panira Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Ωραία! Έστω ότι πηγαίνω σε diesel. Πόσες πιθανότητες να απαγορευθεί και πάλι; Υπάρχει κάποια πρόθεση που συζητείται; Επίσης, το αυτοκίνητο θα είναι καινούριο με τις νέες προδιαγραφές diesel, άρα η πιθανότητα παραμένει; Θεωρητικά, το Euro 6 θα επιτρέπεται, σωστά; 8 hours ago, Ringo106 said: Αν θες οικονομια και ροπη πας σε diesel Αν θες αξιοπιστια και μηδεν βλαβες πας σε ατμοσφαιρα Αν θες το 1.0 turbo η καταναλωση εξαρταται αμεσα απο σενα ... μπορεις να καψεις περισσοτερα απο το 1,4 και πολυ λιγοτερο ομως... Αντιθετα με το 1,4 δεν μπορεις να πέσεις σε λιτρα ευκολα... Εγω εχω 1,4 Τurbo με 20 ροπη αλλα κανω λιγα km και το χαιρομαι... Όταν λέμε ότι μπορεί να κάψω περισσότερο με το 1.0, σε τι χρήση αναφερόμαστε; Όπως είπα, με ενδιαφέρει η πράξη, όχι οι θεωρίες που διέπουν τη λειτουργία. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2018 από panira
sb01053 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 30/8/2018 στις 12:20 ΠΜ, Whargoul είπε Από τα σχετικά "καινούργια", το Ceed το πιο παλιό, το πετρέλαιο είναι κάπως γαϊδούρι. Ωραίο αρχικό τράβηγμα, αλλά σταματά γρήγορα. Δεν έχει διάρκεια. το Mini SD, όχι γαϊδούρι αλλά χάνει όπως και το Volvo XC60 D4. + όλα τα πετρέλαια έχουν χειρότερο 0-100 σύμφωνα με αντίστοιχες βενζίνες, γιατί απλά δεν ανεβάζουν στροφές. οπότε η μέγιστη ισχύς είναι διαθέσιμη για λίγο χρόνο (λιγότερο έργο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα). Αυτό βελτιώθηκε αρκετά στα πετρέλαια με τα 7τάχυτα αυτόματα. Οπότε εάν δεν θες να καταβάζεις ταχύτητα, και απλά να το σανιδώνεις, τότε ναι σε αυτή την περίπτωση είναι γρηγορότερα τα πετρέλαια. Στο συγκεκριμένο αμάξι, 0-100 λέει 10,3s το 1.0Τ, και 11,3 το 1.6D. Παρόλα αυτά δίνει στο 80-120, 11,6s και 11,1s αντίστοιχα. Κάτι δεν πάει καλά εκτός αν εννοεί μόνο με 4η, οπότε και οι τιμές δεν συμβαδίζουν με την πραγματικές ικανότητες. Στο 1.4 δίνει 17s πχ. Στο Ρίο δίνει 22.4 το manual, 11.4 το αυτόματο με ίδια μηχανή????? Does not compute εκτός εάν έχεις τελείως λάθος σχέση στο κιβώτιο. Το να συγκρίνεις βάσει του 0-100 είναι τουλάχιστον παιδικό επιχείρημα και θυμίζει τα Υπερατού που παίζαμε μικροί. Το 0-100 δείχνει απλά πόσο εύκολα "ξεκολλάει" το αμάξι στην εκκίνηση και δεν είναι καθόλου καλό στατιστικό για να συγκρίνεις τη λειτουργία ενός κινητήρα. Ναι, στο 0-100 ενδέχεται σε κάποια μοντέλα τα βενζινοκίνητα να είναι κάποια δέκατα γρηγορότερο και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγω στο μεγαλύτερο βάρος των ντιζελοκινητήρων και σε αυτό που δεν είδα να γράφει κανείς ως τώρα που είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων.. Και αυτό φυσικά έχει αντίκτυπο και στις ρεπρίζ. Αυτό που έχουν άφθονο τα diesel και βοηθάει στο προσπέρασμα είναι η άφθονη ροπή. Γρήγορο παράδειγμα: το swift που έχω 92ps ατμόσφαιρα σε σχέση με το 2ο αμάξι μου (corsa diesel). Ίδια κυβικά, αλλά το swift είναι 1,5sec γρηγορότερο στα φανάρια μέχρι τα 100 (καθώς είναι και 150kg ελαφρύτερο).