Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Whargoul είπε

 

Τώρα στην κατανάλωση. σύμφωνα με αναφορές χρηστών στη Γερμανία, το 1.0 βενζίνη. καίει κάπου στα 6,7l/100km (5.55-8). Το πετρέλαιο από ένα μόνο χρήστη όμως, δίνει τιμή 5.24, που λίγο πολύ πρέπει να είναι σωστή γιατί και το ceed με την ίδια μηχανή καίει κάπου τόσο 5,3. 

Επειδή και εγώ την πάτησα 

Δεν είναι Γερμανικά τα δεδομένα... 

Αν κάνεις κλικ στα 1.0 βενζίνης θα δεις και Ελβετίας... 

Όπως και αυτό που είναι δικό μου account 

https://www.spritmonitor.de/en/detail/935763.html

Η εφαρμογή τους είναι πολύ βολική,κάνει και ενημέρωση το αντίστοιχο account 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, terry308 είπε

Επειδή και εγώ την πάτησα 

Δεν είναι Γερμανικά τα δεδομένα... 

Αν κάνεις κλικ στα 1.0 βενζίνης θα δεις και Ελβετίας... 

Όπως και αυτό που είναι δικό μου account 

https://www.spritmonitor.de/en/detail/935763.html

Η εφαρμογή τους είναι πολύ βολική,κάνει και ενημέρωση το αντίστοιχο account 

Είναι γερμανικό το Site, δεν το έψαξα από που είναι οι χρήστες. Το έβαλα επειδή είναι το μόνο που ξέρω με στοιχεία από πραγματικές συνθήκες και ίσως βοηθήσει τον TS

3 ώρες πριν, sb01053 είπε

Εκεί είναι που ανεβάζεις ταχύτητα. 

Τότε αλλάζεις ταχύτητα πριν την ώρα του, πριν φτάσεις στην περιοχή της μέγιστης ισχύς του κινητήρα και στην επόμενη ταχύτητα θα έχεις μειωμένη ροπή στους τροχούς. Η τελική ροπή μετά από κινητήρα, gear ratio και Final Drive παίζει ρόλο αν το δεις από θέμα ροπής, ή η ισχύς της μηχανής αν το δεις ενεργειακά. Όχι η σκέτη ροπή κινητήρα. Όπως το λες είναι σωστό αν θέλεις να πετύχεις καλή κατανάλωση (High Load, low RPM), όχι μέγιστη επιτάχυνση. Δες το γράφημα που σου έβαλε ο NT1G 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Είναι γερμανικό το Site, δεν το έψαξα από που είναι οι χρήστες. Το έβαλα επειδή είναι το μόνο που ξέρω με στοιχεία από πραγματικές συνθήκες και ίσως βοηθήσει τον TS

Το ξέρω ότι είναι γερμανικο, αλλά τα δεδομένα δεν είναι μόνο Γερμανίας, υπάρχει και εφαρμογή όπως έγραψα και πιο πριν που βοηθάει πολύ. 

Το είπα γιατί κι εγώ αυτό νόμιζα (πριν ξεκινήσω να δουλεύω την εφαρμογή) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/8/2018 στις 11:15 ΜΜ, panira είπε

Καλησπέρα σας! 

Βρίσκομαι στο στάδιο επιλογής για αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Ο τύπος είναι SUV-B. Έχω επιλέξει το Kia Stonic, στο οποίο έχω κάνει Test Drive. Θα πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε δύο μοντέλα, το πρώτο τρικύλινδρο 1.0L Turbo των 120 ίππων και το δεύτερο 1.4L 100 ίππων ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Το ερώτημά μου: Από θέμα κατανάλωσης καυσίμου και γενικότερης απόδοσης, ποιο πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερη επιλογή;
Σημείωση: Έχω ήδη διαβάσει όλες τις σχετικές αναρτήσειςπου κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σε Αγγλική και Ελληνική γλώσσα (συμπεριλαμβανομένων και των επίσημων αναρτήσεων) και έχω παρακολουθήσει τα περισσότερα από τα βίντεο. Στο  ερώτημά μου όμως, από θέμα πρακτικής και όχι προδιαγραφών του κατασκευαστή δεν απάντησε κανείς σχετικά με την κατανάλωση. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
________________________________

Panagiotis K. Arampatzis
Professional Video Editor and Programmer
Website: dinosaur.co.nf | pcsteps.gr

1000cc 3-κύλινδρο και τούρμπο με ίδια χρήση και συντήρησή παίζει να αντέξει τα μισά χλμ απ ότι ένας 4cyl 1.4 ατμοσφαίρα διαλέγεις και παίρνεις ... βέβαια αν είναι να το κρατήσεις για καμία 5ετία πάρε το τουρμπάκι

Επεξ/σία από ziaba
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ πολύ! Μια τελευταία ερώτηση: Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους το diesel είναι καλύτερο για αντοχή στον χρόνο; Και γιατί εάν δεν κάνω πάνω από 15000 χλμ. το έτος δεν αξίζει το diesel;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί οι dieselοκινητηρες έχουν σχεδιαστεί για πολλά πολλά χιλιόμετρα (1εκ πχ) επειδή ως συνηθως 90+% αποτελούσαν επιλογές για επαγγελματική χρήση (taxi - φορτηγά κτλ), εχουν άλλη κατασκευή και άλλη φιλοσοφία λειτουργίας 

Δεν αξίζει γιατί συνήθως έρχονται πιο ακριβά σε κόστος κτήσης οπότε η απόσβεση της Χ χρηματική διαφοράς από την αντίστοιχη της βενζίνης, υπολογίζονται στο κόστος χιλιομέτρων / έτος, κυρίως όταν η τιμή του πετρελαίου ήταν πιο φθηνή από αυτή της βενζίνης.

