Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Απαντηση σε μερικά γατάκια 

Α) πιστεύω στις νεες τεχνολογίες και πολύ στα ηλεκτροκίνητα 

Β) το Τούρμπο είναι παλιά τεχνολογία απορρίφθηκε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για τους βενζινοκινητήρες λόγο αναξιοπιστίας , τώρα με τα σύγχρονα υλικά (κράματα) έχει βελτιωθεί η κατάσταση , αλλά και πάλι δεν συγκρίνετε στην αξιοπιστία με τον ατμοσφαιρικό . 

Απ’οτι βλέπω το μάρκετινγκ με τους  Τούρμπο κάνει καλή δουλειά 

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, george kesoglu είπε

Απαντηση σε μερικά γατάκια 

Α) πιστεύω στις νεες τεχνολογίες και πολύ στα ηλεκτροκίνητα 

Β) το Τούρμπο είναι παλιά τεχνολογία απορρίφθηκε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για τους βενζινοκινητήρες λόγο αναξιοπιστίας , τώρα με τα σύγχρονα υλικά (κράματα) έχει βελτιωθεί η κατάσταση , αλλά και πάλι δεν συγκρίνετε στην αξιοπιστία με τον ατμοσφαιρικό . 

Απ’οτι βλέπω το μάρκετινγκ με τους  Τούρμπο κάνει καλή δουλειά 

Φίλε εχεις δίκιο 

μιαου 

4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Γενικά να έχεις υπόψη σου, ότι τα Diesel είναι πολύ χειρότερα σε προσπεράσεις από βενζίνης παρόμοιας ιπποδύναμης επειδή έχουν πολύ περιορισμένο φάσμα στροφών. Οπότε μην περιμένεις αρκετά σε προσπεράσεις με το diesel των 110 ίππων. Με αυτό εννοώ ότι δεν θα έχεις την ευχέρεια να προσπεράσεις όποιον θές, όσους θες, και όποτε το θές, όχι ότι θα είναι πλήρως αδύνατες αξιοπρεπείς προσπεράσεις. 

Νομίζω το πιο οδηγητικά άνετο θα είναι το 1.0Τ και το diesel θα έχει την μικρότερη κατανάλωση. Το τι σε βολεύει νομίζω έχει να κάνει στο τι δίνεις εσύ περισσότερο βάρος. 

Πάντως απ ότι βλέπω το πετρέλαιο είναι κοντά στις 20000EUR. Στο Site της volvo, διαφημίζει το V40 cross country, Τ3, 150hp αυτόματο, με 21900. ΜΙκτή κατανάλωση 5.7L/100km λέει.  Edit. το gournd clearance δεν είναι τόσο μεγάλο όσο νόμιζα 13cm 14.5cm, το stonic έχει 18

image.png.2680204051239732973bc8703d43ca85.png

Δεν ισχύει αυτό που γράφεις για τις προσπεράσεις και τους diesel κινητήρες . 

Για ποιο αυτοκίνητο αναφέρεσαι ; Ποιο εχεις οδηγήσει ;

Επεξ/σία από Alexandros7474
  • Like 1
Δημοσ.

Για πολλά χιλιόμετρα καθημερινά, δες το diesel. Η χαρά ότι θα γεμίζεις με 40-50€ αντί για 70-80€ και το ότι θα κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα, δεν ανταλλάσσεται με τίποτα. 

Για το θέμα κατανάλωσης, σημαντικό ρόλο εκτός από το στυλ οδήγησης (το cruise contol στην εθνική βοηθάει) έχει και το πρατήριο που ανεφοδιάζεσαι. Τα σύγχρονα βενζινοκίνητα είναι πιο ευαίσθητα σε κακής ποιότητας βενζίνη.Σαν στρατιωτικός να εμπιστεύεσαι τα ΕΚΕΜΣ 😎

Αν επιλέξεις όμως βενζίνη, δες το τούρμπο. Στις ίδιες συνθήκες, είναι οικονομικότερο. Θα πληρώνει και λιγότερα τέλη και λιγότερη ασφάλεια.

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, talibanakos είπε

2018 μαν μου,παλια αυτα..

Wankel μονο.

Οποιος εχει τη μυγα μυγιαζεται λενε..

Από την μια μου μιλάς για τεχνολογία και 2018 και από την άλλη αναφέρεις τον wankel.

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη και από την αμάθεια.

Δεν ξαναασχολούμε, οποίος πραγματικά ενδιαφέρεται ας ρωτήσει μηχανικό για το τι ισχύει.

Επεξ/σία από LastSurvivor
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Alexandros7474 είπε

Δεν ισχύει αυτό που γράφεις για τις προσπεράσεις και τους diesel κινητήρες . 