Μετά τάφος λόγω κιβωτίου. Και έλα να πάμε βόλτα να δούμε διαφορά στις ρεπρίζ που είναι Χ Α Ο Τ Ι Κ Η. Και με περιορισμένο φάσμα στροφών όπως αναφέρεις πιο πάνω. H ροπή των diesel είναι ευθεία γραμμή από χαμηλά ως τις μέγιστες στροφές. Όσο κινείσαι "μέσα" στη ροπή (άρα και εντός του τούρμπο) είσαι μια χαρά. Έχεις δει καμπύλες δυναμομέτρησης; Πως μιλάς για περιορισμένο φάσμα; Εκτός αν εννοείς οτι βγάζουν την ισχύ τους σε χαμηλότερες στροφές. Και που το πρόβλημα;!!! Το ότι βγάζουν τα άλογα σε λιγότερες στροφές δεν τα κάνει χειρότερα στο προσπέρασμα! Με ποια λογική το συμπεραίνεις αυτό; Οι ντιζελοκινητήρες δεν πιάνουν τις 6000 και 7000rpm γιατί πολύ απλά δεν το χρειάζονται! Αποδίδουν τα ίδια άλογα σε λιγότερες στροφές και για αυτό είναι και πιο αποδοτικά. Νομίζεις αν μπορούσαν, δεν θα θέλανε οι αυτοκινητοβιομηχανίες να βγάζουν τα άλογα στις βενζίνες σε λιγότερες στροφές; Λιγότερες φθορές στον κινητήρα. Δηλαδή με τη λογική σου ένα μοντέλο με μέγιστη ισχύ στις 5000rpm είναι πιο αργό από αντίστοιχης ιπποδύναμης που τα βγάζει στις 6000 ή ακόμα και στις 7000; Για το φίλο τώρα που ενδιαφέρεται, θα του πρότεινα το diesel εφόσον κάνει αρκετά χιλιόμετρα και εφόσον τα κάνει (τα περισσότερα έστω) και σε ανοικτό δρόμο. Τα περί αξιοπιστίας των τούρμπο δεν τα δέχομαι καθώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει και οι Κορεάτες και οι Ιάπωνες δεν παίζουν με αυτά. Αν τώρα μου πείτε για VAG (VW,Seat,Skoda) αλλάζει το θέμα. Δεν θα έπρεπε να τα πλησιάζει κανείς. Άπειρα προβλήματα ανέκαθεν (είτε με τούρμπο είτε όχι) Και μερικά παραδείγματα από επιδόσεις που βρήκα πρόχειρα: 70-100 (4η) 80-120 (5η) FORD FIESTA diesel 120ps 5,3 10,1 FORD FIESTA βενζίνη 125ps 6,5 13,7 KIA STONIC diesel 110ps 5,3 9,7 ΚΙA STONIC βενζίνη 120PS 6,4 11,6 60-100 (4η) 80-120 (5η) TOYOTA YARIS diesel 90ps 7,8 12,4 TOYOTA YARIS βενζίνη 111ps 11 18,9 Επεξ/σία 31 Αυγούστου 2018 από sb01053
mp123 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Ρε σεις ελεος. Εδω μιλατε για ενα αυτοκινητο 100 - 120hp και εχετε κανει αναλυση λες και ειναι supercar για επιδισεις. Αν σηκωνει η τσεπη σου παρε το 1.0 turbo.απο καταναλωση ημαρτον πια. Ουτε για 1 lt.\100 συζηταμε τωρα. 7 χρονια εγγυηση εχει. 1
madx2 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 14 ώρες πριν, panira είπε Ωραία! Έστω ότι πηγαίνω σε diesel. Πόσες πιθανότητες να απαγορευθεί και πάλι; Υπάρχει κάποια πρόθεση που συζητείται; Επίσης, το αυτοκίνητο θα είναι καινούριο με τις νέες προδιαγραφές diesel, άρα η πιθανότητα παραμένει; Θεωρητικά, το Euro 6 θα επιτρέπεται, σωστά; Όταν λέμε ότι μπορεί να κάψω περισσότερο με το 1.0, σε τι χρήση αναφερόμαστε; Όπως είπα, με ενδιαφέρει η πράξη, όχι οι θεωρίες που διέπουν τη λειτουργία. Δυστυχώς κάνεις δεν ξέρει τι θα γίνει σε 4-5 χρόνια οσον αφορά τα diesel . Προσωπικά γενικά αντιμετωπίζω με μεγάλη δυσπιστία αυτές τις αλλαγές οσον αφορά το κράτος . Κάπως έτσι την πάτησαν και αρκετοί πριν μερικά χρόνια όταν είχαν πει ότι μέχρι 2.000 κυβικά δεν θα έχει τεκμήριο και μετά έκαναν το ακριβώς αντίθετο + οτι αύξησαν τα τέλη κυκλοφορίας . Δεν θα μου κάνει λοιπόν εντύπωση αν δουν ότι κυκλοφορούν πολλά Diesel να τους βάλουν κάποιο περιβαλλοντικό τέλος για παράδειγμα
