Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, terry308 said:

Δε μιλάω για μετατροπή αλλά εργοστασιακό 

Για οικονομία φυσικά 

Ψάχνω μόνον σχετικά ψηλό αυτοκίνητο (crossover) και στα χρήματα που διαθέτω δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές. Οι Kia & Hyundai & Ford δεν έχουν κάποιο μοντέλο αερίου

Κυρίως όμως δεν με βολεύουν τα πρατήρια. Οι μεταθέσεις μου τα χαλάνε λιγάκι :P

 

Επεξ/σία από panira
  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, panira είπε

Το diesel θα είναι πιο αποδοτικό σε προσπεράσεις και σε καλύτερη ανταπόκριση στον δρόμο συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα;

Γενικά να έχεις υπόψη σου, ότι τα Diesel είναι πολύ χειρότερα σε προσπεράσεις από βενζίνης παρόμοιας ιπποδύναμης επειδή έχουν πολύ περιορισμένο φάσμα στροφών. Οπότε μην περιμένεις αρκετά σε προσπεράσεις με το diesel των 110 ίππων. Με αυτό εννοώ ότι δεν θα έχεις την ευχέρεια να προσπεράσεις όποιον θές, όσους θες, και όποτε το θές, όχι ότι θα είναι πλήρως αδύνατες αξιοπρεπείς προσπεράσεις. 

Νομίζω το πιο οδηγητικά άνετο θα είναι το 1.0Τ και το diesel θα έχει την μικρότερη κατανάλωση. Το τι σε βολεύει νομίζω έχει να κάνει στο τι δίνεις εσύ περισσότερο βάρος. 

27 λεπτά πριν, panira είπε

Ψάχνω μόνον σχετικά ψηλό αυτοκίνητο (crossover) και στα χρήματα που διαθέτω δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές. Οι Kia & Hyundai & Ford δεν έχουν κάποιο μοντέλο αερίου

Πάντως απ ότι βλέπω το πετρέλαιο είναι κοντά στις 20000EUR. Στο Site της volvo, διαφημίζει το V40 cross country, Τ3, 150hp αυτόματο, με 21900. ΜΙκτή κατανάλωση 5.7L/100km λέει.  Edit. το gournd clearance δεν είναι τόσο μεγάλο όσο νόμιζα 13cm 14.5cm, το stonic έχει 18

image.png.2680204051239732973bc8703d43ca85.png

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.

Πάρε το diesel χωρίς δεύτερη σκέψη, τα χλμ που θα κάνεις είναι πολλά και το να γλιτώνεις 500-1000 ευρώ το χρόνο δεν είναι μικρό ποσό, 20.000+χλμ/έτος είναι κλασική περίπτωση που το diesel είναι μονόδρομος.

  • Like 2
Δημοσ.

πετρελαιο οπως εισαι ,με τα χιλιομετρα που λες οτι κανεις καθημερινα θα γλιτωσεις πολλα λεφτα απο βενζινες κ συντηρηση ενω θα εχεις κ ροπατο κινητηρα να κινεισαι σβελτα κ ομορφα

εγω για 100 χλμ καθημερινα δεν θα επαιρνα βαρυ κ μαλαθακο suv

ενα συμβατικο ελαφρυ αμαξωμα θα καθεται καλυτερα στον δρομο θα καιει λιγοτερο ,θα σου ειναι πιο βολικο κ θα σου βγει κ αρκετα φτηνοτερα

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι οι βαλβίδες μαζεύουν μούργκα και θα χρειάζονται καθαρισμό ανά μερικά χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν είναι κάτι το σπουδαίο, γίνεται μαζί με το service απλά έχει κάποιο κόστος που δεν γνωρίζω. Μην φανταστείς όμως αμάν και τι. Παντός σαν απόδοση, ο άμεσος ψεκασμός είναι καλύτερος.

Όσο αφορά το πετρέλαιο, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα συμφέρει. Αν θες ψάξτο λίγο, απλά έχε στο νου ότι ακούγεται για κατάργηση των πετρελαίων. Αυτό μπορεί να γίνει και σε 10χρόνια, μπορεί και σε 20, απλά στο αναφέρω να το γνωρίζεις. Γενικά αν πάρεις πετρέλαιο πρέπει να κινήσαι και εκτός πόλης για να κάνει αναγέννηση το dpf και να μην σε βγάλει πρόβλημα, δηλαδή μια στο τόσο να κάνεις ένα ταξιδάκι στην εθνική. Μιας και λες ότι κάνεις 100χιλ, φαντάζομαι ότι είναι εκτός πόλης που είναι και το ιδανικό.

 

edit: Όσο για τις προσπεράσεις δεν θα έχεις κανένα θέμα με το πετρέλαιο.

Επεξ/σία από LastSurvivor
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω η απάντηση έχει να κάνει με τα ποσά χιλ χλμ έχει σκοπό να κάνει 

εαν το κρατήσει μέχρι 100-130.000 χλμ παιρνεις Τούρμπο 

απο 130.000 και πάνω παίρνεις ατμοσφαιρικό 

Επεξ/σία από george kesoglu
  • Confused 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, LastSurvivor είπε

Δεν έχει να κάνει με το πόσα άλογα έχει και τι πιέσεις σηκώνει. Έχει να κάνει για την προστασία του κινητήρα και της τουρμπίνας. Αν το αμάξι είναι ζεστό και το σβήσεις αμέσως, το λάδι σταματάει να κυκλοφορεί και "καίγεται", ζεσταίνεται πολύ! χάνοντας την ιδιότητά του να λιπαίνει το μοτέρ και την τουρμπίνα. Όχι ότι θα πάθει κάτι άμεσα το αυτοκίνητο, απλά σε βάθος χρόνου θα είναι πιο σωστά συντηρημένο και δεν θα βγάλει πρόβλημα.

Καλά τα λες για τεχνολογία πριν 10 χρόνια. Η πλειοψηφία των σύγχρονων δεν χρειαστεί τίποτα πέρα του cold  start των 10 δευτερολέπτων.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, george kesoglu είπε

Πιστεύω η απάντηση έχει να κάνει με τα ποσά χιλ χλμ έχει σκοπό να κάνει 

εαν το κρατήσει μέχρι 100-130.000 χλμ παιρνεις Τούρμπο 

απο 130.000 και πάνω παίρνεις ατμοσφαιρικό 

Τι παθαίνουν τα turbo στις 129.999 χιλιόμετρα;

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, amagawd είπε

Καλά τα λες για τεχνολογία πριν 10 χρόνια. Η πλειοψηφία των σύγχρονων δεν χρειαστεί τίποτα πέρα του cold  start των 10 δευτερολέπτων.

Δεν έχει να κάνει με τα χρόνια και την τεχνολογία. Έχει να κάνει με τον τρόπο λειτουργία που είναι ίδιος. Για καλύτερη συντήρηση καλό είναι να γίνεται.  Και όπως είπα δεν είναι ότι θα βγάλει άμεσα κάποιο πρόβλημα αλλά θα αντέξει αρκετά παραπάνω στο μέλλον.

25 λεπτά πριν, george kesoglu είπε

Πιστεύω η απάντηση έχει να κάνει με τα ποσά χιλ χλμ έχει σκοπό να κάνει 

εαν το κρατήσει μέχρι 100-130.000 χλμ παιρνεις Τούρμπο 

απο 130.000 και πάνω παίρνεις ατμοσφαιρικό 

Γιατί πάνω από τις 130,000 τι παθαίνει το τούρμπο;

Δημοσ.

Η τεχνολογία προχωράει.. τα μυαλά στο insomnia ποτέ.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, LastSurvivor είπε

Επίσης το τούρμπο θα πρέπει να το προσέχεις λίγο πιο πολύ για να μην σε βγάλει προβλήματα, να το αφήνεις περίπου κάνα λεπτό να ζεσταθεί πριν ξεκινήσεις και να το αφήνεις πάλι να κρυώσει πριν το σβήσεις.

2018 μαν μου,παλια αυτα..

21 ώρες πριν, Whargoul είπε

Περισσότερη μείωση στα κινητά μέρη δύσκολα θα καταφέρεις

Wankel μονο.

45 λεπτά πριν, LastSurvivor είπε

Σε μένα πάει αυτό;

Οποιος εχει τη μυγα μυγιαζεται λενε..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...