Για ποιο αυτοκίνητο αναφέρεσαι ; Ποιο εχεις οδηγήσει ;

Από τα σχετικά "καινούργια", το Ceed το πιο παλιό, το πετρέλαιο είναι κάπως γαϊδούρι. Ωραίο αρχικό τράβηγμα, αλλά σταματά γρήγορα. Δεν έχει διάρκεια. το Mini SD, όχι γαϊδούρι αλλά χάνει όπως και το Volvo XC60 D4. + όλα τα πετρέλαια έχουν χειρότερο 0-100 σύμφωνα με αντίστοιχες βενζίνες, γιατί απλά δεν ανεβάζουν στροφές. οπότε η μέγιστη ισχύς είναι διαθέσιμη για λίγο χρόνο (λιγότερο έργο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα). Αυτό βελτιώθηκε αρκετά στα πετρέλαια με τα 7τάχυτα αυτόματα. Οπότε εάν δεν θες να καταβάζεις ταχύτητα, και απλά να το σανιδώνεις, τότε ναι σε αυτή την περίπτωση είναι γρηγορότερα τα πετρέλαια. 

Στο συγκεκριμένο αμάξι,  0-100 λέει 10,3s το 1.0Τ, και 11,3 το 1.6D.     Παρόλα αυτά δίνει στο 80-120, 11,6s και 11,1s αντίστοιχα. Κάτι δεν πάει καλά εκτός αν εννοεί μόνο με 4η, οπότε και οι τιμές δεν συμβαδίζουν με την πραγματικές ικανότητες. Στο 1.4 δίνει 17s πχ.

Στο Ρίο δίνει 22.4 το manual, 11.4 το αυτόματο με ίδια μηχανή?????  Does not compute εκτός εάν έχεις τελείως λάθος σχέση στο κιβώτιο.

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
1 ώρα πριν, LastSurvivor είπε

Από την μια μου μιλάς για τεχνολογία και 2018 και από την άλλη αναφέρεις τον wankel.

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη και από την αμάθεια.

Δεν ξαναασχολούμε, οποίος πραγματικά ενδιαφέρεται ας ρωτήσει μηχανικό για το τι ισχύει.

Ασχετος ο βανκελ με αυτη την κοτσανα που ειπες εσυ ομως..
Απλα επειδη δεν ειχες τι να πεις σχολιασες αυτο.

Αντε διαβασε για τα τουρμπο και ξαναελα να μου πεις εσυ εμενα μετα για ημιμαθεια,που γινατε ολοι μηχανολογοι μηχανικοι εδω μεσα.

Δημοσ.
5 hours ago, george kesoglu said:

Πιστεύω η απάντηση έχει να κάνει με τα ποσά χιλ χλμ έχει σκοπό να κάνει 

εαν το κρατήσει μέχρι 100-130.000 χλμ παιρνεις Τούρμπο 

απο 130.000 και πάνω παίρνεις ατμοσφαιρικό 

Για ποιον λόγο συμβαίνει αυτό; Μπορείς να το εξηγήσεις; 

Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Παρακαλώ πολύ οι τσακωμοί να διαγραφούν καθώς καταστρέφουν κάθε ουσιαστικό σημείο του θέματος!

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, panira είπε

Για ποιον λόγο συμβαίνει αυτό; Μπορείς να το εξηγήσεις; 

Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Παρακαλώ πολύ οι τσακωμοί να διαγραφούν καθώς καταστρέφουν κάθε ουσιαστικό σημείο του θέματος!

Θεωρεί ότι τα Turbo καταπονούνται και χάνουν σε αξιοπιστία. 

Δημοσ.

Για τα ημερήσια χιλιόμετρα που αναφέρεις πας κατευθείαν σε diesel, θα γλυτώνεις ένα σκασμό λεφτά σε καύσιμα και με όσα έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, λογικά θα πετάει.. Κάνε και την diesel έκδοση ένα test drive και πες μας εντυπώσεις!

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Από τα σχετικά "καινούργια", το Ceed το πιο παλιό, το πετρέλαιο είναι κάπως γαϊδούρι. Ωραίο αρχικό τράβηγμα, αλλά σταματά γρήγορα. Δεν έχει διάρκεια. το Mini SD, όχι γαϊδούρι αλλά χάνει όπως και το Volvo XC60 D4. + όλα τα πετρέλαια έχουν χειρότερο 0-100 σύμφωνα με αντίστοιχες βενζίνες, γιατί απλά δεν ανεβάζουν στροφές. οπότε η μέγιστη ισχύς είναι διαθέσιμη για λίγο χρόνο (λιγότερο έργο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα). Αυτό βελτιώθηκε αρκετά στα πετρέλαια με τα 7τάχυτα αυτόματα. Οπότε εάν δεν θες να καταβάζεις ταχύτητα, και απλά να το σανιδώνεις, τότε ναι σε αυτή την περίπτωση είναι γρηγορότερα τα πετρέλαια. 