Γι αυτό λένε αν κάνει κάποιος 20.000+χλμ/έτος θα έχει κέρδος σε diesel έκδοση. 

Πέρα από το κόστος κτήσης και κατανάλωσης όταν κάποιος θέλει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο θα πρέπει να υπολογίσει, τέλη κυκλοφορίας πλέον βάσει ρύπων , έξοδα service (το πετρέλαιο πχ έχει 1 στα 2 των μοντέλων της βενζίνης και δεν έχει μπουζί πχ., αλλά εχει άλλα φίλτρα κτλ), τυχόν βλάβες κτλ. 

 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, panira είπε

Σας ευχαριστώ πολύ! Μια τελευταία ερώτηση: Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους το diesel είναι καλύτερο για αντοχή στον χρόνο; Και γιατί εάν δεν κάνω πάνω από 15000 χλμ. το έτος δεν αξίζει το diesel;

Ως προς την αντοχή, οι κινητήρες diesel δουλεύουν σε πολύ υψηλότερη συμπίεση (comresion ratio) από την βενζίνη. 20-23:1 vs 10-14:1 (περίπου) με αποτέλεσμα ο κινητήρας να πρέπει να κατασκευαστεί έτσι ώστε να αντέχει πιο ισχυρές δυνάμεις. Γι΄αυτό τα μέρη του κινητήρα είναι πιο "δυνατά" (μεταλλουργικά) και πιο βαριά -γι αυτό και δεν μπορούν να βγάλουν ψηλές στροφές. + συνήθως οι αγωραστές είναι επαγγελματίες που κάνουν πολλά km, οπότε προσέχουν περισσότερο αυτό το σημείο.

Για τα km, το diesel είναι πιο οικονομικό (λόγω μεγαλύτερου compression ratio + comression ignitio), τo καύσιμο πιο φθηνό (προς το παρών), αλλά από την άλλη κοστίζουν περισσότερο στην αρχική αγορά. Οπότε για να το αντισταθμίσεις αυτό, πρέπει να κάνεις ένα περίπου πάνω από 15 000km το χρόνο. Αυτό εξαρτάται από την αρχική διαφορά στην τιμή, και τη διαφορά στην κατανάλωση.

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω τουλάχιστον 10 έτη, οπότε θεωρητικά θα μπορέσω να κάνω απόσβεση διαφοράς σε 2,6 έτη. Ταυτόχρονα, όμως, το τεκμήριο για 1600 cc είναι 1200€ υψηλότερο από τα 1400 και η ασφάλεια μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας υψηλότερη. Αν ρίξω τα χιλιόμετρα σε 12.000/έτος και κάνω απόσβεση εν καιρώ, αξίζει το diesel;

 

Επίσης, ανάμεσα στο Seat Arona και το Kia Stonic, ποιο θα επιλέγατε;

Επεξ/σία από panira
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, panira είπε

Το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω τουλάχιστον 10 έτη, οπότε θεωρητικά θα μπορέσω να κάνω απόσβεση διαφοράς σε 2,6 έτη. Ταυτόχρονα, όμως, το τεκμήριο για 1600 cc είναι 1200€ υψηλότερο από τα 1400 και η ασφάλεια μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας υψηλότερη. Αν ρίξω τα χιλιόμετρα σε 12.000/έτος και κάνω απόσβεση εν καιρώ, αξίζει το diesel;

Επειδή κάνεις λίγα χλμ σε καεί η ασφάλεια, τέλη, τεκμήρια κλπ πάρε το 1000cc θα ναι κουτί για σένα ... Πρωσοπικά θα χτύπαγα αυτό με 7αρι κιβώτιο :-) για επιδώσεις και λογικά θα χει μακριά 7μη για κατανάλωση 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ως προς την αντοχή, οι κινητήρες diesel δουλεύουν σε πολύ υψηλότερη συμπίεση (compression ratio) από την βενζίνη. 20-23:1 vs 10-14:1 (περίπου) με αποτέλεσμα ο κι....

offtopic, 14-18 είναι περίπου τώρα πια.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NT1G είπε

offtopic, 14-18 είναι περίπου τώρα πια.

Πότε έχει πάει 18:1? Η Skyactive X είναι 16. Δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή από την SPCCI ή καμιά που να την πλησιάζει. Ξέρω ότι είναι max 13-14 οι ατμοσφαιρικές και 10-11 τα σύγχρονα turbo

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Πότε έχει πάει 18:1? Η Skyactive X είναι 16. Δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή από την SPCCI ή καμιά που να την πλησιάζει. Ξέρω ότι είναι max 13-14 οι ατμοσφαιρικές και 10-11 τα σύγχρονα turbo

Σε diesel αναφερόμουν. 14 είναι το μέγιστο στην βενζίνη που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή.

Επεξ/σία από NT1G

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...