε Επειδή και εγώ την πάτησα Δεν είναι Γερμανικά τα δεδομένα... Αν κάνεις κλικ στα 1.0 βενζίνης θα δεις και Ελβετίας... Όπως και αυτό που είναι δικό μου account https://www.spritmonitor.de/en/detail/935763.html Η εφαρμογή τους είναι πολύ βολική,κάνει και ενημέρωση το αντίστοιχο account Είναι γερμανικό το Site, δεν το έψαξα από που είναι οι χρήστες. Το έβαλα επειδή είναι το μόνο που ξέρω με στοιχεία από πραγματικές συνθήκες και ίσως βοηθήσει τον TS 3 ώρες πριν, sb01053 είπε Εκεί είναι που ανεβάζεις ταχύτητα. Τότε αλλάζεις ταχύτητα πριν την ώρα του, πριν φτάσεις στην περιοχή της μέγιστης ισχύς του κινητήρα και στην επόμενη ταχύτητα θα έχεις μειωμένη ροπή στους τροχούς. Η τελική ροπή μετά από κινητήρα, gear ratio και Final Drive παίζει ρόλο αν το δεις από θέμα ροπής, ή η ισχύς της μηχανής αν το δεις ενεργειακά. Όχι η σκέτη ροπή κινητήρα. Όπως το λες είναι σωστό αν θέλεις να πετύχεις καλή κατανάλωση (High Load, low RPM), όχι μέγιστη επιτάχυνση. Δες το γράφημα που σου έβαλε ο NT1G
terry308 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 9 λεπτά πριν, Whargoul είπε Είναι γερμανικό το Site, δεν το έψαξα από που είναι οι χρήστες. Το έβαλα επειδή είναι το μόνο που ξέρω με στοιχεία από πραγματικές συνθήκες και ίσως βοηθήσει τον TS Το ξέρω ότι είναι γερμανικο, αλλά τα δεδομένα δεν είναι μόνο Γερμανίας, υπάρχει και εφαρμογή όπως έγραψα και πιο πριν που βοηθάει πολύ. Το είπα γιατί κι εγώ αυτό νόμιζα (πριν ξεκινήσω να δουλεύω την εφαρμογή)
ziaba Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 28/8/2018 στις 11:15 ΜΜ, panira είπε Καλησπέρα σας! Βρίσκομαι στο στάδιο επιλογής για αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Ο τύπος είναι SUV-B. Έχω επιλέξει το Kia Stonic, στο οποίο έχω κάνει Test Drive. Θα πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε δύο μοντέλα, το πρώτο τρικύλινδρο 1.0L Turbo των 120 ίππων και το δεύτερο 1.4L 100 ίππων ατμοσφαιρικού κινητήρα. Το ερώτημά μου: Από θέμα κατανάλωσης καυσίμου και γενικότερης απόδοσης, ποιο πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερη επιλογή; Σημείωση: Έχω ήδη διαβάσει όλες τις σχετικές αναρτήσειςπου κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σε Αγγλική και Ελληνική γλώσσα (συμπεριλαμβανομένων και των επίσημων αναρτήσεων) και έχω παρακολουθήσει τα περισσότερα από τα βίντεο. Στο ερώτημά μου όμως, από θέμα πρακτικής και όχι προδιαγραφών του κατασκευαστή δεν απάντησε κανείς σχετικά με την κατανάλωση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων, ________________________________ Panagiotis K. Arampatzis Professional Video Editor and Programmer Website: dinosaur.co.nf | pcsteps.gr 1000cc 3-κύλινδρο και τούρμπο με ίδια χρήση και συντήρησή παίζει να αντέξει τα μισά χλμ απ ότι ένας 4cyl 1.4 ατμοσφαίρα διαλέγεις και παίρνεις ... βέβαια αν είναι να το κρατήσεις για καμία 5ετία πάρε το τουρμπάκι Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από ziaba 2 1
panira Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Σας ευχαριστώ πολύ! Μια τελευταία ερώτηση: Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους το diesel είναι καλύτερο για αντοχή στον χρόνο; Και γιατί εάν δεν κάνω πάνω από 15000 χλμ. το έτος δεν αξίζει το diesel;
terry308 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Γιατί οι dieselοκινητηρες έχουν σχεδιαστεί για πολλά πολλά χιλιόμετρα (1εκ πχ) επειδή ως συνηθως 90+% αποτελούσαν επιλογές για επαγγελματική χρήση (taxi - φορτηγά κτλ), εχουν άλλη κατασκευή και άλλη φιλοσοφία λειτουργίας Δεν αξίζει γιατί συνήθως έρχονται πιο ακριβά σε κόστος κτήσης οπότε η απόσβεση της Χ χρηματική διαφοράς από την αντίστοιχη της βενζίνης, υπολογίζονται στο κόστος χιλιομέτρων / έτος, κυρίως όταν η τιμή του πετρελαίου ήταν πιο φθηνή από αυτή της βενζίνης. Γι αυτό λένε αν κάνει κάποιος 20.000+χλμ/έτος θα έχει κέρδος σε diesel έκδοση. Πέρα από το κόστος κτήσης και κατανάλωσης όταν κάποιος θέλει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο θα πρέπει να υπολογίσει, τέλη κυκλοφορίας πλέον βάσει ρύπων , έξοδα service (το πετρέλαιο πχ έχει 1 στα 2 των μοντέλων της βενζίνης και δεν έχει μπουζί πχ., αλλά εχει άλλα φίλτρα κτλ), τυχόν βλάβες κτλ. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από terry308