Στο συγκεκριμένο αμάξι,  0-100 λέει 10,3s το 1.0Τ, και 11,3 το 1.6D.     Παρόλα αυτά δίνει στο 80-120, 11,6s και 11,1s αντίστοιχα. Κάτι δεν πάει καλά εκτός αν εννοεί μόνο με 4η, οπότε και οι τιμές δεν συμβαδίζουν με την πραγματικές ικανότητες. Στο 1.4 δίνει 17s πχ.

Στο Ρίο δίνει 22.4 το manual, 11.4 το αυτόματο με ίδια μηχανή?????  Does not compute εκτός εάν έχεις τελείως λάθος σχέση στο κιβώτιο.

Ναι αλλά γράφεις για προσπέραση . Προσπέραση συνήθως κανείς σε μεγαλύτερες ταχύτητες αυτή ήταν η διαφωνία μου .

Εγω και το golf που είχα το tdi 1600cc με τα 105 άλογα και ένα astra που οδήγησα με 110 άλογα και η bmw 116;d με 109 άλογα ,

απο τα 110 πάνε πολύ εύκολα στα 170 που σημαίνει ότι σε προσπέραση είναι μια χαρα

Δημοσ.

Εγώ για να πω την αλήθεια μου πιστεύω το turbo είναι μονόδρομος αν θες να πάρεις κάτι μικρού κυβισμού που να μην σέρνεται. Έχοντας συνηθίσει στο turbo δεν μπορώ να κάνω ταξίδι με ατμοσφαιρικό αμάξι χωρίς να κουραστω.

Όσο για αυτά που διαβάζω ότι τα turbo δεν βγάζουν χιλιόμετρα και βγάζουν ζημιές είναι ανακρίβειες εντελώς. Είμαστε στο 2018 και όχι στο 1980. Τα κράματα και οι τεχνολογίες έχουν εξελιχθεί πολύ απλά θέλει μια μικρή προσοχή παραπάνω στην συντήρηση και την χρήση.

Δημοσ.

Αν θες οικονομια και ροπη πας σε diesel
Αν θες αξιοπιστια και μηδεν βλαβες πας σε ατμοσφαιρα
Αν θες το 1.0 turbo η καταναλωση εξαρταται αμεσα απο σενα ... μπορεις να καψεις περισσοτερα απο το 1,4 και πολυ λιγοτερο ομως...
Αντιθετα με το 1,4 δεν μπορεις να πέσεις σε λιτρα ευκολα...
 

Εγω εχω 1,4 Τurbo με 20 ροπη αλλα κανω λιγα km και το χαιρομαι...

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Alexandros7474 είπε

Ναι αλλά γράφεις για προσπέραση . Προσπέραση συνήθως κανείς σε μεγαλύτερες ταχύτητες αυτή ήταν η διαφωνία μου .

Εγω και το golf που είχα το tdi 1600cc με τα 105 άλογα και ένα astra που οδήγησα με 110 άλογα και η bmw 116;d με 109 άλογα ,

απο τα 110 πάνε πολύ εύκολα στα 170 που σημαίνει ότι σε προσπέραση είναι μια χαρα

Η τυπική προσπέραση είναι στα 80-120. Δεν είπα ότι δεν κάνουν προσπέραση, είπα ότι είναι χειρότερα από ίδιας ιπποδύναμη βενζίνες, όπως στην περίπτωση των συγκεκριμένων μοντέλων που απασχολούν τον TS. Oπότε έχεις κάποιες Α επιπρόσθετες δυσκολίες σε προσπέραση σε υπεραστικές οδούς όπου η ευθεία είναι μερικές εκατοντάδες μέτρα.  Ειδικά εάν έχει και ανηφόρια. Οπότε αυτό ίσως να είναι κάτι που ενδιαφέρει τον TS αφού θα κάνει αρκετά km.

Επίσης μην ξεχνάς ότι το πετρέλαιο του συγκεκριμένου αμαξιού είναι κάπως κωλωμένο σε σχέση με αυτά που ανάφερες, ειδικά την BMW. Τελική έχει 175km/h όχι 200-220 που έχει το TDI, και οι ικανότητες επιτάχυνσης είναι 20% μειωμένες. Μιλάμε για SUV όχι για hatchback. Οπότε τα 170 σίγουρα δεν θα τα πιάσεις πολύ εύκολα.

Δημοσ.

Δεν θα σταθώ στο τι είναι καλύτερο , απλά βάλε και την παράμετρο "Ελληνικό κράτος" όπου τώρα μπορεί να επέτρεψε τα diesel όμως μπορεί αργότερα να αποφασίσει ότι είναι μη οικολογικά και είτε να απαγορευσει την κυκλοφορία στις πόλεις ή να εμφανιστεί κανένα χαράτσι (πιο πιθανό)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...