NT1G Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 5 ώρες πριν, sb01053 είπε ... Και με περιορισμένο φάσμα στροφών όπως αναφέρεις πιο πάνω. H ροπή των diesel είναι ευθεία γραμμή από χαμηλά ως τις μέγιστες στροφές. Όσο κινείσαι "μέσα" στη ροπή (άρα και εντός του τούρμπο) είσαι μια χαρά. Έχεις δει καμπύλες δυναμομέτρησης; Πως μιλάς για περιορισμένο φάσμα; Εκτός αν εννοείς οτι βγάζουν την ισχύ τους σε χαμηλότερες στροφές. Και που το πρόβλημα;!!! ...
Ringo106 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 15 ώρες πριν, panira είπε Ωραία! Έστω ότι πηγαίνω σε diesel. Πόσες πιθανότητες να απαγορευθεί και πάλι; KAMIA ! θα καλυπτει euro 6 προδιαγραφες Όταν λέμε ότι μπορεί να κάψω περισσότερο με το 1.0, σε τι χρήση αναφερόμαστε; Όπως είπα, με ενδιαφέρει η πράξη : Στην πράξη οταν πατας τερμα το γκάζι (ανοιγει η πεταλουδα και ψεκαζει...) απο 1.000 στροφες εως 3.000 σε καθε ταχυτητα για να γεμισει αερα-μειγμα η τουρμπινα .... η καταναλωση ευκολα παει 10-12 λίτρα μέσα στην πολη χωρις να ξεπερνας ποτε τις 3.000 στροφές.
Whargoul Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 8 ώρες πριν, sb01053 είπε Και έλα να πάμε βόλτα να δούμε διαφορά στις ρεπρίζ που είναι Χ Α Ο Τ Ι Κ Η. Και με περιορισμένο φάσμα στροφών όπως αναφέρεις πιο πάνω. H ροπή των diesel είναι ευθεία γραμμή από χαμηλά ως τις μέγιστες στροφές. Όσο κινείσαι "μέσα" στη ροπή (άρα και εντός του τούρμπο) είσαι μια χαρά. Έχεις δει καμπύλες δυναμομέτρησης; Πως μιλάς για περιορισμένο φάσμα; Εκτός αν εννοείς οτι βγάζουν την ισχύ τους σε χαμηλότερες στροφές. Και που το πρόβλημα;!!! Το ότι βγάζουν τα άλογα σε λιγότερες στροφές δεν τα κάνει χειρότερα στο προσπέρασμα! Με ποια λογική το συμπεραίνεις αυτό; Οι ντιζελοκινητήρες δεν πιάνουν τις 6000 και 7000rpm γιατί πολύ απλά δεν το χρειάζονται! Αποδίδουν τα ίδια άλογα σε λιγότερες στροφές και για αυτό είναι και πιο αποδοτικά. Νομίζεις αν μπορούσαν, δεν θα θέλανε οι αυτοκινητοβιομηχανίες να βγάζουν τα άλογα στις βενζίνες σε λιγότερες στροφές; Λιγότερες φθορές στον κινητήρα. Δηλαδή με τη λογική σου ένα μοντέλο με μέγιστη ισχύ στις 5000rpm είναι πιο αργό από αντίστοιχης ιπποδύναμης που τα βγάζει στις 6000 ή ακόμα και στις 7000; Σοβαρά δεν έχεις την παραμικρή ιδέα περί του θέματος. Ούτε-και-την-παραμικρή-ιδέα! Ούτε καν πλησιάζεις στα βασικά. Με πρόλαβε και ο ΝΤ1G Αnw. Μια απλή πρόταση μήπως και καταλάβεις τις μπαρούφες που λες. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, τα sport αμάξια, τα supercars, μέχρι και τα παπάκια είναι όλα βενζίνη. Τα πετρέλαια οργώνουν χωράφια και κουβαλούν φορτία. Υπάρχουν λόγοι που η μια κατηγορία κάνει το ένα και η άλλη το άλλο. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτή την μια πρόταση, επέμενε όσο θες. Όργωνε την άσφαλτο στις 2000 στροφές (pun intented). 2
bromiaris Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, τα sport αμάξια, τα supercars, μέχρι και τα παπάκια είναι όλα βενζίνη. Τα πετρέλαια οργώνουν χωράφια και κουβαλούν φορτία Μάλιστα... Το θέμα είναι αν ο φίλος κάνει πολλά km κάθε μέρα το diesel είναι μονόδρομος, εκτός και αν θέλει να δίνει τα μισά χρήματα από τον μισθό του στις βενζίνες... Όλα τα αλλά είναι απλά για να έχουμε κάτι να πούμε...