Whargoul Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, panira είπε Σας ευχαριστώ πολύ! Μια τελευταία ερώτηση: Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους το diesel είναι καλύτερο για αντοχή στον χρόνο; Και γιατί εάν δεν κάνω πάνω από 15000 χλμ. το έτος δεν αξίζει το diesel; Ως προς την αντοχή, οι κινητήρες diesel δουλεύουν σε πολύ υψηλότερη συμπίεση (comresion ratio) από την βενζίνη. 20-23:1 vs 10-14:1 (περίπου) με αποτέλεσμα ο κινητήρας να πρέπει να κατασκευαστεί έτσι ώστε να αντέχει πιο ισχυρές δυνάμεις. Γι΄αυτό τα μέρη του κινητήρα είναι πιο "δυνατά" (μεταλλουργικά) και πιο βαριά -γι αυτό και δεν μπορούν να βγάλουν ψηλές στροφές. + συνήθως οι αγωραστές είναι επαγγελματίες που κάνουν πολλά km, οπότε προσέχουν περισσότερο αυτό το σημείο. Για τα km, το diesel είναι πιο οικονομικό (λόγω μεγαλύτερου compression ratio + comression ignitio), τo καύσιμο πιο φθηνό (προς το παρών), αλλά από την άλλη κοστίζουν περισσότερο στην αρχική αγορά. Οπότε για να το αντισταθμίσεις αυτό, πρέπει να κάνεις ένα περίπου πάνω από 15 000km το χρόνο. Αυτό εξαρτάται από την αρχική διαφορά στην τιμή, και τη διαφορά στην κατανάλωση. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
panira Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω τουλάχιστον 10 έτη, οπότε θεωρητικά θα μπορέσω να κάνω απόσβεση διαφοράς σε 2,6 έτη. Ταυτόχρονα, όμως, το τεκμήριο για 1600 cc είναι 1200€ υψηλότερο από τα 1400 και η ασφάλεια μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας υψηλότερη. Αν ρίξω τα χιλιόμετρα σε 12.000/έτος και κάνω απόσβεση εν καιρώ, αξίζει το diesel; Επίσης, ανάμεσα στο Seat Arona και το Kia Stonic, ποιο θα επιλέγατε; Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2018 από panira
tsiro7 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 arona για τους χωρους, stonic 7 χρονια εγγυηση και πιο ομορφο imo.
ziaba Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 40 λεπτά πριν, panira είπε Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω τουλάχιστον 10 έτη, οπότε θεωρητικά θα μπορέσω να κάνω απόσβεση διαφοράς σε 2,6 έτη. Ταυτόχρονα, όμως, το τεκμήριο για 1600 cc είναι 1200€ υψηλότερο από τα 1400 και η ασφάλεια μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας υψηλότερη. Αν ρίξω τα χιλιόμετρα σε 12.000/έτος και κάνω απόσβεση εν καιρώ, αξίζει το diesel; Επειδή κάνεις λίγα χλμ σε καεί η ασφάλεια, τέλη, τεκμήρια κλπ πάρε το 1000cc θα ναι κουτί για σένα ... Πρωσοπικά θα χτύπαγα αυτό με 7αρι κιβώτιο για επιδώσεις και λογικά θα χει μακριά 7μη για κατανάλωση
NT1G Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Whargoul είπε Ως προς την αντοχή, οι κινητήρες diesel δουλεύουν σε πολύ υψηλότερη συμπίεση (compression ratio) από την βενζίνη. 20-23:1 vs 10-14:1 (περίπου) με αποτέλεσμα ο κι.... offtopic, 14-18 είναι περίπου τώρα πια.
Whargoul Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, NT1G είπε offtopic, 14-18 είναι περίπου τώρα πια. Πότε έχει πάει 18:1? Η Skyactive X είναι 16. Δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή από την SPCCI ή καμιά που να την πλησιάζει. Ξέρω ότι είναι max 13-14 οι ατμοσφαιρικές και 10-11 τα σύγχρονα turbo
xgol Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2018 Επισης σρ ξαναρώτησα, πες μας μια τιμή που σου δωσαν και με τι εξοπλισμο ερχεται το αμαξι.
NT1G Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Πότε έχει πάει 18:1? Η Skyactive X είναι 16. Δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή από την SPCCI ή καμιά που να την πλησιάζει. Ξέρω ότι είναι max 13-14 οι ατμοσφαιρικές και 10-11 τα σύγχρονα turbo Σε diesel αναφερόμουν. 14 είναι το μέγιστο στην βενζίνη που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή. Επεξ/σία 2 Σεπτεμβρίου 2018 από NT1G
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα