Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας! 

Βρίσκομαι στο στάδιο επιλογής για αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Ο τύπος είναι SUV-B. Έχω επιλέξει το Kia Stonic, στο οποίο έχω κάνει Test Drive. Θα πρέπει να επιλέξω ανάμεσα σε δύο μοντέλα, το πρώτο τρικύλινδρο 1.0L Turbo των 120 ίππων και το δεύτερο 1.4L 100 ίππων ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Το ερώτημά μου: Από θέμα κατανάλωσης καυσίμου και γενικότερης απόδοσης, ποιο πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερη επιλογή;
Σημείωση: Έχω ήδη διαβάσει όλες τις σχετικές αναρτήσειςπου κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σε Αγγλική και Ελληνική γλώσσα (συμπεριλαμβανομένων και των επίσημων αναρτήσεων) και έχω παρακολουθήσει τα περισσότερα από τα βίντεο. Στο  ερώτημά μου όμως, από θέμα πρακτικής και όχι προδιαγραφών του κατασκευαστή δεν απάντησε κανείς σχετικά με την κατανάλωση. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
________________________________

Panagiotis K. Arampatzis
Professional Video Editor and Programmer
Website: dinosaur.co.nf | pcsteps.gr

Δημοσ.

Η κατανάλωση είναι μια μεγάλη και δύσκολη υπόθεση. 

1ον Οι τιμές των εταιρειών δύσκολα θα κερδιθουν

2ον Ο καθένας μας έχει άλλη οδηγική συμπεριφορά, είτε πιο συντηρητική είτε πιο σκληρή 

3ον Οι συνθήκες και η κίνηση του αυτοκινήτου σε αστικό, υπεραστικο και μεικτό κύκλο, με διαφορετικό φορτίο (άτομα και πράγματα) 

Διαβάζοντας στο ιταλικό forum για το φυσικό αέριο και το μοντέλο μου, κάποιος χρήστης ανέφερε αυτονομία 380χλμ με ένα γέμισμα, όταν εγώ σε 90% Εγνατία οδό έχω ~ 280χλμ ενώ άλλος με το ίδιο αυτοκίνητο εντός πόλης έχει 230χλμ., ρωτήθηκε λοιπόν ο χρήστης πως είναι δυνατόν να έχει τόση αυτονομία και απάντησε ότι η ταχύτητα του είναι 80-90χλμ/ωρα λόγω περιορισμού της οδού που κυκλοφορεί. 

Το turbo θα ξεκινάει να δίνει πάνω από χ στροφές, το δικό μου ~1800 ενώ κάτω από αυτές είναι ψόφιο. 

999 με 90hp.. 

Δημοσ.

Το πρέπον είναι να κάνεις Test drive και τα δυο, και να δεις την ευελιξία τους στα 80km/h (πιο τραβάει-επιταχύνει καλύτερα). Τώρα στα τυφλά, πιστεύω ότι το 1.0 Turbo θα είναι καλύτερο και πιο οικονομικό, λόγω της καλύτερη ροπής σε μεγάλο φάσμα στροφών που συνοδεύει τους Turbo κινητήρες. + αυτό προωθούν περισσότερο σε reviewers με μια γρήγορη ματιά που έριξα οπότε πρέπει να το έχουν βελτιστοποιήσει καλύτερα. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, opcorsa είπε

There is no replacement for displacement μυστη μου...

Την τελευταία φορά που κοίταξα το ημερολόγιο δεν έγραφε 1970....

  • Like 5
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Την τελευταία φορά που κοίταξα το ημερολόγιο δεν έγραφε 1970....

οταν θα βαλεις καμια μπιελα σε τροχια με το χιλιαρακι ελα να τα ξαναπουμε :P

απλη μηχανικη, οσο λιγοτερα κινητα μερη , τοσο το καλυτερο

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, opcorsa είπε

There is no replacement for displacement μυστη μου...

Σωστά. Έχει και 20 άλογα λιγότερα και 40 Nm λιγότερα με το ατμοσφαιρικό.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, opcorsa είπε

απλη μηχανικη, οσο λιγοτερα κινητα μερη , τοσο το καλυτερο

Έχει ένα πιστόνι, 4 βαλβίδες και τα λοιπά συνοδευτικά λιγότερα. Περισσότερη μείωση στα κινητά μέρη δύσκολα θα καταφέρεις

(όχι πως όντως παίζει ρόλο ο αριθμός των κινητών μερών σε ο,τι και αν εννοεί ο ποιητής αλλά λέμε τώρα)

Anw, να μείνουμε on-topic στο θέμα του ανθρώπου

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, opcorsa είπε

οταν θα βαλεις καμια μπιελα σε τροχια με το χιλιαρακι ελα να τα ξαναπουμε :P

απλη μηχανικη, οσο λιγοτερα κινητα μερη , τοσο το καλυτερο

Περιεργο, τελευταια φορα που κοιταξα, για corsa opc λεγανε για μπιελες σε τροχια...

Ετσι κι αλλιως, δεν ειναι ολοι καγκουρες να παιρνουν τα αμαξια για κοντρες.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, opcorsa said:

There is no replacement for displacement μυστη μου...

 

Που σαι μυστη. 

Αυτό το λένε για τα αμερικάνικα V8. 

Όχι το 1400αρι που δουλεύει υπερωρίες μπας και πάρει τα πόδια του. 

  • Like 5
Δημοσ.

το χιλιαρι βγαζει αρκετα μεγαλυτερη ροπη νωριτερα κιολας απο τις 1500 σαλ μεχρι κ τις 4000 σαλ

αυτο σημαινει οτι θα ειναι πιο σβελτο κ ευκολο στην οδηγηση ,επισης βγαζει περισσοτερα αλογα στις ιδιες σαλ οποτε θα εχει κ καλυτερη τελικη η εστω υψηλες ταχυτητες ταξιδιου

δεν υπαρχει επαφη ,το χιλιαρι εχει ξεκαθαρα καλυτερο κινητηρα

Capture.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, NickTG είπε

Που σαι μυστη. 

Αυτό το λένε για τα αμερικάνικα V8. 

Όχι το 1400αρι που δουλεύει υπερωρίες μπας και πάρει τα πόδια του. 

εδω εχεις ενα δικαιο

9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Ηere is a replacement for displacement, it's called engineering.

nope my friend, its called , planned obsolescence

10 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Περιεργο, τελευταια φορα που κοιταξα, για corsa opc λεγανε για μπιελες σε τροχια...

Ετσι κι αλλιως, δεν ειναι ολοι καγκουρες να παιρνουν τα αμαξια για κοντρες.

ολα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης

και καληςκατασκευης απο σοβαρους κατασκευαστες

Δημοσ.

Αυτό με το πλήθος των κινητών μερών έχει μια λογική, αλλά δε συγκρίνεις μια υλοποίηση που δεν έχει καθόλου κινητά μέρη με μία που βασίζεται σε αυτά οπότε δεν μπορεί να αποτελέσει αυτό από μόνο του κριτήριο. Επίσης όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κινούνται προς την κατεύθυνση των τρικύλινδρων τούρμπο με πολύ καλά αποτελέσματα, άσε που δεν έχει ακουστεί κάτι κακό από άποψη αξιοπιστίας γι αυτούς τους κινητήρες.

Όσον αφορά την κατανάλωση μεταξύ των δύο δεν έχω στοιχεία αλλά στην πράξη μάλλον θα είναι παραπλήσια. Η διαφορά είναι ότι με το 1.0 θα μπορείς να κάνεις προσπέραση με πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...