toyo73 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Σοβαρά δεν έχεις την παραμικρή ιδέα περί του θέματος. Ούτε-και-την-παραμικρή-ιδέα! Ούτε καν πλησιάζεις στα βασικά. Με πρόλαβε και ο ΝΤ1G Αnw. Μια απλή πρόταση μήπως και καταλάβεις τις μπαρούφες που λες. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, τα sport αμάξια, τα supercars, μέχρι και τα παπάκια είναι όλα βενζίνη. Τα πετρέλαια οργώνουν χωράφια και κουβαλούν φορτία. Υπάρχουν λόγοι που η μια κατηγορία κάνει το ένα και η άλλη το άλλο. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτή την μια πρόταση, επέμενε όσο θες. Όργωνε την άσφαλτο στις 2000 στροφές (pun intented). Προφανος τωρα εσυ εισαι ο σχετικος που γραφεις αυτα.Που διαφωνεις με αυτα που γραφει.Βλεπεις μηχανοκινητο αθλητισμο και δεν ειδες πουθενα diesel.Nα σου θυμισω οτι η AUDI σαρωνε με diesel το WEC και πιο πριν η PEUGEOT.Η μηπως στο WTCC κοιταγανε με δορυφορο την SEAT με το LEON DIESEL. Ο λογος που τα supercars και η μοτοσυκλετες δεν κινουνται με DIESEL ειναι ο αθλιοτατος ηχος τρατας που κανουν αυτοι η κινητηρες.Οταν θα δεις μια Ferrari να ανοιγει, εσυ, αλλα κυριως ο ιδιοκτητης, θελει να ακουσει πορωτικο, ξεσωκωτικο στροφαρισμα με ουρλιαχτο στις 9000σαλ και οχι καπνο και ψαροβαρκα με στροφαρισμα στις 3500σαλ.Στις μοτο ακομη πιο πανω 13000-14000σαλ.Δεν γινονται απο καυστηρα αυτα. Τωρα η αληθεια ειναι καπου στην μεση και ειναι αδικο να συγκρινεις τελευταιας τεχνολογιας diesel με TURBO με ατμοσφαιρικο βενζινοκινητηρα.Καθως οι στροφες με τις οποιες γινονται οι μετρησεις ρεπριζ, ειναι κλεψιμο εκκλησιας, καθως γινονται στην περιοχη δυναμης του diesel.Γιατι εαν πατησεις απο τις 3000σαλ με τεταρτη ας πουμε, ο diesel ειναι μεσα στην δυναμη και στην ροπη και ενας 13αρης βενζινης εαν βγαζει 90 αλογα στις 6000σαλ, στις 3000σαλ θα βγαζει 45.Οποτε ειναι καταδικασμενος.Ειναι διαφορετικος ο τροπος λειτουργιας και θελει μια ταχυτητα κατω για τα ιδια αλογα αναμεσα σε ενα swift με 90 αλογα βενζινη και ενα corsa 90 αλογα πετρελαιο. Ειναι μεγαλο θεμα, αλλα κυριως ειναι τι χαρακτηριστικα λειτουργιας θελει να δωσει στο αυτοκινητο ο κατασκευαστης, ασχετος καυσιμου.Θελει χαμηλοροπη λειτουργια για ενα οικογενεικο-suv-4x4.Θελει τρελο στροφαρισμα με κοντες σχεσεις για ενα σπορ ας πουμε.Ενα S2000 ξυπναει μετα τις 6000σαλ.Ενα diesel εχει πεθανει 2 φορες μεχρι εκει. 1
Whargoul Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 1 λεπτό πριν, bromiaris είπε Μάλιστα... Το θέμα είναι αν ο φίλος κάνει πολλά km κάθε μέρα το diesel είναι μονόδρομος, εκτός και αν θέλει να δίνει τα μισά χρήματα από τον μισθό του στις βενζίνες... Όλα τα αλλά είναι απλά για να έχουμε κάτι να πούμε... Στον άλλο πήγαινε που λέει ότι τα πετρέλαια είναι πολύ καλύτερα από τις βενζίνης στις προσπεράσεις. Το μονόδρομος είναι καθαρά από οικονομικής πλευράς. Υπάρχει και η χρηστική πλευρά. Εάν κάνει 50km σε αυτοκινητόδρομο, προφανώς και θα είναι μια χαρά. Εάν τα κάνει σε δρόμους, ανηφορικούς που θα βρίσκει μπροστά του φορτηγά, αγροτικά, νταλίκες και ίσως θα χρειάζεται προσπεράσματα, τότε μπορεί να μετανιώσει το πετρέλαιο. Ο ίδιος ξέρει τις ανάγκες του και μόνο το test Drive μπορεί να τον βοηθήσει σε αυτό. Τώρα στην κατανάλωση. σύμφωνα με αναφορές χρηστών στη Γερμανία, το 1.0 βενζίνη. καίει κάπου στα 6,7l/100km (5.55-8). Το πετρέλαιο από ένα μόνο χρήστη όμως, δίνει τιμή 5.24, που λίγο πολύ πρέπει να είναι σωστή γιατί και το ceed με την ίδια μηχανή καίει κάπου τόσο 5,3.
sb01053 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Σοβαρά δεν έχεις την παραμικρή ιδέα περί του θέματος. Ούτε-και-την-παραμικρή-ιδέα! Ούτε καν πλησιάζεις στα βασικά. Με πρόλαβε και ο ΝΤ1G Αnw. Μια απλή πρόταση μήπως και καταλάβεις τις μπαρούφες που λες. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, τα sport αμάξια, τα supercars, μέχρι και τα παπάκια είναι όλα βενζίνη. Τα πετρέλαια οργώνουν χωράφια και κουβαλούν φορτία. Υπάρχουν λόγοι που η μια κατηγορία κάνει το ένα και η άλλη το άλλο. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτή την μια πρόταση, επέμενε όσο θες. Όργωνε την άσφαλτο στις 2000 στροφές (pun intented). Εσύ μιλάς εκ πείρας από ηλεκτρονικά παιχνίδια μάλλον καθώς αμφιβάλλω αν έχεις οδηγήσει ποτέ σύγχρονο diesel ή αν έχεις οδηγήσει γενικά. Για τα παπάκια diesel ακόμα γελάω Τέλος πάντων, στο οτι οι ντιζελοκινητήρες είναι απείρως οικονομικότεροι, αποδοτικότεροι, πιο αξιόπιστοι και έχουν μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις δεν σηκώνει αμφισβήτηση. Και όπως σωστά λες, το οτι τα επαγγελματικά οχήματα έχουν diesel κινητήρες λέει πολλά. Το θέμα είναι οτι diesel αμάξια υπάρχουν. Το ανάποδο δεν γίνεται 😏
Whargoul Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, toyo73 είπε Προφανος τωρα εσυ εισαι ο σχετικος που γραφεις αυτα.Που διαφωνεις με αυτα που γραφει.Βλεπεις μηχανοκινητο αθλητισμο και δεν ειδες πουθενα diesel.Nα σου θυμισω οτι η AUDI σαρωνε με diesel το WEC και πιο πριν η PEUGEOT.Η μηπως στο WTCC κοιταγανε με δορυφορο την SEAT με το LEON DIESEL. Τωρα η αληθεια ειναι καπου στην μεση και ειναι αδικο να συγκρινεις τελευταιας τεχνολογιας diesel με TURBO με ατμοσφαιρικο βενζινοκινητηρα.Καθως οι στροφες με τις οποιες γινονται οι μετρησεις ρεπριζ, ειναι κλεψιμο εκκλησιας, καθως γινονται στην περιοχη δυναμης του diesel.Γιατι εαν πατησεις απο τις 3000σαλ με τεταρτη ας πουμε, ο diesel ειναι μεσα στην δυναμη και στην ροπη και ενας 13αρης βενζινης εαν βγαζει 90 αλογα στις 6000σαλ, στις 3000σαλ θα βγαζει 45.Οποτε ειναι καταδικασμενος.Ειναι διαφορετικος ο τροπος λειτουργιας και θελει μια ταχυτητα κατω για τα ιδια αλογα αναμεσα σε ενα swift με 90 αλογα βενζινη και ενα corsa 90 αλογα πετρελαιο. Τα Diesel είναι μικρή πλειοψηφία και είναι ειδικά κατασκευασμένα για τους συγκεκριμένους αγώνες. Μην τα κάνουμε όλα μπάχαλο. Οι πατάτες του περί χαμηλών στροφών δυναμομέτων είναι βλακείες. Οι βενζινοκινητήρες είναι πιο ευέλικτοι γιατί μπορούν να παράγουν περισσότερο έργο στο ίδιο χρονικό διάστημα επειδή κρατούν ψιλή ισχύ σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Και συγκρίνουμε συγκεκριμένα αμάξια. Το 1.0Τ 120 ίππων, με το 110 ίππων πετρέλαιο. Ούτε ατμοσφαιρικά, ούτε γενικότητες. Αυτά για τις ταχύτητες υπόθηκαν ξεκάθαρα. Εάν βαριέσε να ρίχνεις ταχύτητα, σε βολεύει το πετρέλαιο. Εάν θέλεις να οδηγάς σωστά, σε καμιά περίπτωση ένα πετρέλαιο ίδιας ιπποδύναμης δεν θα είναι καλύτερο σε προσπεράσεις με μια βενζίνη. 15 λεπτά πριν, sb01053 είπε Εσύ μιλάς εκ πείρας από ηλεκτρονικά παιχνίδια μάλλον καθώς αμφιβάλλω αν έχεις οδηγήσει ποτέ σύγχρονο diesel ή αν έχεις οδηγήσει γενικά. Για τα παπάκια diesel ακόμα γελάω Τέλος πάντων, στο οτι οι ντιζελοκινητήρες είναι απείρως οικονομικότεροι, αποδοτικότεροι, πιο αξιόπιστοι και έχουν μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις δεν σηκώνει αμφισβήτηση. Και όπως σωστά λες, το οτι τα επαγγελματικά οχήματα έχουν diesel κινητήρες λέει πολλά. Το θέμα είναι οτι diesel αμάξια υπάρχουν. Το ανάποδο δεν γίνεται 😏 Οδηγώ R56 cooper S καθημερινά, και έχει ο πατέρας μου το Ceed με τον συγκεκριμένο 1.6diesel κινητήρα και ξέρω πόσο γαϊδούρι είναι στις προσπεράσεις. Εάν πηγαίνει σε ανηφορικούς δρόμους και βρίσκει μπροστά του αγροτικά, φορτηγά, πιθανών να μην του αρέσει. Σε τέτοιες συνθήκες εγώ προσωπικά δεν θα τον έπαιρνα με τίποτα. Σε θέμα οδήγησης, το 1.0Τ θα είναι σαφώς καλύτερο. Σαν αξιοπιστία, ο συγκεκριμένος Diesel είναι πολύ αξιόπιστος. Άνετα θα κάνεις 250-300 000 χωρίς πρόβλημα. Ο 1.0Τ είναι σχετικά νέος κινητήρας, από το 2016-2017 άρχισε να χρησιμοποιείται αν δεν κάνω λάθος οπότε για την αξιοπιστία του δεν μπορεί να πει κανείς και πολλά. Επεξ/σία 31 Αυγούστου 2018 από Whargoul
sb01053 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 15 λεπτά πριν, Whargoul είπε Οδηγώ R56 cooper S καθημερινά, και έχει ο πατέρας μου το Ceed με τον συγκεκριμένο 1.6diesel κινητήρα και ξέρω πόσο γαϊδούρι είναι στις προσπεράσεις. Εάν πηγαίνει σε ανηφορικούς δρόμους και βρίσκει μπροστά του αγροτικά, φορτηγά, πιθανών να μην του αρέσει. Σε τέτοιες συνθήκες εγώ προσωπικά δεν θα τον έπαιρνα με τίποτα. Σε θέμα οδήγησης, το 1.0Τ θα είναι σαφώς καλύτερο. Σαν αξιοπιστία, ο συγκεκριμένος Diesel είναι πολύ αξιόπιστος. Άνετα θα κάνεις 250-300 000 χωρίς πρόβλημα. Ο 1.0Τ είναι σχετικά νέος κινητήρας, από το 2016-2017 άρχισε να χρησιμοποιείται αν δεν κάνω λάθος οπότε για την αξιοπιστία του δεν μπορεί να πει κανείς και πολλά. Λογικό μετά το cooper s το ceed να φαίνεται γαϊδούρι! Και μένα θα μου φαινότανε. Το θέμα είναι η σύγκριση να γίνεται στα ίδια αμαξώματα. Και πάλι είσαι υπερβολικός οταν λες οτι δεν τραβάνε στην ανηφόρα καθώς λόγω της μεγαλύτερης ροπής ισχύει το ανάποδο. Μόνο με ένα test drive μπορείς να καταλάβεις διαφορές. Πάντως τους downsized 1000αρηδες δεν τους εμπιστεύομαι καθώς αναπτύχθηκαν μόνο και μόνο για να ρίχνουν τις τυποποιημένες καταναλώσεις που σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζουν στην πραγματικότητα. Κι επειδή μόδα είναι και περνάει, θα ξαναγυρίσουμε σε λίγο καιρό 1,4 και 1,6 τετρακύλινδρα ελέω WLTP. Ήδη πολλές εταιρείες "κόβουν" κινητήρες γιατί δεν πιάνουν τις νόρμες. Και ο 1,4Τ της Hyundai-Kia είναι πολύ καλός!
Whargoul Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 39 λεπτά πριν, sb01053 είπε Λογικό μετά το cooper s το ceed να φαίνεται γαϊδούρι! Και μένα θα μου φαινότανε. Το θέμα είναι η σύγκριση να γίνεται στα ίδια αμαξώματα. Και πάλι είσαι υπερβολικός οταν λες οτι δεν τραβάνε στην ανηφόρα καθώς λόγω της μεγαλύτερης ροπής ισχύει το ανάποδο. Μόνο με ένα test drive μπορείς να καταλάβεις διαφορές. Πάντως τους downsized 1000αρηδες δεν τους εμπιστεύομαι καθώς αναπτύχθηκαν μόνο και μόνο για να ρίχνουν τις τυποποιημένες καταναλώσεις που σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζουν στην πραγματικότητα. Κι επειδή μόδα είναι και περνάει, θα ξαναγυρίσουμε σε λίγο καιρό 1,4 και 1,6 τετρακύλινδρα ελέω WLTP. Ήδη πολλές εταιρείες "κόβουν" κινητήρες γιατί δεν πιάνουν τις νόρμες. Και ο 1,4Τ της Hyundai-Kia είναι πολύ καλός! Δεν το συγκρίνω με το Cooper S, το συγκρίνω και με ένα mercedes A 1.6 δεκαετίας+, με yaris 1.33 και με άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, και την γενική ικανότητα του. Μπορεί να έχουν ονομαστική ροπή, αλλά πέφτει και δεν έχουν τις στροφές για να την κρατήσουν. Ξεκινάς την προσπέραση και στη μέση σκαλώνουν. Δεν υπάρχει συνέχεια στο όλο αρχικό punch. Πως να σου το εξηγήσω διαφορετικά.
sb01053 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2018 14 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δεν το συγκρίνω με το Cooper S, το συγκρίνω και με ένα mercedes A 1.6 δεκαετίας+, με yaris 1.33 και με άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, και την γενική ικανότητα του. Μπορεί να έχουν ονομαστική ροπή, αλλά πέφτει και δεν έχουν τις στροφές για να την κρατήσουν. Ξεκινάς την προσπέραση και στη μέση σκαλώνουν. Δεν υπάρχει συνέχεια στο όλο αρχικό punch. Πως να σου το εξηγήσω διαφορετικά. Εκεί είναι που ανεβάζεις ταχύτητα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα